Treceți la cuprins | Treceți la meniul principal | Treceți la căutare

Întrebări frecvente

Comandă

Cum să alegi un aspirator robot?

Parametrii de bază la alegerea unui aspirator robot sunt, în special, zona casei dvs., segmentarea, tipul de podea și suma pe care doriți să o investiți. Alte lucruri care pot fi luate în considerare sunt existența animalelor de companie sau dacă există praguri între camere.

Suntem bucuroși să te sfătuim telefonic la linia noastră de relații clienți (contact 031 22 97 010) sau prin e-mail la adresa [email protected].

Unde pot valida cuponul de reduceri?

Codul de reducere vă rugăm să-l introduceti în primul pas al comenzii.

Cât timp va dura livrarea coletului?

De obicei, transportul durează maximum 2-3 zile lucrătoare.

Unde pot urmări status-ul livrării?

Imediat ce predăm coletul către transportator, veți primi un e-mail cu aceste informații și numărul AWB al coletului. Puteți urmări expedierea pe site-ul web al transportatorului.

Am plasat o comandă și am ales plata prin transfer bancar, dar nu am primit informațiile necesare pentru plată. Cum procedez?

O să primiți informațiile de plată la adresa dvs. de e-mail împreună cu confirmarea comenzii. Dacă e-mail-ul nu a sosit sau nu sunteți sigur de corectitudinea datelor, vă rugăm să ne contactați telefonic (contact 031 22 97 010) sau la adresa de e-mail [email protected].

Nu pot plasa o comandă online. Ce ar trebui să fac?

În acest caz, vă rugăm să contactați departamentul nostru de relații clienți (contact 031 22 97 010) sau să ne trimiteți un e-mail la [email protected].

 

Reclamații

Cât durează procesarea unei reclamații?

În cazul consumatorului, avem  un termen de 15 de zile pentru procesarea reclamației. Acest termen este valabil dacă avem de la dvs. toate documentele necesare.

În cazul unei reclamații a cumpărătorului care nu este consumator (pe documentul de vânzare este menționat număr de identificare), suntem obligați să soluționăm reclamația într-un termen rezonabil sau de comun acord

De ce documente am nevoie pentru a soluționa o reclamație?

Aveți nevoie doar de o copie după dovada de cumpărare a produsului.

Dacă veți trimite produsele prin poștă, vă rugăm să descrieți cât mai exact posibil defectul produsului reclamat. Pentru completare mai ușoară puteți utiliza Protocol de reclamație.

Trebuie să aduc produsul în ambalajul său original?

Nu trebuie, ambalajul nu face parte din procedura de reclamație. Cu toate acestea, dacă aveți ambalajul original, acesta va ajuta la protejarea produsului în timpul expedierii.

Dacă expediați produsul prin poștă, vă rugăm să îl împachetați întotdeauna cu atenție pentru a evita deteriorarea produsului în timpul expedierii.

Trebuie să furnizez accesorii cu produsul reclamat?

Da, furnizați produsul cu accesorii. Uneori, defecțiunea poate fi cauzată de accesoriu, iar service-ul autorizat va solicita livrarea acestuia. Acest lucru ar prelungi inutil timpul de reparație al produsului.

Ce se întâmplă dacă doar accesoriile sunt defecte, ar trebui să furnizez și produsul principal?

Da, atunci când reclamați accesoriile, vă recomandăm să livrați și produsul principal (defectul poate să nu apară).

Cum îmi vor fi livrate produsele reparate?

Putem livra produsul direct la adresa specificată.

Unde pot afla în ce stadiu este reclamația mea?

Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți.

Poate altcineva să preia reclamația soluționată?

Da, este posibil. Persoana autorizată trebuie să aibă originalul protocolului de reclamație sau un SMS în telefonul său mobil în care vă informăm că reclamația a fost soluționată.

 

Service

Cum pot comanda o reparație a robotului?

Contactează-ne la numărul de telefon 031 22 97 010 sau prin e-mail [email protected]. Colegii noștri îți vor oferi mai multe informații. Următorul pas este completarea fișei pentru service.

În cât timp se efectuează diagnosticarea robotului si mi se transmite oferta de preț?

Depinde de cât de aglomerat este centrul de service. În principiu, durează 2-3 săptămâni pentru a primi o ofertă de preț pentru service.

În sezonul aspiratoarelor pentru piscină, este posibil să dureze mai mult, aproximativ 3-5 săptămâni pentru a primi ofera de preț pentru service.

Trebuie să trimit produsul în ambalajul său original?

Nu este necesar, însă dacă aveți ambalajul original la îndemână, acesta va ajuta la protejarea produsului în timpul transportului. Vă rugăm să împachetați produsul cu atenție pentru a nu se deteriora pe durata transportului.

Ce se întâmplă dacă doar accesoriile sunt defecte, ar trebui să trimit și produsul principal?

Da, atunci când trimiteți accesorii către service, vă recomandăm să trimiteți și produsul principal (este posibil ca defectul să nu fie detectat în lipsa acestuia).

Cum o să îmi fie livrat produsul reparat?

Produsul va fi livrat prin curier la adresa specificată de dumneavoastră.

Cât costă livrarea unui robot, înapoi la adresa mea?

Costul de livrare prin firma de curierat este 20 Lei. 

Ce se întâmplă dacă refuz oferta de preț pentru service?

Dacă oferta de preț pentru repararea produsului vi se pare a fi inadecvată sau prea mare, puteți refuza repararea produsului. În acest caz, se va percepe taxa pentru diagnosticare.

Ce se întâmplă dacă nu iau robotul înapoi?

După 2 luni, veți primi o cerere de ridicare. Dacă nu ridicați produsul în termen de 6 luni, de la finalizarea service-ului, produsul va ramâne în proprietatea companiei noastre. Acesta va fi vândut ca și produs second-hand sau casat.

Produsul a fost adăugat în coș

Închideți

În coș

Transport GRATUIT!

Produsul a fost adăugat pentru comparație

Zavřít

Comparați totul