Treceți la cuprins | Treceți la meniul principal | Treceți la căutare

Termeni și condiții generale

pentru vânzarea produselor

Acești Termeni și condiții generale pentru vânzarea produselor (denumite în continuare „Termeni și condiții”) se referă la contractele încheiate prin intermediul magazinului on-line www.robotworld.ro (denumit în continuare „Interfața Web”)

între

Compania noastră:

ROBOT WORLD s. r. o., cu sediul Běloveská 944, 547 01 Náchod, Republica Cehă
Nr de înregistrare comercială: 49813366
CUI TVA: CZ49813366
înregistrată la Registrul comercial pe lângă Tribunalul regional din Hradec Králové, Secțiunea C, depunerea cu nr 4987                    
numărul de telefon: 031 22 97 010
email: [email protected]

în calitate de vânzător

iar D-voastră ca şi cumpărător.

1. DISPOZIŢII INTRODUCTIVE

     1.1. Rezumatul conținutului termenilor și condițiilor
Prin contractul de cumpărare ne angajăm să livrăm produsele specificate în comandă și D-voastră vă angajaţi să preluați produsele și să achitaţi prețul de achiziție. Pentru a încheia un contract, trebuie să plasați o comandă și noi să o primim  (conform articolului 2). Informațiile despre prețuri pot fi găsite în articolul 3. Metodele posibile de plată și livrare pot fi găsite la articolele 4 și 5. Informațiile privind posibilitatea retragerii din contract după primirea mărfurilor se află în articolul 6. Reclamațiile sunt reglementate de procedura noastră de reclamații.
 
    1.2. Este vorba despre un contract de consum?
Este un contract de consum dacă sunteți consumator, adică dacă sunteți o persoană fizică și cumpărați bunurile în scop propriu nu în scopul unei afaceri proprii. În caz contrar, nu este vorba despre un contract pentru consumatori și nu se aplică legea privind protecția consumatorilor și nici aceste termeni și condiții.
 
Cum administrăm drepturile și obligațile noastre reciproce?
În primul rând printr-un contract format din următoarele documente:
-      acești termeni și condiții care definesc drepturile și obligațiile noastre reciproce;
-      Procedura de reclamații, conform căreia vom proceda la momentul reclamării produselor;
-      Politica de confidențialitate a datelor personale,care reglementează protecția datelor D-voastră personale;
-      condițiile și instrucțiunile date pe interfața webului, în special la încheierea unui contract;
-      comanda şi primirea ei de către noi,
iar pentru problemele care nu sunt rezolvate prin contract, drepturile și obligațiile noastre reciproce sunt reglementate de lege.
 
    1.3. Cum vă exprimaţi acordul cu privire la termeni şi condiţii?
Prin plasarea unei comenzi și confirmarea acesteia pe interfața web, confirmați că ați citit și ați acceptat acești termeni și condiții.
 
    1.4. Ce ar mai trebui să ştiţi despre termeni şi condiţii?
În cazul în care, orice prevedere a acestor termeni și condiții este nevalidă, ineficientă sau inaplicabilă (sau devine astfel), se aplică în schimb dispoziția cea mai apropiată de scopul ei. Acest lucru nu afectează valabilitatea celorlalte dispoziții.
Putem schimba sau completa textul termenilor și condițiilor. Drepturile și obligațiile D-voastră sunt reglementate întotdeauna de termenii și condițiile în contextul cărora au apărut. Este posibilă numai completarea sau modificarea în scris a termenilor și condițiilor.

2. CONTRACT DE CUMPĂRARE

    2.1. Cum încheiem un contract de cumpărare?
Pentru a încheia un contract, trebuie să efectuați o comandă în conformitate cu acești termeni și condiții și să le acceptați iar această comandă trebuie să ajungă la noi.
 
    2.2. Cum să plasați o comandă?
Puteți plasa întotdeauna comanda prin interfața webului (prin completarea formularului) sau telefonic prin intermediul asistenței noastre telefonice. Comanda trebuie să conțină toate informațiile prescrise în formular.
Înainte de a trimite comanda D-voastră prin intermediul formularului de comandă, vi se va oferi o recapitulare a comenzii, inclusiv prețul final (conţinând toate impozitele și taxele). Ca parte a recapitulării, aveți ultima o ultimă posibilitate de a schimba datele introduse.
Pentru a plasa o comandă apăsați butonul "Comanda". Considerăm că informațiile furnizate în ordinea obligatorie sunt corecte și complete. Vă rugăm să ne informați imediat prin telefon sau e-mail despre modificarea acestora.
 
    2.3. Puteți anula sau modifica o comandă deja plasată?
Puteți anula sau modifica o comandă pe care nu am primit-o şi confirmat-o, prin telefon sau e-mail. Toate comenzile primite de noi şi confirmate sunt obligatorii. Anularea sau modificările ulterioare a comenzii sunt posibile numai după acordul nostru. Dacă comanda este anulată în acest fel, adică de la acest contract nu se poate retrage că a fost confirmată comanda (mai multe detalii în articolul 6), avem dreptul sa cerem rambursarea costurilor deja suportate în legătură cu acest contract.
 
    2.4. Cum aflaţi că am primit comand D-voastră și când a fost încheiat contractul?
Vă vom informa despre primirea comenzii D-voastră. Informațiile despre primirea comenzii sunt, de asemenea, o acceptare a comenzii de către noi.
Contractul de cumpărare este încheiat în momentul în care primiți acceptarea comenzii din partea noastră pe adresa de e-mail pe care ați indicat-o în comandă. În cazul, în care comanda nu este primită, contractul se încheie în momentul în care preluaţi bunurile comandate.
 
    2.5. Aveți posibilitatea de a obține un contract sub formă scrisă?
Documentele contractuale vă vor fi trimise prin e-mail sau dacă solicitaţi se pot trimite tipărite prin poștă. La trimiterea prin poştă, vă putem solicita să plătiți costurile aferente acestui demers.
Documentele care constituie contractul sunt arhivate în format electronic. Contractul nu este accesibil unor terţe persoane.

3. PREȚUL

    3.1. Prețul de pe interfața webului se poate modifica?
Dacă prețul pentru produsele de pe interfața webului sau în timpul comenzii nu este actualizat, vă vom anunța fără întârziere. Cu toate acestea, comenzile primite nu vor fi afectate de modificarea prețului care a avut loc între momentul plasării comenzii și primirea de căte noi a acesteia.
În cazul, în care există o eroare tehnică clară în ceea ce privește prețul produselor pe interfața webului sau în timpul procesului de comandă, nu suntem obligați să livrăm produsele la acest preț evident eronat.
 
    3.2. Este posibil să combinați reducerile din prețul produselor?
Orice reduceri la prețul produselor nu pot fi combinate, cu excepția cazului în care se specifică altfel pe interfața web.

4.  CONDIŢII DE PLATĂ

     4.1. Ce modalități de plată acceptăm?
Puteți plăti prețul de achiziție în următoarele moduri:
-      în numerar la livrare;
-      plata on-line cu cardul;
-      transfer bancar (instrucțiunile vor fi date în confirmarea comenzii).

Alte forme de plată și taxele asociate cu unele forme de plată sunt menţionate pe interfața web.

    4.2. Care este termenul de scadenţă?
În cazul plății în numerar, prețul se plătește la primirea mărfii. În cazul plății produselor înainte de livrarea, prețul se plătește în termen de cinci zile de la primirea comenzii, dacă nu primim plata la scadență, ne rezervăm dreptul de a ne retrage din contract.
 
    4.3. Este posibil să solicităm un avans sau plată înainte?
Vă rugăm să rețineți că avem dreptul să vă solicităm să plătiți prețul complet al produselor (sau avans) înainte de a trimite sau livra produsele.

5. CONDIȚII DE LIVRARE

    5.1. Cum trimitem produsele?
Metodele de livrare a produselor, inclusiv suma costurilor de livrare sunt menţionate pe interfața webului. Puteți alege modul specific de livrare în procesul de comandă.
Comanda va include întotdeauna prețul final, care include deja costul modului de transport selectat.
 
    5.2. Când vă livrăm produsele?
Timpul de livrare a produselor depinde întotdeauna de disponibilitatea acestora și de modul ales de transport și plată. Cu toate acestea, nu putem controla timpul de livrare al transportatorilor externi. Dacă aveți probleme cu privire la termenul de livrare, vă rugăm să ne contactați și vom încerca să rezolvăm situația cu transportatorul.
Produsele care sunt în stoc, sunt expediate de obicei în termen de două zile lucrătoare de la primirea comenzii (la trimiterea produselor cu plata ramburs) sau în cazul încasării plăţii în contul nostru (la plata cu cardul/transfer bancar).
Produsele care nu sunt în stoc sunt expediate cât mai curând posibil. Vă vom informa cu privire la data exactă.
Prin livrarea produselor în aceşti termeni şi condiţii se înţelege momentul în care mărfurile vă sunt livrate. Dacă refuzați fără motiv să preluaţi produsele comandate, acest lucru nu este considerat o neîndeplinire a obligației de livrare a mărfurilor din partea noastră şi nici nu înseamnă retragerea din contract din partea D-voastră.  
Dreptul de proprietate asupra produselor dobândiți în momentul achitării preţului întreg la produsul cumpărat.
 
    5.3. Cum procedaţi la preluarea produselor?
Când preluaţi produsele, verificați integritatea ambalajului acestora. Dacă găsiți vreun defect, vă rugăm să ne informați imediat şi pe transportator. Dacă refuzați să preluaţi o livrare cu ambalajele deteriorate, acest lucru nu este considerat un refuz fără motiv al produselor.
În momentul în care preluaţi produsele (sau când ați fost obligat să preluați produsele, dar nu ați făcut acest lucru cu încălcarea contractului), sunteți responsabil pentru distrugerea accidentală, deteriorarea sau pierderea produselor.
 
    5.4. Ce se întâmplă dacă nu preluaţi produsele?
Dacă, din cauza dumneavoastră, este necesar să se livreze produsele de mai multe ori sau altfel decât prin metoda stabilită, sunteți obligat să plătiți costurile asociate unei astfel de livrări.
Dacă fără motiv nu preluaţi produsele, avem dreptul să solicităm decontarea costurilor asociate cu livrarea produselor și depozitarea acestora, precum și a altor costuri suportate de noi ca urmare a nepreluării produselor.

6. RETRAGERE DIN CONTRACTUL DE ACHIZIȚIE

    6.1. Cum vă puteți retrage din contract?
În calitate de consumator vă puteți retrage din contractul de cumpărare în termen de 14 zile de la data primirii comenzii fără a specifica motivul; dacă livrarea este împărțită în mai multe părți, de la data primirii ultimei livrări. Pentru a vă retrage din contractul de achiziţie trebuie să ne trimiteți notificarea la adresa noastră de livrare împreună cu produsele sau prin e-mail și să ne trimiteți imediat produsele la adresa noastră de retur. Formularul poate fi utilizat pentru a vă retrage din contract.
Bunurile returnate nu trebuie să prezinte semne de utilizare și trebuie returnate în ambalaj original și complet, inclusiv accesorii și cutie. În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a percepe o parte din daunele din prețul de achiziție al produsului.  
 
    6.1.1. Posibilitatea de returnare extinsă
Ca un serviciu extra peste posibilitatea normală, oferim posibilitatea de returnare extinsă (de exemplu, în perioada Crăciunului în cazul achiziționării unui cadou nepotrivit). Perioada limită până la care puteți returna produsele este întotdeauna menționată in cadrul promoției lângă produs, în coș și apoi pe factură.
Condiția este ca această opțiune să fie bifată in procesul de achiziționare a produsului din coș sau de pe pagina produsului. Ambalajul produsului poate fi deschis, dar nedeteriorat. Produsul nu trebuie să prezinte urme de utilizare. În caz contrar, această opțiune de returnare extinsă nu se aplică unui astfel de produs.
 
    6.2. Care sunt consecințele retragerii din contract?
Prin retragerea din contract, contractul este anulat de la început și este considerat ca nefiind încheiat.
Dacă vi s-a oferit un cadou împreună cu produsele comandate cu acordul dumneavoastră, contractul pentru cadou încetează la retragerea din contract. Vă rugăm să ne trimiteti cadoul împreună cu produsele returnate.
 
    6.3. Cum ne returnați produsele?
Sunteți obligaţi să ne returnați produsele în termen de 14 zile de la retragerea din contract la adresa noastră de livrare. Nu trimiteți produsele cu plata transport ramburs, nu suntem obligați să le preluăm în acest mod.

Trimiteți produsele/roboții la adresa:

Packeta Romania s.r.l.
Shop ID - 93423564 (obligatoriu)
Strada Virginia Nr. 4
077096, Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13
Romania

La produsele returnate vă rugăm să adugaţi următoarele:
-      copie chitanţă şi factură (daca au fost emise) sau un alt document care să confirme achiziţia produselor;
-      declarație în scris privind retragere din contract (formularul) și metoda de restituire a banilor.
Netrimiterea oricărui documentele de mai sus nu împiedică rezilierea contractului în conformitate cu condițiile legale.
 
    6.4. Când vă primiți banii înapoi?
Banii vă vor fi returnaţi în termen de 14 zile de la data retragerii din contract. Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că nu suntem obligați să vă restituim suma înainte de a ne returna produsele sau de a dovedi că le-aţi returnat.
Pe lângă prețul de achiziție, aveți dreptul, de asemenea, la decontarea transportului de livrare. Cu toate acestea, dacă ați ales o altă metodă decât cea mai ieftină metodă de livrare pe care o oferim, vă vom restitui costul de livrare corespunzător celei mai ieftine metode de livrare oferite.
Vă vom returna banii în același mod în care le-am primit (cu excepția cazului în care nu ne specificaţi altfel în termen de 10 zile de la retragerea din contractul de cumpărare nu veți mai suporta alte costuri suplimentare) sau în modul în care doriți.
În cazul achiziționări cu plata ramburs, banii vor fi returnați în contul bancar.
Costurile de returnare a produselor la adresa noastră sunt suportate de dumneavoastră.
 
    6.5. Ce se întâmplă dacă bunurile returnate sunt deteriorate?
La expediere, împachetați mărfurile într-un ambalaj adecvat pentru a preveni deteriorarea sau distrugerea lor.
Dacă se constată că ați returnat produse deteriorate, uzate, murdare sau parțial utilizate, sunteți responsabil pentru această depreciere a valorii produselor și poate fi dedus o parte din valoarea produsului din prețul de achiziție.
 
    6.6. Când ne putem retrage noi din contractul de achiziţie?
Ne rezervăm dreptul de a ne retrage din contract în următoarele cazuri:
-      nu am încasat de la D-voastră prețul de achiziție la data scadentă sau nu ați preluat comanda;
-      dacă din motive obiective produsele (în principal, deoarece produsele nu mai sunt fabricate, furnizorul a încetat să livreze în Republica Cehă etc.) nu mai pot fi livrarea în condiții inițiale;
-      împlinirea obiectivului devine imposibilă sau ilegală;

În cazul, în care se întâmplă oricare dintre cele menţionate mai sus, vă vom informa imediat cu privire la retragerea noastră.

Dacă ați achitat integral sau parțial prețul de achiziție, vă vom rambursa suma primită în 14 zile de la retragerea din contract, prin transfer bancar în contul pe care îl specificaţi în acest scop sau de pe care ați efectuat plata.

7. DREPTURILE PRIVIND RECLAMAŢILE

Drepturile D-voastră privind reclamaţile sunt guvernate de reglementările legale. La rezolvarea reclamaţiei aplicăm drepturile din procedura noastră de reclamaţii.

8. INFORMAȚII SUPLIMENTARE PENTRU CONSUMATORI

    8.1. Ce drepturi avem pentru a ne desfăşura activitatea?
Avem dreptul de a vinde produsele pe baza unei licențe comerciale. Activitatea noastră nu este supusă niciunei alte autorizații.
 
    8.2. Cum rezolvăm reclamațiile?
Reclamaţiile le rezolvăm pe email. Puteți contacta, de asemenea, Biroul de licențe comerciale relevant sau Oficiul Național pentru Protecția Consumatorilor.
 
    8.3. Ce drepturi aveţi în caz de litigiu?
Dacă sunteți consumator și dacă apare un litigiu între noi, pe care nu îl putem rezolva direct, aveți dreptul de a sesiza Autoritatea Național pentru Protecția Consumatorului (www.anpc.ro) pentru soluționarea litigiului în afara tribunalului. Puteți exercita acest drept în termen de cel mult un an de la data la care ați exercitat pentru prima dată dreptul care este subiectul acestui litigiu de consum.
Pentru a face o reclamație cu privire la bunuri sau serviciile, care au fost cumpărate de la noi şi pentru căutarea entităţii alternative de rezolvare a litigiului puteţi utiliza platforma online, care este administrată de Comisia Europenă.
 
În cazul în care relația stabilită prin contractul de cumpărare conține un element internațional (străin), atunci părțile convin că relația este guvernată de legea cehă și că eventualele litigii vor fi soluționate de instanțele cehe, și anume de instanța generală a vânzătorului. Acest lucru nu afectează drepturile consumatorilor care decurg din reglementările legale general obligatorii.

9. ÎNREGISTRARE PE INTERFAŢA WEB

    9.1. Cum vă puteţi înregistra pe interfaţa web?
La înregistrarea prin intermediul formularul de înregistrare pe interfața web, se creează un cont de utilizator. Păstrați în secret informațiile de acces la contul de utilizator. Nu suntem responsabili pentru nicio utilizare greșită a contului de utilizator de către o terță persoană.
Informațiile furnizate la înregistrare trebuie să fie adevărate și complete. Avem dreptul de a închide contul care a fost creat pe baza informaților false sau incomplete. Dacă apar modificări la datele D-voastră, vă recomandăm să le modificați imediat în contul de utilizator.
 
    9.2. Cum vă ajută contul de utilizator?
Prin intermediul contului de utilizator puteți comanda în principiu produse, urmări comenzile și gestiona contul de utilizator. Orice alte caracteristici ale contului de utilizator sunt cuprinse  întotdeauna pe interfața web.
 
    9.3. Când vă putem închide contul de utilizator?
Vă rugăm să rețineți că avem dreptul de a închide contul de utilizator fără compensații dacă contul D-voastră încalcă bunele moravuri, legea sau acești Termeni și condiții.

10. PROTECŢIA DREPTURILOR DE AUTOR, RĂSPUNDEREA ŞI UTILIZAREA SIETULUI

    10.1. Conținutul site-ului este protejat de drepturi de autor?
Conținutul paginilor web plasate pe interfața web (texte care includ termeni și condiții, fotografii, imagini, logo-uri, software și altele) este protejat de drepturile noastre de autor sau de drepturile altor persoane. Nu puteți modifica, copia, reproduce, distribui sau utiliza Conținutul în orice scop fără consimțământul nostru sau cu acordul titularului dreptului de autor. În special, este interzis să se acceseze fotografiile și textele plasate pe interfața web.
Numele și denumirile produselor, bunurilor, serviciilor și companiilor pot fi mărci înregistrate ale proprietarilor respectivi.
 
    10.2. Răspunderea şi utilizarea siteului web
Nu suntem responsabili pentru erorile rezultate din intervenţia unor terţe persoane în interfața web sau din utilizarea acestora contrar scopului său. Când utilizați interfața web, este interzis să utilizaţi proceduri care ar putea interfera cu sistemul sau să încărcați în mod nejustificat sistemul.
Dacă vă angajați în orice comportament ilegal sau lipsit de etică în timpul utilizării interfeței web, putem limita, suspenda sau înceta accesul D-voastră pe interfața web fără nicio compensație. În acest caz, sunteți obligaţi să ne achitaţi toate daunele pe care le-ați provocat cu acțiunile D-voastră în conformitate cu prezentul alineat.

Vă rugăm să rețineți că făcând click pe unele link-uri pe interfața web poate rezulta părăsirea interfeței web și redirecționarea către terțe site-uri.

 

Acești termeni și condiții sunt valabile și eficiente din data de 13.01.2023.

Produsul a fost adăugat în coș

Închideți

În coș

Transport GRATUIT!

Produsul a fost adăugat pentru comparație

Zavřít

Comparați totul