Treceți la cuprins | Treceți la meniul principal | Treceți la căutare
031 22 97 010 Lu-Vi 8:00—16:30
Vă vom da sfaturi
Contactați-ne
[email protected]
031 22 97 010
Lu-Vi 8:00—16:30
RobotWorld
Suntem specialiști în domeniul asistenților roboți - aspiratoare, curățitoare, mop-uri sau cositoare
Întrebările dumneavoastră
Introduceți întrebarea
ALEXANDRA 27. 8. 2024
Problemă stație de încărcare iromba combo j9+
Bună seara , am un aspirator iromba combo j9+, stația de alimentare nu mai încarcă . O lumină albă rămâne constant aprinsă pe ea , lucru ce înainte nu se întâmpla . Aspiratorul a rămas fără baterie și nu reușesc să îl fac să încarce , problema pare să fie de la stație . Ce poate avea ?
Reacționați
Francisc Specialist 28. 8. 2024
Buna ziua,
este posibil să existe o defecțiune a unei componente, motiv pentru care ar fi indicat să trimiteți produsul în reclamație. Vă sfătuim să contactați furnizorul de la care ați achiziționat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Nicolae Moldovan 2. 11. 2023
Roomba combo113
Aspiratorul nu este compatibil cu wi-Fi 5,0GHz,de ce??Cum pot sa l adaptez??Multumesc!!
Reacționați
Francisc Specialist 3. 11. 2023
Buna ziua,
Robotul funcționează pe frecvența de 2.4GHz și nu este compatibil cu Wi-Fi de 5.0GHz. Acest lucru se datorează diferenței de frecvență între cele două rețele Wi-Fi. Este necesar să dispuneți de un router care oferă o rețea pe frecvența de 2.4GHz, astfel încât dispozitivul să se poată conecta la aceasta. Dacă routerul dvs. are această opțiune, asigurați-vă că activați rețeaua de 2.4GHz și conectați aspiratorul la această rețea. Aceasta ar trebui să permită comunicarea între aspirator și rețeaua dvs. Wi-Fi.
Cu stimă,
robotworld.ro
Reacționați
Mihai 3. 8. 2021
Conectare wifi
Pe aplicația iRobot scrie ca pentru a putea conecta robotul trebuie ținut apăsat pe doua butoane pe care Roomba Combo nu le are. Cum se conectează altfel la Wifi?
Reacționați
Francisc Specialist 4. 8. 2021
Buna ziua,
in manualul de utilizare aveti pasi cum sa conectati robotul la aplicatia mobila.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Claudiu 4. 4. 2021
Clarificare
Buna ziua,
Am vazut ca recomandati Symbo x Bot 5 Pro wifi + mop fata de Irobot Roomba Combo 113. Puteti sa ne lamuriti ce are in plus primul aspirator fata de modelul de la Roomba (firma cu experienta de 31 ani in domeniul roboticii)?
Symbo este un brand chinezesc?
Multumesc.
Reacționați
Francisc Specialist 7. 4. 2021
Buna ziua,
amandoua aspiratoare sunt bune. Recomandam Symbo x Bot 5 Pro pentru ca aspira mai bine si este recomandat pentru parul de animale. Symbo este un brand Czech.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Stanca Crina 24. 1. 2021
robot
Buna ziua, ma intereseaza un aspirator robot cu mop cu funcție de aspirare si ștergere concomitent. Care aparat îl recomandați Symbo x Bot 5 Pro wifi + mop sau Romba Combo 113? Mulțumesc
Reacționați
Jaro Specialist 26. 1. 2021
Buna ziua,
amandoua aspiratoare mentionate de dumneavoastra sunt foarte asemanatoare, din experienta va putem recomanda Symbo x Bot 5 Pro wifi + mop.
cu stima
robotworld.ro
Reacționați
Bogdan 27. 2. 2021
Buna ziua. Am achizitionat acest robot si as vrea sa stiu daca se duce singur la incarcat fara a fi conectat la wireless. Multumesc
Reacționați
Francisc Specialist 1. 3. 2021
Buna ziua,
robotul se va intoarce la statia de incarcare singur, fara a fi conectat la reteaua wireless.
Cu stima
robotworld.ro
Reacționați
dan 21. 7. 2021
o luna de zile mi-a luat ! rezervorul de apa nu se ataseaza bine, ledurile ramin aprinse; reatasati rezervorul, sau indepartati-l, cred ca acesta este motivul.
bogdan, spuneti-mi va rog daca ati gasit alta cauza.
Reacționați
Bogdan 3. 3. 2021
Nu prea se duce singur, nu gaseste baza.
La ce distanta trebuie sa fie baza amplasata? Robotul este folosit intr’un apartament de 4 camere.
Reacționați
Francisc Specialist 4. 3. 2021
Buna ziua,
in mod normal ar trebui sa-si gaseasc statia de incarcare, daca nu aveti obstacole prin camera care ar putea sa-l incurce. Daca problema persista trebuie trimis la reclamatii.
Cu stima
robotworld.ro
Reacționați
Bogdan 4. 3. 2021
Azi dupa ce a fost incarcat toata seara, a functionat 20-30 min si s-au aprins toate 4 beculete rosii fara niciun semnal sonor ... dc??
Reacționați
Francisc Specialist 4. 3. 2021
Buna ziua,
daca problema persista, trebuie trimis la reclamatii.
Cu stima
robotworld.ro
Reacționați
Introduceți întrebarea