Reclamații
Încercăm să cumpărăm produse de calitate de la furnizori verificați, însă, cu toate acestea, este posibil ca ocazional produsul să aibă un defect în perioada de garanție. Dacă produsul se află în perioada de garanție (de obicei 24 de luni, pentru baterii 6 luni), aici veți găsi instrucțiuni despre cum să procedați pentru a înregistra o reclamație.
Reclamațiile sunt procesate conform Procedurii de reclamații.
Procedură generală
Dacă doriți să înregistrați o reclamație pentru un produs cumpărat din magazinul nostru online, vă rugăm să urmați instrucțiunile de mai jos:
* nu se aplică brand-urilor iRobot și Hobot
- Dispozitivul pentru reclamație trebuie trimis curățat și fără murdărie, în caz contrar dispozitivul pentru reclamație nu poate fi acceptat din motive de igienă și vă va fi trimis înapoi.
1) Trebuie să completați Formularul. În câmpul Descriere defecțiune, vă rugăm să descrieți defectul cât mai exact și detaliat. Cu cât vom primi informații mai detaliate, cu atât mai bine vom putea gestiona cererea dvs.
2) Tipăriți formularul de reclamații completat sau trimiteți-l la adresa de e-mail [email protected].
3) Împachetați produsul cu atenție pentru a evita deteriorarea în timpul transportului. Includeți Formularul pentru reclamații și o copie a facturii/bonului.
4) Trimiteți produsele/roboții la adresa:
Packeta Romania s.r.l.
Shop ID - 93423564 (obligatoriu)
Strada Virginia Nr. 4
077096, Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13
5) Linia noastră de relatii clienti o sa vă ofere cu plăcere informații legate de status-ul procesării returului dvs.
iRobot - reclamații
Pentru a face o reclamație cu privire la produsele marca iRobot, vă rugăm să procedați după cum urmează:
1) Contactați-ne la 031 22 97 010 sau prin e-mail la [email protected].
2) Dacă un reprezentant al serviciului relații clienți vă solicită să trimiteți robotul la service, trimiteți produsul ambalat cu atenție direct la adresa service-ului autorizat:
Cordon Electronics SRL
Dumitru Brumarescu 9 A
București
041839
România
Site-ul centrului de service: www.cordongroup.ro.
3) Atașați lângă produs o copie a facturii și formularul completat.
4) Vă rugăm, de asemenea, să trimiteți formularul completat în format electronic la [email protected]. (Dacă nu aveți posibilitatea, contactați-ne telefonic la 031 22 97 010.)
Hobot - reclamații
Pentru a face o reclamație cu privire la produsele marca Hobot, vă rugăm să procedați după cum urmează:
1) Contactați-ne la 031 22 97 010 sau prin e-mail la [email protected].
2) Dacă un reprezentant al serviciului relații clienți vă solicită să trimiteți robotul la service, trimiteți produsul ambalat cu atenție direct la adresa service-ului autorizat:
Dedal Company LTD.
Brezovsko chausse 145 str.
Plovdiv
4003
Bulgaria
3) Atașați lângă produs o copie a facturii și formularul completat.
4) Vă rugăm, de asemenea, să trimiteți formularul completat în format electronic la [email protected]. (Dacă nu aveți posibilitatea, contactați-ne telefonic la 031 22 97 010.)
Notă: Vă rugăm să verificați numărul de serie (pe partea laterală a robotului). În caz că nu începe cu „RO”, vă rugăm să contactați personalul nostru prin telefon sau e-mail.
Dacă aveți nevoie de mai multe informații, vă sfătuim cu drag, atât telefonic, prin e-mail sau chat.
Întrebări frecvente
Cât durează procesarea unei reclamații?
În cazul consumatorului, avem un termen de 15 de zile pentru procesarea reclamației. Acest termen este valabil dacă avem de la dvs. toate documentele necesare.
În cazul unei reclamații a cumpărătorului care nu este consumator (pe documentul de vânzare este menționat număr de identificare), suntem obligați să soluționăm reclamația într-un termen rezonabil sau de comun acord
De ce documente am nevoie pentru a soluționa o reclamație?
Aveți nevoie doar de o copie după dovada de cumpărare a produsului.
Dacă veți trimite produsele prin poștă, vă rugăm să descrieți cât mai exact posibil defectul produsului reclamat. Pentru completare mai ușoară puteți utiliza Protocol de reclamație.
Trebuie să aduc produsul în ambalajul său original?
Nu trebuie, ambalajul nu face parte din procedura de reclamație. Cu toate acestea, dacă aveți ambalajul original, acesta va ajuta la protejarea produsului în timpul expedierii.
Dacă expediați produsul prin poștă, vă rugăm să îl împachetați întotdeauna cu atenție pentru a evita deteriorarea produsului în timpul expedierii.
Trebuie să furnizez accesorii cu produsul reclamat?
Da, furnizați produsul cu accesorii. Uneori, defecțiunea poate fi cauzată de accesoriu, iar service-ul autorizat va solicita livrarea acestuia. Acest lucru ar prelungi inutil timpul de reparație al produsului.
Ce se întâmplă dacă doar accesoriile sunt defecte, ar trebui să furnizez și produsul principal?
Da, atunci când reclamați accesoriile, vă recomandăm să livrați și produsul principal (defectul poate să nu apară).
Cum îmi vor fi livrate produsele reparate?
Putem livra produsul direct la adresa specificată.
Unde pot afla în ce stadiu este reclamația mea?
Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți.