Treceți la cuprins | Treceți la meniul principal | Treceți la căutare

Roborock Q7 Max - black

Întrebări pentru Aspirator robot și mop 2 în 1 Roborock Q7 Max - black

Înapoi la detalii

Întrebările dumneavoastră

Introduceți întrebarea

  • Ana 18. 11. 2024

    T

    Buna ziua. Vine cu vreun accesoriu sau trebuie achizitionate separat? Va multumesc!

    • Francisc Specialist 18. 11. 2024

      Bună ziua,
      În conținutul pachetului robotului primiți toate componentele menționate în scris în josul paginii, la secțiunea „Conținut pachet”.

      Cu stimă,
      Robotworld.ro

  • Danciu Virginia 9. 1. 2024

    Cum se curăță senzorii?

    • Catalin 30. 7. 2024

      Se poate conecta pe 2 telefoane?

      • Francisc Specialist 31. 7. 2024

        Bună ziua,

          puteți să conectați două telefoane, dacă vă conectați cu același cont de utilizator.

        Cu stimă,
        robotworld.ro

    • Francisc Specialist 10. 1. 2024

      Buna ziua,
      senzori se pot curata cu o lavetica.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Vilcu Dragos 20. 9. 2023

    Totul este simplu și frumos înainte de achiziție. Problema este post achiziție. Exista service pentru aceste produse? Care este garanția, ce cuprinde garanția și cel mai important, după încheierea garanției, mai pot fi reparate și dacă există centre unde sa fie reparate.

    • Francisc Specialist 20. 9. 2023

      Buna ziua,

         Produsele noastre au o garantie de 2 ani. In caz de defectiune dispunem de service pentru reparatii. Iar dupa incheierea garantiei detinem service contra cost pentru anumite marci. Acestea sunt specifitare la sectiunea „ Cum cumpar - Service ”.

      Cu stima,

      Robot World.

      • Vilcu Dragos 21. 9. 2023

        Multumesc pentru răspuns. Constat că totuși comercializati produse pentru care nu exista soluții contra cost post garanție. Ce se întâmplă în aceste situații? Întreb că totuși sunt produse ale căror costuri sunt totuși destul de mari și nu mi se pare normal sa arunci la gunoi un produs care are probleme după cei doi ani de garanție.

        • Francisc Specialist 22. 9. 2023

          Buna ziua,

            Din păcate, nu oferim în prezent servicii post-garanție pentru toate produsele, dar în caz de defecțiune a unor produse suntem întotdeauna dispuși să sfătuim și să ajutăm în gasirea unei soluții în limita posibilităților noaste, clienții ne pot contacta dacă este necesar, îl vom ajuta.

        • Francisc Specialist 22. 9. 2023

          Buna ziua,

            Din păcate, nu oferim în prezent servicii post-garanție pentru toate produsele, dar în caz de defecțiune a unor produse suntem întotdeauna dispuși să sfătuim și să ajutăm în gasirea unei soluții în limita posibilităților noaste, clienții ne pot contacta dacă este necesar, îl vom ajuta.

Introduceți întrebarea

Produsul a fost adăugat în coș

Închideți

În coș

Transport GRATUIT!

Produsul a fost adăugat pentru comparație

Zavřít

Comparați totul