Treceți la cuprins | Treceți la meniul principal | Treceți la căutare
031 22 97 010 Lu-Vi 8:00—16:30
Vă vom da sfaturi
Contactați-ne
[email protected]
031 22 97 010
Lu-Vi 8:00—16:30
RobotWorld
Suntem specialiști în domeniul asistenților roboți - aspiratoare, curățitoare, mop-uri sau cositoare
Întrebările dumneavoastră
Introduceți întrebarea
Ana 18. 11. 2024
T
Buna ziua. Vine cu vreun accesoriu sau trebuie achizitionate separat? Va multumesc!
Reacționați
Francisc Specialist 18. 11. 2024
Bună ziua,
În conținutul pachetului robotului primiți toate componentele menționate în scris în josul paginii, la secțiunea „Conținut pachet”.
Cu stimă,
Robotworld.ro
Reacționați
Danciu Virginia 9. 1. 2024
Cum se curăță senzorii?
Reacționați
Catalin 30. 7. 2024
Se poate conecta pe 2 telefoane?
Reacționați
Francisc Specialist 31. 7. 2024
Bună ziua,
puteți să conectați două telefoane, dacă vă conectați cu același cont de utilizator.
Cu stimă,
robotworld.ro
Reacționați
Francisc Specialist 10. 1. 2024
Buna ziua,
senzori se pot curata cu o lavetica.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Vilcu Dragos 20. 9. 2023
Totul este simplu și frumos înainte de achiziție. Problema este post achiziție. Exista service pentru aceste produse? Care este garanția, ce cuprinde garanția și cel mai important, după încheierea garanției, mai pot fi reparate și dacă există centre unde sa fie reparate.
Reacționați
Francisc Specialist 20. 9. 2023
Buna ziua,
Produsele noastre au o garantie de 2 ani. In caz de defectiune dispunem de service pentru reparatii. Iar dupa incheierea garantiei detinem service contra cost pentru anumite marci. Acestea sunt specifitare la sectiunea „ Cum cumpar - Service ”.
Cu stima,
Robot World.
Reacționați
Vilcu Dragos 21. 9. 2023
Multumesc pentru răspuns. Constat că totuși comercializati produse pentru care nu exista soluții contra cost post garanție. Ce se întâmplă în aceste situații? Întreb că totuși sunt produse ale căror costuri sunt totuși destul de mari și nu mi se pare normal sa arunci la gunoi un produs care are probleme după cei doi ani de garanție.
Reacționați
Francisc Specialist 22. 9. 2023
Buna ziua,
Din păcate, nu oferim în prezent servicii post-garanție pentru toate produsele, dar în caz de defecțiune a unor produse suntem întotdeauna dispuși să sfătuim și să ajutăm în gasirea unei soluții în limita posibilităților noaste, clienții ne pot contacta dacă este necesar, îl vom ajuta.
Reacționați
Francisc Specialist 22. 9. 2023
Buna ziua,
Din păcate, nu oferim în prezent servicii post-garanție pentru toate produsele, dar în caz de defecțiune a unor produse suntem întotdeauna dispuși să sfătuim și să ajutăm în gasirea unei soluții în limita posibilităților noaste, clienții ne pot contacta dacă este necesar, îl vom ajuta.
Reacționați
Introduceți întrebarea