Service
Robotul nu funcționează așa cum ar trebui, dar a trecut perioada de garanție? Te ajutăm cu plăcere în privința reparațiilor.
Reparăm - aspiratoare robot, mopuri robot, aparate de curățat geamuri, aspiratoare pentru piscină, mașini robot de tuns iarba și multe altele.
Oferim service pentru următoarele mărci de aspiratoare robot, mopuri robot, mașini robot de tuns iarba, aspiratoare pentru piscină, aparate de curățat geamuri și alte tipuri de roboți:
Aspiratoare robot:
iRobot Roomba / Scooba, LG, iClebo, CleanMate, Samsung, Sencor, Symbo, Fun Beat, Fobeli, Carneo, TV Products (King Cleaning), Bralko Galaxy, Hoover, Rowenta, Roidmi.
Aspiratoare pentru piscină:
Facem servis pentru aparate de curățat piscine semiautomate și automate ale mărcilor Dolphin, Zodiac și Aquabot.
Marca Aquabot - servisăm numai produsele achiziționate de pe site-urile noastre web din Republica Cehă, SK, DE, RO, PL.
Aparate de curățat geamuri:
Facem servis pentru aparate robotizate de curățare geamuri Hobot și Symbo Weebot.
Aspiratoare antibacteriene:
Facem servis pentru aspiratoare antibacteriene Raycop.
Mașini robot de tuns iarba:
Facem servis pentru mașini de tuns iarba robotizate Robomow și Gardena.
Pentru mai multe informații sau pentru a comanda service-ul, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon 031 22 97 010 sau să ne scrieți la adresa de e-mail [email protected].
Preț service
În cazul în care nu sunteți multumit de prețul pentru repararea robotului, taxa pentru acoperirea diagnosticului este plătită conform tabelului următor:
Preț de robdiagnostic | |
Aspiratoare robot | 200,00 Lei |
Aspiratoare pentru piscină | 400,00 Lei |
Mașini robot de tuns iarba | 400,00 Lei |
Drone | 180,00 Lei |
Aparatul pentru service trebuie trimis curățat și fără murdărie, în caz contrar, aparatul nu poate fi acceptat pentru service din motive de igienă și vă va fi trimis înapoi.
Pentru reparația de service finalizată se percepe o taxă de transport conform listei de prețuri curente a transportatorului. Vă vom informa în prealabil despre prețul pentru transport și service.
Cum funcționează?
Aici veți găsi un scurt ghid despre modul în care trebuie să procedați. În cazul în care aveți nelămuriri sau întrebări suplimentare, nu ezitați să ne contactați telefonic la numărul nostru de relații clienți 031 22 97 010 sau la adresa noastră de e-mail [email protected].
1) Completați fișa de service. În câmpul Descriere defecțiune, vă rugăm să descrieți defectul cât mai detaliat și corect. Cu cât informațiile primite sunt mai detaliate, cu atât o să ne fie mai ușor să soluționăm cererea dvs.
2) Printați fișa de service completată.
3) Împachetați produsul cu atenție pentru a evita deteriorarea în timpul transportului. Includeți fișa de service completată.
4) Vă rugăm să trimiteți pachetul la adresa:
Packeta Romania s.r.l.
Shop ID - 93423564 (obligatoriu)
Strada Virginia Nr. 4
077096, Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13
5) De îndată ce s-a întocmit diagnoza defectelor, o să primiți o ofertă la adresa dvs. de e-mail. După aprobarea dvs. produsul va fi reparat.
Notă: Diagnoza defectelor se efectuează în termen de 14-20 de zile, în funcție de capacitatea centrului de service.
6) Colegii noștri de la departamentul de relații clienti sunt bucuroși să vă ofere informații despre status-ul cererii dvs. de service (telefon 031 22 97 010).