Treceți la cuprins | Treceți la meniul principal | Treceți la căutare

Symbo LASERBOT 650 WiFi

Întrebări pentru Aspirator robot și mop 2în1 Symbo LASERBOT 650 WiFi

Înapoi la detalii

Întrebările dumneavoastră

Introduceți întrebarea

  • Raluca Isipciuc 23. 8. 2024

    Erori repetate

    Încep prin a spune ca este una dintre cele mai proaste achiziții pe care le-am facut. Am cumparat acest aspirator anul trecut în noiembrie 2023. Câteva zile a mers chiar ok, își făcea treaba decent. Primele erori (și cele mai dese) sunt de system rebooting, moment în care pierde harta și nu îl mai pot folosi pe anumite zone din casă. Apoi, încet încet a început să nu mai spele, adică nu folosește apa din rezervor. Iar acest lucru se întâmplă doar uneori. Acum câteva săptămâni părea complet mort, nu reacționa la nicio comandă, nu se aprindea niciun buton. În aplicație apărea offline. Din lipsă de timp, nu m-am ocupat de el. Încercasem din aplicație să îi dau diferite comenzi, dar nu răspundea. Peste câteva zile de inactivitate, în plină noapte am auzit o voce care spunea Start cleaning selected area (destul de sinistru :))). Din acel moment a avut o perioadă în care a functionat absolut normal. Începând din această dimineață i se aprinde butonul principal cu roșu și orice i-aș face nu înecetază să spună Please turn on the power switch, deși este aprins. Nu răspunde la comenzile din aplicație, în aplicație apare offline.
    Are atât de multe probleme acest aspirator încât mai bine vă feriți, mai puneți bani și vă luați unul mai bun. Nu merită, te lasă exact când ai mai multă nevoie de el.

    • Francisc Specialist 23. 8. 2024

      Bună ziua,

       ne pare foarte rău să auzim despre problemele întâmpinate cu aspiratorul dumneavoastră. Vă înțelegem frustrarea și neplăcerile cauzate. Este esențial să rezolvați aceste probleme pentru a putea beneficia de un produs funcțional.

      Vă rugăm să urmați procedura de reclamație pentru a trimite produsul la diagnosticare, utilizând link-ul următor: https://www.robotworld.ro/reclamatii.

      Echipa noastră va analiza problemele raportate și va încerca să găsească o soluție adecvată.

      Cu stimă,
      robotworld.ro

  • Diana S 17. 8. 2024

    Eroare perii laterale

    Buna ziua. Am avut o eroare pentru curatare perii laterale. Le-am scos, le-am curatat, insa acum o perie nu se mai invarte. Care ar fi cauza? Mai exista alta modalitate de curatare inafara de a scoate peria?
    Multumesc.

    • Francisc Specialist 19. 8. 2024

      Bună ziua,

      Din păcate, nu există o altă modalitate de curățare a periei laterale în afară de a o scoate. Dacă peria nu se mai învârte după curățare, ar trebui să trimiteți produsul la service pentru diagnosticare.

      Vă rugăm să ne trimiteți reclamația, menționând numărul de factură/comandă, la adresa noastră de email: [email protected].

      Cu stimă,
      robotworld.ro

  • Vintila Nicolae 24. 7. 2024

    Aspirator defect

    Bună ziua.
    Am achiziționat de la dvs. un aspirator Laserbot 650 în luna noiembrie 2023. De câteva zile nu mai merge normal, nu mai pot să aspir cu el.
    Am reîncercat să îl folosesc și după ce am șters hărțile care erau memorate, dar degeaba.
    Imediat ce îi dau drumul se deplasează foarte repede și haotic.
    Dacă se poate, v-aș trimite si ceva filmări cu comportamentul lui, înainte să v-il trimit la reparat.

    • Francisc Specialist 24. 7. 2024

      Bună ziua,
       ne puteți trimite filmările la adresa noastra de email [email protected]

      Cu stimă,
      robotworld.ro

  • DAN LAVRIC 15. 7. 2024

    PRODUSE DE 2 (B)ANI

    A trecut garanția si s-au stricat : aspiratorul laserbot 650 si disperserul de săpun primit cadou.
    Aspiratorul persista in eroarea nr 8 din manualul de utilizare ,chiar daca actionez in nestire butonul on/of.
    Dispenserul reacționează pe partea de senzor,dar nu pompeaza nimic.
    Reparațiile post garantie costă cat unul nou in China?

    • Francisc Specialist 16. 7. 2024

      Bună ziua,

      Nu este posibil să vă comunicăm prețul reparării înainte de a fi efectuat un diagnostic. Este necesar ca robotul să fie supus unui diagnostic pentru a se constata defectul și piesele care trebuie înlocuite. Găsiți procedura noastră de service post-garanție la următorul link: https://www.robotworld.ro/service

      Cu stimă,
      robotworld.ro

  • Purice iuliana 14. 4. 2024

    Senzor defect

    Am o problema.cu aspiratoru se învârte în cerc nu mai vine la statia de încărcare și scoate un zgomot ciudat nu recunoaște hărțile de pe telefon

    • Francisc Specialist 15. 4. 2024

      Buna ziua,
        daca produsul reclamat se afla in garantie, va rugam sa urmati procedura de reclamatii de pe urmatorul link; https://www.robotworld.ro/reclamatii

      Cu stima,
       robotworld.ro

      • Purice iuliana 17. 4. 2024

        Bună ziua nu se mai afla în garanție dar as vrea sa îl trimit către dumnevoastră pentru eventualele constatări și sa vad dacă merge reparat ma puteți ajuta va rog sa îmi lăsați în mail un nr de telefon unde pot discuta cu dumnevoastră

  • Daniela Ganea 11. 1. 2024

    Bună ziua. Am nevoie de manual pentru Laser 650, în pachet nu a venit nici măcar în engleza. Multumesc anticipar

    • Francisc Specialist 12. 1. 2024

      Buna ziua,
      va rog sa transmiteti o solicitare pe adresa de email

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Iorgu Luiza 10. 11. 2023

    Aspirator robot

    Buna ziua ! Imi doresc sa achizitionez un aspirator robot, cost max. 2500 lei, sa-mi aspire si sa-mi spele gresia de culoare wenghe .
    Ce imi recomandati?
    Mentionez ca toata casa este cu gresie wenghe.

    • Francisc Specialist 10. 11. 2023

      Bună ziua,

      mai jos aveți recomandarea noastră:

      Roborock S8: Acest model este apreciat pentru funcționalitățile sale avansate, precum navigarea inteligentă, puterea de aspirare eficientă și capacitatea de a spăla podeaua. Poate fi o opțiune excelentă pentru nevoile dvs.

      Concept VR3210 3în1: Acest aspirator robot oferă și el funcții multiple, incluzând aspirare, spălare și funcții de curățare. Este un model versatil, potrivit pentru suprafețe precum gresia wenghe.

      Vă sugerăm să verificați specificațiile tehnice detaliate pentru a face alegerea potrivită în funcție de preferințele personale și cerințele dvs. specifice.

      Cu stimă,
      robotworld.ro

  • Nistor ana 25. 8. 2023

    Aspirator laserbot 650

    Bună ziua ,am un aspirator laserbot 650 ,abia ieșit din garanție și numai merge unde este service autorizat , cineva mi a spus ca I trebuie un senzor laser, unde pot găsi?

    • Bogdan 7. 3. 2024

      Bună ziua,am și eu o problema cu un senzor.Unde pot sa găsesc un service autorizat în București?

      • Francisc Specialist 7. 3. 2024

        Buna ziua,
        ce marca este robotul, mai este in garantie?

        Cu stima;
        robotworld.ro

    • Francisc Specialist 28. 8. 2023

      Buna ziua,
      pe urmatorul link aveti pasi cu procedura pentru reclamatie: https://www.robotworld.ro/reclamatii

      Cu stima,
      robotworld.ro

      • Bună ziua 13. 10. 2023

        Sunt din București, unde existea service pt aspirator ,doresc reparatie aspirator Laser bot 650

        • Francisc Specialist 13. 10. 2023

          Buna ziua,
          aveti procedura pentru reclamatie pe adresa dvs de email.

          Cu stima,
          robotworld.ro

  • Alex 13. 7. 2023

    Manual

    Bună ziua. Am nevoie de manual pentru Laser 650, în pachet nu a venit nici măcar în engleza,ceea ce nu este tocmai legal.

    • Francisc Specialist 13. 7. 2023

      Buna ziua,
      manualul de utilizare va fost trimis pe adresa dvs de email.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • ARAMA PETRICA 23. 6. 2023

    Ref: Robot Symo Laserbot 650

    Buna ziua,
    Va rog sa-mi spuneti, cat m-ar costa diagnosticarea
    robotului SYMBO Laserbot 650.
    Acum am oservat ca in data de 17.063.2023 a iesit din garantie.
    Va multumesc

    • ARAMA PETRICA 31. 8. 2023

      Ref 103833 SMBO Laserot 650
      Dupa 2 trimiteri consecutive pentru diagnosticare si eventuale reparatii,
      robotul se comporta la fel , adica se vede ca nu are nici o imbunatatire,
      se comporta la fel.
      Prima data, mi sa comunicat, ca sa inlocuit statia de incarcare fiindca este defecta , acest lucru nu sa facut,am primit acceiasi statie.
      A dou-a data la reparatii -Inlocuirea unitatii de control.
      Si in acest caz Robotul este inutilizail.
      Intrebarea mea este , daca aveti inclus Programul Rabla si daca nu unde il pot arunca ,aveti un loc anume unde sa-l pot trimite.
      Va multumesc,
      Arama Petrica

      • Francisc Specialist 31. 8. 2023

        Buna ziua,
        ne pare rau pentru situatia dvs neplacuta cu robotul. Va rugam sa ne transmiteti un scurt video cu problema robotului la adresa noastra de email [email protected]

        Cu stima,
        robotworld.ro

        • ARAMA PETRICA 31. 8. 2023

          Buna ziua,
          Inainte da al trimite a 2-ua oara, am trimis un filmulet.
          Robotul nu mai beneficiaza de garantie.
          V-am intrebat daca aveti programul rabla sau ce sa fac cu el , nu imi mai este de folos.

          • Francisc Specialist 31. 8. 2023

            Nu avem programul rabla. Daca doriti puteti trimite la noi in service post-garantie sau puteti reclama pe adresa noastra de email [email protected] ca la revenire din service in continuare intaminati probleme de functionare cu robotul. Multumesc!

            Cu stima,
            robotworld.ro

    • Francisc Specialist 23. 6. 2023

      Buna ziua,
      aici aveti procedura pentru service, unde regasiti si preturile pentru diagnostic.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Andreea Bocanet 14. 6. 2023

    Pierde harta

    Buna ziua, robotul pierde harta.
    Si-a facut harta la prima utilizare, am salvat-o in aplicatie si apoi urmatoarea zi cand vreau sa curete, zice ca location failed si face iar alta harta. Care este cauza? Ce nu fac bine?
    Mulțumesc

    • Francisc Specialist 15. 6. 2023

      Buna ziua,
      porniti robotul din acelasi loc si statie? Daca robotul il porniti din alt loc, o sa va rescrie harta. 
      Va recomandam ca dupa ce scanati harta locuintei sa salvati manual harta respectiva.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Damian Marilena 13. 6. 2023

    Robot Symbo

    Bună ziua! Am achiziționat robotul Symbo 650 wifi ieri, și nu reușesc sa îl încarc.Imi puteți trimite va rog frumos un manual de utilizare în limba romana? Multumesc!

    • Francisc Specialist 14. 6. 2023

      Buna ziua,
      manualul de utilizare v-a fost trimis pe adresa de email.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • ARAMA PETRICA 7. 6. 2023

    Ref: Robot Symo Laserbot 650

    Buna ziua,
    Aspiratorul porneste sa faca curatenie ,dupa ce face o camera si se intoarce la statia de incarcare. Dupa o perioada de timp porneste si incepe curatenia de unde a ramas .Acest ciclu se repeta pana termina curatenia. Care este cauza
    Va multumesc,
    Arama Petrica

    • Francisc Specialist 7. 6. 2023

      Buna ziua,
      din ce ati scris dvs am inteles ca robotul isi continua aspirarea (pana o finalizeaza pe toata) dupa ce se incarca in statia de incarcare. Acest ciclu este unul normal.

      Cu stima,
      robotworld.ro

      • ARAMA PETRICA 7. 6. 2023

        Buna ziua,
        Robotul face curatenie continuu.
        face o camera si spune ca merge la statia de incarcare.
        Dup o perioada reporneste si merge si merge in alta camera , apoi merge la statia de incarcare.
        In concluzie robotul face curatenie in etape , na aspira continuu ci cu intermitente .

        • ARAMA PETRICA 7. 6. 2023

          Am vrut sa scriu ca robotu nu face curatenie continuu

          • ARAMA PETRICA 8. 6. 2023

            Buna ziua,
            Acum va scriu mai detaliat despre robot:
            1. Robotul incepe curatenia , cand termina 1camera merge la statia de incarcare,
            2. Cand considera ca sa incarcat (aprox.1 ora) porneste si reia ciclul de aspirare de unde a ramas.
            3.Revine la statia, apoi porneste si in sfarsit termina de aspirat,
            4.In concluzie daca perioada de aspirare era de 40 - 60 min. , acum este de aprox. 3 ore.
            Intrebarea mea este de ce face curatenie intermitent si nu continuu.

            • Francisc Specialist 8. 6. 2023

              Va rugam sa ne scrieti un email la [email protected] cu nr. de comanda/factura si sa ne spuneti se suprafata aveti de aspirat in mp2. Va multumim!

  • Diaconu Cinstantin 6. 6. 2023

    Achizitie LASERBOT650

    Nu reusesc sa conectez aparatul la o retea wifi Digi.
    Trebuie sa contactez operatorul Digi pentru a reusi conectarea?
    Multumesc!

    • Francisc Specialist 7. 6. 2023

      Buna ziua,
      este nevoie sa aveti conexiunea 2.4Ghz sa va puteti conecta la WiFi. Va sfatuim sa luati legatura cu furnizorul dvs de internet.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Bogdan 27. 5. 2023

    Senzori anticadere

    Am o eroare la senzorii anticadere,aceștia au fost curatati dar eroarea persista.Cum o resetez?

    • Francisc Specialist 29. 5. 2023

      Buna ziua,
      din pacate trebuie trimis in service pt diagnoza. Va rugam sa ne transmiteti pe email [email protected] nr. de factura sa va putem identifica comanda.
       
      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Răzvan Bulearcă 17. 5. 2023

    Rugăminte

    Bună ziua. Am achiziționat de la dumneavoastră un robot Symbo 650 Wi-Fi. Am rugamintea să îmi transmiteți un manual de utilizare în limba română. Vă mulțumesc.

    • Francisc Specialist 18. 5. 2023

      Buna ziua,
      manualul a fost transmis pe adresa dvs de email.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Maria Hiceag 21. 11. 2022

    Manual

    Am achiziționat recent un laserbot 650 de la dumneavoastră și as dori și eu manual în limba romana.

    • Francisc Specialist 21. 11. 2022

      Buna ziua,
      manual trimis pe adresa de email.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Purice stefan 11. 11. 2022

    Bună as dori instrucțiunile în limba romana și întrebare după ce s-a făcut treaba trebuie neapărat sa ajungă la stația de încărcat ma refer la protejarea bateriei

    • Francisc Specialist 11. 11. 2022

      Buna ziua,
      manualul de utilizare v-am trimis pe adresa de email. Dupa fiecare ciclu de aspirare, se intoarce la statia de incarcare. Trebuie lasat pe statie sa se incarce complet dupa care intra in modul standby.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Andreea Stoleriu 8. 11. 2022

    Buna ziua,
    Exista service in Bucuresti ?

    • Francisc Specialist 8. 11. 2022

      Buna ziua,
      pentru Symbo avem un service autorizat in Cehia si in Ilfov avem o adresa de retur si reclamatii unde se trimit coletele.


      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Angela 3. 11. 2022

    Intrebari

    1. Hartile scanate raman in memoria aplicatiei sau de fiecare data intai scaneaza si apoi spala ce gaseste?
    2. Pot considera o suprafata de casa o harta (100mp=5camere=5 harti) si podul alta harta?
    3. Pot programa pe zile diferite harti diferite (pe acelasi nivel)?
    4. Daca vreau sa il folosesc in alta incapere decat cele memorate (de ex. la un vecin) cum procedez?
    Multumesc

    • Francisc Specialist 3. 11. 2022

      Buna ziua,
      acest robot are capacitate de a salva pana la 5 harti (la alt nivel in casa sau in alta casa). Hartile sunt scanate prima data si dupa le puteti salva ca sa le puteti selecta pentru urmatoarea utilizare.
      O harta este considerata o camera sau mai multe camere (la acelasi nivel) in care robotul poate intra. 5 camere pot fi o singura harta daca nu aveti praguri de tranzitie mai mari de 2 cm, astfel robotul poate aspira peste tot.

      Cu stima,
      robotworld.ro 

       

  • Sorin Dreghici 10. 10. 2022

    daca doresc sa introduc un program de functionare pe ore si zile a robotului cum o realizez cu telecomanda

    • Francisc Specialist 10. 10. 2022

      Buna ziua,
      programul este nevoie sa il realizati in aplicatia mobila.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Ionela Vilculescu 3. 10. 2022

    daca gresia are culoarea alb gri si are dicerse modele gen trafic greu dar negre, mai curata ?

    • Francisc Specialist 3. 10. 2022

      Buna ziua,

      trimitei-ne pe email [email protected] cateva poze si va raspundem cu drag.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • ONANI STEFAN 6. 9. 2022

    Conectare la google assistant

    As dori sa știu cum pot conecta aparatul symbo laserbot 650 la google assistant. Mulțumesc

    • Francisc Specialist 7. 9. 2022

      Buna ziua,
      acest model de robot nu are capacitate de a se conecta la google assistant.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Adriana 18. 2. 2022

    Symbo LASERBOT 650 WiFi

    Care ar fi puterea de aspirație la Symbo LASERBOT 650 WiFi?

    • Francisc Specialist 18. 2. 2022

      Buna ziua,
      puterea de aspirare este de 2000 Pa.


      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Turbatu Ioan 20. 12. 2021

    Cum pot sa faca rost de instructiuni de folosire in romana sau macar in engleza. In pachet am primit doar in ceha.

    • Francisc Specialist 20. 12. 2021

      Buna ziua,
      V-am trimis pe adresa de email.


      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Felicia 24. 7. 2021

    Aspiratorul symbo

    Aspiră și pe parchet negru?

    • Francisc Specialist 26. 7. 2021

      Buna ziua,
      robotii au o problema cu culoarea neagra, nu va functiona pe o culoare neagra.


      Cu stima,

      robotworld.ro

  • Liliana Policiuc 28. 2. 2021

    detalii Symbo LASERBOT 650

    Ce consumabile sunt necesare pentru Symbo LASERBOT 650 si de unde se pot achizitiona? In ce costuri? Multumesc

    • Francisc Specialist 1. 3. 2021

      Buna ziua, 

      este necesara schimbarea de lavete, filtre si perii la aproximativ 4 luni (depinde cat de des utilizati robotul). Pe link-ul atasat puteti gasi toate accesoriile pentru modelul LASERBOT 650.

       

      Cu stima

      robotworld.ro

Introduceți întrebarea

Produsul a fost adăugat în coș

Închideți

În coș

Transport GRATUIT!

Produsul a fost adăugat pentru comparație

Zavřít

Comparați totul