Treceți la cuprins | Treceți la meniul principal | Treceți la căutare

Symbo xBot 5 PRO WiFi + mop

Întrebări pentru Aspirator robot Symbo xBot 5 PRO WiFi + mop

Înapoi la detalii

Întrebările dumneavoastră

Introduceți întrebarea

  • Ghita Lucian 5. 11. 2023

    Wifi

    Bună ziua. În urmă cu ceva rimp, cînd am cumpărat aspiratorul robot, cumva după multe încercări,am reușit să conectez wifi-ul. Acum am avut o problemă cu wifi si nu se mai reconectează. Am scos bateria, am reinstalat aplicația. Si după cum am citit si la problema altora, nu sunt singurul care nu reușesc conectarea la wifi. Este o problemă a robotului. Este o glumă proastă să mă apuc să desfac bateria, să butonez la el. Dar la banii care se vinde, probabil că este prea mult să funcționeze wifi-ul.

    • Francisc Specialist 6. 11. 2023

      Buna ziua,

      ne pare rău că întâmpinați dificultăți în conectarea la aplicația mobilă. Am transmis deja o solicitare către dezvoltatorul aplicației pentru remedierea acestei erori. Vă mulțumim pentru înțelegere.

      Cu stimă,

      robotworld.ro

  • Arama Petrica 8. 3. 2022

    Robot SYMBO

    Buna ziua ,
    In data de 24.02 2022 am comandat robotul SYMBO XbOT 5 PRO WiFi, Numar fabricatie: 442021010937.
    Problema mea este ca robotul in timpul functionarii scoate un zgomot de parca se freaca doua piese intre ele si un uruit continuu foarte deranjant.
    Cand face curatenie sta intr-o camera pe metru patrat si se invarte intr-un loc si dupa o perioada de timp se opreste si spune ca a terminat curatenia.
    Eu mai am un robot de acelasi model de un an , dar modul de functionade la cel vechi ca sa spun asa nu se compara cu robutul achizitionat in acest an. Primul este fiabil face curatenie cum trebuie , pe cand acesta nou lasa mult de dorit.
    In concluzie nu sunt multumit de modul in care functioneaza.
    Va rog sa-mi dati o solutie.
    Cu stima,
    Arama Petrica

    • Francisc Specialist 9. 3. 2022

      Buna ziua,
      ne pare rau pentru aceasta situatie. Avem rugamintea sa ne faceti un scurt filmulet (max 20 MB) cu zgomotul robotului, si ne trimiteti pe adresa de email [email protected].


      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Catalin 5. 12. 2021

    Xbot 5 Pro

    Buna ziua! Am schimbat locatia robotului si am reinstalat aplicatia. Acum nu reusesc sa il resetez dupa cum imi apare in aplicatie… cu apasare pe butonul refill, care nu il gasesc in manual… si nici o procedura din acel manual nu imi explica acest lucru. Va rog sa ma ajutati. Multumesc!

    • Francisc Specialist 6. 12. 2021

      Buna ziua,
      incercati sa resetati robotul din buton si reinstalati aplicatia din nou. Dupa incercati conectarea la app.


      Cu stima,
      robotworld.ro

      • Loredana Ienea 29. 5. 2023

        Bună ziua,când spala pot pune soluție în rezervor?

        • Francisc Specialist 29. 5. 2023

          Buna ziua,
          se recomanda sa utilizati doar apa curata/distilata in recipientul de apa.

          Cu stima,
          robotworld.ro

  • Ana maria 26. 11. 2021

    Aspirator/gresie neagră

    Buna ziua !
    Am o întrebare as dori sa achiziționez un robot după saitul dmnv , as dori sa știu dacă am gresia neagră in living ar fi o problema sa nu ia comenzile?
    Mulțumesc!

    • Francisc Specialist 26. 11. 2021

      Buna ziua,
      in general robotii au o problema cu culoarea neagra si culori inchise spre negru. Din cauza ca au senzorii de anticadere si percep negrul ca pe un vid. Este posibil sa intampinati erori de functionare pe culorile negre.


      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Arama Petrica 2. 8. 2021

    Robot SymboxBot5 PRO WiFi

    Buna ziua,
    Eu am achizitionat un robot, Symbo xBot PRO WiFi in
    luna Decembrie 2020.
    Acum vreau sa cumpar inca unul. Am vazut ca pretul este de 1.199 lei . Intrebarea mea este daca de la pretul de oferta se adauga reducerea de 15%.
    Daca da, inseamna ca la pretul initial de 1.199 se scade procentul de 25%?
    Va multumesc,
    Cu stima
    Arama Petrica

    • ARAMA PETRICA 13. 9. 2021

      Buna ziua,
      Am fost conectat la aplicatia pe telefon. Am avut probleme cu telefonul si am pierdut mai multe aplicatii , printre care si aplicatia Symbo Home.
      Am incercat sa ma reconectez dar nu mai reusesc.
      Am retea de 2,4 ghZ , cand vreau sa ma conectez imi spune ca nu se poate conecta la WiFi.
      Va rog sa-mi spuneti ce pot sa fac sa ma reconectez.
      Va multumesc,
      Arama Petrica

      • Francisc Specialist 14. 9. 2021

        Buna ziua,

        incercati sa dati un reset robotului si sa reinstalati aplicatia.



        Cu stima,

        robotworld.ro

        • Arama Petrica 14. 9. 2021

          Buna ziua,
          Va multumesc pentru raspuns.
          Am resetat ( am deconectat bateria) , dupa conectare si pornire, aspiratorul se comporta la fel cand incep conectarea.
          Am apasat butonul Home , imi afiseza CONN, dar nu primesc mesaj de conectare ,sunt conectat la internet.
          Trimite mesaj catre robot, apoi
          Robotul se conecteaza la WiFi ( aici este problema, incearca sa se conecteze si dupa un timp spune sa incerc din nou).
          Aveti vreo solutie.
          Am verificat reteaua si semnalul este Foarte Bun.
          Va multumesc,
          Arama Petrica

          • Arama petrica 15. 9. 2021

            Buna ziua,
            Robotul incearca sa se conecteze la WiFi.
            Tin apasat butonul wifi dar nu transmite mesajul ( wifi reseted)
            Am resetat reteaua , dar dupa toate indicatiile de conectare imi spune ca (Adaugarea robotului a esuat, incercati din nou)
            Daca scot bateria Robotul se reseteaza?
            Va multumesc,
            Arama Petrica

            • Francisc Specialist 15. 9. 2021

              Buna ziua,

              trebuie sa scoateti bateria si acesta se va reseta.
               

               

              Cu stima,

              robotworld.ro

          • Francisc Specialist 14. 9. 2021

            Buna ziua,
            robotul se conecteaza la WiFi si dupa se deconecteaza sau doar incearca sa sa conecteze dupa care primiti mesajul respectiv?


            Cu stima,

            robotworld.ro

    • Arama Petrica 2. 8. 2021

      Buna ziua,
      Ma scuzati 15% nu 25% cum am scris gresit.
      Va multumesc,
      Arama Petrica

      • Francisc Specialist 3. 8. 2021

        Buna ziua,
        din pacate codul de reducere de 15% nu mai este valabil. Puteti beneficia de o reducere de 5% folosind codul RWREG5. Din pretul de 1.199 lei se va scadea 5%.

         

        Cu stima,

        robotworld.ro

  • Andreea Tudor 24. 6. 2021

    Wifi

    Nu îl pot conecta la wifi.. pe aplicație îmi spune ca trebuie sa aștept sa se conecteze și îmi da eroare încontinuu. Multumesc

    • Francisc Specialist 24. 6. 2021

      Buna ziua,
      ati urmat pasii din manualul de utilizare?


      Cu stima,

      robotworld.ro

  • Moise 24. 4. 2021

    Laserbot 750

    Buna ziua, aspiratorul nu mai inainteaza. Sunand azi la voi, am dat de un tip care nu parea sa stie nimic despre acest produs, mi-a sugerat sa-l resetez. Nu am gasit in manual instructiuni despre aceasta procedura. Puteti sa-mi dati pasii de urmat? De asemenea dopul recipientului de apa nu se mai inchide, pare sa se fi umflat , iar mopul nu se mai umezeste. Apa este dura, piate s-a obturat orificiul prin care pucura. Solutii?

    • Francisc Specialist 27. 4. 2021

      Buna ziua,

      ne pare rau, ca nu ati gasit o solutie de rezolvare la telefon cu colegul nostru. Va rugam sa ne lasati numarul de comanda, ca sa va putem contacta si gasi o rezolvare la situatia Dvs.

      Cu stima,

      robotworld.ro

  • Luminita 16. 4. 2021

    Gresia din hol si bucatarie este maro inchis, aproape neagra. E posibil sa nu vrea sa functioneze pe o asemenea suprafata? Multumesc.
    P.S. Sunt in cautare de un astfel de aspirator si ma zapacesc atatea nemultumiri, ba legate de culoare, inaltimea covoarelor, puterea de aspirare etc
    Astept cu nerabdare raspunsul d-voastra!

    • Francisc Specialist 16. 4. 2021

      Buna ziua,

      robotii au o problema cu culoarea neagra si culori inchise spre negru. Este foarte posibil ca robotul sa nu mearga pe culoarea Dvs.

       

      Cu stima,

      robotworld.ro

      • Potcoava Bogdan 27. 7. 2021

        E o gluma?

        • Francisc Specialist 28. 7. 2021

          Buna ziua,
          nu este o gluma. Toti robotii au o problema cu culoarea neagra si culori inchise spre negru.
           

          Cu stima,
          robotworld.ro

  • Iuliana Petrica 14. 4. 2021

    Completare

    Multumesc pentru raspunsuri.
    Nu am revenit atunci dar cnd robotul s a dus la statia de incarcare, am observat ca in timpul stat acolo, s a format apa sub el, deci pe undeva curge.
    Cum se poate remedia situatia?
    Multumesc

    • Francisc Specialist 15. 4. 2021

      Buna ziua,

      este recomandat sa goliti apa din rezervorul de apa dupa ce isi termina robotul ciclul de curatare si se intoarce la statia de incarcare.

       

      Cu stima,

      robotworld.ro

      • Iuliana Petrica 19. 4. 2021

        Robotul nu finalizase procesul de curatare, dupa cum am mentionat in comentariile anterioare.
        Si indiferent de situatie nu este normal ca sa curga toata apa din el si sa se formeze o baltoaca!
        Va rog sa mi spuneti care este solutia in acest caz pt ca este clar ca este cutia sparta.

        • Francisc Specialist 20. 4. 2021

          Buna ziua,

          toata apa trebuie golita din rezervor, dupa ce isi termina robotul ciclul de curatare. Daca robotul nu isi termina tot procesul de curatare atunci trebuie trimis la reclamatii sa i se faca o diagnoza.



          Cu stima,
          robotworld.ro

  • Iuliana Petrica 10. 4. 2021

    Completare

    Completare la intrebarea anterioara, alte 2 minute mai tarziu, aparatul a solicitat reincarcare in conditiile in care la inceputul curateniei arata baterie full.
    In total a fost activ aproximativ 15 minute

    • Francisc Specialist 13. 4. 2021

      Buna ziua,
      Încercati să indepărtați obstacole de pe perii, cum am scris mai jos la comentariul lasat de Dvs. Daca problema persistă vă rugăm să contactați departamentul nostru de relații clienți.

      Cu stima,

      robotworld.ro

  • Iuliana Petrica 10. 4. 2021

    Defectiune

    Buna ziua,
    Azi am pornit robotul si in 10 minute mi au aparut 2 erori, prima E 46. Am apasat pe start button si a reluat curatenia, cateva minute mai tarziu, a aparut eroarea E 44. Ce reprezinta?

    • Francisc Specialist 13. 4. 2021

      Buna ziua,
      error E46 inseamna supraîncărcarea periei rotative principale. Incercati sa indepărtați orice obstacol de pe peria principală.
      error E44 inseamna supraîncărcarea periei din partea dreaptă. Incercati sa indepărtați orice obstacol de pe peria laterală.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Dragos Balea 26. 3. 2021

    intrebare despre spatiu

    Inteleg ca nu poate tine minte 2 harti .... Am inteles bine?
    care dintre roboti pana in 1500 retine 2 harti ...sau ce optiune sa activezi la cautare in site-ul dvs?
    Multumesc

    • Francisc Specialist 26. 3. 2021

      Buna ziua,

      da, nu poate salva doua harti. Din pacate nu avem robotii care au capacitatea de a salva doua harti si sa se incadreze în jurul bugetului de 1500 lei.

       

      Cu stima,

      robotworld.ro

  • Maria C 3. 3. 2021

    Symbo x-bot5

    Buna ziua , la Symbo xbot5 wifi pro o roata nu se mai invarte , cum procedez cu service-ul ?
    Multumesc

    • Francisc Specialist 3. 3. 2021

      Buna ziua,

      trebuie trimis la reclamatii. Aici aveti procedura: https://www.robotworld.ro/reclamatii

       

      Cu stima

      robotworld.ro

  • Alexandra Moroca 23. 2. 2021

    Conexiune Wi-Fi

    Functioneaza si fara conectarea la aplicatie, doar manual? Nu imi merge mereu wireless-ul in casa din cauza problemelor de semnal.

    • Francisc Specialist 23. 2. 2021

      Buna ziua,

      se poate utiliza si fara aplicatie, doar din butoane.

       

      Cu stima

      robotworld.ro

  • Gavrila Alexandru 10. 2. 2021

    Clapeta recipient pentru murdarie si mop

    Buna ziua,
    As vrea sa va intreb daca robotul poate functiona in conditii normale fara clapeta transparenta de plastic din cadrul recipientului pentru murdarie si mop ?
    Unul dintre piciorusele de plastic care tine clapeta s a rupt, si vroiam sa va inteb daca poate functiona si fara sau de unde pot achizitiona aceasta piesa ? Vad in oferta dumneavoastra de accesorii ca nu aveti recipentul pentru murdarie si mop, ci doar cel mare de praf.
    Multumesc frumos !

    • Francisc Specialist 11. 2. 2021

      Buna ziua,

      va rugam sa ne trimiteti pe adresa noastra de email [email protected] o poza cu clapeta, ca sa ne dam seama de ce aveti nevoie.

       

      Cu stima

      robotworld.ro

  • Gavrila Alexandru 10. 2. 2021

    Clapeta recipient pentru murdarie si mop

    Buna ziua,
    As vrea sa va intreb daca robotul poate functiona in conditii normale fara clapeta transparenta de plastic din cadrul recipientului pentru murdarie si mop ?
    Unul dintre piciorusele de plastic care tine clapeta s a rupt, si vroiam sa va inteb daca poate functiona si fara sau de unde pot achizitiona aceasta piesa ? Vad in oferta dumneavoastra de accesorii ca nu aveti recipentul pentru murdarie si mop, ci doar cel mare de praf.
    Multumesc frumos !

  • Adriana Papp 4. 2. 2021

    Pragul pe care poate sa il treaca

    As dori sa curat o suprafata care are mai multe zone la diverse inaltimi, gresia este pusa cumva in trepte intre 1cm si 7 cm. Care este pragul maxim care poate sa urce?

    • Francisc Specialist 4. 2. 2021

      Buna ziua,

      pana in 1.60cm va trece, intre 1.60cm - 2cm este deja discutabil. Peste 2cm nu va trece robotul.

       

      Cu stima

      robotworld.ro

  • Mares Adriana 3. 1. 2021

    As vrea sa achiziționez si eu unul.

    Am citit cum ca nu ar merge pe culoarea neagră,dar pe maro inchis cu umbre spre negru ,funcționează?

    • Francisc Specialist 5. 1. 2021

      Buna ziua,

      din pacate asa cum ati spus are probleme cu culoarea negru. Legat de culoarea maro este greu de spus daca va merge sau nu, deorece depinde de culoare cat de inchisa ii si asmd...

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • PETRICA 17. 12. 2020

    Setari

    Buna ziua,
    La Aspiratorul Symbo xBot 5 Pro , se pot seta 2 moduri de aspirare?
    Exemplu: Mod automat + Mod1 (de aspirare a colturilor) concomitent.
    Va multumesc.

    • PETRICA 22. 2. 2021

      Buna ziua,
      Fara sa vreau am programat robotul , pentru pornire la o anumita ora.
      Am incercat sa scot programarea , urmand instructiunile din manual dar nu am reusit, el porneste cum tine el minte.(mai ales noaptea).
      Exista si alta metoda da ai sterge programarea.
      Va multumesc.

      • Francisc Specialist 22. 2. 2021

        Buna ziua,

        incercati sa resetati robotul, si sa reinstalati si aplicatia.

         

        Cu stima

        robotworld.ro

        • PETRICA 24. 2. 2021

          Buna ziua,
          Am inteles ca trebuie resetat, dar cum se face resetarea?
          In manual nu gasesc metoda de resetare. Robotul nu este prevazut cu buton de resetare sau are si nu stiu unde se afla.
          Va multumesc.

          • PETRICA 24. 2. 2021

            Am uitat sa intreb cum procedez pentru sa fac resetarea, va rog sami explicati metoda.

            • PETRICA 25. 2. 2021

              Buna ziua,
              Va multumesc pentru raspuns.

            • Francisc Specialist 25. 2. 2021

              Buna ziua,

               xBot 5 PRO nu se poate reseta din butoane. Incercati sa scoateti bateria 20- 30 sec si se face resetarea din soft.

               

              Cu stima

              robotworld.ro
               

    • Jaro Specialist 18. 12. 2020

      Buna ziua,

      se poate seta doar un singur mod de aspirare.

       

       

      Cu stima,

      robotworld.ro

      • PETRICA 15. 6. 2021

        Buna ziua,
        Robotul SymboxBot5 PRO WiFi , se opreste dupa 30-35 de minute si vrea sa se duca la statia de incarcare (cu toate ca la pornire arata ca este FULL).
        Daca il opresc si il repornesc atunci isi face ciclul normal. De ce face asa ceva.
        Va multumasc

        • Francisc Specialist 16. 6. 2021

          Buna ziua,
          pentru roboții fără navigație inteligentă, timpul de curățare variază foarte mult indiferent de capacitatea bateriei, uneori poate funcționa 120 de minute și uneori chiar și 10 minute. Acest lucru se datorează multor factori precum: amplasarea mobilierului, „robotul nu intră în altă cameră”, rulează deseori în jurul stației de încărcare, etc.


          Cu stima,
          robotworld.ro

  • Teodor 11. 12. 2020

    Symbo xBot 5 PRO wi-fi

    Cum scot o periuta din locaș, la montare in loc de L am pus periuța R.
    Multumesc! aștept un raspuns!

    • Francisc Specialist 11. 12. 2020

      Buna ziua,

      simplu trageti de periuta si iese din locasi.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Magda 6. 12. 2020

    SE POATE FOLOSI SI PE GRESIE?

    • Francisc Specialist 7. 12. 2020

      Buna ziua,

      da se poate folosi si pre gresie, doar sa nu fie de culoarea neagra.

      Cu stima,
      robotworld.ro

      • Petrea adriana 16. 12. 2020

        De ce nu se poate folosi și pe gresie neagra?eu am gresie neagra.

        • Francisc Specialist 16. 12. 2020

          Buna ziua,

          toate aspiratoarele care au senzori de anticadere au problema cu culoarea neagra deorece culoarea neagra este perceputa ca si spatiul gol/vid si atunci nu va functiona pe aceasta culoare.

          Cu stima,
          robotworld.ro

          • Adriana 1. 1. 2021

            Buna.Am gresie neagra dar în proporție de 80% este acoperita cu covor alb. Credeți k ar merge? Mulțumesc

            • Jaro Specialist 5. 1. 2021

              Buna ziua,

              pe covor alb va merge insa nu va merge pe gresie neagra.

              Cu stima,

              robotworld.ro

  • Ciprian 4. 12. 2020

    Detergent curatare

    Exista vreo restrictie in ceea ce priveste adaugarea solutiilor pentru curatare pardoseli in apa din rezervor? Multumesc.

    • Francisc Specialist 4. 12. 2020

      Buna ziua,

      nu este recomanda sa puneti solutii in rezervor. Doar apa puteti folosi in rezervor, recomandata ar fi apa distilata.

      Cu stima,
      robotwolrd.ro

  • Victor 26. 11. 2020

    Conectare WiFi

    Buna ziua.
    Va rog sa ma ajuati sa conectez robotul la wifi prin aplicatie
    Am descarcat aplicatia pe telefon. Am respectat intructiunile de conectare pana la pasul in care trebuie apasat butonul refill de pe robot pana ae reseteaza. Fara acest lucru nu pot trece mai departe cu procesul de conectare. Care este acest buton refill?

    • Francisc Specialist 26. 11. 2020

      Buna ziua,
      butonul refil este defapt butonul HOME.

      Cu stima,
      robotworld.ro

      • Mihai udrea 5. 2. 2021

        Buna seara,
        Nu il pot conecta. Butonul home nu e aprins decat atunci cand aspiratorul e pornit. Nu stiu cum sa apas pe el fara sa fie " pus la treaba"

        • Francisc Specialist 8. 2. 2021

          Buna ziua,

          asigurativa ca robotul este pornit cand il conectati la aplicatie. Aveti toate detaliile in manualul de utilizare.

           

          Cu stima

          robotworld.ro

      • Victor 26. 11. 2020

        A mers. Multumesc!

  • Gogioiu 25. 11. 2020

    Simbol xbot5 pro

    Nu gasesc filtru negru?

    • Francisc Specialist 26. 11. 2020

      Buna ziua,
      aici gasiti taote accesorile pentru acest robot
      https://www.robotworld.ro/symbo-xbot-5-pro/accesorii

       

      Cu stima,
      RobotWorld.ro

  • Mihaela Balasa 24. 11. 2020

    Nivele

    Buna ziua, poate fi programat sa functioneze pe 2 nivele?
    Se prohrameaza pe fiecare camera? Sau pe tot spatiul de pe nivel?
    Multumesc

    • Francisc Specialist 25. 11. 2020

      Buna ziua,

      se poate programa pentru o anumita ora sau zi. Nu poate salva harti pe 2 nivele.

      Cu stima,
      robotwordld.ro

      • Duman Catalin 23. 12. 2020

        Buna ziua,
        Cum se poate programa pentru o anumita camera?

        • Francisc Specialist 23. 12. 2020

          Buna ziua,

          nu se poate programa pentru o anumita camere din pacate.

          Cu stima,
          robotworld.ro

      • Duman Catalin 22. 12. 2020

        Buna ziua,
        Cum se poate programa pentru o anumita camera?

        • Francisc Specialist 22. 12. 2020

          Buna ziua,

          nu se poate programa pentru o anumita camera din pacate din Aplicatie. Se poate face asta doar la roboti seria mai superioara.

          Cu stima,
          robotworld.ro

          • Duman Catalin 23. 12. 2020

            Banuiam, dar asa ati afirmat cu un rand mai sus.

  • Andrei 19. 11. 2020

    Conectarea la WiFi

    Buna ziua,
    Manualul nu detaliaza modul de conectare al robotului la WiFi. Puteti sa descrieti va rog pasii necesari dupa instalarea aplicatiei Symbo Home Blue? Multumesc.

    • Francisc Specialist 23. 11. 2020

      Buna ziua,
      după ce o porniti aplicati va spune exact ce trebuie sa faceti. Insa trebuie sa verificati daca internetul DVS este de 2,4 GHz. Asta puteti face cu furniyorul DVS de internet.

      Cu stima,
      Robotworld.ro

    • gavrilut maria 20. 11. 2020

      exact aceeasi intrebare o am si eu, l-am primit ieri dar nu reusesc sa il conectez la wifi prin aplicatia Symbo Home Blue

      • Francisc Specialist 23. 11. 2020

        Buna ziua,
        mai exact va rog sa ne spuneti unde nu va descurcaţi.

        Cu stima,
        Robotworld.ro

  • Alexandra 17. 11. 2020

    Spațiu mare

    Buna ziua,
    Oare face față într-o casă de 120 mp?

    • Francisc Specialist 18. 11. 2020

      Buna ziua,

      face aproximativ 100mp la o incarcare. In principiu poate se va descurca, depinde de obstacole din casa sau va trebui incarcat de 2 ori.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Dobarceanu Roxana 16. 10. 2020

    SYMBO XBOT5

    Ce reprezintă eroarea E2?NU MAI FUNCTIONEAZA ROBOTELUL.MULTUMESC.

    • Francisc Specialist 18. 10. 2020

      Buna ziua,

      eroarea E2 înseamnă ca robotul nu poate fi încărcat deoarece acesta este oprit. Aveti un Buton din care se porneste pe dosul lui. Va rugam sa citi cu atentie Manualul de utilizare pentru a putea utiliza acesta in conditii bune.

      Cu stima,
      robotworld.ro

Introduceți întrebarea

Produsul a fost adăugat în coș

Închideți

În coș

Transport GRATUIT!

Produsul a fost adăugat pentru comparație

Zavřít

Comparați totul