Treceți la cuprins | Treceți la meniul principal | Treceți la căutare

Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro - black

Întrebări pentru Aspirator robot Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro - black

Înapoi la detalii

Întrebările dumneavoastră

Introduceți întrebarea

  • Oana T 20. 8. 2024

    Probleme incarcare aspirator

    Buna ziua,
    Am cumparat in 2022 un Robot de aspirare Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Cleaner, 40W, 0.6 l, WI-FI, Clasa A+++, Alb, care a functionat foarte bine si de care am fost foarte multumita, doar ca in momentul in care merge la incarcat ramane bateria pe 1%.
    Din aplicatie nu porneste pt. ca imi spune ca nu este suficient de incarcat, iar daca apas Dock imi spune ca deja se afla acolo. Am crezut ca e o problema de soft si l-am resetat cu un ac de la butonul interior, dar se pare ca nu.
    Ma puteti ajuta cu un sfat?
    Eu banuiesc ca este vorba despre baterie, dar nu stiu unde as putea sa ma adresez?
    Multumesc mult!

    • Francisc Specialist 21. 8. 2024

      Buna ziua,
       pentru problema descrisă vă sfătuim să contactați furnizorul de la care ați achiziționat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Andrei 22. 4. 2024

    Buna ziua! Am un aspirator mi mop pro 2 si de o vreme nu mai spala constant. Este cand spala, este cand nu spala. Rezervorul il pun la fel cu apa, mopul il atasez la fel, dar cateodata merge, carlteodata nu. Atunci cand nu spala, aspira doar.
    Care ar putea fi cazua?
    Multumesc!

    • Francisc Specialist 22. 4. 2024

      Buna ziua,
       este posibil să existe o defecțiune a unei componente, motiv pentru care ar fi indicat să trimiteți produsul în reclamație. Vă sfătuim să contactați furnizorul de la care ați achiziționat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Tudor 23. 2. 2024

    Capac statie golire deschis

    Buna ziua. Abia achizitonat un robot x10 cu statie de golire a pornit a facut harta ,a facut si curat apoi cand sa intors la statie spune ca nu are capacul inchis si nu goleste robotul. Daca scot sacul spune ca nul vede, pun sacul inapoi inchid capacul ai dau golire din aplicatie si acelasi mesaj, capac statie deschis. Care poate fi problema?

    • Francisc Specialist 26. 2. 2024

      Buna ziua,
       este posibil să existe o eroare a unei componente. Vă sfătuim să contactați furnizorul de la care ați achiziționat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si remedierea in garantie.

      Cu stima,
      robotworld.ro

       

  • Sergiu Ciobanu 9. 2. 2024

    Buna ziua, nu de mult mi-am cumpărat un Xiaomi Robot Vacuum X10 si de prima data când l-am pus la incarcat îmi apărea un total de 2 liniuțe din 5. M-am gândit că e normal sa vina cu putina baterie fiind nou...dar pe urmă când a terminat de încărcat îmi apărea pe aplicație 4 liniuțe din 5...l-am mai pus inca o data dar degeaba, după 2 min sa oprit. El consideră că sa încărcat complet dar pe aplicație îmi apare altceva. Pe cine și ce să cred? De ce nu se incarca complet, nu înțeleg? 4 liniuțe inseamna undeva la 80% încarcat iar 5 liniute 100%.

    • Francisc Specialist 9. 2. 2024

      Buna ziua,
       este posibil să existe o defecțiune a unei componente, motiv pentru care ar fi indicat să trimiteți produsul în reclamație. Vă sfătuim să contactați furnizorul de la care ați achiziționat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie.

      Cu stima,
      robotworld.ro

      • Sergiu Ciobanu 9. 2. 2024

        Buna ziua, explicația asta nu mă ajută, și observ că o spuneți la toată lumea. Mi-ar fi plăcut să veniți cu un argument, exista o explicație...ideea e ca robotul nu îmi dă nici o erroare, functioneaza perfect...eu v-am întrebat de baterie daca este normal sa termine de incarcat undeva la 80%...având in vedere tehnologia noua mă gandesc că nu mai da voie sa se încarce complet ca sa nu afecteze bateria in timp că în rest nu găsesc nici o explicație. De asta apelez la dumneavoastra să îmi dați va rog frumos un argument logic..că stricat nu e...m-am uitat pe site și la unul dintre robotii Xiaomi chiar asta spune: "când puterea aspiratorului scade sub 20%, se incarca până la 80% și se continuă lucrările neterminate"...parerea dumneavoastră va rog?

        • Francisc Specialist 9. 2. 2024

          Bună ziua,
          cu siguranță ar trebui să se încarce la 100%. În timpul unei sesiuni de curățenie neterminate, se va încărca doar până la 80%, deoarece acest nivel este suficient pentru finalizarea curățeniei. Cu toate acestea, în timpul încărcării când nu efectuează curățenia, ar trebui să se încarce complet, până la 100%. Recomandăm să trimiteți robotul la reclamații pentru constatări.

          Cu stima,
          robotworld.ro

  • Ana 13. 1. 2024

    Xiaomi

    Bună. Am un aspirator xiaomi mi vacum mop care în momentul în care îl pun la încărcat îmi spune sa golesc rezervorul de apa și merge 2 cm în spate .nu sta la încărcat. Ma puteți ajuta cu un sfat?

    • Francisc Specialist 15. 1. 2024

      Buna ziua,
       este posibil să existe o defecțiune a unei componente, motiv pentru care ar fi indicat să trimiteți produsul în reclamație. Vă sfătuim să contactați furnizorul de la care ați achiziționat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Roxana Avram 13. 1. 2024

    Intrebar3

    Buna ziua. Am un robot Xiaomi care finctioneaza perfect, se incarca, ajunge la docking station. Singura problema este ca face un zgomot apasator la fiecare functionare. In afara de perii si de rezervoare, mai este vreun loc unde este necesara curatarea?

    • Francisc Specialist 15. 1. 2024

      Buna ziua,
      va sfatuim sa inlocuiti periile cu unele noi, sau duceti robotul la un service pentur diagnoza.

      Cu stima,

      robotworld.ro

  • Adina Dan 9. 11. 2023

    Aplicație xiaomi home

    Buna seara!
    Am achiziționat un Xiaomi vacuum mop pro, l-am conectat la aplicația xiaomi home, dar nu îmi memorează harta pentru a partaja camerele!
    Ma puteți ajuta in acest sens?

    • Francisc Specialist 10. 11. 2023

      Bună ziua,
      vă rog să urmați acești pași intuitivi din aplicație pentru a salva harta:

      - deschideți aplicația Xiaomi Home.
      - accesați meniul dispozitivului Xiaomi Vacuum Mop Pro.
      - căutați opțiuni sau setări legate de harta sau planificarea camerei.

      În mod normal, ar trebui să găsiți o opțiune de a salva sau actualiza harta în aplicație.
      Dacă întâmpinați dificultăți, vă recomandăm să consultați și manualul de utilizare al dispozitivului sau să vă adresați suportului tehnic Xiaomi pentru asistență suplimentară.

      Cu stimă,
      robotworld.ro

  • Adrian 6. 11. 2023

    Aspirato xiaomi vacuum mop pro

    Bateria arata 100%, după ce ii dau program de aspirare standard, în 10 minute ajunge la 68% și se opreste brusc,
    tot timpul între 65-70% se opreste, trebuie sa îl caut ca nu știu pe unde se opreste și sa îl pun manual la stația de încărcat.. mulțumesc

    • Francisc Specialist 6. 11. 2023

      Buna ziua,
       s-ar putea să aveți o piesă defectă și ar fi indicat să-l trimiteți la reclamație. Vă sfătuim să contactați furnizorul de la care ați achiziționat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie. Societatea noastra asigura reparatia in perioada de garantie doar pentru produsele comercializate de noi.

      Cu stima,
      robotworld.ro

       

  • Razvan 25. 10. 2023

    Probleme la încărcarea dispozitivului

    De ceva timp , nu îmi mai încarcă deloc . Îmi apare în aplicație tot 1% chiar și a 2 zi . Oare sa fie " moar4a bateria ? Îl am de 3 ani. Pana acum 3 luni mergea perfect.

    • Francisc Specialist 26. 10. 2023

      Buna ziua,
      va recomandam sa achizitionati o noua baterie pentru robot.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Costica 21. 10. 2023

    xiaomi

    Buna ziua ,am un Xiaomi mi Vacuum Mop Pro,
    timp de 2 ani a mers impecabil, acum nu mai pleaca de la Dok desi pe aplicatie are bateria full 100% imi spune Task in progres dar nu pleaca practic nu se misca ,i-am dat resetare si nimic, ma gandeam ca ar fi bateria sa cumpar alta dar totusi ar fi mai bine o parere de la dv.

    • Tomescu Luchiana Maria 23. 2. 2024

      Bună ziua! Am aceeași problema cu aspiratorul Xiami, al meu nu mai este în garanție, sunt indecisa dacă sa îl trimit la reparat sau sa îmi altul. Dumneavoastră cum ati procedat ?

    • Francisc Specialist 23. 10. 2023

      Buna ziua,
       s-ar putea să aveți o piesă defectă și ar fi indicat să-l trimiteți la reclamație. Vă sfătuim să contactați furnizorul de la care ați achiziționat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie. 

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Gabriel 17. 10. 2023

    Nu încarcă pana la 100%

    Bună ziua ,
    Avem un Mi Robot vacum și de o perioadă de timp în aplicație arata ca robotul nu se mai încarcă 100% rămâne ori la 64 ori la 92 % și iconița de home pâlpâie într-una
    Ne puteți da un sfat va rog ce sa facem și daca este safe să-l ținem în priză ?
    Menționez ca am dat reset ,șters conectori etc
    Va mulțumesc

    • Francisc Specialist 17. 10. 2023

      Buna ziua,
       nu este nicio problema daca este tinut in continu in priza. S-ar putea să aveți o piesă defectă și ar fi potrivit să-l trimiteți la reclamație. Va sfatuim sa luati legatura cu furnizorul de la care ati cumparat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie. 

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Gherghina Silvia 13. 10. 2023

    Bună ziua,am un robot. Xiaomi și după ce îmi arată in aplicație că este încărcat100%,el tot continuă să încarce!Adică pâlpâie becul de încarcare în continu.Multumesc pt răspuns!

    • Francisc Specialist 13. 10. 2023

      Buna ziua,
      va recomandam resetarea robotului. Daca problema persista s-ar putea să aveți o piesă defecta și ar fi potrivit să-l trimiteți la reclamație. Va sfatuim sa luati legatura cu furnizorul de la care ati cumparat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie.

      Cu stima,
      robotworld.ro
       

  • Ana 31. 3. 2023

    Eroare filtru

    Am folosit aspiratorul vacuum 2 o singură dată și la a doua utilizare a funcționat un minut și apoi imi cerea să curat filtru. Era curat, nu are mizerie, scame, par sau să fie umed. I am dat reset si tot nu funcționează. Nici să ajungă la Dock nu mai reuseste

    • Francisc Specialist 2. 4. 2023

      Buna ziua,
      daca eroarea continua sa persiste, atunci trebuie trimis in service pt diagnoza. Sa luati legatura cu firma la care aveti garantia.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Daniel 26. 1. 2023

    Problema la periea rotativa la Xiaomi Mi Vacuum Mop Pro Aspirator Robot Negru

    Buna ziua,
    Dupa 2 ani de functionae ok, de cateva zile am observat ca nu se mai invarte peria rotativa. Am verificat si nu este nici un blocaj mecanic.
    De fiecare data la apx.30 de secunde de la pornire inceteaza sa se mai invarta peria. i-am dar resetare, am scos si bateria sa se reseteze si degeaba.
    Pleaca si apoi nu se mai invarte si acest lucru influenteaza caitatea procesului de aspirare.
    Va rog sa ma idrumati ce sa fac si cum pot tezolva problema.
    Multumesc.

    • Alex 5. 10. 2023

      Ati rezolvat aceasta problema ? Si cum?

    • Barastean Raul 30. 3. 2023

      Buna ziua, ce substanta de curatare pot baga in compartimentul cu apa?

      • Francisc Specialist 30. 3. 2023

        Buna ziua,
        se recomanda sa utilizati doar apa curata/distilata, fara alti agenti de curatare.

        Cu stima,
        robotworld.ro

    • Francisc Specialist 27. 1. 2023

      Buna ziua,
      ar trebui trimis intr-un service pentru o verificare. Noi nu dispunem de service post-garantie pentru marca Xiaomi.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Adrian Dranga 19. 1. 2023

    Încărcare limitata

    Știm că un acumulator se strica in extremități. De aceea este bine sa nu fie încărcați des peste 80% și nici descărcat des sub 20%. Xiaomi chiar a inclus in firmware-ul telefoanelor opțiunea de protecție baterie prin încărcarea limitată până la 80%.
    Întrebare: se poate face ceva sa dați o idee celor de la Xiaomi să includă opțiunea asta și la aspiratoarele robot? De exemplu, tot parterul casei mele nu consuma.mai.mult de 30% din baterie pe modul turbo. Astfel că această funcție ar fi extrem de utila pentru prelungirea duratei de viață a acumulatorului.
    Mulțumesc.

    • Francisc Specialist 19. 1. 2023

      Buna ziua,
      nu putem transmite astfel de solicitari la producatorul Xiaomi. Ne pare rau.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Dan 15. 1. 2023

    Starting to charge

    Buna ziua . Cind robotul este la incarcat asa aleatoriu da mesajul "Starting to charge " desi el era deja conectat la doc. Am curatat contactii si am verificat tensiunea de alimentare la contacti este in regula de 20.2 V si nu dispare inainte sau in timpul mesajului . Pina la urma se incarca total doar ca mesajul repetat de mai multe ori e deranjant. Aveti vreo sugestie in legatura cu aceasta problema ? Multumesc

    • Francisc Specialist 17. 1. 2023

      Buna ziua,
      puteti incerca sa dati un reset la robot. Daca problema persista si va deranjeaza atunci trebuie trimis in service pentru diagnoza.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Bodonea Dorina 13. 12. 2022

    Bună ziua, există vreo posibilitate de a modifica direcția de mers a aspiratorului, dacă înțelegeți ce spun?
    La început mergea de-a lungul camerei, funcționa bine și funcția de mop… după o resetare a dispozitivului a început sa meargă de-a latul camerei si funcția de mop nu mai funcționează cum trebuie, înainte mergea in V , acum merge total aiurea.
    Sper ca înțelegeți ce vreau sa spun! Multumesc pentru eventualul răspuns!

    • Francisc Specialist 13. 12. 2022

      Buna ziua,
      din pacate nu exista posibilitate de a modifica directia robotului. Eventual incercati inca odata resetarea robotului. In cazul in care considerati ca se deplaseaza total haotic atunci trebuie trimis in service pentru diagnoza.

      Cu stima,
      robotworld.ro

      • Dorina Claudia Bodonea 13. 12. 2022

        Va Multumesc pentru răspuns!

  • Laura 25. 11. 2022

    Am un robot Xiaomi și a început numai sa scaneze și nu și începe funcția de curățare. Se învârte in cerc doar

    • Francisc Specialist 25. 11. 2022

      Buna ziua,
      urmati pasii din manualul de utilizare pentru a pune in functiune robotul. In caz ca prezinta probleme/erori de functionare sa incercati resetarea robotului. Daca problema persista este nevoie sa va indreptati catre firma de la care ati achizitionat robotul, la care aveti garantia.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Dabiel 25. 10. 2022

    dgonzalezr

    Buna ziua,
    Am un robot XIAOMI Mi Vacuum Mop Pro 26199, 0.6l, autonomie max 110 min, Wi-Fi, negru. Are deja 2 ani si mi se intampla ca dupa un timp (2-3 luni) din senin nu mai vede harta. Pornesc robotul, vede harta, i zic sa mearga la cateva camere si cand revine in dock si incerc sa i trimit la o alta camera, nu mai apare harta, deloc.
    De asemenea mi s-a intamplat sa folosesc robotul intr-o zi (totul in regula) si data viitoare cand il pornesc sa nu mai aiba harta :-/
    E destul de enervant, si nu avem nicio optiunea sa putem restaura harta de pe history cumva.
    Ce as putea face, fara sa fiu nevoit sa faci remapping la tot apartamentul?
    Va multumesc in avans!

    • Francisc Specialist 25. 10. 2022

      Buna ziua,
      in acest caz, este nevoie sa dati remapping la tot apartamentul.

      Cu stima,
      robotworld.ro

      • ana 27. 11. 2022

        buna ziua! cum se da remapping?

        • Francisc Specialist 28. 11. 2022

          Buna ziua,
          stergeti hartile create si faceti hartile de la zero, cum ati facut prima data:

          Cu stima,
          robotworld.ro

          • ana 28. 11. 2022

            am facut acest pas, dar nu a functionat.
            nu scaneaza corect harta

            • Francisc Specialist 28. 11. 2022

              Mai incercati prin stergerea si instalarera aplicatiei si resetarea robotului. 

  • matei 27. 8. 2022

    Nu recunoaște mopul

    Bună ziua,
    Când încerc să folosesc doar funcția mop (cu rezervorul 2 în 1 cu filtrul hepa scos) îmi dă mesajul „Please make sure the mop is installed”, deși mopul e instalat.
    Mulțumesc!

    • Oti 24. 1. 2023

      Buna, ați rezolvat problema? La mine la fel procedeaza dar din pacate nu functioneaza deloc mopul nici la aspirare+mop

    • Francisc Specialist 29. 8. 2022

      Buna ziua,
      recomandam sa curatati tot robotul si sa dati o resetare la robot. Daca problema persista va sfatuim sa luati legatura cu furnizorul de la care ati cumparat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie. Societatea noastra asigura reparatia in perioada de garantie doar pentru produsele comercializate de noi. 

      Cu stima,
      robotworld.ro
       

      • Lory 29. 8. 2022

        Buna ziua ,
        Am un aspirator xiaomi vacuum mop esential și nu se mai aprinde de ceva vreme , l-am băgat la încărcat și degeaba .. ce ma sfătuiți ?

        • Francisc Specialist 29. 8. 2022

          Buna ziua,
          din pacate trebuie trimis in service pentru o diagnoza. Va sfatuim sa luati legatura cu furnizorul de la care ati cumparat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie. Societatea noastra asigura reparatia in perioada de garantie doar pentru produsele comercializate de noi. 

          Cu stima,
          robotworld.ro
           

          • Lory 29. 8. 2022

            Și dacă plătesc și colaborez cu Dvs ?

            • Francisc Specialist 30. 8. 2022

              Buna ziua,
              Societatea noastra asigura reparatia in perioada de garantie doar pentru produsele comercializate de noi. 

              Cu stima,
              robotworld.ro

  • Madalina z. 4. 8. 2022

    Scari

    Buna ziua,
    Intre living si hol am doua trepte. Va rog sa imi spuneti cum ar trebui sa procedez, fara sa mut încărcătorul.

    • Francisc Specialist 4. 8. 2022

      Buna ziua,
      puteti sa nu mutati incarcatorul. Insa este posibil ca robotul sa navigheze pierdut daca nu are acces la statia de incarcare.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Liviu 30. 6. 2022

    Rezervor praf si apa

    Buna ziua. As dori inlocuirea rezervorului de praf/apa pentru modelul Mi robot vacuum-mop p ( stytj02ym ). Se poate aduce la comanda ?
    Multumesc !

    • Francisc Specialist 30. 6. 2022

      Buna ziua,
      nu putem aduce lpe comada. Imi pare rau.


      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Sabo Iulia 26. 5. 2022

    incarcator stricat

    Buna ziua, cainele a ros cablul de incarcare si nu stiu unde pot gasi sa cumpar doar incarcatorul, fara doc (in Cluj); pe net nu am gasit, am intrebat si la Altex, de unde am cumparat robotul. Este vorba despre un Xiaomi Mi Vaccum Mop Essential. Ma puteti ajuta, va rog? Multumesc!

    • Francisc Specialist 26. 5. 2022

      Buna ziua,
      pe urmatorul link gasiti Cablu de alimentare pentru Xiaomi Mi Vaccum Mop Essential: https://www.robotworld.ro/cablu-de-alimentare-pentru-xiaomi-1m

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Anna 6. 5. 2022

    Urcarea Xiaomi Mi Pro pe covor

    Buna ziua,
    Am achizitionat de curand un Xiaomi Mi Pro si ma confrunt cu urmatoarea problema: din unele unghiuri, aspiratorul poate urca pe covor, din altele - nu. Si de cele mai multe ori rateaza aceasta urcare. Exista vreo metoda sa il fac sa memoreze din ce pozitie trebuie sa urce pe covor? Multumesc!

    • Francisc Specialist 6. 5. 2022

      Buna ziua,
      inseamna ca aveti un covor mai gros, pe care nu poate urca lejer. Din pacate nu exista sa memoreze o pozitie, sa poate urca.


      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Andrei 15. 3. 2022

    Pompa Apa XIAOMI Mi Vacuum Mop Essential

    Buna ziua,
    Detin un aspirator XIAOMI Mi Vacuum Mop Essential al carui pompa de apa s-a ars; unde pot gasi o pompa de apa pentru acest model; nu se mai pune problema garantiei.
    O zi bunam

    • Francisc Specialist 15. 3. 2022

      Buna ziua,

      nu comercializam pompa de apa pentru acest model si nu avem service post-garantie pentru marca Xiaomi.


      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Gheorghe Elena 27. 2. 2022

    Am un Xiaomi Mi cu mop si nu ae mai incarca. Imi spune baterie descarcata. Am curatat acumulatorii si partea de incarcare robot si nu se incarca deloc. Ce pot sa ii fac? Multumesc!

    • Francisc Specialist 28. 2. 2022

      Buna ziua,
      din pacate trebuie trimis in service pentru diagnoza. Sa luati legatura cu firma unde aveti garantia.


      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Marcu George 19. 2. 2022

    Baterie

    Salut!
    Detin un xiaomi mi vaccum mop pro si sunt curios daca este normal ca acumulatorul sa se descarce aproape total in 24 h daca acesta stă in standby si nu este tinut la incarcat?

    • Francisc Specialist 21. 2. 2022

      Buna ziua,
      depinde de vechimea bateriei. Este recomandat sa tineti robotul la statia de incarcare, conectat la priza. Robotul va intra in modul stand by dupa ce s-a incarcat complet.


      Cu stima,
      robotworld.ro

      • Marcu George 21. 2. 2022

        Salut,mentionez ca aspiratorul il am de o saptamana.

        • Francisc Specialist 21. 2. 2022

          Buna ziua,
          cum vi s-a raspuns mai sus, este recomandat sa tineti robotul tot timpul la statia de incarcare, conecat la priza. Roobtul dupa ce se incarca, va intra in modul stand by si trebuie lasat asa, altfel se va descarca daca scoateti statia din priza.


          Cu stima,
          robotworld.ro

  • Alin 18. 1. 2022

    Xiaomi pro vacuum p

    Îmi arata ca este la încărcat în dormitor când defapt el se încărcat în sufragerie cum pot sa rezolv ?

    • Taran Liliana 29. 1. 2022

      Buna ziua,de ce a inceput sa imi curga apa din bazinul aspiratorului?in momentul in care scot bazinul si sa il umplu cu apa ,curge printr-un colt unde nu curgea pina acum!Mulțumesc!

      • Francisc Specialist 31. 1. 2022

        Buna ziua,
        probabil vi s-a fisurat recipientul. Se recomanda sa utilizati doar apa distilata in recipient, fara alte soluti.


        Cu stima,
        robotworld.ro

    • Francisc Specialist 19. 1. 2022

      Buna ziua,
      incercati sa dati un reset la robot si sa reinstalati aplicatia mobila.


      Cu stima,
      robotworld.ro

      • Alin 21. 1. 2022

        Bună seara am încercat dar degeaba trebuie sa șterg harta și sa I dau sa facă alta

        • Francisc Specialist 25. 1. 2022

          da! Trebuie sa ii faceti o noua harta. Daca problema persisita atunci trebuie trimis in service pentru diagnoza.
           

           

          Cu stima,
          robotworld.ro

  • Adrian 10. 1. 2022

    Viața Acumulatorilor

    Bună ziua!
    Am achiziționat de curând aspiratorul robot XIAOMI Mi Vacuum Mop Pro, sunt super mulțumit ce-i drept dar am unele curiozități.
    E normal sa stea la incarcat tot timpul, chiar și după ce este 100% încărcat?

    • Francisc Specialist 10. 1. 2022

      Buna ziua,
      dupa incarcare robotul intra in modul stand by si trebuie lasat asa, astfel se va descarca.


      Cu stima,
      robotworld.ro

       

  • Silvia 27. 12. 2021

    Buna seara!
    Aspiratorul meu xiaomi vaccum mop pro a inceput sa nu mai ude carpa de la mop ..tot timpul il foloseam pe vaccum si mop iar de 2 ori am sesizat ca este uscata carpa si am dat pe functia de mop si imi da eroarea "make sure the water tank is installed" desi in aplicatie imi recunoaste k exista water tank-ul..ce este de facut?
    Multumesc anticipat

    • Adrian 28. 8. 2022

      Am aceiași problema. Poate imi spune-ți și mie cum s-a rezolvat

    • Francisc Specialist 28. 12. 2021

      Buna ziua,
      stergeti contactele de la recipientul de apa. Daca problema persisita atunci trebuie trimis in service pentru diagnoza.


      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Florin 22. 12. 2021

    Buna ziua,
    Aspiratorul mop vaccum pro cand selectez si functia de mop nu se mai uda mopul deloc. Cum as putea remedia problema?

    • Francisc Specialist 22. 12. 2021

      Buna ziua,
      verificati orificiile prin care trece apa in laveta, daca nu sunt infundate.


      Cu stima,
      robotworld.ro

      • Florin 27. 12. 2021

        Nu sunt infundate orificiile.am dat doar pe mop si imi zice sa verific daca este instalat water tank-ul si da eroare

        • Francisc Specialist 28. 12. 2021

          Buna ziua,
          sa stergeti contactele de la recipientul de apa. Daca problema persisita atunci trebuie trimis in service pentru diagnoza.


          Cu stima,
          robotworld.ro

  • Cristi 18. 12. 2021

    Bună ziua, am un Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Cleaner, 40W, 0.6 l, nu mai incarca, in aplicatie apare o eroare si sugerează sa curăț senzorii, lucru pe care l-am făcut, dar problema nu s-a remediat, după 12h de stat in doc este la 12%

    • Francisc Specialist 20. 12. 2021

      Buna ziua,
      incercati sa curatati conectorii de la statie si robot.


      Cu stima,
      robotworld.ro

    • Rodica 19. 12. 2021

      Nu se incatca aspiratorul xiaomi esential

      • Francisc Specialist 20. 12. 2021

        Buna ziua,
        incercati sa curatati conectorii de la statia de incarcare si robot.


        Cu stima,
        robotworld.ro

  • Alina 15. 12. 2021

    Robot xiaomi

    Am achiziționat un robot Xiaomi iar a doua zi dupa achiziție nu mai porneste. Clipeste constant butonul de start si home culoare alba si spune la câteva minute : turning on. Pe aplicație nu imi raspunde. Ce sa fac? Nici reset nu merge sa fac

    • Francisc Specialist 16. 12. 2021

      Buna ziua,
      incercati sa dati un reset la robot si folositi robotul conform cu manualul.


      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Pascu Marius 29. 11. 2021

    Mi robot vacuum mop essential

    Bună ziua am un mi robot vacuum mop essential și după o zi nu mai funcționează mesajele vocale chiar dacă îl restartez....ce se poate face?mulțumesc.

    • Francisc Specialist 2. 12. 2021

      Buna ziua,
      din pacate trebuie trimis in service pentru diagnoza. Sa luati legatura cu firma de la care ati achizitionat robotul.


      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Dincu 23. 11. 2021

    Roborock

    Bună ziua
    Aspiratorul nostru roborock S6 Pure nu mai mere cum mergea înainte, merge de mai multe ori într-un loc,se oprește din mișcare, se iavarte 360° apoi iarăși merge în toate direcție.Aspirtorul este folosit f putin de câtva luni !

    • Tataru 16. 4. 2022

      Și robotul meu face se comporta în acel mod
      Care e problema ?

    • Francisc Specialist 24. 11. 2021

      Buna ziua,
      robotul merge de mai multe ori pe aceasi suprafata, pana detecta ca a fost aspirata toata mizeria. Eventual dati un reset robotului.


      Cu stima,

      robotworld.ro

    • Dincu 23. 11. 2021

      Din luna iulie, mai exact.

  • Max 16. 11. 2021

    Buna seara.
    Cum selectez alta locatie a statiei de incarcare. L’am mutat la alta priza si nu mai stie sa se duca acolo, vede in continuare vechea locatie a dockului.

    • Francisc Specialist 17. 11. 2021

      Buna ziua,
      trebuie sa ii faceti si sa salvati o noua harta in aplicatia mobila.


      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Radu 14. 11. 2021

    Problema pornire aspirator

    Buna ziua,
    Aspiratorul s a oprit brusc si nu mai porneste sub nici o forma…incarcatorul merge bine dar arata ca nu se incarca…desi cand intru in aplicatie si l caut si sa i au locatia exacta…vocea merge…nu merge sub nici o forma sa l pornesc sau sa l resetez…

    • Francisc Specialist 15. 11. 2021

      Buna ziua,
      din pacate trebuie trims in service pentru diagnoza. Nu va identific in sistemul nostru de comenzi, dupa adresa Dvs de email. Va rog sa luati legatura cu firma de la care ati achizitionat robotul.


      Cu stima,
      robotworld.ro!

  • Sorina vlad 29. 10. 2021

    Robot xiaomi

    Buna ziua,
    Am o problema cu o eroare a robotului.
    Imi spune sa curat senzorul de coliziune.
    Am apasat incet pe el,pe partea din fata,am repornit aspiratorul dar da aceeasi eroare.
    Ce sa fac?

    • Francisc Specialist 1. 11. 2021

      Buna ziua,
      daca problema persista, atunci trebuie trimis in service pentru diagnoza. Sa luati legatura cu firma de la care ati achizitionat robotul.


      Cu stima,
      robotworld.ro

  • E Raluca 24. 10. 2021

    Bună ziua, avem un robot xiaomi mi robot mi vacuum mop pro. Când îl pornim sa aspire merge puțin apoi se oprește și spune ca trebuie curățat. L am curățat și la fel merge puțin și se oprește cu același mesaj. Trebuie de fiecare dată când se oprește sa îl oprim și pornim din nou. Ce e de făcut în acest caz.
    Mulțumesc anticipat!

    • Francisc Specialist 25. 10. 2021

      Buna ziua,
      din pacate trebuie trimis in service pentru diagnoza. Va rugam sa luati legatura cu firma care va apare pe factura.



      Cu stima,
      robotworld.ro
       

      • E Raluca 25. 10. 2021

        Va mulțumesc frumos. O zi minunata!

  • Claudiu 6. 10. 2021

    Buna ziua,
    Am achizitionat 2 Xiaomi Mi Mop PRO, cand am incarcat rezervorul cu apa, acesta a facut balta pe pardoseala, specific ca incarcarea cu apa a rezervorului am facut-o fara sa scot containerul din aspirator
    Merci!

    • Francisc Specialist 7. 10. 2021

      Buna ziua,
      verificati recipientul, daca nu are scurgeri pe undeva.


      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Mesaros mariana 27. 8. 2021

    Nu mai finctioneaza

    Buna ziua
    Folosesc robotul xioami si astăzi nu a mai pornit. Apasă butonul de pornire, spune ca incepe curățarea dat nu pleaca de pe loc. Ma puteti ajuta?

    • Francisc Specialist 27. 8. 2021

      Buna ziua,
      faceti-ne un scurt video sa vedem ce face robotul. Comunicati-ne si un nr. de factura sa va putem identifica in sistemul nostru de comenzii.


      Cu stima,
      robotworld.ro

      • Mesaros mariana 27. 8. 2021

        Unde trimit filmulețul?

      • Mesaros mariana 27. 8. 2021

        Factură XM 2126/ 2020

        • Francisc Specialist 30. 8. 2021

          Buna ziua,
          va rugam sa va contactati firma care apare pe factura. Acest format de numar de factura nu corespunde cu facturile emise de robotworld.ro.


          Cu stima,
          robotworld.ro

  • Mihaela Stefan 25. 8. 2021

    Am un mi robot vacuum mop p de aproape o luna, si azi cand i-am dat functia de aspirare plus mop, scotea un zgomot gâjâit ori de cate ori dadea inapoi, a mers destul de haotic si nu a mai sters ca pana acum cu miscarea dute- vino. Cand l-am pus doar e functia de aspirate a functionat perfect. Imi puteti spune xare ar fi problema?

    • Mesaros mariana 27. 8. 2021

      Ati primit raspuns la problema robotului?

    • Francisc Specialist 26. 8. 2021

      Buna ziua,
      trimiteti-ne un filmuleti sa vedem ce zgomote scoate robotul. Comunicati-ne si un nr de factura, sa va putem identifica in sistemul nostru de comenzi.


      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Andreea 14. 8. 2021

    Buna ziua! Am de o săptămâna un mi robot xiaomi vacuum cleaner mop pro. Problema e ca pornește din dock, merge puțin si apoi nu se mai mișcă sau merge extrem de greu. Oare ce ar trebui sa fac?

    • Francisc Specialist 16. 8. 2021

      Buna ziua,
      comunicati-ne un nr de factura, sa va identificam in sistemul nostru de comenzi.


      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Cosmin Riciu 29. 7. 2021

    Curățare rezervor apă

    Bună ziua,
    Cum se poate curăța rezervorul de apă? Dar filtrul de praf?
    Mulțumesc!

    • Francisc Specialist 29. 7. 2021

      Buna ziua,

      in continutul pachetului primiti un instrument de curatare.

       

      Cu stima,

      robotworld.ro

  • Grebles Cristian 12. 7. 2021

    Xiaomi mi mop p

    Buna ziua.....nici o sansa la un update mai nou pt modelul STYTJ02YM?
    Am cumparat aspiratorul pt multimap.......si exact asta ii lipseste in versiunea 353.0017

    • Francisc Specialist 13. 7. 2021

      Buna ziua,
      din pacate nu avem nici o informatie de la Xiaomi, despre un nou update. Robotul are capacitatea de a salva o singura harta.


      Cu stima,

      robotworld.ro

  • Nick Toma 23. 6. 2021

    Apa in partea cu pompa

    Bună seara. Am un aspirator MiRobot mop cleaner și astăzi am observat ca a apărut lichid in partea cu pompa si cu contactele electrice ale mopului. Orice as încerca nu reușesc să golesc acel compartiment. Ce pot face? Menționez că funcționează ok si spala ok doar că sigur lichidul va oxida contactii!

    • Francisc Specialist 24. 6. 2021

      Buna ziua,
      trebuie trimis la reclamatii, sa i se faca o diagnoza la robot. Furnizati-ne un nr. de factura ca sa va identificam in sistemul nostru de comenzi.
       

      Cu stima,

      robotworld.ro

  • Badea Constantin 17. 6. 2021

    Buna seara !Am un robot xiaomi mop pro porneste isi face traseul nu in totalitate, omite ocamera desi o are pe harta si cind ajunge la 75% se aprind luminile rosii si pleaca sa se incarce .Dupa ce se incarca nu pleaca singur sa-si termine treaba(harta) iar daca ii dau start ia harta de la capat. ce ma sfatuiti sa fac ?

    • Dragomir Lavinia 13. 11. 2021

      Buna seara! Ati rezolvat acea problema? Am cumpărat și eu aspiratorul si vad ca si mie îmi face la fel.Multmesc

    • Francisc Specialist 18. 6. 2021

      Buna ziua,
      trebuie trimis la reclamatii sa i se faca o diagnoza la robot. Furnizati-ne nr. facturii, ca sa va identificam in sistemul nostru de comenzi.


      Cu stima,

      robotworld.ro

  • Lucia 30. 5. 2021

    Am un covor cu patrate albe si negre,atunci cand ajunge pe negru se opreste . De ce? Ce trebuie sa fac.

    • Francisc Specialist 31. 5. 2021

      Buna ziua,
      robotii au o problema cu culoarea neagra. Senzorii de anticadere, percep negrul ca si un vid, asta i ajuta sa nu cada pe scari.


      Cu stima,

      robotworld.ro

  • Mihai Pitran 10. 5. 2021

    Xiaomi mi robot vacum pro

    Buna ziua ! Am si eu o mica intrebare . Robotelul trebuie tinut permanent in dock la incarcat sau dupa ce s a incarcat trebuie oprit ? Ma refer din punct d evedere al bateriei sa nu o deteriorez stand tot timpul la incarcat . Multumesc!

    • Francisc Specialist 10. 5. 2021

      Buna ziua,

      robotul trebuie lasat la statia de incaracre si dupa ce este incarcat, altfel se va descarca.

       

      Cu stima,

      robotworld.ro

  • Celentana 8. 5. 2021

    Nu uda laveta

    Buna ziua! Am achizitionat un robotXiaomi Mi Robot Vacuum-Mop (Black) din August 2020. L-am folosit pana in prezent la maximul posibil. Harti, restrictii, comenzi de pe telefon,... ce mai, la 1400 m-am facut doamna. De astazi din pacate am observat ca nu uda laveta deloc in timpul functionarii. Am setat chiar pe maximul de umiditate, dar nimic. Sincer am pus apa in rezervor doar de la retea adica nu apa filtrata. Se vad ceva depuneri de impuritati in recipient.Am verificat cele doua diuze de evacuare care functioneaza, in sensul ca in momentul cand rezervorul e scos din robot apa curge prin ele. Am putut chiar sufla in ele. Abia acum am observat ca exista un sistem care trage apa din rezervor. Sa fie problema din soft sau doar de depuneri? Va rog sa ma indrumati in acest sens.
    Inca ceva, se poate face curatarea rezervorului cu otet sau solutie speciala in timpul functionarii? Va multumesc.

    • Alina 10. 12. 2021

      Buna ziua! O problema similara am si eu. Nu se mai uda mopul, iar daca mut pe functia de mop imi zice sa ma asigur ca rezervorul de apa este instalat. Cum s-a rezolvat problema dumneavoastra? Multumesc

      • Marcu 21. 2. 2022

        Bună,
        Atunci cand introduci containerul 2 in 1 si comutand doar pe mop iti zice sa verifici rezervorul cu apa trebuie sa ii scoti filtrul de la rezervor si nu a sa mai trimita acest mesaj.

    • Francisc Specialist 10. 5. 2021

      Buna ziua,
      din pacate, trebuie trimis la reclamatii robotul, sa i se faca o diagnoza. Furnizati-ne un numar de comanda ca sa vă putem identifica in sistemul nostu.

       

      Cu stima,

      robotworld.ro

  • Andra 27. 4. 2021

    Buna ziua

    Pe harta din aplicatie docul de incarcare mi-l arata in alta parte a camerei fata de unde este fizic. Din acest motiv nu-si poate face programul cum trebuie, pentru ca nu corespunde harta cu ceea ce vede el in timp real.
    Multumesc!

    • Francisc Specialist 27. 4. 2021

      Buna ziua,
      incercati sa resetati robotul si sa reinstalati aplicatia din nou. Daca problema persista va rugam sa contactati departamentul nostru de relatii cu clientii.



      Cu stima,

      robotworld.ro

  • cris 20. 4. 2021

    Am de cateva luni acest aspirator si de ceva timp incoace nu mai pot folosi functia vacuum+mop. Il pot folosi doar in mod Vacuum sau Mop. Mentionez ca la inceput nu functiona doar pe Mop.
    In plus, aspira jumate de camera, nu mai face conturul ca la inceput, merge destul de haotic.
    multumesc!

    • Francisc Specialist 21. 4. 2021

      Buna ziua,

      trebuie trimis la reclamatii sa i se faca o diagnoza la robot.

       

      Cu stima,

      robotworld.ro

  • Gabriela Istrate 16. 4. 2021

    Nu mai pleacă din doc

    Am robotul de doua săptămâni. Astazi, nu mai vrea sa plece din doc. Îmi spune sa verific sa nu aibă obstacole in jur si se oprește. Nu are nici un obstacol pe o raza de doi metri. Ce e de făcut?

    • Alina 5. 8. 2021

      De unde pot achizitiona suportul de plastic cu adeziv pe care se prinde laveta?

      • Francisc Specialist 6. 8. 2021

        Buna ziua,
        nu comercializam pe robotworld.ro, suportul de plastic pentru Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro.


        Cu stima,
        robotworld.ro

    • Francisc Specialist 16. 4. 2021

      Buna ziua,
      incercati sa stergeti cu o lavetica senzorii robotului si sa i dati si un reset.



      Cun stima,

      robotworld.ro

  • Florin P 12. 4. 2021

    Xiaomi Mi Vacuum Mop Pro

    Bună seara, La Xiaomi Mi Vacuum Mop Pro întâmpină careva problema doar cu funcția Mop-ului?
    După ce adaug recipientul cel cu doua compartimente (apa și praf) și aleg funcția doar Mop, ii dau start si îmi da eroare.( se aprind ledurile intermitent cu rosu ).
    Dupa care imi zice ca trebuie sa introduc recipientul de apa, el aflându-se în roboțel.
    Menționez ca am recipientul cel din pachet cu umplere pe partea stg.
    Va mulțumesc.

    • Dan 28. 12. 2021

      Funcționează si numai pe mop daca scoateți filtrul.

    • Francisc Specialist 13. 4. 2021

      Buna ziua,

      robotul nu poate functiona doar in functia mop cand are recipientul de praf si mop, el aspira si sterge in acelasi timp.
       

      Cu stima,

      robotworld.ro

  • Tatiana 9. 4. 2021

    Robotul nu ia apa

    Buna ziua!
    De cateva saptamani robotul nu mai ia apa, nu mai uda laveta. In momentul cand lua apa stiu ca se auzea un zgomot ca o pompa care tragea apa, de cand nu mai ia nici apa, nici zgomotul pompei nu se mai aude.

    • Francisc Specialist 12. 4. 2021

      Buna ziua,

      incercati sa verificati daca nu sunt infundate acele orificii prin care intra apa in laveta si sa le desfundati.

      Cu stima,

      robotworld.ro

  • Barbănouă Bogdan 6. 4. 2021

    Salvare harta

    Bună seara. Tocmai ce am achiziționat un vacuum mop pro. Tot încerc sa salvez harta apartamentului dar de fiecare data se resetează din senin. Când încerc sa accesez area editor primesc mesajul "please complet the cleaning task first and make sure remember map is enabled", opțiunea fiind bifata.
    Găsesc undeva un tutorial de utilizare va rog?

    • Francisc Specialist 7. 4. 2021

      Buna ziua,

      incercati sa resetati robotul si sa reinstalati aplicatia. În manualul de utilizare aveti pașii.

       

      Cu stima,

      robotworld.ro

  • Teo 26. 3. 2021

    Teo

    Buna ziua!
    Am doua aspiratoare xiaomi mi vacum mop pro, cate unul pt fiecare etaj, cu aceeasi problema.
    Am programate scheduled-uri de curatire pt ambele. La intervale variabile de timp in momentul cand ar trebui sa execute un scheduled incepe sa curate intregul etaj, isi revin cand vror ele.
    Ma puteti ajuta cu acest aspect? Ambele au update facut.

    • Francisc Specialist 30. 3. 2021

      Buna ziua,

      trebuie trimiși la reclamații.

       

      Cu stima,

      robotworld.ro

  • Nistoran Victor 21. 3. 2021

    Buna seara,
    Am un robot Xiaomi Mi robot vacum și nu mai funcționează mopul.Ce ma sfătuiți?
    Mulțumesc!

    • Francisc Specialist 23. 3. 2021

      Buna ziua,

      va rugam sa ne detaliati putin situatia, nu mai curge apa?

       

      Cu stima,

      robotworld.ro

  • Alexandra 18. 3. 2021

    Xiaomi mi vacuum mop pro

    Bună seara, am achiziționat roboțelul xiaomi mi vacuum mop pro, pe aspirat merge perfect, dar la funcția aspirare plus spălare,nu prea curăță în funcția mop... I am pus apa setat high dar nu curăță, și încă o întrebare îl pot folosi doar pe modul mop(fără aspirare)?

    • Francisc Specialist 19. 3. 2021

      Buna ziua,

      in ce sens nu curata, nu intra apa in laveta?
      Se poate folosi doar in modul spalare, insa doar daca folositi recipientul de apa, acesta: https://www.robotworld.ro/nadobka-na-vodu-pro-xiaomi-mi-robot-mop-pro

  • Simona 17. 3. 2021

    Xiaomi mi robot vacuum mop pro

    Bună ziua. Aseară am pus robotul la încărcat, da dimineață când am vrut sa îl pornesc nu se aprind becurile, îmi zice ca se încarcă când vreau sa îl pun din nou la încărcat, am zice ca i-am pus compartimentul de praf, dar becurile nu se aprins pur și simplu. Ce poate avea? Ieri a funcționat perfect. Mulțumesc.

    • Francisc Specialist 17. 3. 2021

      Buna ziua,

      sa verificati daca intradevar este incarcat robotul inainte de a il porni. Sa dati un reset robotului si daca problema persista, trebuie trimis la reclamatii.

       

      Cu stima

      robotworld.ro

  • Mihai B 21. 2. 2021

    N

    Buna seara,
    Robotul de aspirare apare ca si offline si nu il pot reconecta. Am reinstalat aplicatia, am urmat toti pasii din manual, nimic nu functioneaza. Pur si simplu apare offline. Ledurile sunt culoarea alb si lumineaza interminent incontinuu. Dockingul este bagat in priza, internet functioneaza. L-am resetat, m-am reconectat manual si nimic, vacuum offline. Dupa cautare automata nu pot sa il gasesc.
    Ma puteti ajuta cu un sfat? Pot sa fac ceva mai mult sau trebuie trimis in garantie?
    Va multumesc

    • Rox 28. 2. 2021

      Dacă aceasta problemă a apărut doar duminică ar putea fi din cauza faptului că au fost probleme la aplicația Xiaomi Home pe we. Incercati cu un loc out și log in, la mine și-a revenit :)
      Daca apare la fel cred că tb sa apelați la Service

    • Rox 27. 2. 2021

      Dacă aceasta problemă a apărut doar duminică ar putea fi din cauza faptului că au fost probleme la aplicația Xiaomi Home pe we. Incercati cu un loc out și log in, la mine și-a revenit :)
      Daca apare la fel cred că tb sa apelați la Service

    • Rox 27. 2. 2021

      Dacă aceasta problemă a apărut doar duminică ar putea fi din cauza faptului că au fost probleme la aplicația Xiaomi Home pe we. Incercati cu un loc out și log in, la mine și-a revenit :)
      Daca apare la fel cred că tb sa apelați la Service

    • Mada 25. 2. 2021

      Și eu am aceiași problema . Am doua aparate la adrese diferite , unul merge , pe celălat nu îl mai găsește , culmea e ca deși a dispărut device din app el face după harta veche cu restricție . Am încercat sa îl conectez și pe alt telefon și tot nu merge ... cum se face resetarea aparatului din fabrica ? Ce lumina trebuie sa fie aprinsa pe el ?

    • Rox 23. 2. 2021

      Dacă aceasta problemă a apărut doar duminică ar putea fi din cauza faptului că au fost probleme la aplicația Xiaomi Home pe we. Incercati cu un loc out și log in, la mine și-a revenit :)
      Daca apare la fel cred că tb sa apelați la Service

    • Francisc Specialist 23. 2. 2021

      Buna ziua,

      sa verificati dacă aveti activat rețeaua WiFi - , 2.4 GHz

       

      Cu stima

      robotworld.com

  • Gabriela 18. 2. 2021

    aspirator xiaomi mi robot vacuum P

    De unde pot cumpara rezervor de apa pentru aspirator xiaomi mi robot vacuum P?Am vazut pe net doar cu umplere pe suprafata mijlocului rezervorului nu si pe lateral dreapta cum este cel din aspirator la cumparare.
    Multumesc

    • Francisc Specialist 19. 2. 2021

      Buna ziua,

      de aici puteti cumpara rezervor de apa: https://www.robotworld.ro/nadobka-na-vodu-pro-xiaomi-mi-robot-mop-pro

       

      Cu stima,

      robotworld.ro

  • Gabriel Anghel 28. 1. 2021

    Intrebare

    Cum poate fi stearsa/resetata harta salvata pe un Xiaomi Mi Vacuum PMI1?

    • Jaro Specialist 29. 1. 2021

      Buna ziua,

      din aplicatie, ar trebui sa aveti acolo la satari posibilitate de a sterge harta.

       

      cu stima 

      robotworld.ro

  • Neti Georgescu 24. 1. 2021

    Am achiziționat în noiembrie 2020 xiaomi vacuum mop si nu am avut probleme dar acuma cand a ajuns la o treaptă nu a cazut dar s-a oprit si mi-a dat o eroare de senzor ce poate da fie?
    Multumesc

    • Jaro Specialist 25. 1. 2021

      Buna ziua,

      ce eroare va dat?

       

      cu stima 

      robotworld.ro

      • Andreea 25. 1. 2021

        Bună ziua. Am achiziționat Xiaomi Mi Vacuum Cleaner. Problema e ca nu se întoarce la stația de încărcat. Cum trebuie să procedăm? Mulțumesc!

        • Jaro Specialist 26. 1. 2021

          Buna ziua,

          pentru a intelege mai bine de ce nu se întoarce la stația de încărcat va rugam sa ne contactati telefonic la nr.031 22 97 010

           

          cu stima 

          robotworld.ro

          • BALEA CRISTINA 29. 7. 2021

            Buna seara!
            Si eu intampin aceasta problema, nu se intoarce la statia de incarcare.

  • Andrei 22. 1. 2021

    Buna ziua! Am acest robot de 2 saptamani si, dupa folosire, se intoarce la doc, se incarca pana la 100%, iar daca nu e folosit in urmatoarele 24h, se opreste (intra in stand by). La repornire, bateria este scazuta (25-50%).
    Cum se poate remedia?

    • Jaro Specialist 25. 1. 2021

      Buna ziua,

      statia de incarcare este in priza incontinu? pentru ca daca nu este robotul se poate descarca.

       

      cu stima 

      robotworld.ro

      • Andrei 25. 1. 2021

        Da, este in priza toata ziua

        • Jaro Specialist 26. 1. 2021

          Buna ziua,

          va rugam sa va asigurati ca aveti statia in priza si ca robotul sta corect in statia de incarcare, daca problema persista a rugam sa trimiteti robotul la reclamatii.

           

          cu stima

          robotworld.ro

      • Andrei 25. 1. 2021

        Da, este in priza toata ziua

      • Andrei 25. 1. 2021

        Da, este in priza toata ziua

  • Stefanescu Angi 22. 1. 2021

    Vaccum pro

    Bună ziua...folosesc acest roboțel de 6 luni...dar de vreo luna nu mai ia apa. Practic găsesc rezervorul plin cu apa...doar aspira. Filtru curățat, aplicația este setata pe aspirare și mop. Oare ca are?

    • Francisc Specialist 27. 1. 2021

      Buna ziua,

      greu de spus asa la distanta... Incercati sa verificati orificii prin care lasa apa daca nu is infundate. Verificati in aplicatie daca nu ati oprit apa. 
      Daca totul este in regula, atunci doar la reclamatii trebuie trimis, sa il  vada colegii de la servis.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Tiberiu Andrei Rotoroaia 3. 1. 2021

    Buna ziua

    Am achizitionat un Xiaomi mi robot vacuum mop pro si intrebarea mea este daca intra in stand by daca este incarcat 100% si lasat bineinteles in docul de incarcare

    • Francisc Specialist 5. 1. 2021

      Buna ziua,

      da robotul automat intra in stand by automat dupa incarcare.

      Cu stima,
      robotworld.ro

      • Tiberiu Andrei Rotoroaia 5. 1. 2021

        Nu intra in stand by daca e lasat in docul de incarcat , intra decat daca il scoti din doc.Intrebarea mea ar fi nu se strica acumulatorul daca sta la incarcat in permanenta si el nu intra in stand by?

        • Francisc Specialist 6. 1. 2021

          Buna ziua,

          el intra in Stand by, dar becul ramane aprins, nu afecteaza nici cum bateria.

          Cu stima,
          robotworld.ro

  • Emilia Buzea 26. 12. 2020

    Buna ziua!
    Cand sta la statia de incarcat, poate sta cu rezervorul de praf +apa si laveta mop in el. Intreb in eventualitatea in care dupa ce vad pe aplicatie ca s-a incarcat, il pornesc de la dustanta, nefiind acasa sa-i pun accesoriile in el. Multumesc!

    • Jaro Specialist 28. 12. 2020

      Buna ziua,

      este in regula daca sta la incarcat cu toate accesoriile in el.

      Va multumi!

       

      Cu stima,

      robotworld.ro

  • Mary Micu 25. 12. 2020

    Bună ziua!
    Ce mă sfătuiți să fac dacă aplicația nu vede deloc device-ul? Net bun, robot setat și resetat. Practic telefonul scanează întruna si nu există device.
    Vă mulțumesc frumos!

    • Francisc Specialist 28. 12. 2020

      Buna ziua,

      probleme pot aparea mai multe:
      1) nu aveti Wifi activat la  robot
      2) reteau Dvs de internet este alta decat cea de 2,4Ghz
      3) este o problem cu Wirelesul robotului.

      Trebuie sa va asigurati ca punctele 1-2 nu sunt o problema si ulterior ne contactati telefonic.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Cristi 16. 12. 2020

    Buna! Am achizitionat acest aspirator Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro si as avea o intrebare legata de etaje. Poate salva in aplicatie mai multe etaje?
    Multumesc anticipat

    • Francisc Specialist 16. 12. 2020

      Buna ziua,

      poate salva o singura harta, pe un singur etaj.

      Cu stima,
      robotworld.ro

      • BULAI Nicu 15. 1. 2021

        Care sunt pașii pentru a salva harta casei după aspirare. Am achiziționat un aspirator nu robot vacuum mop Xiaomi. Folosesc programul my homme . Mulțumesc frumos.

        • Francisc Specialist 18. 1. 2021

          Buna ziua,

          robotul dupa ce il lasati sa faca toata casa is salveaza singur harta care o puteti utiliza ulterior.

          Cu stima,
          robotworld.ro

  • Antonia 3. 12. 2020

    Robot xiaomi

    Am achiz un robot xiaomi my mop pro si am o intrebare:
    - daca il folosesc la 2-3 zile trebuie sa il tin in priza la sursa sau trebuie pus in cutie, el.fiind incarcat complet nu vad de ce ar sta la sursa! Daca este folosita 2-3 zile se descarca? Multumeas

    • Francisc Specialist 4. 12. 2020

      Buna ziua,

      trebuie sa stea tot timpul na in priza, daca il folositi periodic.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Rusu Eduard 1. 12. 2020

    Buna ziua

    Buna ziua, se poate adauga si solutie de curatat la functia mop ? Sau doar apa ? Multumesc

    • Francisc Specialist 3. 12. 2020

      Buna ziua,

      nu este recomandat sa puneti alte solutii in rezervor decat apa distilata sau solutie speciala pentru roboti.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Combei Petre 19. 11. 2020

    Buna ziua! Am achizitionat un robotXiaomi Mi Robot Vacuum-Mop P (Black) SKV109GL [26199]. Cand stiu ca incarcarea initiala s-a terminat?

    • Francisc Specialist 23. 11. 2020

      Buna ziua,

      in aplicatie va arata cand este 100% incarcat.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • ROMAN ELENA 18. 10. 2020

    ASPIRATOR ROBOT XIAOMI MI VACUUM MOP 40W

    BUNA ZIUA! AM ACHIZITIONAT ROBOTUL XIAOMI MOP,40W,0.6LITRI. AS DORI MANUALUL SI IN LIMBA ROMANA. DE UNDE IL POT LUA? MULTUMESC!

    • Francisc Specialist 18. 10. 2020

      Buna ziua,

      trebuie cerut de la vanzatorul prodului.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Manea Laura 13. 10. 2020

    Garantie

    Buna ziua. Am primit azi robotul Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro. Nu regasesc nicaieri garantia. Cum se procedeaza?

    • Francisc Specialist 14. 10. 2020

      Buna ziua,

      garantia este pe baza facturii 24luni.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Luca Cristina 12. 10. 2020

    se poate folosi si pe covoare?

    • Francisc Specialist 13. 10. 2020

      Buna ziua,

      da se poate folosi pe covoare, dar sa nu aiba covoare fir lung.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Durbala 1. 8. 2020

    Buna ziua !Are senzorii de cădere?

    • Francisc Specialist 4. 8. 2020

      Buna ziua,
      da, are senzori de cadere.

      Cu stima,
      robotworld.ro

Introduceți întrebarea

Produsul a fost adăugat în coș

Închideți

În coș

Transport GRATUIT!

Produsul a fost adăugat pentru comparație

Zavřít

Comparați totul