Treceți la cuprins | Treceți la meniul principal | Treceți la căutare

Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro - white

Întrebări pentru Aspirator robot Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro - white

Înapoi la detalii

Întrebările dumneavoastră

Introduceți întrebarea

  • Anca 20. 11. 2022

    Mi Vaccum Mop

    Buna ziua.Avem un Mi Vacuum Mop si de cateva zile se opreste in timpul functionarii cu mesajul: my left wheel is stuck. Am verificat roata nu e nimic prins de ea, insa nu reuseste sa porneasca. Poate fi de la soft sau e o problema mecanica? Aparatul nu mai este in garantie. In Cluj aveti service?

    • Francisc Specialist 21. 11. 2022

      Buna ziua,
      trebuie dus intr-un service pentru diagnoza. Din pacate nu avem service contra cost pentru marca Xiaomi.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Lucian 19. 11. 2022

    Curatare (revizie) Robot aspirator Xiaomi Viomi V3

    Buna ziua,
    Detin un robot aspirator Xiaomi Viomi V3 de aproape 2 ani si doresc sa ii fac o curatare completa (revizie).
    Ce ma sfatuiti sa fac?
    Multumesc!

    • Francisc Specialist 21. 11. 2022

      Buna ziua,
      din pacate nu va putem ajuta. Nu prestam servicii conta cost pentru marca Xiaomi.


      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Andreea Stanciu 9. 11. 2022

    Viomi v3

    Buna ziua,am achiziționat un viomi v3 și nu reușesc să îl conectez cu aplicația.Am scanat codul ,m a dus în aplicație însă de acolo,nimik..
    Va rog mult,mă puteți îndruma,ce pași sa urmez?
    Menționez că dacă mi se solicita codul de scanare din nou,mi se spune că nu e valid.
    Heeeelp!! Mulțumesc

    • Lupascu Ionut 30. 12. 2022

      Buna seara, ati rezolvat problema cu aplicatia ?

      • Francisc Specialist 3. 1. 2023

        Buna ziua,

        noi nu suntem responsabili de aplicație, ci cei de la Xioami, adica producătorul.

        Cu stima,
        robotworld.ro

    • Francisc Specialist 9. 11. 2022

      Buna ziua,
      pasii sunt cei din manualul de utilizare. Asigurati-va ca aveti conexiunea la internet 2.4 Ghz. Puteti incerca si resetarea router-ul. Daca problema persista, va sfatuim sa luati legatura cu firma de la care ati cumparat robotul, la care aveti garantia.

      Cu stima,
      robotworld.ro

      • Mona Drutu 25. 7. 2023

        Și dacă o rețea wi fi 5g nu pot conecta dispozitivul la aplicație? Și cum restrtez dispozitivul manual?

  • Anca 25. 10. 2022

    Nu pot conecta device-ul la aplicatie

    Buna! Fac tot ce mi se spune in aplicatie, dau reset wifi de la butoanele lui ma conectez la el cu telefonul si nu reusesc sa-l introduc in aplicatie.Am citit deja peste tot nu gasesc informatia asta.Please help!

    • Francisc Specialist 26. 10. 2022

      Buna ziua,

      verificati daca frecventa dvs. de wifi nu este setata pe 5Ghz, s-ar putea sa fie si asta o cauza ca nu va conectati.
      Daca intampinati probleme desi aveti frecventa corecta, atunci incercati sa faceti o reclamatie.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Adrian 23. 9. 2022

    Buna ziua,
    Cum folosesc robotul pe mai multe nivele ?
    Am observat sa versiunea din Asia are update pt. multimapping, insa in Europa nu a aparut acest update. Cum procedez?

    • Francisc Specialist 26. 9. 2022

      Buna ziua,
      momentan acest model are capacitate de a salva doar o singura harta in aplicatia mobila. Momentan nu stim sa va spunem cand se va face un update si pentru Europa.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Bunus Daniel 3. 8. 2022

    Mi Vacuum Mop Pro se opreste in timpul functionarii

    Buna ziua, folosesc Mi Vacuum Mop Pro de aproximativ 4 ani, cu foarte putine probleme aparute in acest timp, si rezolvate foarte usor, dar de aproximativ 1 saptamana, a aparut urmatoarea problema, dupa ce parcurge aproximativ 40-50% din harta, se opreste si se inchide, il gasesc in diferite zone ale hartii, fara sa fie blocat de un obstacol, azi l'am pornit in locul in care s'a oprit si am constatat ca avea 10% baterie, i'am dat "returning to dock" si a executat comanda. În timpul incarcarii, pe la 60% a anuntat mesajul "starting to charge", fara sa fie miscat de langa statie, sau sa fie intrerupta alimentarea statiei de incarcare. Pana acum facea intreaga harta (86mp) cu o baterie full, iar daca s'a mai intamplat sa ramana fara (adica aprox 15% daca imi amintesc bine), se intorcea la dock pentru incarcare, dupa care se intorcea pentru finalizarea hartii.
    Multumesc

    • Dan 6. 8. 2024

      Schimbati bateria. Am patit la fel si functioneaza perfect cunouabaterie.

    • Madalina 5. 1. 2023

      Buna ziua , întâmpin aceiași problema , cum ați rezolvat ? Al meu se oprește deși are baterie pe aplicație undeva la 40% rămâne in diferite locuri stins .

    • Francisc Specialist 4. 8. 2022

      Buna ziua,
      trebuie trimis in servs pentru o diagnoza. Societatea noastra nu asigura reparati post-garantie pentru marca Xiaomi.

      Cu stima,
      robotworld.ro
       

  • Alexandra 23. 5. 2022

    Xiaomi Mi Mop Pro

    Bună ziua! Mă confrunt cu următoarea problemă: robotul meu apare pe hartă într-o altă zonă a casei decât cea în care este pusă stația de încăcare. Din acest motiv în momentul în care îl trimit să aspire într-o anume cameră, el se duce în altă parte și atunci configurația i se dă peste cap. L-am resetat, i-am șters toți senzorii, am resetat routerul, am șters aplicație și am reinstalat-o. Nimic nu funcționează. Help please

    • Francisc Specialist 24. 5. 2022

      Buna ziua,
      daca problema persist, va sfatuim sa luati legatura cu furnizorul de la care ati cumparat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie. Societatea noastra asigura reparatia in perioada de garantie doar pentru produsele comercializate de noi. 

      Cu stima,
      robotworld.ro
       

  • Serban 22. 5. 2022

    Xiaomi Mi Mop PRO

    Buna ziua!
    De cateva zile, cand pornesc aspiratorul din aplicatia MiHome, robotul uita harta si incepe sa aspire si peste zonele restrictive. Versiunea Firmwear-ului e 3.5.8_0017 si mi se spune ca e ultima.
    Ce pot face ca aspiratoul sa vada harta cand il pornesc?

    • Francisc Specialist 23. 5. 2022

      Buna ziua,
      incercati sa stergeti aplicatia si o instalati din nou, dati si un reset la robot.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Anca 20. 5. 2022

    Xiaomi Viomi s9

    Buna ziua!intampin si eu o problema cu un viomi s9.dau drumul la aspirat si mop in acelasi timp cand termina munca mopul este uscat exact cum lam pus...deci nu picura apa deloc chiar daca e pus pe functia de vaccum&mop.o fi defect din fabricatie sau trebuie sa fac eu ceva in plus.il am de 2 zile doar.apa in rezervor este plin

    • Francisc Specialist 20. 5. 2022

      Buna ziua,
      verificati orificiile prin care trece apa in laveta, daca nu sunt infundate. Daca problema persista, atunci trebuie trimis in servis pentru diagnoza.

      Cu stima,
      robotworld.ro

      • Anca 20. 5. 2022

        Puteti sa imi spuneti mai exact cum as putea sa verific?nu imi vine alta idee decat sa bag un ac in orificiile acelea ca daca ma uit nu observ nimic cu ochiul liber.multumesc

        • Francisc Specialist 20. 5. 2022

          Va sfatuim sa luati legatura cu furnizorul de la care ati cumparat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie. Societatea noastra asigura reparatia in perioada de garantie doar pentru produsele comercializate de noi. 

          Cu stima,
          robotworld.ro

  • David Simona 4. 4. 2022

    Xiaomi

    Buna ziua, se poate folosi aspiratorul robot fara a instala aplicatia? Unde am dori sa-l folosim nu este internet. Functioneata robotul fara internet?

    • Francisc Specialist 4. 4. 2022

      Buna ziua,
      nu este nevoie de internet, se poate utiliza si din buton.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Flrin 19. 3. 2022

    Mi robot v2

    Bună ziua,
    La mine s-a oprit în timpul funcționării.
    Nu pot să îl mai conectez. Butonul de wifi este oprit. Nici nu mai zice nimic. Doar clipocește butonul de on-off.
    L-am șters din aplicație, dar nu mai pot să îl adaug pentru că nu îl vede. Nici manual nu pot, că nu văd rețeaua lui.
    Pot să îi fac ceva sau îl trimit la garanție?
    Vă mulțumesc!

    • Vlasa Georgaiana 1. 4. 2022

      Buna ziua,
      Ati rezolvat problema?
      La mine s-a luat curentul si de atunci nu se mai conecteaza la WIFI.
      M-ar ajuta daca mi-ati spune cum ati rezolvat problema.
      Multumesc

      • Francisc Specialist 1. 4. 2022

        Buna ziua,

        incercati sa resetati wifi la robot urmand pasii din manualul de instructiuni va rugam.

        O zi frumoasa.

    • Francisc Specialist 21. 3. 2022

      Buna ziua,
      ca sa puteti conecta robotul la Wi-Fi, trebuie sa aveti conexiune la internet 2.4 Ghz, altfel nu se va conecta.


      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Monica 13. 3. 2022

    Roborok xiaomi

    Se poate instala apliicatia pe doua device uri? Atat pe android cat si pe ios?

    • Francisc Specialist 14. 3. 2022

      Buna ziua,
      se poate, trebuie sa folositi acelasi date de utilizator.


      Cu stima,
      robotworld.ro

  • cornel 17. 2. 2022

    manual de instalare

    Am un robot xiaomi si nu gasesc nicaieri manualul de instalare a aplicatiei in telefon. Ma puteti ajuta?

    • Francisc Specialist 17. 2. 2022

      Buna ziua,

      nu aveti nevoie de manual pentru a instala aplicatia mobila. Denumirea aplicatie este - Mi Home, - Android / iOS


      Cu stima,
      robotworld.ro

  • adela renata 4. 2. 2022

    Probleme retea

    Buna ziua. Am un roborock S5 max . Am schimbat routerul si acum cand vreau sa il conectez imi apare retea nesecurizata sub wiffi si nu ma lasa sa il conectez. Imi spune ca nu sa putut conecta la retea. Am resetat totul si degeaba. multumesc

    • Radu Popescu 13. 2. 2022

      Am aceasi problema. Ați reușit sa o rezolvati?

      • Adrian 27. 11. 2022

        Și eu am pățit la fel și de o săptămâna nu îl mai pot conecta la telefon ,rețeaua este 2,4 GHz

    • Francisc Specialist 4. 2. 2022

      Buna ziua,
      puteti sa mai incercati sa verificati daca aveti conexiunea la internet 2.4 Ghz.


      Cu stima,
      robotworld.ro

      • Pia Ionita 8. 7. 2022

        Am Viomi S9 si nu pot adauga device ul in aplicatie. Inteleg ca poate fi de la net. Cum se poate verifica conexiunea la internet 2.4 Ghz? Si daca nu este, 2.4 cum se procedeaza mai departe?

        • Francisc Specialist 11. 7. 2022

          Buna ziua,
          trebuie sa fie conexiunea 2.4Ghz ca sa va puteti conecta. Daca aveti conexiune mai mare, nu o sa va puteti conecta. Puteti sa intrebati la furnizorul de internet, ce conexiune aveti.


          Cu stima,
          robotworld.ro

  • Adrian 14. 1. 2022

    Robot vacuum mop

    Buna ziua, am o problema cu Mi robot vacuum mop, dintr-odata s-a deconectat. Am vrut sa il conectez la retea si nu merge. Am sters aplicatia, am reinstalat-o, am dat restart de router, i-am dat lui restart. Si tot nu se conecteaza. Banda este 2.4ghz cum spune si in aplicatie. Tot nu o vede, ce este de facut?

    • Francisc Specialist 17. 1. 2022

      Buna ziua,
      mai apar erori la aceste aplicati, din pacate nu avem ce face. Daca doriti puteti trimite robotul in service pentru diagnoza.


      Cu stima,
      robotworld.ro

      • Manuela 29. 1. 2022

        Robotul meu vacuum mop apare ca off-line și nu reușesc sa îl vad în aplicație. Wifi este conectat,l- m restartat și l- am reinregistrat și tot degeaba. Imi spune sa restartez aparatul apăsând 3 secunde pe amandoua butoanele și apoi scanează degeaba ca tot nu îl găsește. L- am cumpărat de o săptămână și pana acum nu a fost nicio problema. Am curățat tot ce trebuia curățat dar nu reușesc sa îl găsesc pe aplicație...l- am luat online prin altex

        • Francisc Specialist 31. 1. 2022

          Buna ziua,
          sa verificati daca aveti conexiunea la internet 2.4 Ghz. Daca problema persista, sa luati legatura cu Altex.


          Cu stima,
          robotworld.ro

  • Pelea Ramona 5. 12. 2021

    Robotul meu nu se poate conecta la retea

    De ce nu pot conecta robotul la retea desiii am urmat toti pasii?

    • Francisc Specialist 6. 12. 2021

      Buna ziua,
      verificati daca aveti conexiunea 2.4 Ghz.


      Cu stima,
      robotworld.ro

      • Gyarmati Ildiko 7. 1. 2022

        Aplicația nu recunoaște aparatul.Ce este de făcut.Nici manual nu pot să-l setez.
        Mi-ar fi util un manual in limba română.Multumesc

        • Francisc Specialist 10. 1. 2022

          Buna ziua,
          V-am trimis manualul de utilizare pe adresa de email.


          Cu stima,

          robotworld.ro

          • Ungureanu catalina 8. 2. 2022

            Buna seara
            Mi l puteți trimite și mie?
            Multumrsv

            • Francisc Specialist 9. 2. 2022

              Buna ziua,
              furnizati-ne un nr. de factura, sa va putem identifica in sistemul nostru de comenzi.


              Cu stima,
              robotworld.ro

  • Daniela 29. 11. 2021

    Robot xiaomi

    Cum pot sa adaug mai multe camere ?
    Când încerc sa adaug un nou dispozitiv pentru o alta camera nu îl gaseste.

    • Francisc Specialist 2. 12. 2021

      Buna ziua,
      robotul are capacitatea de a salva o singura harta in aplicatia mobila.


      Cu stima,
      robotworld.ro

      • Anatolie 12. 1. 2022

        Dacă avem o harta salvata pe aplicație, putem folosi aspiratorul în alta locație? Și dacă da, putem aplica pereți virtuali la noua locație?

        • Francisc Specialist 13. 1. 2022

          Buna ziua,
          robotul are capacitatea de a salva o singura harta in aplicatia mobila. Trebuie sa stergeti prima harta si sa faceti o noua harta, in locatia noua.


          Cu stima,
          robotworld.ro

        • Francisc Specialist 13. 1. 2022

          Buna ziua,
          robotul are capacitatea de a salva o singura harta in aplicatia mobila. Trebuie sa stergeti prima harta si sa faceti o noua harta, in locatia noua.


          Cu stima,
          robotworld.ro

  • Bogdan 22. 11. 2021

    Viomi v2pro

    Am si eu un robot viomi v2 iar de doua saptamani ii dau sa aspira si sa dea cu mopul intr-o incapere iar dupa un timp se inchide pur si simplu fara sa dea vreo eroare sau fara sa ramana fara baterie. Nu mai porneste de la buton, singura modalitate este sa-l duc inapoi la baza de incarcat si dupa cateva secunde se aprinde si ii pot da din nou sa aspire . Aveti idee de la ce poate fi?

    • Francisc Specialist 23. 11. 2021

      Buna ziua,
      nu stim sa va spunem exact de la ce poate fi. Nu comercializam pe Robotworld.ro acest model de robot. Va rugam sa luati legatura cu firma de la care ati achizitionat robotul.



      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Roxana 18. 11. 2021

    Nu știu cum sa salvez harta

    Nu reușesc sa salvez harta.
    Nu am gasit opțiunea Remember map. Unde este aceasta optiune?
    Harta dispare întotdeauna dupa utilizare. Cum pot salva harta astf încât sa rămână în robot?

    • Francisc Specialist 22. 11. 2021

      Buna ziua,

      harta își amintește automat, este posibil doar ca robotul să nu pornească de la stație și așa uită. Incercati mereu sa-l porniti de la statie in timpul fiecarei curatenii.

      acestea sunt alte variante:

      - nu utilizați caractere speciale în numele camerelor.
      - Mutați stația de andocare în apropierea centrului hărții.
      - fixați stația de andocare cu bandă adezivă sau cu altceva.
      - un semnal Wi-Fi puternic este necesar peste tot.


      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Alex 16. 11. 2021

    Pattern mop

    Buna ziua! La robotul vacuum mop p nu pot selecta din aplicatie patternul de mopping (y sau s). Daca schimb regiunea din România in Spania sau alta tara o sa mearga? Sau cum pot proceda sa fac firmware update avand in vedere ca in Romania nu a aparut.

    • Francisc Specialist 22. 11. 2021

      Buna ziua,

      acest lucru se seteaza din,,settings,,. Eventual incercati sa schimbati pe regiunea China.
       


      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Sorin 31. 10. 2021

    update esuat

    dupa un update esuat nu mai imi vede reteaua, ce este de facut ?

    • Francisc Specialist 1. 11. 2021

      Buna ziua,
      sa resetati robotul si sa reinstalati aplicatia. Verificati daca aveti conexiunea 2.4 Ghz.


      Cu stima,
      robotworld.ro

      • Sorin 1. 11. 2021

        am resetat robotul, am reinstalat aplicatia, conexiunea este 2.4 Ghz.
        incontinuare nu functioneaza

        • Francisc Specialist 2. 11. 2021

          Buna ziua,
          incercati sa activati functia guest a roterului din setarile acestuia si conctati-va la noua retea. Daca problema persista, sa luati legatura cu firma de la care ati achizitionat robotul.


          Cu stima,
          robotworld.ro

          • Sorin 2. 11. 2021

            routerul mesu este:
            HG8147X6 de la Digi, si nu gasesc in setarile lui functia guest

            • Francisc Specialist 3. 11. 2021

              Buna ziua,
              inseamna să emită cel puțin o rețea wireless pentru oaspeți, numită și rețea de tip Guest.
              Nu toate routerele wireless sunt capabile sa emită o rețea de tip Guest.


              Cu stima,
              robotworld.ro
               

          • Sorin 2. 11. 2021

            ce inseamna functia guest a routerului ?
            nu sunt familiarizat cu asta, imi puteti explica va rog

  • Iulian 25. 10. 2021

    Romana

    Va rog sa-mi spuneti cum pot instala limba romana pe un Mi Robot Vacuum-Mop P?

    • Francisc Specialist 26. 10. 2021

      Buna ziua,
      din pacate, nu se poate seta lb. romana in aplicatia mobila.

       

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Sabau Viorel 20. 10. 2021

    Harti multiple

    Buna,
    Este posibila utilizarea mai multor harti? As dori sa cumpar produsul, dar nu imi este clar acest aspect. Multumesc anticipat

    • Francisc Specialist 20. 10. 2021

      Buna ziua,
      robotul are capacitatea de a salva o singura harta.


      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Julianna 26. 9. 2021

    Functia mop

    Buna ziua. Cum se poate folosii doar functia de mop? Are functie de aspirare, aspirare&mop si doar mop. Incerc sa setez doar spalarea insa imi spune sa introduc accesoriile de spalare desi ele sunt introduse. Ati patit careva sa primiti aceasta eroare? Functia de aspirare&mop merge . Multumesc!

    • Noremorse 13. 12. 2021

      Buna,
      Pentru a folosi doar functia mop am gasit solutia prin scoaterea filtrului Hepa de la recipientul combo.
      Nemaiavand filtrul pus va folosi doar functia mop.

    • Francisc Specialist 27. 9. 2021

      Buna ziua,
      trebuie sa introduceti recipientul de apa si robotul va doar spala. Eventual incercati sa dati un reset robotului, daca apar erori.



      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Gabriela 11. 9. 2021

    Bună ziua! Am cumpărat un aspirator xaiomi si nu il pot conecta la aplicație, imi spune ca rețeaua wireless pe care o aleg este publica, desi vreau sa ma conectez la routerul din casa

    • Francisc Specialist 13. 9. 2021

      Buna ziua,

      incercati sa resetati robotul si sa reinstalati aplicatia.



      Cu stima,

      robotworld.ro

      • Ana 29. 10. 2021

        Buna seara,
        Cum se resetează acest robot?
        Am introdus la favorite gresit ceea ce trebuie sa curete, mi am dat seama si am sters dar azi cand l am pornit a intrat doar in dormitor iar in restulcamerelor doar pe jumătate s a plimbat. Ce pot face? Va multumesc

        • Florin 1. 11. 2021

          Activati functia guest a roterului din setarile acestuia si conctati-va la noua retea .... mi-am batut si eu capul 2 zile ...problema e din setarile router-ului...

        • Francisc Specialist 1. 11. 2021

          Buna ziua,
          aveti pasii in manualul de utilizare.


          Cu stima,

          robotworld.ro

  • Karola 4. 9. 2021

    Robot de aspirare Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential

    Buna ziua, am achizitonat Robot de aspirare Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential si nu reusesc sa adaug mai multe camere in aplicatie. Cand introduc camera noua se reseteaza si practic se sterge camera deja introdusa si tot doar o camera ramane si incepe de la zero cu harta . Cum salvez robotul pe mai multe camere? Multumesc

    • Francisc Specialist 6. 9. 2021

      Buna ziua,
      robotul Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential nu are posibilitatea de a adauga mai multe harti in sistem. El nu salveaza harta, doar vedeti harta lucrului unde a lucrat anterior, atata tot.

      Cu stima,
      robotworld.ro
       

  • Geanina 28. 8. 2021

    Bună seara!
    S-a resetat harta locuinței, am șters vechea harta si cand i am dat sa si facă o noua harta, nu îmi mai compartimenteaza
    camerele. 3 încăperi le citește ca fiind una singura. Ce ar trebui sa fac? Multumesc!

    • Francisc Specialist 30. 8. 2021

      Buna ziua,
      incercati sa stergeti harta si sa reinstalati aplicatia si salvati o noua harta.


      Cu stima,

      robotworld.ro

  • Aura 15. 8. 2021

    Buna ziua, dupa o lunga utilizare fara probleme acum imi apare ca aparatul este offline. Fac pasii din instructiunii si imi cere sa ma conectez la reteaua “viomi_vaccum” pe care nu o gaseste telefonul, doar reteaua mea. Ce fac?

    • Gabos 20. 10. 2021

      Buna ziua, am si eu problema respectiva! Am trimis acum cateva saptamani aspiratorul vacuum mop essential la service din cauza pompei de apa defecta si de cand a venit din service nu ma mai pot conecta prin aplicatie. Fac pasii, am facut resetare de fabrica de mai multe ori am sters/reinstalat tot si imi spune dupa instalare ca e offline si imi apare mesajul “could not operate please try again later” orice vreau sa fac! Am incercat si pe Android si pe iOS si e la fel! Va rog sa ma ajutati cu un raspuns!

      • Francisc Specialist 20. 10. 2021

        Buna ziua,
        din pacate dupa noile update-uri, la uni user apar erori la conectare. Incercati sa reinstalati aplicatia si sa dati un reset la robot. Daca problema persista sa luati legatura cu firma de la care ati achizitionat robotul.


        Cu stima,

        robotworld.ro

    • Francisc Specialist 16. 8. 2021

      Buna ziua,
      ce retea va gaseste? 
      Furnizati-ne un nr de factura, sa va gasim in sistemul nostru de comenzi.


      Cu stima,

      robotworld.ro

      • Puscas Laura Lavinia 29. 8. 2021

        Buna ziua, aceasi problema o am si eu. Am reusit sa il conectez pt prima data dupa care in aplicatie imi aparea tot offline. Nu puteam sa fac nimic cu el. Am incercat sa il resetez si sa reinstalez aplicatia si acum nu imi mai gaseste reteaua sa ma conectez la el

  • loredana 23. 7. 2021

    Xiaomi Mi Robot Mop-P

    buna ziua! folosesc acest robot de aproximativ 6 luni si de cand l-am cumparat mereu se sterge harta, in ultima perioada la fiecare folsire isi incepe harat din nou , mentionez ca este bifat salvarea hartei si mereu o fac si pun si denumiri la camere ,el sta la incarcat in sufragerie iar cand il trimit la bucatarie de exemplu , incepe sa faca in sufragerie si dispare toata harta ,practic o ia de la capat iar daca il trimti la incarcat imi apare iar harta apartamentului dar dupa ce selectez sa se duca intr o camera o ia de la capt , nu inteleg de. m-am cam saturat sa fac harta mereu ,este pierdere de timp ,plus ca trebuie sa eliberez anumite zone inainte ...va rog sa mi spuneti ce ar putea avea ,daca aplicatia este de vina sau robotul.multumesc!

    • Lavinia 30. 12. 2021

      Bună ziua!
      Nu reușesc sa îl trimit în alta camera decât în cea unde este baza.
      A făcut harta doar la sufragerie unde este baza. Va rog sa îmi spuneți cum sa îl pun sa scaneze tot apartamentul și apoi sa îl trimit în alte camere.
      MULȚUMESC!

      • Francisc Specialist 30. 12. 2021

        Buna ziua,

        Dvs nu aveti cum sa il trimiteti. El practic singur ar trebui sa meraga in toate camere in care are acces. Daca nu merge resetati ii harta si porniti-l din nou, ar trebui se aspire toate camere unde are acces.
        Cu stima,
        robotworld.ro

    • Alin 18. 12. 2021

      Buna ziua, cum ati rezolvat aceasta problema va rog?

    • Francisc Specialist 23. 7. 2021

      Buna ziua,
      in mod normal ar trebui sa ramana salvata harta.
      Trebuie trimis la reclamatii sa i se faca o diagnoza.

      Contactati-va firma de la care ati achizitionat roobtul.


      Cu stima,

      robotworld.ro

  • Alexandru M 21. 7. 2021

    Multinapping

    Bună seara. Pe firmware-ul 3.5
    3_0017 este posibil sa fac multimapping (mai mult de o harta)? Dacă da, cum? Dacă nu, pot face update la firmware-ul 3.5.8? Nu se regăsește în aplicație la update-urile de firmware. Mulțumesc.

    • Francisc Specialist 22. 7. 2021

      Buna ziua,
      trebuie să așteptati ca actualizarea la 3.5.8_0035 să apară acolo, nu va funcționa până atunci.
      Eventual încercați să solicitați actualizarea în partea introductivă a aplicației sub 3 puncte în opțiunile „Firmware update”.


      Cu stima,

      robotworld.ro

  • alina 21. 6. 2021

    Xiaomi Mi Robot Mop-P

    Buna ziua,
    recipientul 2 in 1 de apa si praf s a deteriorat,supapele pe unde curge apa in laveta s au distrus ..este surplus de apa in laveta in timpul functionarii ,care ar fi motivul deteriorarii ,aspuratorul nu are niciun an de la schizitie si rezervorul a fost extras dupa fiecare functionare si nu a fost lasat in aparatul aflat la incarcat ?!
    As dori inlocuirea rezervorului ,de unde si cand il pot achizitiona?!
    Multumesc

    • Francisc Specialist 22. 6. 2021

      Buna ziua,
      din pacate nu comercializam recipientul 2in1. Daca considerati ca ati utilizat robotul conform manualului de utilizare, puteti reclama aceasta problema.
       


      Cu stima,

      robotworld.ro

  • Anca 20. 6. 2021

    Xiaomi c1 vacuum mop

    Bună ziua,
    Am urmatoarea situație:
    1. de fiecare data când se întrerupe wi fi ul, trebuie sa reiau tot reconectarea, sa șterg aplicația de pe tel sa o reinstalez, robotul identifica destul de greu wi fi ul, practic se pierde mult timp.
    Va rog sa îmi spuneți cum.pot proceda ca acesta (robotul) sa memoreze rețeaua și sa se reconecteze automat.
    2.Menționez ca între timp s a efectuat și schimbarea router-ului iar aplicația din telefon o vede pe cea veche, nu o pot șterge și salva pe cea noua.
    Mulțumesc frumos

    • Francisc Specialist 22. 6. 2021

      Buna ziua,
      incercati sa resetati robotul si wifi-ul. Stergeti aplicatia si o reinstalati din nou pentru a face o noua harta. Robotul nu are capacitatea de a se reconecat automat la WiFi.


      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Cristina 16. 6. 2021

    Xiaomi mi robot vacuum mop

    Buna ziua! Am achizitionat robotul Xiaomi mi robot vacum mop, insa nu gasesc optiunea sa ii dau sa aspire doar o portiune din harta, nu toata suprafata de fiecare data. Imi spuneti va rog cum se face? Multumesc!

    • Francisc Specialist 16. 6. 2021

      Buna ziua,
      in aplicatie puteti seta ca robotul sa aspira intr-o anumita camera, insa nu puteti seta ca robotul sa aspirea o anumita portiune din camera respectiva.



      Cu stima,
      robotworld.ro

      • Ana 17. 5. 2022

        Eu am putut pana acum 3 saptamani sa setez perimetru, adica sa trimit robotul intr-o anume camera, sa o aspire numai pe aceea. De acum 3 saptamani, nu mai pot face asta, pt ca in momentul in care clickez pe dreptunghiul de perimetru, aplicatia acopera harta. Am dezinstalat si reinstalat aplicatia, am scos din priza si rebagat dock-ul, am resetat routerul si device-ul. Nimic nu merge. Nu inteleg ce am facut gresit sau ce pot face sa revin la a putea aspira o singura camera. Aveti un sfat? Multumesc.

  • Elena 23. 5. 2021

    Buna ziua. Cand este pornita functia mop&vacc se poate lasa peste covoare? Are o setare de a nu picura apa atata timp cat e pe covor? Multumesc

    • Francisc Specialist 24. 5. 2021

      Buna ziua,

      din pacate, nu are o setare unde puteti opri apa cand intra pe covor. 

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Pisicania 22. 5. 2021

    Fara router nu functioneaza aplicatia?

    Buna ziua,
    Am cumparat aparatul.Observ ca imi cere un router. Fara router nu functiuneaza aplicatia?

    • Francisc Specialist 24. 5. 2021

      Buna ziua,

      conectare la aplicatia si robot se poate face doar prin WIFI.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Radu 17. 5. 2021

    hărți

    Bună ziua,
    cum pot șterge hărțile la un vacuum mop pro?

    • Francisc Specialist 17. 5. 2021

      Buna ziua,
      harta o puteti sterge direct din aplicatie sau dati un reset robotului.

       

      Cu stima,

      robotworld.ro

  • Doru 9. 5. 2021

    mi robot vacuum mop pro firmware update

    Buna ziua,
    Am vazut ca acest model a primit in India si Spania un update nou.
    Puteți sa ne spuneți, daca in România va fi disponibil, deoarece acest update este de ceva timp.
    Menționez ca momentan robotelul are versiune firmware 3.5.3_0017.
    Mulțumesc,

    • Francisc Specialist 10. 5. 2021

      Buna ziua,
      va fi disponibil si in romania. Din pacate, nu stim pe cand. Trebuie sa mai asteptati.

       

      Cu stima,

      robotworld.ro

  • Catalina 20. 4. 2021

    Salvare harta Xiaomi Mi Robot Vacuum, 50 W,

    Buna seara,
    Imi puteti spune, va rog, cum pot salva harta?
    La prima utilizare s-a salvat dar la doua utilizare a avut o eroare din cauza ca “s-a incurcat” intr-un covor si harta salvata a disparut.
    Multumesc!

    • Francisc Specialist 21. 4. 2021

      Buna ziua,

      resetati robotul si dupa il puneti sa faca o nou harta.

       

      Cu stima,

      robotworld.ro

      • Catalina 21. 4. 2021

        Buna ziua,
        Va multumesc pentru raspuns, asta am facut. Dar harta nu poate fi salvata de tot? Adica in cazul in care apare o alta eroare sa nu mai dispara harta si sa trebuiasca sa o mapeze din nou?

        • Francisc Specialist 21. 4. 2021

          Buna ziua,

          in mod normal nu ar trebui sa faca asta. Totusi sa faceti cum vam zis si sa ne tineti la curent cu ce se intampla.

           

          Cu stima,

          robotworld.ro

  • Adina 18. 4. 2021

    Bună ziua! Mai întâi sa ne înțelegem...cu tehnologia ...sunt praf puteți sa îmi spuneți..va rog ..pas cu pas ce am de făcut pentru a ma putea conecta de la telefon la un xiaomi mi vacuum mop pro? Va rooog

    • Francisc Specialist 19. 4. 2021

      Buna ziua,

      in manualul de utilizare aveti toti pasi, cum sa va conectati la aplicatia mobila.

       

      Cu stima,

      robotworld.ro

      • Florina 1. 5. 2021

        Bună ziua. Robotul achiziționat de mine nu are manual de utilizare în limba romana. Asa ca nu vad fiabila aceasta explicație.

        • Francisc Specialist 3. 5. 2021

          Buna ziua,
          dati-ne numaru comenzi ca sa va identificam in sistem, ca să va putem trimite un manual de utilizare în format PDF.

           

          Cu stima,

          robotworld.ro

          • Munteanu Floina 15. 6. 2021

            Buna ziua !de cauta am achizitionat acespt asourator dar nu are manualul in lb romana ,ma puteti ajuta va rog cu ondescriere in lb romana?
            Multumesc

            • Ramona mihai 29. 6. 2021

              Nici eu nu am primit manual on romana și am nevoie ...nu ma pot conecta

              • Francisc Specialist 30. 6. 2021

                Buna ziua,

                ne pare rau, va rugam sa ne scrieti un email pe [email protected], cu numar de comanda si va trimitem pe email manual de instructiuni.
                Cu stima,
                robotworld.ro

            • Francisc Specialist 15. 6. 2021

              Buna ziua,
              furnizati-ne un nr. de factura, ca sa va gasim in sistemul nostru de comenzi.



              Cu stima,

              robotworld.ro

  • Marius 12. 4. 2021

    Xiaomi Mi Mop Pro

    Buna,
    am achizitionat un aparat Xiaomi Mi Mop Pro.
    I-am dat scaneze tot partenerul, pana a finalizat de scanat tot si am salvat harta. apoi i-am dat sa curete doar in bucatarie. dupa ce a terminat de scanata bucataria, s-a intors la incarcat. acum, dupa ce intru in aplicatie, imi apare colorata (am optiunea sa selecteze doar bucataria sa o curete), iar restul camerelor sunt gri si nu le pot selecta. va rog sa imi spuneti cu ce am gresit..
    multumesc,

    • Francisc Specialist 12. 4. 2021

      Buna ziua,

      robotul are acces la statia de incarcare din camere respective, nu aveti parguri care nu le poate trece?
       

      Cu stima,

      robotworld.ro

  • Paul 11. 4. 2021

    Xiaomi mop pro

    Bună ziua.
    La xiaomi mop pro se poate pune același aspirator pe 2 telefoane.?

    • Francisc Specialist 12. 4. 2021

      Buna ziua,
      robotul se poate conecta la doua telefoane.

       

      Cu stima,

      robotworld.ro

  • Gabriela 5. 4. 2021

    Unde este fabricat robotul XIAOMI

    • Francisc Specialist 5. 4. 2021

      Buna ziua,

      Xiaomi este fabricat in China.
      Cu stima,
      robotworld,ro

  • Georgiana 22. 3. 2021

    Xiaomi Mi Robot Vacuum mop Essential

    Bună ziua!
    Care ar putea fi motivul pentru care aspiratorul meu nu trece prin toate locurile din casa?
    Are o harta făcută însă uneori nu trece prin toate camerele sau nu trece prin toate locurile din camera, deși i-am înlăturat obstacolele.
    Cum pot face sa îl setez sa își facă o noua harta?
    Mulțumesc!

    • Francisc Specialist 23. 3. 2021

      Buna ziua,

      prin resetarea robotului, sa reinstalati si aplicatia.

       

      Cu stima,

      robotworld.ro

  • Andrei Alexandru 16. 3. 2021

    Compatibilitate

    Buna seara!
    1) Este Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro (modelul pe care il comercializați) compatibil cu Google Home (sau Alexa)?
    2) Este compatibil cu standardul de rețea Wireless AC (dual-band)?
    Mulțumesc!

    • Francisc Specialist 17. 3. 2021

      Buna ziua,

      robotul este compatibil cu Alexa. Atata timp daca frecvența va fi de 2,4 GHz, atunci nu ar trebui să fie o problemă cu rețea Wireless AC.

       

      Cu stima

      robotworld.ro

  • Alexandra 16. 3. 2021

    Buna seara!
    Am un aspirator robot viomi v2 pro si i-am dat drumul sa mearga si dintrodata a aparut ca e offline. Sub nicio forma nu am reusit sa-l reconectez la telefon. Pur si simplu nu il vede telefonul. I-am dat reset de zeci de ori, m-am deconectat, m-am logat cu facebook si acum nu pot sa-l adaug fiindca e exact aceeasi problema. Nu vede telefonul reteaua lui. Mentionez ca am resetat si telefonul si routerul si nicio schimbare. Ce sa fie oare?
    Multumesc

    • Francisc Specialist 17. 3. 2021

      Buna ziua,

      incercati sa stergeti device-ul din app si il adaugati din nou si sa verificati dacă este activata rețeaua WiFi 2.4 GHz. Daca problema persista, trebuie trimis la reclamatii.

       

      Cu stima

      robotworld.ro

      • Valentina Darabant 20. 7. 2021

        Si la mine este acceasi problema la roborock s5 max, de fiecare data cand se termina aspirarea si merge la statia de incarcare apare offline si trebuie sa il reinstalez ce harti sa mai am salvate daca de fiecare data incepe de la inceput. De ce are acesata problema si apare mereu dispozitiv offline in aplicatia roborock?

        • Francisc Specialist 20. 7. 2021

          Buna ziua,
          hărțile ar trebui să rămână salvate. După un timp, trece in stația de încărcare in modul de economisire a energiei.


          Cu stima,

          robotworld.ro

  • Dorina 12. 3. 2021

    Ma intereseaza din ce cauză aspiratorul face o noua scanare a suprafetei, in momentul in care pornește programul de aspirare, desi are configurata deja harta.
    Optiunea "remember map" este activată.

    • Francisc Specialist 15. 3. 2021

      Buna ziua,

      face scanarea suprafetei pentru a recunoaste harta salvata.

       

      Cu stima

      robotworld.ro

  • Bunus Daniel 22. 2. 2021

    Xiaomi Mop Pro offline

    Buna ziua, am un aspirator Xiaomi Mop Pro, de aseara acesta apare offline si nu am reusit nicicum sa'l reconectez. In aplicatie mai am o camera wifi tot Xiaomi, initial ambele apareau offline, dupa care camera s'a reconectat fara sa'i fac nimic, aspiratorul a ramas offline. Mentionez ca l'am închis, resetat, am incercat si conectarea manuala accesand "viomi-vaccum-v8_miapxxxx" care imi apare "connected without internet", am resetat si echipamentul wifi.
    Multumesc

    • Francisc Specialist 23. 2. 2021

      Buna ziua,

      sa verificati dacă este activata rețeaua WiFi 2.4 GHz. Daca problema persista, trebuie trimis la reclamatii.

       

      Cu stima

      robotworld.ro

      • Bunus Daniel 23. 2. 2021

        Buna ziua, am reuşit reconectarea după ce am sters device"ul din app si l'am adaugat din nou.

        • Francisc Specialist 23. 2. 2021

          Buna ziua,

          va multumim pentru informare.

           

          Cu stima

          robotworld.ro

  • Gabi 13. 2. 2021

    Mop nefunctional

    Buna ziua,
    Dupa 2 luni de folosire in special pe modul vacuum nu mai recunoaste mopul (ma atentioneaza ca acesta nu este instalat desi l-am reasezat de minim 20 de ori :( ). Exista o oare un easy fix?
    Multumesc!

    • Amelia 17. 11. 2021

      Buna seara! Am aceeasi problema cu mopul(nu functioneaza)abia l-am achizitionat,nu are nicio saptamana.
      Ce este de facut?
      Multumesc!

    • Francisc Specialist 15. 2. 2021

      Buna ziua,

      incercati sa curatati contactele intre mop si aspirator. Daca problema persista atunci trebuie trimis la reclamatii.

       

      Cu stima

      robotworld.ro

  • florentina 13. 2. 2021

    mop

    buna ziua,
    functia mop, cand se ajunge la suprafete de tip covor, continua sa actioneze? sterge covorul? exista posibilitatea sa fie suspendata aceasta functie cand se ajunge la covor si sa actioneze doar functia aspirare?
    multumesc frumos

    • Francisc Specialist 15. 2. 2021

      Buna ziua,

      functia mop va continua sa actioneze si dupa ce va urca pe covor. Ca sa doar aspire trebuie sa dati jos recipientul mop.

       

      Cu stima 

      robotworld.ro

  • Traian 12. 2. 2021

    Mop

    Pot folosi altceva decat apa in rezervorul de apa (solutie dezinfectanta, odorizant, etc)?

  • Traian 12. 2. 2021

    Mop

    Pot folosi altceva decat apa in rezervorul de apa (solutie dezinfectanta, odorizant, etc)?

    • Francisc Specialist 12. 2. 2021

      Buna ziua,

      se recomanda apa distilata.

       

      Cu stima

      robotworld.ro

  • Costel 6. 1. 2021

    Filtrul HEPA este lavabil?

    • Francisc Specialist 6. 1. 2021

      Buna ziua,

      nu este lavabil acest filtru pentru aceste model.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Vali 5. 1. 2021

    Acest model afiseaza in aplicatie accesoriile pentru mentenanta? Ma refer la procentajele ramase la perii, filtre si senzori.

    • Francisc Specialist 6. 1. 2021

      Buna ziua,

      nu afseaza din pacate.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Andreea 5. 1. 2021

    Buna ziua, daca nu poate salva 2 harti, cum pot aspira etajul fara sa pierd harta parterului ?

    • Francisc Specialist 5. 1. 2021

      Buna ziua,
      daca va salavati harta la parter, la etaj veti putea sa il porniti manual doar de pe buton.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • MARIANA LASLAU 4. 1. 2021

    Buna ziua,
    Cum pot sa reconectez robotul pe alta adresa de wi-fi?
    Multumesc

    • Francisc Specialist 4. 1. 2021

      Buna ziua,
      strergeti robotul din aplicatie si adugati din nou, asa adugati si reteau din nou.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Ramona Jurcut 23. 12. 2020

    Buna ziua aspiratorul are 2 hartii?

    • Jaro Specialist 23. 12. 2020

      Buna ziua,

      robotul poate salava o singura harta.

       

      cu stima

      robotworld.ro

  • Maeran sorin 12. 12. 2020

    Informare

    Care sunt accesoriile oferite,in pachetul de baza,la cumpărare,in cutie?

  • Dana Tibulca 4. 12. 2020

    Buna ziua.
    Am de 6 luni acest aspirator robot si mopul nu se uda cum trebuie. Uneori il pun pe pauza si il las sa se mai ude sau, cel mai des, il pun pe pauza si inclin robotul astfel in cat sa iasa apa.
    Ce pot face in aceasta situatie?

    • Francisc Specialist 7. 12. 2020

      Buna ziua,

      din pacate asa la distanta nu putem face o diagnoza, daca ati cumparat acest robot de la noi sa il trimiteti la reclamtii, aici procedura https://www.robotworld.ro/zaruka-a-reklamace

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • carmen petre 2. 12. 2020

    Buna ziua. Ce tip de robot aveti la inaltimea de 6 cm?

    • Francisc Specialist 3. 12. 2020

      Buna ziua,

      acesta este la 6cm https://www.robotworld.ro/rowenta-rr7447wh-explorer-serie-60-white

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Adrian. R 15. 11. 2020

    Recomandare produs

    Ziua buna
    Intre acest model si Symbo xBot 5 PRO WiFi + mop, pe care mi l-ati recomanda ?
    Intreb pentru ca-l vad pe Symbo xBot 5 PRO WiFi + mop mai scump inainte de reducere, dar ma intereseaza de fapt, calitatea intrinseca a produsului si gasit usor consumabile.. gen saci/lavete.. etc

    • Francisc Specialist 16. 11. 2020

      Buna ziua,
      Xiaomi face mai multi metri patrati, in rest au aceleasi specificati. In ceea ce priveste consumabile la Symbo se gasesc mai usor si mereu disnponibile.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Adrian. R 14. 11. 2020

    Recomandare produs

    Ziua buna
    Intre acest model si Symbo xBot 5 PRO WiFi + mop, pe care mi l-ati recomanda ?
    Intreb pentru ca-l vad pe Symbo xBot 5 PRO WiFi + mop mai scump inainte de reducere, dar ma intereseaza de fapt, calitatea intrinseca a produsului si gasit usor consumabile.. gen saci/lavete.. etc

  • Cristina 11. 10. 2020

    Buna,ma intereseaza daca pot folosi doar aplicatia de mop.Am incercat dar nu merge.

    • Francisc Specialist 13. 10. 2020

      Buna ziua,

      nu se poate folosi robotul doar pe functia mop.
      Are functia mop+ aspirare si aspirare.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Lancranjan Claudiu 14. 9. 2020

    Ce fac cu robotelul de curatat la scari ??

    • Francisc Specialist 15. 9. 2020

      Buna ziua,
      la ce va referiti mai exact? Din pacate nu intelegem ce doriti sa intrebati.

      Cu stima,
      robotwolrd.ro

  • Romelia Suciu 13. 9. 2020

    Viomi Vacuum Mop V7 conectare eșuată

    Buna,
    Din pacate nu am reușit sa ma conectez la aplicatie pt a utiliza și a configura aspiratorul.
    Vad rețeaua, dar nu îl pot vedea in aplicatie pt a putea configura harta, seta limba...
    Mulțumesc anticipat pt răspuns

    • Francisc Specialist 13. 9. 2020

      Buna ziua,

      verificati va rog daca frecventa Wireless pe care o are sursa Dvs de interne este 2.4Ghz? Daca nu este va rog sa o setati, altfel nu va merge.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Camelia 14. 8. 2020

    Buna ziua!Poate retine trei harti(casa etaj si apartament).Multumesc anticipat!

    • Francisc Specialist 14. 8. 2020

      Buna ziua,

      acest robot nu poate retine harti pentru 2 sau mai multe nivele. Poate retine harti mai multe doar la un nivel. Un robot care poate retine la 2 nivele harti este Xiaomi Roborock S6. Daca doriti totusi la 3 nivele sau 3 spatii diferite va trebui ca o harta sa tot schimbati, altfel la 3 nivele nu se poate din pacate.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • alexandru 27. 7. 2020

    cerbureanu

    in specificatii se spune ca este bun pentru orice fel de podea.
    se foloseste si pentru covoare?

    • Francisc Specialist 27. 7. 2020

      Buna ziua,

      da se poate folosi si pentru covoare, doar sa nu aveti covoare cu fir lung. Daca is covoare tip mocheta sau fir scurt ii ok.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Dumitriu Mircea 12. 7. 2020

    Accesorii Mi Robot Vacuum Mop Pro (styj02ym)

    Există accesorii pentru acest model? Pe site-ul dvs nu apare decât banda neagră. Sunt cumva compatibile cu accesoriile pentru Roborock 2 / S5 Max / S6 ?

    • Francisc Specialist 13. 7. 2020

      Buna ziua,

      din pacate nu avem accesorii pentru el, doar ce vedeti Dvs pe site.

      Cu stima,
      robotworld.ro

      • Dan Mangiurea 10. 10. 2020

        Bună ziua
        Ma interesează dacă funcția de aspirare și mopul sunt folosite în același timp?
        Dacă merge la o casa cu 2 nivele și o suprafață de 60mp / nivel,?
        Va multumesc

        • Francisc Specialist 11. 10. 2020

          Buna ziua,

          raspunsul este DA, se poate utiliza la casa cu 2 nivele, dar nu veti putea salva harti pe amandoua nivele.
          Aspirare cu mop merge simultan sau doar aspirare.

          Cu stima,
          robotworld.ro

Introduceți întrebarea

Produsul a fost adăugat în coș

Închideți

În coș

Transport GRATUIT!

Produsul a fost adăugat pentru comparație

Zavřít

Comparați totul