Treceți la cuprins | Treceți la meniul principal | Treceți la căutare
031 22 97 010 Lu-Vi 8:00—16:30
Vă vom da sfaturi
Contactați-ne
[email protected]
031 22 97 010
Lu-Vi 8:00—16:30
RobotWorld
Suntem specialiști în domeniul asistenților roboți - aspiratoare, curățitoare, mop-uri sau cositoare
Întrebările dumneavoastră
Introduceți întrebarea
Anca 20. 11. 2022
Mi Vaccum Mop
Buna ziua.Avem un Mi Vacuum Mop si de cateva zile se opreste in timpul functionarii cu mesajul: my left wheel is stuck. Am verificat roata nu e nimic prins de ea, insa nu reuseste sa porneasca. Poate fi de la soft sau e o problema mecanica? Aparatul nu mai este in garantie. In Cluj aveti service?
Reacționați
Francisc Specialist 21. 11. 2022
Buna ziua,
trebuie dus intr-un service pentru diagnoza. Din pacate nu avem service contra cost pentru marca Xiaomi.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Lucian 19. 11. 2022
Curatare (revizie) Robot aspirator Xiaomi Viomi V3
Buna ziua,
Detin un robot aspirator Xiaomi Viomi V3 de aproape 2 ani si doresc sa ii fac o curatare completa (revizie).
Ce ma sfatuiti sa fac?
Multumesc!
Reacționați
Francisc Specialist 21. 11. 2022
Buna ziua,
din pacate nu va putem ajuta. Nu prestam servicii conta cost pentru marca Xiaomi.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Andreea Stanciu 9. 11. 2022
Viomi v3
Buna ziua,am achiziționat un viomi v3 și nu reușesc să îl conectez cu aplicația.Am scanat codul ,m a dus în aplicație însă de acolo,nimik..
Va rog mult,mă puteți îndruma,ce pași sa urmez?
Menționez că dacă mi se solicita codul de scanare din nou,mi se spune că nu e valid.
Heeeelp!! Mulțumesc
Reacționați
Lupascu Ionut 30. 12. 2022
Buna seara, ati rezolvat problema cu aplicatia ?
Reacționați
Francisc Specialist 3. 1. 2023
Buna ziua,
noi nu suntem responsabili de aplicație, ci cei de la Xioami, adica producătorul.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Francisc Specialist 9. 11. 2022
Buna ziua,
pasii sunt cei din manualul de utilizare. Asigurati-va ca aveti conexiunea la internet 2.4 Ghz. Puteti incerca si resetarea router-ul. Daca problema persista, va sfatuim sa luati legatura cu firma de la care ati cumparat robotul, la care aveti garantia.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Mona Drutu 25. 7. 2023
Și dacă o rețea wi fi 5g nu pot conecta dispozitivul la aplicație? Și cum restrtez dispozitivul manual?
Reacționați
Anca 25. 10. 2022
Nu pot conecta device-ul la aplicatie
Buna! Fac tot ce mi se spune in aplicatie, dau reset wifi de la butoanele lui ma conectez la el cu telefonul si nu reusesc sa-l introduc in aplicatie.Am citit deja peste tot nu gasesc informatia asta.Please help!
Reacționați
Francisc Specialist 26. 10. 2022
Buna ziua,
verificati daca frecventa dvs. de wifi nu este setata pe 5Ghz, s-ar putea sa fie si asta o cauza ca nu va conectati.
Daca intampinati probleme desi aveti frecventa corecta, atunci incercati sa faceti o reclamatie.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Adrian 23. 9. 2022
Buna ziua,
Cum folosesc robotul pe mai multe nivele ?
Am observat sa versiunea din Asia are update pt. multimapping, insa in Europa nu a aparut acest update. Cum procedez?
Reacționați
Francisc Specialist 26. 9. 2022
Buna ziua,
momentan acest model are capacitate de a salva doar o singura harta in aplicatia mobila. Momentan nu stim sa va spunem cand se va face un update si pentru Europa.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Bunus Daniel 3. 8. 2022
Mi Vacuum Mop Pro se opreste in timpul functionarii
Buna ziua, folosesc Mi Vacuum Mop Pro de aproximativ 4 ani, cu foarte putine probleme aparute in acest timp, si rezolvate foarte usor, dar de aproximativ 1 saptamana, a aparut urmatoarea problema, dupa ce parcurge aproximativ 40-50% din harta, se opreste si se inchide, il gasesc in diferite zone ale hartii, fara sa fie blocat de un obstacol, azi l'am pornit in locul in care s'a oprit si am constatat ca avea 10% baterie, i'am dat "returning to dock" si a executat comanda. În timpul incarcarii, pe la 60% a anuntat mesajul "starting to charge", fara sa fie miscat de langa statie, sau sa fie intrerupta alimentarea statiei de incarcare. Pana acum facea intreaga harta (86mp) cu o baterie full, iar daca s'a mai intamplat sa ramana fara (adica aprox 15% daca imi amintesc bine), se intorcea la dock pentru incarcare, dupa care se intorcea pentru finalizarea hartii.
Multumesc
Reacționați
Dan 6. 8. 2024
Schimbati bateria. Am patit la fel si functioneaza perfect cunouabaterie.
Reacționați
Madalina 5. 1. 2023
Buna ziua , întâmpin aceiași problema , cum ați rezolvat ? Al meu se oprește deși are baterie pe aplicație undeva la 40% rămâne in diferite locuri stins .
Reacționați
Francisc Specialist 4. 8. 2022
Buna ziua,
trebuie trimis in servs pentru o diagnoza. Societatea noastra nu asigura reparati post-garantie pentru marca Xiaomi.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Alexandra 23. 5. 2022
Xiaomi Mi Mop Pro
Bună ziua! Mă confrunt cu următoarea problemă: robotul meu apare pe hartă într-o altă zonă a casei decât cea în care este pusă stația de încăcare. Din acest motiv în momentul în care îl trimit să aspire într-o anume cameră, el se duce în altă parte și atunci configurația i se dă peste cap. L-am resetat, i-am șters toți senzorii, am resetat routerul, am șters aplicație și am reinstalat-o. Nimic nu funcționează. Help please
Reacționați
Francisc Specialist 24. 5. 2022
Buna ziua,
daca problema persist, va sfatuim sa luati legatura cu furnizorul de la care ati cumparat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie. Societatea noastra asigura reparatia in perioada de garantie doar pentru produsele comercializate de noi.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Serban 22. 5. 2022
Xiaomi Mi Mop PRO
Buna ziua!
De cateva zile, cand pornesc aspiratorul din aplicatia MiHome, robotul uita harta si incepe sa aspire si peste zonele restrictive. Versiunea Firmwear-ului e 3.5.8_0017 si mi se spune ca e ultima.
Ce pot face ca aspiratoul sa vada harta cand il pornesc?
Reacționați
Francisc Specialist 23. 5. 2022
Buna ziua,
incercati sa stergeti aplicatia si o instalati din nou, dati si un reset la robot.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Anca 20. 5. 2022
Xiaomi Viomi s9
Buna ziua!intampin si eu o problema cu un viomi s9.dau drumul la aspirat si mop in acelasi timp cand termina munca mopul este uscat exact cum lam pus...deci nu picura apa deloc chiar daca e pus pe functia de vaccum&mop.o fi defect din fabricatie sau trebuie sa fac eu ceva in plus.il am de 2 zile doar.apa in rezervor este plin
Reacționați
Francisc Specialist 20. 5. 2022
Buna ziua,
verificati orificiile prin care trece apa in laveta, daca nu sunt infundate. Daca problema persista, atunci trebuie trimis in servis pentru diagnoza.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Anca 20. 5. 2022
Puteti sa imi spuneti mai exact cum as putea sa verific?nu imi vine alta idee decat sa bag un ac in orificiile acelea ca daca ma uit nu observ nimic cu ochiul liber.multumesc
Reacționați
Francisc Specialist 20. 5. 2022
Va sfatuim sa luati legatura cu furnizorul de la care ati cumparat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie. Societatea noastra asigura reparatia in perioada de garantie doar pentru produsele comercializate de noi.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
David Simona 4. 4. 2022
Xiaomi
Buna ziua, se poate folosi aspiratorul robot fara a instala aplicatia? Unde am dori sa-l folosim nu este internet. Functioneata robotul fara internet?
Reacționați
Francisc Specialist 4. 4. 2022
Buna ziua,
nu este nevoie de internet, se poate utiliza si din buton.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Flrin 19. 3. 2022
Mi robot v2
Bună ziua,
La mine s-a oprit în timpul funcționării.
Nu pot să îl mai conectez. Butonul de wifi este oprit. Nici nu mai zice nimic. Doar clipocește butonul de on-off.
L-am șters din aplicație, dar nu mai pot să îl adaug pentru că nu îl vede. Nici manual nu pot, că nu văd rețeaua lui.
Pot să îi fac ceva sau îl trimit la garanție?
Vă mulțumesc!
Reacționați
Vlasa Georgaiana 1. 4. 2022
Buna ziua,
Ati rezolvat problema?
La mine s-a luat curentul si de atunci nu se mai conecteaza la WIFI.
M-ar ajuta daca mi-ati spune cum ati rezolvat problema.
Multumesc
Reacționați
Francisc Specialist 1. 4. 2022
Buna ziua,
incercati sa resetati wifi la robot urmand pasii din manualul de instructiuni va rugam.
O zi frumoasa.
Reacționați
Francisc Specialist 21. 3. 2022
Buna ziua,
ca sa puteti conecta robotul la Wi-Fi, trebuie sa aveti conexiune la internet 2.4 Ghz, altfel nu se va conecta.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Monica 13. 3. 2022
Roborok xiaomi
Se poate instala apliicatia pe doua device uri? Atat pe android cat si pe ios?
Reacționați
Francisc Specialist 14. 3. 2022
Buna ziua,
se poate, trebuie sa folositi acelasi date de utilizator.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
cornel 17. 2. 2022
manual de instalare
Am un robot xiaomi si nu gasesc nicaieri manualul de instalare a aplicatiei in telefon. Ma puteti ajuta?
Reacționați
Francisc Specialist 17. 2. 2022
Buna ziua,
nu aveti nevoie de manual pentru a instala aplicatia mobila. Denumirea aplicatie este - Mi Home, - Android / iOS
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
adela renata 4. 2. 2022
Probleme retea
Buna ziua. Am un roborock S5 max . Am schimbat routerul si acum cand vreau sa il conectez imi apare retea nesecurizata sub wiffi si nu ma lasa sa il conectez. Imi spune ca nu sa putut conecta la retea. Am resetat totul si degeaba. multumesc
Reacționați
Radu Popescu 13. 2. 2022
Am aceasi problema. Ați reușit sa o rezolvati?
Reacționați
Adrian 27. 11. 2022
Și eu am pățit la fel și de o săptămâna nu îl mai pot conecta la telefon ,rețeaua este 2,4 GHz
Reacționați
Francisc Specialist 4. 2. 2022
Buna ziua,
puteti sa mai incercati sa verificati daca aveti conexiunea la internet 2.4 Ghz.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Pia Ionita 8. 7. 2022
Am Viomi S9 si nu pot adauga device ul in aplicatie. Inteleg ca poate fi de la net. Cum se poate verifica conexiunea la internet 2.4 Ghz? Si daca nu este, 2.4 cum se procedeaza mai departe?
Reacționați
Francisc Specialist 11. 7. 2022
Buna ziua,
trebuie sa fie conexiunea 2.4Ghz ca sa va puteti conecta. Daca aveti conexiune mai mare, nu o sa va puteti conecta. Puteti sa intrebati la furnizorul de internet, ce conexiune aveti.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Adrian 14. 1. 2022
Robot vacuum mop
Buna ziua, am o problema cu Mi robot vacuum mop, dintr-odata s-a deconectat. Am vrut sa il conectez la retea si nu merge. Am sters aplicatia, am reinstalat-o, am dat restart de router, i-am dat lui restart. Si tot nu se conecteaza. Banda este 2.4ghz cum spune si in aplicatie. Tot nu o vede, ce este de facut?
Reacționați
Francisc Specialist 17. 1. 2022
Buna ziua,
mai apar erori la aceste aplicati, din pacate nu avem ce face. Daca doriti puteti trimite robotul in service pentru diagnoza.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Manuela 29. 1. 2022
Robotul meu vacuum mop apare ca off-line și nu reușesc sa îl vad în aplicație. Wifi este conectat,l- m restartat și l- am reinregistrat și tot degeaba. Imi spune sa restartez aparatul apăsând 3 secunde pe amandoua butoanele și apoi scanează degeaba ca tot nu îl găsește. L- am cumpărat de o săptămână și pana acum nu a fost nicio problema. Am curățat tot ce trebuia curățat dar nu reușesc sa îl găsesc pe aplicație...l- am luat online prin altex
Reacționați
Francisc Specialist 31. 1. 2022
Buna ziua,
sa verificati daca aveti conexiunea la internet 2.4 Ghz. Daca problema persista, sa luati legatura cu Altex.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Pelea Ramona 5. 12. 2021
Robotul meu nu se poate conecta la retea
De ce nu pot conecta robotul la retea desiii am urmat toti pasii?
Reacționați
Francisc Specialist 6. 12. 2021
Buna ziua,
verificati daca aveti conexiunea 2.4 Ghz.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Gyarmati Ildiko 7. 1. 2022
Aplicația nu recunoaște aparatul.Ce este de făcut.Nici manual nu pot să-l setez.
Mi-ar fi util un manual in limba română.Multumesc
Reacționați
Francisc Specialist 10. 1. 2022
Buna ziua,
V-am trimis manualul de utilizare pe adresa de email.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Ungureanu catalina 8. 2. 2022
Buna seara
Mi l puteți trimite și mie?
Multumrsv
Reacționați
Francisc Specialist 9. 2. 2022
Buna ziua,
furnizati-ne un nr. de factura, sa va putem identifica in sistemul nostru de comenzi.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Daniela 29. 11. 2021
Robot xiaomi
Cum pot sa adaug mai multe camere ?
Când încerc sa adaug un nou dispozitiv pentru o alta camera nu îl gaseste.
Reacționați
Francisc Specialist 2. 12. 2021
Buna ziua,
robotul are capacitatea de a salva o singura harta in aplicatia mobila.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Anatolie 12. 1. 2022
Dacă avem o harta salvata pe aplicație, putem folosi aspiratorul în alta locație? Și dacă da, putem aplica pereți virtuali la noua locație?
Reacționați
Francisc Specialist 13. 1. 2022
Buna ziua,
robotul are capacitatea de a salva o singura harta in aplicatia mobila. Trebuie sa stergeti prima harta si sa faceti o noua harta, in locatia noua.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Francisc Specialist 13. 1. 2022
Buna ziua,
robotul are capacitatea de a salva o singura harta in aplicatia mobila. Trebuie sa stergeti prima harta si sa faceti o noua harta, in locatia noua.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Bogdan 22. 11. 2021
Viomi v2pro
Am si eu un robot viomi v2 iar de doua saptamani ii dau sa aspira si sa dea cu mopul intr-o incapere iar dupa un timp se inchide pur si simplu fara sa dea vreo eroare sau fara sa ramana fara baterie. Nu mai porneste de la buton, singura modalitate este sa-l duc inapoi la baza de incarcat si dupa cateva secunde se aprinde si ii pot da din nou sa aspire . Aveti idee de la ce poate fi?
Reacționați
Francisc Specialist 23. 11. 2021
Buna ziua,
nu stim sa va spunem exact de la ce poate fi. Nu comercializam pe Robotworld.ro acest model de robot. Va rugam sa luati legatura cu firma de la care ati achizitionat robotul.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Roxana 18. 11. 2021
Nu știu cum sa salvez harta
Nu reușesc sa salvez harta.
Nu am gasit opțiunea Remember map. Unde este aceasta optiune?
Harta dispare întotdeauna dupa utilizare. Cum pot salva harta astf încât sa rămână în robot?
Reacționați
Francisc Specialist 22. 11. 2021
Buna ziua,
harta își amintește automat, este posibil doar ca robotul să nu pornească de la stație și așa uită. Incercati mereu sa-l porniti de la statie in timpul fiecarei curatenii.
acestea sunt alte variante:
- nu utilizați caractere speciale în numele camerelor.
- Mutați stația de andocare în apropierea centrului hărții.
- fixați stația de andocare cu bandă adezivă sau cu altceva.
- un semnal Wi-Fi puternic este necesar peste tot.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Alex 16. 11. 2021
Pattern mop
Buna ziua! La robotul vacuum mop p nu pot selecta din aplicatie patternul de mopping (y sau s). Daca schimb regiunea din România in Spania sau alta tara o sa mearga? Sau cum pot proceda sa fac firmware update avand in vedere ca in Romania nu a aparut.
Reacționați
Francisc Specialist 22. 11. 2021
Buna ziua,
acest lucru se seteaza din,,settings,,. Eventual incercati sa schimbati pe regiunea China.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Sorin 31. 10. 2021
update esuat
dupa un update esuat nu mai imi vede reteaua, ce este de facut ?
Reacționați
Francisc Specialist 1. 11. 2021
Buna ziua,
sa resetati robotul si sa reinstalati aplicatia. Verificati daca aveti conexiunea 2.4 Ghz.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Sorin 1. 11. 2021
am resetat robotul, am reinstalat aplicatia, conexiunea este 2.4 Ghz.
incontinuare nu functioneaza
Reacționați
Francisc Specialist 2. 11. 2021
Buna ziua,
incercati sa activati functia guest a roterului din setarile acestuia si conctati-va la noua retea. Daca problema persista, sa luati legatura cu firma de la care ati achizitionat robotul.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Sorin 2. 11. 2021
routerul mesu este:
HG8147X6 de la Digi, si nu gasesc in setarile lui functia guest
Reacționați
Francisc Specialist 3. 11. 2021
Buna ziua,
inseamna să emită cel puțin o rețea wireless pentru oaspeți, numită și rețea de tip Guest.
Nu toate routerele wireless sunt capabile sa emită o rețea de tip Guest.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Sorin 2. 11. 2021
ce inseamna functia guest a routerului ?
nu sunt familiarizat cu asta, imi puteti explica va rog
Reacționați
Iulian 25. 10. 2021
Romana
Va rog sa-mi spuneti cum pot instala limba romana pe un Mi Robot Vacuum-Mop P?
Reacționați
Francisc Specialist 26. 10. 2021
Buna ziua,
din pacate, nu se poate seta lb. romana in aplicatia mobila.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Sabau Viorel 20. 10. 2021
Harti multiple
Buna,
Este posibila utilizarea mai multor harti? As dori sa cumpar produsul, dar nu imi este clar acest aspect. Multumesc anticipat
Reacționați
Francisc Specialist 20. 10. 2021
Buna ziua,
robotul are capacitatea de a salva o singura harta.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Julianna 26. 9. 2021
Functia mop
Buna ziua. Cum se poate folosii doar functia de mop? Are functie de aspirare, aspirare&mop si doar mop. Incerc sa setez doar spalarea insa imi spune sa introduc accesoriile de spalare desi ele sunt introduse. Ati patit careva sa primiti aceasta eroare? Functia de aspirare&mop merge . Multumesc!
Reacționați
Noremorse 13. 12. 2021
Buna,
Pentru a folosi doar functia mop am gasit solutia prin scoaterea filtrului Hepa de la recipientul combo.
Nemaiavand filtrul pus va folosi doar functia mop.
Reacționați
Francisc Specialist 27. 9. 2021
Buna ziua,
trebuie sa introduceti recipientul de apa si robotul va doar spala. Eventual incercati sa dati un reset robotului, daca apar erori.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Gabriela 11. 9. 2021
Bună ziua! Am cumpărat un aspirator xaiomi si nu il pot conecta la aplicație, imi spune ca rețeaua wireless pe care o aleg este publica, desi vreau sa ma conectez la routerul din casa
Reacționați
Francisc Specialist 13. 9. 2021
Buna ziua,
incercati sa resetati robotul si sa reinstalati aplicatia.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Ana 29. 10. 2021
Buna seara,
Cum se resetează acest robot?
Am introdus la favorite gresit ceea ce trebuie sa curete, mi am dat seama si am sters dar azi cand l am pornit a intrat doar in dormitor iar in restulcamerelor doar pe jumătate s a plimbat. Ce pot face? Va multumesc
Reacționați
Florin 1. 11. 2021
Activati functia guest a roterului din setarile acestuia si conctati-va la noua retea .... mi-am batut si eu capul 2 zile ...problema e din setarile router-ului...
Reacționați
Francisc Specialist 1. 11. 2021
Buna ziua,
aveti pasii in manualul de utilizare.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Karola 4. 9. 2021
Robot de aspirare Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential
Buna ziua, am achizitonat Robot de aspirare Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential si nu reusesc sa adaug mai multe camere in aplicatie. Cand introduc camera noua se reseteaza si practic se sterge camera deja introdusa si tot doar o camera ramane si incepe de la zero cu harta . Cum salvez robotul pe mai multe camere? Multumesc
Reacționați
Francisc Specialist 6. 9. 2021
Buna ziua,
robotul Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential nu are posibilitatea de a adauga mai multe harti in sistem. El nu salveaza harta, doar vedeti harta lucrului unde a lucrat anterior, atata tot.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Geanina 28. 8. 2021
Bună seara!
S-a resetat harta locuinței, am șters vechea harta si cand i am dat sa si facă o noua harta, nu îmi mai compartimenteaza
camerele. 3 încăperi le citește ca fiind una singura. Ce ar trebui sa fac? Multumesc!
Reacționați
Francisc Specialist 30. 8. 2021
Buna ziua,
incercati sa stergeti harta si sa reinstalati aplicatia si salvati o noua harta.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Aura 15. 8. 2021
Buna ziua, dupa o lunga utilizare fara probleme acum imi apare ca aparatul este offline. Fac pasii din instructiunii si imi cere sa ma conectez la reteaua “viomi_vaccum” pe care nu o gaseste telefonul, doar reteaua mea. Ce fac?
Reacționați
Gabos 20. 10. 2021
Buna ziua, am si eu problema respectiva! Am trimis acum cateva saptamani aspiratorul vacuum mop essential la service din cauza pompei de apa defecta si de cand a venit din service nu ma mai pot conecta prin aplicatie. Fac pasii, am facut resetare de fabrica de mai multe ori am sters/reinstalat tot si imi spune dupa instalare ca e offline si imi apare mesajul “could not operate please try again later” orice vreau sa fac! Am incercat si pe Android si pe iOS si e la fel! Va rog sa ma ajutati cu un raspuns!
Reacționați
Francisc Specialist 20. 10. 2021
Buna ziua,
din pacate dupa noile update-uri, la uni user apar erori la conectare. Incercati sa reinstalati aplicatia si sa dati un reset la robot. Daca problema persista sa luati legatura cu firma de la care ati achizitionat robotul.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Francisc Specialist 16. 8. 2021
Buna ziua,
ce retea va gaseste?
Furnizati-ne un nr de factura, sa va gasim in sistemul nostru de comenzi.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Puscas Laura Lavinia 29. 8. 2021
Buna ziua, aceasi problema o am si eu. Am reusit sa il conectez pt prima data dupa care in aplicatie imi aparea tot offline. Nu puteam sa fac nimic cu el. Am incercat sa il resetez si sa reinstalez aplicatia si acum nu imi mai gaseste reteaua sa ma conectez la el
Reacționați
loredana 23. 7. 2021
Xiaomi Mi Robot Mop-P
buna ziua! folosesc acest robot de aproximativ 6 luni si de cand l-am cumparat mereu se sterge harta, in ultima perioada la fiecare folsire isi incepe harat din nou , mentionez ca este bifat salvarea hartei si mereu o fac si pun si denumiri la camere ,el sta la incarcat in sufragerie iar cand il trimit la bucatarie de exemplu , incepe sa faca in sufragerie si dispare toata harta ,practic o ia de la capat iar daca il trimti la incarcat imi apare iar harta apartamentului dar dupa ce selectez sa se duca intr o camera o ia de la capt , nu inteleg de. m-am cam saturat sa fac harta mereu ,este pierdere de timp ,plus ca trebuie sa eliberez anumite zone inainte ...va rog sa mi spuneti ce ar putea avea ,daca aplicatia este de vina sau robotul.multumesc!
Reacționați
Lavinia 30. 12. 2021
Bună ziua!
Nu reușesc sa îl trimit în alta camera decât în cea unde este baza.
A făcut harta doar la sufragerie unde este baza. Va rog sa îmi spuneți cum sa îl pun sa scaneze tot apartamentul și apoi sa îl trimit în alte camere.
MULȚUMESC!
Reacționați
Francisc Specialist 30. 12. 2021
Buna ziua,
Dvs nu aveti cum sa il trimiteti. El practic singur ar trebui sa meraga in toate camere in care are acces. Daca nu merge resetati ii harta si porniti-l din nou, ar trebui se aspire toate camere unde are acces.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Alin 18. 12. 2021
Buna ziua, cum ati rezolvat aceasta problema va rog?
Reacționați
Francisc Specialist 23. 7. 2021
Buna ziua,
in mod normal ar trebui sa ramana salvata harta.
Trebuie trimis la reclamatii sa i se faca o diagnoza.
Contactati-va firma de la care ati achizitionat roobtul.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Alexandru M 21. 7. 2021
Multinapping
Bună seara. Pe firmware-ul 3.5
3_0017 este posibil sa fac multimapping (mai mult de o harta)? Dacă da, cum? Dacă nu, pot face update la firmware-ul 3.5.8? Nu se regăsește în aplicație la update-urile de firmware. Mulțumesc.
Reacționați
Francisc Specialist 22. 7. 2021
Buna ziua,
trebuie să așteptati ca actualizarea la 3.5.8_0035 să apară acolo, nu va funcționa până atunci.
Eventual încercați să solicitați actualizarea în partea introductivă a aplicației sub 3 puncte în opțiunile „Firmware update”.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
alina 21. 6. 2021
Xiaomi Mi Robot Mop-P
Buna ziua,
recipientul 2 in 1 de apa si praf s a deteriorat,supapele pe unde curge apa in laveta s au distrus ..este surplus de apa in laveta in timpul functionarii ,care ar fi motivul deteriorarii ,aspuratorul nu are niciun an de la schizitie si rezervorul a fost extras dupa fiecare functionare si nu a fost lasat in aparatul aflat la incarcat ?!
As dori inlocuirea rezervorului ,de unde si cand il pot achizitiona?!
Multumesc
Reacționați
Francisc Specialist 22. 6. 2021
Buna ziua,
din pacate nu comercializam recipientul 2in1. Daca considerati ca ati utilizat robotul conform manualului de utilizare, puteti reclama aceasta problema.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Anca 20. 6. 2021
Xiaomi c1 vacuum mop
Bună ziua,
Am urmatoarea situație:
1. de fiecare data când se întrerupe wi fi ul, trebuie sa reiau tot reconectarea, sa șterg aplicația de pe tel sa o reinstalez, robotul identifica destul de greu wi fi ul, practic se pierde mult timp.
Va rog sa îmi spuneți cum.pot proceda ca acesta (robotul) sa memoreze rețeaua și sa se reconecteze automat.
2.Menționez ca între timp s a efectuat și schimbarea router-ului iar aplicația din telefon o vede pe cea veche, nu o pot șterge și salva pe cea noua.
Mulțumesc frumos
Reacționați
Francisc Specialist 22. 6. 2021
Buna ziua,
incercati sa resetati robotul si wifi-ul. Stergeti aplicatia si o reinstalati din nou pentru a face o noua harta. Robotul nu are capacitatea de a se reconecat automat la WiFi.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Cristina 16. 6. 2021
Xiaomi mi robot vacuum mop
Buna ziua! Am achizitionat robotul Xiaomi mi robot vacum mop, insa nu gasesc optiunea sa ii dau sa aspire doar o portiune din harta, nu toata suprafata de fiecare data. Imi spuneti va rog cum se face? Multumesc!
Reacționați
Francisc Specialist 16. 6. 2021
Buna ziua,
in aplicatie puteti seta ca robotul sa aspira intr-o anumita camera, insa nu puteti seta ca robotul sa aspirea o anumita portiune din camera respectiva.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Ana 17. 5. 2022
Eu am putut pana acum 3 saptamani sa setez perimetru, adica sa trimit robotul intr-o anume camera, sa o aspire numai pe aceea. De acum 3 saptamani, nu mai pot face asta, pt ca in momentul in care clickez pe dreptunghiul de perimetru, aplicatia acopera harta. Am dezinstalat si reinstalat aplicatia, am scos din priza si rebagat dock-ul, am resetat routerul si device-ul. Nimic nu merge. Nu inteleg ce am facut gresit sau ce pot face sa revin la a putea aspira o singura camera. Aveti un sfat? Multumesc.
Reacționați
Elena 23. 5. 2021
Buna ziua. Cand este pornita functia mop&vacc se poate lasa peste covoare? Are o setare de a nu picura apa atata timp cat e pe covor? Multumesc
Reacționați
Francisc Specialist 24. 5. 2021
Buna ziua,
din pacate, nu are o setare unde puteti opri apa cand intra pe covor.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Pisicania 22. 5. 2021
Fara router nu functioneaza aplicatia?
Buna ziua,
Am cumparat aparatul.Observ ca imi cere un router. Fara router nu functiuneaza aplicatia?
Reacționați
Francisc Specialist 24. 5. 2021
Buna ziua,
conectare la aplicatia si robot se poate face doar prin WIFI.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Radu 17. 5. 2021
hărți
Bună ziua,
cum pot șterge hărțile la un vacuum mop pro?
Reacționați
Francisc Specialist 17. 5. 2021
Buna ziua,
harta o puteti sterge direct din aplicatie sau dati un reset robotului.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Doru 9. 5. 2021
mi robot vacuum mop pro firmware update
Buna ziua,
Am vazut ca acest model a primit in India si Spania un update nou.
Puteți sa ne spuneți, daca in România va fi disponibil, deoarece acest update este de ceva timp.
Menționez ca momentan robotelul are versiune firmware 3.5.3_0017.
Mulțumesc,
Reacționați
Francisc Specialist 10. 5. 2021
Buna ziua,
va fi disponibil si in romania. Din pacate, nu stim pe cand. Trebuie sa mai asteptati.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Catalina 20. 4. 2021
Salvare harta Xiaomi Mi Robot Vacuum, 50 W,
Buna seara,
Imi puteti spune, va rog, cum pot salva harta?
La prima utilizare s-a salvat dar la doua utilizare a avut o eroare din cauza ca “s-a incurcat” intr-un covor si harta salvata a disparut.
Multumesc!
Reacționați
Francisc Specialist 21. 4. 2021
Buna ziua,
resetati robotul si dupa il puneti sa faca o nou harta.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Catalina 21. 4. 2021
Buna ziua,
Va multumesc pentru raspuns, asta am facut. Dar harta nu poate fi salvata de tot? Adica in cazul in care apare o alta eroare sa nu mai dispara harta si sa trebuiasca sa o mapeze din nou?
Reacționați
Francisc Specialist 21. 4. 2021
Buna ziua,
in mod normal nu ar trebui sa faca asta. Totusi sa faceti cum vam zis si sa ne tineti la curent cu ce se intampla.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Adina 18. 4. 2021
Bună ziua! Mai întâi sa ne înțelegem...cu tehnologia ...sunt praf puteți sa îmi spuneți..va rog ..pas cu pas ce am de făcut pentru a ma putea conecta de la telefon la un xiaomi mi vacuum mop pro? Va rooog
Reacționați
Francisc Specialist 19. 4. 2021
Buna ziua,
in manualul de utilizare aveti toti pasi, cum sa va conectati la aplicatia mobila.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Florina 1. 5. 2021
Bună ziua. Robotul achiziționat de mine nu are manual de utilizare în limba romana. Asa ca nu vad fiabila aceasta explicație.
Reacționați
Francisc Specialist 3. 5. 2021
Buna ziua,
dati-ne numaru comenzi ca sa va identificam in sistem, ca să va putem trimite un manual de utilizare în format PDF.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Munteanu Floina 15. 6. 2021
Buna ziua !de cauta am achizitionat acespt asourator dar nu are manualul in lb romana ,ma puteti ajuta va rog cu ondescriere in lb romana?
Multumesc
Reacționați
Ramona mihai 29. 6. 2021
Nici eu nu am primit manual on romana și am nevoie ...nu ma pot conecta
Reacționați
Francisc Specialist 30. 6. 2021
Buna ziua,
ne pare rau, va rugam sa ne scrieti un email pe [email protected], cu numar de comanda si va trimitem pe email manual de instructiuni.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Francisc Specialist 15. 6. 2021
Buna ziua,
furnizati-ne un nr. de factura, ca sa va gasim in sistemul nostru de comenzi.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Marius 12. 4. 2021
Xiaomi Mi Mop Pro
Buna,
am achizitionat un aparat Xiaomi Mi Mop Pro.
I-am dat scaneze tot partenerul, pana a finalizat de scanat tot si am salvat harta. apoi i-am dat sa curete doar in bucatarie. dupa ce a terminat de scanata bucataria, s-a intors la incarcat. acum, dupa ce intru in aplicatie, imi apare colorata (am optiunea sa selecteze doar bucataria sa o curete), iar restul camerelor sunt gri si nu le pot selecta. va rog sa imi spuneti cu ce am gresit..
multumesc,
Reacționați
Francisc Specialist 12. 4. 2021
Buna ziua,
robotul are acces la statia de incarcare din camere respective, nu aveti parguri care nu le poate trece?
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Paul 11. 4. 2021
Xiaomi mop pro
Bună ziua.
La xiaomi mop pro se poate pune același aspirator pe 2 telefoane.?
Reacționați
Francisc Specialist 12. 4. 2021
Buna ziua,
robotul se poate conecta la doua telefoane.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Gabriela 5. 4. 2021
Unde este fabricat robotul XIAOMI
Reacționați
Francisc Specialist 5. 4. 2021
Buna ziua,
Xiaomi este fabricat in China.
Cu stima,
robotworld,ro
Reacționați
Georgiana 22. 3. 2021
Xiaomi Mi Robot Vacuum mop Essential
Bună ziua!
Care ar putea fi motivul pentru care aspiratorul meu nu trece prin toate locurile din casa?
Are o harta făcută însă uneori nu trece prin toate camerele sau nu trece prin toate locurile din camera, deși i-am înlăturat obstacolele.
Cum pot face sa îl setez sa își facă o noua harta?
Mulțumesc!
Reacționați
Francisc Specialist 23. 3. 2021
Buna ziua,
prin resetarea robotului, sa reinstalati si aplicatia.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Andrei Alexandru 16. 3. 2021
Compatibilitate
Buna seara!
1) Este Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro (modelul pe care il comercializați) compatibil cu Google Home (sau Alexa)?
2) Este compatibil cu standardul de rețea Wireless AC (dual-band)?
Mulțumesc!
Reacționați
Francisc Specialist 17. 3. 2021
Buna ziua,
robotul este compatibil cu Alexa. Atata timp daca frecvența va fi de 2,4 GHz, atunci nu ar trebui să fie o problemă cu rețea Wireless AC.
Cu stima
robotworld.ro
Reacționați
Alexandra 16. 3. 2021
Buna seara!
Am un aspirator robot viomi v2 pro si i-am dat drumul sa mearga si dintrodata a aparut ca e offline. Sub nicio forma nu am reusit sa-l reconectez la telefon. Pur si simplu nu il vede telefonul. I-am dat reset de zeci de ori, m-am deconectat, m-am logat cu facebook si acum nu pot sa-l adaug fiindca e exact aceeasi problema. Nu vede telefonul reteaua lui. Mentionez ca am resetat si telefonul si routerul si nicio schimbare. Ce sa fie oare?
Multumesc
Reacționați
Francisc Specialist 17. 3. 2021
Buna ziua,
incercati sa stergeti device-ul din app si il adaugati din nou si sa verificati dacă este activata rețeaua WiFi 2.4 GHz. Daca problema persista, trebuie trimis la reclamatii.
Cu stima
robotworld.ro
Reacționați
Valentina Darabant 20. 7. 2021
Si la mine este acceasi problema la roborock s5 max, de fiecare data cand se termina aspirarea si merge la statia de incarcare apare offline si trebuie sa il reinstalez ce harti sa mai am salvate daca de fiecare data incepe de la inceput. De ce are acesata problema si apare mereu dispozitiv offline in aplicatia roborock?
Reacționați
Francisc Specialist 20. 7. 2021
Buna ziua,
hărțile ar trebui să rămână salvate. După un timp, trece in stația de încărcare in modul de economisire a energiei.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Dorina 12. 3. 2021
Ma intereseaza din ce cauză aspiratorul face o noua scanare a suprafetei, in momentul in care pornește programul de aspirare, desi are configurata deja harta.
Optiunea "remember map" este activată.
Reacționați
Francisc Specialist 15. 3. 2021
Buna ziua,
face scanarea suprafetei pentru a recunoaste harta salvata.
Cu stima
robotworld.ro
Reacționați
Bunus Daniel 22. 2. 2021
Xiaomi Mop Pro offline
Buna ziua, am un aspirator Xiaomi Mop Pro, de aseara acesta apare offline si nu am reusit nicicum sa'l reconectez. In aplicatie mai am o camera wifi tot Xiaomi, initial ambele apareau offline, dupa care camera s'a reconectat fara sa'i fac nimic, aspiratorul a ramas offline. Mentionez ca l'am închis, resetat, am incercat si conectarea manuala accesand "viomi-vaccum-v8_miapxxxx" care imi apare "connected without internet", am resetat si echipamentul wifi.
Multumesc
Reacționați
Francisc Specialist 23. 2. 2021
Buna ziua,
sa verificati dacă este activata rețeaua WiFi 2.4 GHz. Daca problema persista, trebuie trimis la reclamatii.
Cu stima
robotworld.ro
Reacționați
Bunus Daniel 23. 2. 2021
Buna ziua, am reuşit reconectarea după ce am sters device"ul din app si l'am adaugat din nou.
Reacționați
Francisc Specialist 23. 2. 2021
Buna ziua,
va multumim pentru informare.
Cu stima
robotworld.ro
Reacționați
Gabi 13. 2. 2021
Mop nefunctional
Buna ziua,
Dupa 2 luni de folosire in special pe modul vacuum nu mai recunoaste mopul (ma atentioneaza ca acesta nu este instalat desi l-am reasezat de minim 20 de ori :( ). Exista o oare un easy fix?
Multumesc!
Reacționați
Amelia 17. 11. 2021
Buna seara! Am aceeasi problema cu mopul(nu functioneaza)abia l-am achizitionat,nu are nicio saptamana.
Ce este de facut?
Multumesc!
Reacționați
Francisc Specialist 15. 2. 2021
Buna ziua,
incercati sa curatati contactele intre mop si aspirator. Daca problema persista atunci trebuie trimis la reclamatii.
Cu stima
robotworld.ro
Reacționați
florentina 13. 2. 2021
mop
buna ziua,
functia mop, cand se ajunge la suprafete de tip covor, continua sa actioneze? sterge covorul? exista posibilitatea sa fie suspendata aceasta functie cand se ajunge la covor si sa actioneze doar functia aspirare?
multumesc frumos
Reacționați
Francisc Specialist 15. 2. 2021
Buna ziua,
functia mop va continua sa actioneze si dupa ce va urca pe covor. Ca sa doar aspire trebuie sa dati jos recipientul mop.
Cu stima
robotworld.ro
Reacționați
Traian 12. 2. 2021
Mop
Pot folosi altceva decat apa in rezervorul de apa (solutie dezinfectanta, odorizant, etc)?
Reacționați
Traian 12. 2. 2021
Mop
Pot folosi altceva decat apa in rezervorul de apa (solutie dezinfectanta, odorizant, etc)?
Reacționați
Francisc Specialist 12. 2. 2021
Buna ziua,
se recomanda apa distilata.
Cu stima
robotworld.ro
Reacționați
Costel 6. 1. 2021
Filtrul HEPA este lavabil?
Reacționați
Francisc Specialist 6. 1. 2021
Buna ziua,
nu este lavabil acest filtru pentru aceste model.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Vali 5. 1. 2021
Acest model afiseaza in aplicatie accesoriile pentru mentenanta? Ma refer la procentajele ramase la perii, filtre si senzori.
Reacționați
Francisc Specialist 6. 1. 2021
Buna ziua,
nu afseaza din pacate.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Andreea 5. 1. 2021
Buna ziua, daca nu poate salva 2 harti, cum pot aspira etajul fara sa pierd harta parterului ?
Reacționați
Francisc Specialist 5. 1. 2021
Buna ziua,
daca va salavati harta la parter, la etaj veti putea sa il porniti manual doar de pe buton.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
MARIANA LASLAU 4. 1. 2021
Buna ziua,
Cum pot sa reconectez robotul pe alta adresa de wi-fi?
Multumesc
Reacționați
Francisc Specialist 4. 1. 2021
Buna ziua,
strergeti robotul din aplicatie si adugati din nou, asa adugati si reteau din nou.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Ramona Jurcut 23. 12. 2020
Buna ziua aspiratorul are 2 hartii?
Reacționați
Jaro Specialist 23. 12. 2020
Buna ziua,
robotul poate salava o singura harta.
cu stima
robotworld.ro
Reacționați
Maeran sorin 12. 12. 2020
Informare
Care sunt accesoriile oferite,in pachetul de baza,la cumpărare,in cutie?
Reacționați
Dana Tibulca 4. 12. 2020
Buna ziua.
Am de 6 luni acest aspirator robot si mopul nu se uda cum trebuie. Uneori il pun pe pauza si il las sa se mai ude sau, cel mai des, il pun pe pauza si inclin robotul astfel in cat sa iasa apa.
Ce pot face in aceasta situatie?
Reacționați
Francisc Specialist 7. 12. 2020
Buna ziua,
din pacate asa la distanta nu putem face o diagnoza, daca ati cumparat acest robot de la noi sa il trimiteti la reclamtii, aici procedura https://www.robotworld.ro/zaruka-a-reklamace
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
carmen petre 2. 12. 2020
Buna ziua. Ce tip de robot aveti la inaltimea de 6 cm?
Reacționați
Francisc Specialist 3. 12. 2020
Buna ziua,
acesta este la 6cm https://www.robotworld.ro/rowenta-rr7447wh-explorer-serie-60-white
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Adrian. R 15. 11. 2020
Recomandare produs
Ziua buna
Intre acest model si Symbo xBot 5 PRO WiFi + mop, pe care mi l-ati recomanda ?
Intreb pentru ca-l vad pe Symbo xBot 5 PRO WiFi + mop mai scump inainte de reducere, dar ma intereseaza de fapt, calitatea intrinseca a produsului si gasit usor consumabile.. gen saci/lavete.. etc
Reacționați
Francisc Specialist 16. 11. 2020
Buna ziua,
Xiaomi face mai multi metri patrati, in rest au aceleasi specificati. In ceea ce priveste consumabile la Symbo se gasesc mai usor si mereu disnponibile.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Adrian. R 14. 11. 2020
Recomandare produs
Ziua buna
Intre acest model si Symbo xBot 5 PRO WiFi + mop, pe care mi l-ati recomanda ?
Intreb pentru ca-l vad pe Symbo xBot 5 PRO WiFi + mop mai scump inainte de reducere, dar ma intereseaza de fapt, calitatea intrinseca a produsului si gasit usor consumabile.. gen saci/lavete.. etc
Reacționați
Cristina 11. 10. 2020
Buna,ma intereseaza daca pot folosi doar aplicatia de mop.Am incercat dar nu merge.
Reacționați
Francisc Specialist 13. 10. 2020
Buna ziua,
nu se poate folosi robotul doar pe functia mop.
Are functia mop+ aspirare si aspirare.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Lancranjan Claudiu 14. 9. 2020
Ce fac cu robotelul de curatat la scari ??
Reacționați
Francisc Specialist 15. 9. 2020
Buna ziua,
la ce va referiti mai exact? Din pacate nu intelegem ce doriti sa intrebati.
Cu stima,
robotwolrd.ro
Reacționați
Romelia Suciu 13. 9. 2020
Viomi Vacuum Mop V7 conectare eșuată
Buna,
Din pacate nu am reușit sa ma conectez la aplicatie pt a utiliza și a configura aspiratorul.
Vad rețeaua, dar nu îl pot vedea in aplicatie pt a putea configura harta, seta limba...
Mulțumesc anticipat pt răspuns
Reacționați
Francisc Specialist 13. 9. 2020
Buna ziua,
verificati va rog daca frecventa Wireless pe care o are sursa Dvs de interne este 2.4Ghz? Daca nu este va rog sa o setati, altfel nu va merge.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Camelia 14. 8. 2020
Buna ziua!Poate retine trei harti(casa etaj si apartament).Multumesc anticipat!
Reacționați
Francisc Specialist 14. 8. 2020
Buna ziua,
acest robot nu poate retine harti pentru 2 sau mai multe nivele. Poate retine harti mai multe doar la un nivel. Un robot care poate retine la 2 nivele harti este Xiaomi Roborock S6. Daca doriti totusi la 3 nivele sau 3 spatii diferite va trebui ca o harta sa tot schimbati, altfel la 3 nivele nu se poate din pacate.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
alexandru 27. 7. 2020
cerbureanu
in specificatii se spune ca este bun pentru orice fel de podea.
se foloseste si pentru covoare?
Reacționați
Francisc Specialist 27. 7. 2020
Buna ziua,
da se poate folosi si pentru covoare, doar sa nu aveti covoare cu fir lung. Daca is covoare tip mocheta sau fir scurt ii ok.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Dumitriu Mircea 12. 7. 2020
Accesorii Mi Robot Vacuum Mop Pro (styj02ym)
Există accesorii pentru acest model? Pe site-ul dvs nu apare decât banda neagră. Sunt cumva compatibile cu accesoriile pentru Roborock 2 / S5 Max / S6 ?
Reacționați
Francisc Specialist 13. 7. 2020
Buna ziua,
din pacate nu avem accesorii pentru el, doar ce vedeti Dvs pe site.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Dan Mangiurea 10. 10. 2020
Bună ziua
Ma interesează dacă funcția de aspirare și mopul sunt folosite în același timp?
Dacă merge la o casa cu 2 nivele și o suprafață de 60mp / nivel,?
Va multumesc
Reacționați
Francisc Specialist 11. 10. 2020
Buna ziua,
raspunsul este DA, se poate utiliza la casa cu 2 nivele, dar nu veti putea salva harti pe amandoua nivele.
Aspirare cu mop merge simultan sau doar aspirare.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Introduceți întrebarea