Treceți la cuprins | Treceți la meniul principal | Treceți la căutare
031 22 97 010 Lu-Vi 8:00—16:30
Vă vom da sfaturi
Contactați-ne
[email protected]
031 22 97 010
Lu-Vi 8:00—16:30
RobotWorld
Suntem specialiști în domeniul asistenților roboți - aspiratoare, curățitoare, mop-uri sau cositoare
Întrebările dumneavoastră
Introduceți întrebarea
Paul Bogdan 28. 2. 2024
Eroare mop
Bună ziua , al meu roborock nu mai zice nimic când introduc sau scot mopul .ma puteți ajuta?
Mulțumesc.,
Reacționați
Francisc Specialist 29. 2. 2024
Bună ziua,
vă recomandăm să verificați contactele de pe robot și mop pentru a vă asigura că sunt curate și în stare bună. Dacă problema persistă, există posibilitatea unei defecțiuni la nivelul unei componente, și ar fi indicat să trimiteți produsul în procesul de reclamație pentru o diagnosticare mai amănunțită și remediere a situației.
Cu stimă,
robotworld.ro
Reacționați
Vlad Tudorache 4. 11. 2023
Roborock s5
Se invarte foarte mult in acelasi loc, parca nu mai stie care este adevăratul Nord. Problema a aparut dupa 5 luni de folosire. A functionat impecabil pana acum, pe Romaneste "se invarte in jurul cozii". Am curatat senzorii, dar nu Lidar-ul, nu stiu cum, imi este teama sa nu stric ceva. Ma puteti ghida?
Reacționați
Francisc Specialist 6. 11. 2023
Buna ziua,
s-ar putea să aveți o piesă defectă și ar fi indicat să-l trimiteți la reclamație. Vă sfătuim să contactați furnizorul de la care ați achiziționat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Oana 3. 8. 2023
Eroare
Buna ziua, am achiziționat un roborock S5 MAX , l-am folosit de 3 ori a 4 oară când sa il folosesc după ce am curățat si am pus apa in rezervor imi da eroare 18 . Am curățat tot iam dat reset dar degeaba, ce ar putea fi ? Mulțumesc . Factura de achiziție nu o mai gasesc …
Reacționați
Francisc Specialist 3. 8. 2023
Buna ziua,
va sfatuim sa luati legatura cu furnizorul de la care ati cumparat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie. Societatea noastra asigura reparatia in perioada de garantie doar pentru produsele comercializate de noi.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Todea Corina 25. 3. 2023
Roborok S5 Max
Bună ziua .Am un Roborok S5 și nu mai spala nu se umezește laveta ,pe aplicație im arata ca mopul nu este instalat .Ce ar trebui sa fac ? Multumesc
Reacționați
Francisc Specialist 27. 3. 2023
Buna ziua,
incercati sa dati un reset la robot. In caz ca eroarea persista sa luati legatura cu firma la care aveti garantia.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Roxana Turcu 6. 3. 2023
Bună ziua, as dori să-mi trimiteți un manual de utilizare în limba Romana, deoarece mi la ros cainele
Bună ziua am achiziționat de la EMAG un roborok S5 max, și as dori un manual de utilizare în limba romana.
Achiziționat :24.10.2021,nr factura:229202641473.
Va multumesc
Reacționați
Francisc Specialist 6. 3. 2023
Buna ziua,
va sfatuim sa solicitati de la Emag Manualul de utilizare.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Adrian Maftei 26. 1. 2023
Anulare Senzor anticadere
Buna ziua,se pot anula senzorii anticadere la un roborick s5?am un covor alb cu negru si imi da eroare 4(pericol de cadere) daca il plasez pe covor si nu il aspira.multumesc
Reacționați
Francisc Specialist 27. 1. 2023
Buna ziua,
nu este posibil sa le anulati.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
leca lavinia 17. 12. 2022
roborock 5 max-la aspirareasi stergerea parterului unei case,unele zone le parcurge de doua ori.Ce ar trebui facut ?
Reacționați
Francisc Specialist 19. 12. 2022
Buna ziua,
este perfect normal sa treaca de doua ori prin acelasi loc. Probabil este mai multa mizerie care nu reuseste sa o aspire din prima.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Boteanu Mariana 24. 10. 2022
Buna ziua!
Doresc sa mi spuneti cum se marcheaza o zona pe care nu doesc sa o aspire.
Multumesc!
Reacționați
Truf Maria 9. 11. 2022
Am un roborock S7 care imi da eroare 1,senzor Lidar blocat.Ce e de facut?
Reacționați
Francisc Specialist 10. 11. 2022
Buna ziua,
verificati sa fie senzorul lidar curatat. Daca problema persista, trebuie trimis intr-un service autorizat pentru diagnoza, sa luati legatura cu firma la care aveti garantia.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Francisc Specialist 24. 10. 2022
Buna ziua,
in aplicatia mobila aveti optiunea de a selecta zone interzise.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Matei 27. 9. 2022
Roborock
As dori sa stiu daca se poate seta robotul sa aspire si sa dea cu mopul intr-un anume sens prin camera. Idea este sa imi aspire de-a lungul placilor de parchet.
Reacționați
Francisc Specialist 28. 9. 2022
Buna ziua,
din pacate nu este posibila sa setati robotul sa lucreze intr-un anume sens.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
anca zubcu 30. 7. 2022
nemapare
Am un S5 Max de aprox.4 luni. Are o portiune dintr o camera pe care nu o mapeaza. Am sters harta si i-am dat iarasi o mapare, dar aceeasi portiune a ramas tot nemapata. In plus, de la a doua mapare, nu stie sa mearga de la o camera pe care o aspira, la alta camera indicata pe harta.Trebuie sa l trimit la incarcare si apoi sa i dau o noua comanda. Pana la a doua mapare nu am avut probleme cu el, exceptand acea portiune nemapata. Oare sa l restartez? Daca l restartez trebuie sa i dau iarasi mapare? Multumesc.
Reacționați
Francisc Specialist 1. 8. 2022
Buna ziua,
resetati robotul, reinstalati aplicatia si realizati o mapare noua a suprafetei.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Andreea 29. 1. 2022
Roborok s50
Bună ziua.
As dori sa știu dacă modelul roborok s 50 poate salva 2 hărți pe etaje?
Merge doar cu aplicația myhome.
Mulțumesc.
Reacționați
Francisc Specialist 31. 1. 2022
Buna ziua,
nu comercializam pe site Roborok s 50. Nu stim sa va spunem.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Mariadote 17. 12. 2021
De unde achiziționez accesorii pentru S5 max?
Reacționați
Francisc Specialist 20. 12. 2021
Buna ziua,
de pe urmatorul link: https://www.robotworld.ro/xiaomi-roborock-s5-max-black/accesorii
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Ileana 20. 11. 2021
Functia mopping
Pt S6Pure, in app Roborock, nu imi apare nicicum posibilitatea de setari/personalizare pt functia mopping, volum de apa etc. Desi rezervorul este instalat. Ce sa fac?
Reacționați
Francisc Specialist 22. 11. 2021
Buna ziua,
pentru Roborock s6, puteti regla debitul de apa doar direct pe suportul de mop. Pe link-ul urmator aveti un filmulet unde puteti intelege mai multe: https://www.youtube.com/watch?v=I5syDMpSUKM
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Iulian Voinescu 13. 11. 2021
Accesarea de pe mai multe dispozitive
Buna ziua,
As dori sa stiu daca se poate accesa Roborock S5 max de pe doua telefoane diferite. Din ce am incercat pana acum, aspiratorul poate fi accesat doar de un singur telefon, cel de pe care s-a facut conexiunea wifi.
Reacționați
Iancu Florin 17. 7. 2022
Cum se poate folosi aspiratorul cînd eu nu sunt acasă?de pe telefonul mobil.Si mai am o întrebare soția are aplicatia pe telefon Roborock și eu la fel dar pe două telefoane diferite. Traseul este facut deja dar pe telefonul meu.Ce se poate face in cazul de față.Multumesc.
Reacționați
Francisc Specialist 18. 7. 2022
Buna ziua,
trebuie sa va conectati in aplicatia mobila si de acolo totul este intuitiv cum programati mai departe robotul.
Va puteti conecta la doua telefoane daca utilizati acelasi User Name.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Francisc Specialist 14. 11. 2021
Buna ziua,
va puteti conecta daca folositi acelasi cont de utilizator.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Maria 23. 10. 2021
Statie de incarcare
Buna ziua!
Doresc sa achizitionez un s5 insa am un animal de companie, un caine. Pt a proteja robotul de caine, nu vreau sa las statia de incarcare la vedere, as vrea sa o tin in debara. Il pot conecta manual la statie de fiecare data, fara sa ii dau peste cap programul?
De asemenea as prefera sa curete camerele pe rand, sa pot inchide usa, sa nu il deranjeze cainele de la traseu, si sa il mut manual in celelalte camere. Exista aceasta optiune? Trebuie sa mapez casa intai si apoi selectez fiecare camera separat?
Multumesc!
Reacționați
Francisc Specialist 25. 10. 2021
Buna ziua,
robotul dupa ce isi termina ciclul de curatare se intoarce la statia de incarcare, unde dupa ce se incarca intra automat in modul stand by. Stati trebuie sa fie mereu conectata la priza. Altfel robotul se va descarca. Este recomandat ca robotul sa aibe acces la statia de incarcare in timpul aspirari. In aplicatia mobila, aveti optiunea sa il trimiteti intr-o anumita zona. Trebuie sa mapeze prima data toata suprafata.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Florian liliana 19. 10. 2021
Buna ziua!
Am achizitionat un roborock 5 max. A memorat harta, a curățat zona.
La final,in aplicatie imi arata una dintre incaperi culoarea rosie....mentionez este incarcat 80%.
Reacționați
Francisc Specialist 19. 10. 2021
Buna ziua,
ne puteti trimite un screenshot cu harta, pe adresa noastra de email [email protected]?
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Cosmin 4. 9. 2021
Buna ziua, am comandat de pe site-ul dumneavoastra un s5 max. As vrea sa ma lamuriti si pe mine in cazul in care voi avea probleme cu el cum se procedeaza fiindca nu am primit un certificat de garantie.
Reacționați
Francisc Specialist 6. 9. 2021
Buna ziua,
garantia o aveti pe baza facturii si este 24 de luni.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Ladariu Ionela 16. 8. 2021
Va rog să mă ajutați cu un manual de utilizare în limba română pentru un aspirator roborok S5. A fost achiziționat de pe EMG cu factura 222900002499 din 14.08.2021. Multumesc frumos!
Reacționați
Francisc Specialist 17. 8. 2021
Buna ziua,
nu am identificat nici o comanda dupa nr de factura, in sistemul nostru de comenzi.
Va rugam sa contactati vanzatorul, de la care ati achizitionat robotul, cel de pe factura.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Cosmin Sasu 20. 7. 2021
Nu găsește stația
Am doi roboți un s5max și un s6max. Cu s5 nu am nici o problema, în schimb cu s6 ,de la ultimul update de soft nu mai găsește stația. Îl folosesc pe două nivele și numai la unul am stația. Înainte de update nu era nici o problema, dar după stau câte 5-10minute și până la urmă Îl pun în cu mâna. Nu mi se pare ok, Înainte îl trimiteam și se ducea singur (după ce îi puneam harta cu stația) . Ce este de făcut?. Mulțumesc.
Reacționați
Francisc Specialist 21. 7. 2021
Buna ziua,
incercati sa resetati robotul si sa reinstalati aplicatia, sa faceti din nou cele doua harti.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Marius 7. 10. 2021
Buna ziua,
Ultima aplicatie are reale probleme, cel putin la S5max de la ultimul update de soft. Nu mai curata intreaga camera chiar daca este mapata corect! Nu mai gaseste statia la alt nivel
Reacționați
Francisc Specialist 8. 10. 2021
Buna ziua,
incercati sa dati un reset robotului si sa reinstalati aplicatia.
Ce vreti sa spuneti prin ,,Nu mai gaseste statia la alt nivel,,?
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Mihaela V 20. 6. 2021
Resetare camera
Buna ziua!
Am achiziționat un model V6 max, insa la maparea casei nu a realizat harta întregului dormitor. Cum fac sa resetez harta pe o singura camera?
Din ce am văzut în toată aplicația, probabil va trebui sa fac o noua mapare a întregii locuințe.
Multumesc!
Reacționați
Francisc Specialist 22. 6. 2021
Buna ziua,
trebuie sa faceti o noua mapare a intregii locuinte.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Andreea 21. 5. 2021
Bună ziua, as dori sa stiu daca aspira și covoare cu fir lung, și dacă poate aspira pe întuneric. Multumesc
Reacționați
Francisc Specialist 21. 5. 2021
Buna ziua,
din pacate covoare cu fir lung pot sa fie o problema, deorece fir lung se poate prinde pe langa perie.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Eduard Vintila 21. 4. 2021
Mocheta neagra
Buna ziua
in living am mocheta neagra.
O sa aspire? Multumesc anticipat!
Reacționați
Francisc Specialist 21. 4. 2021
Buna ziua,
robotii au o problema cu culoarea neagra. Robotul nu va aspira pe mocheta neagra.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Marius 14. 3. 2021
Incarcarea robotului
Buna ziua, vreau sa intreb daca dupa incarcarea completa a robotului, acesta trebuie sa ramana in continuare in doc? Sau trebuie scos?
Reacționați
Francisc Specialist 15. 3. 2021
Buna ziua,
este recomandat sa ramana la statia de incarcare dupa ce sa incarcat. Altfel se va descarca robotul.
Cu stima
robotworld.ro
Reacționați
Marius 12. 3. 2021
Eroare cutie de praf
Buna ziua, am achizitionat un robot S5 Max nou. In prima zi, dupa ce l-am folosit de cateva ori, am golit cutia de gunoi, dar robotul ma anunta cand bagam cutia inapoi ca "cutia de gunoi nu este instalata". Totodata pe telefon nu mai pot accesa robotul afisandu-mi ca este inchis(off). Daca il actionez manual acesta porneste. Cum sa procedez sa il pot manevra din nou de pe telefon. Multumesc.
Reacționați
Filimon Alexandra 12. 12. 2023
Cum ai făcut că am aceeași problema
Reacționați
Filimon Alexandra 13. 12. 2023
Am aceeași problema la aspirator
Reacționați
Francisc Specialist 12. 3. 2021
Buna ziua,
din pacate, probleme tehnice nu se pot rezolva prin comentarii...
Ce putem sa va recomandam, asa aici ar fi sa curatati zona in care face recipientul contactul cu robotul si sa dezinstalati aplicatia si instalati din nou, daca nu merge trebuie sunat la vanzator si reclamata problema.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Marius 12. 3. 2021
Multumesc. Am rezolvat.
Reacționați
Tudose Anca 28. 1. 2021
Roborock S5 MAX
Buna seara, la model S5 MAX aplicația se poate instala pe doua telefoane?
Reacționați
Jaro Specialist 29. 1. 2021
Buna ziua,
da, se poate instala pe doua telefoane.
cu stima
robotworld.ro
Reacționați
Titus 27. 1. 2021
Termeni si Conditii Aplicatie Xiaomi Home
Buna ziua,
As fi interesat, va rog, de Termeni si Conditii pentru aplicatia Xiaomi Home (Android).
Reacționați
Jaro Specialist 27. 1. 2021
Buna ziua,
pentru ,,Termeni si Conditii,, Xiaomi Home va rugam sa luati legatura cu compania Xiaomi.
cu stima
robotworld.ro
Reacționați
GEORGETA ALEXSOAIE 15. 1. 2021
Manual in limba romana
Am comandat aspiratorul pe emag,număr comanda 184791035/13.01.2021.
As dori manualul de instrucțiuni in limba romană.
Multumesc!
REACȚIONAȚI
Reacționați
Lucian 24. 4. 2021
https://blacktech.ro/gadgeturi/328-aspirator-roborock-vacuum-cleaner-s5-max-eu-white-6970995781922.html#attachments
Reacționați
Francisc Specialist 18. 1. 2021
Buna ziua,
acest nr de ocmanda nu apartine comapniei noastra, ori ati cumparat de alt vanzator ori ne ati furnizat un nr de comanda gresit.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Panainte Antonela 11. 1. 2021
Bună ziua. Este eficient și pentru aspirarea covoarelor?
Reacționați
Jaro Specialist 11. 1. 2021
Buna ziua,
se recomanda pentru covoare cu fir scurt sau tip mocheta.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Gabriela 12. 1. 2021
Buna ziua spuneti mi si mie va rog frumos cum fac sa i dau reset robotului zice ca are niste erori si trb sa i dau reset
Reacționați
Jaro Specialist 12. 1. 2021
Buna ziua,
trebuie sa deschideți partea de sus, unde se află recipientul pentru deșeuri si acolo exista un mic buton de resetare, apasati cu ceva subtire de ex un scobitor.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Elena 5. 1. 2021
Comparatie cu S6 MaxV
Buna ziua! Care ar fii diferentele intre S5 Max si S6 MaxV?
Reacționați
Francisc Specialist 5. 1. 2021
Buna ziua,
diferenta cea mai mare este Presiunea de aspirare, MaxV are presiune mai mare cu 500P.
Camoutator de apa la MaxV este o functie in plus. Este plur si simpu ultimul model de la Xiaomi si momentan cel mai bun.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Catalina Manole 12. 1. 2021
Buna ziua, ma intereseaza daca acest model are si functie de stergere uda a covoarelor. Daca nu, va rog sa-mi spuneti daca exista vreun model care are aceasta functie.
Multumesc!
Reacționați
Francisc Specialist 12. 1. 2021
Buna ziua,
are functia mop, ce inseamna automat functia de stergere umeda daca puneti apa in rezervor. Nu este ceva special pentru covoare si nu as recomanda pentru covor.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
COSMIN 4. 1. 2021
ROBOROCK S5 MAX
Am un apartament cu mai multe camere, si la delimitarea lor am praguri,nu foarte inalte. Le poate depasi singur sau are nevoie de ajutor?
Reacționați
Jaro Specialist 5. 1. 2021
Buna ziua,
poate trece singur praguri pana la 1,6 cm, intre 1.6 si 2cm este discutabil, praguri mai mari de 2 cm nu va trece
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Radu 23. 12. 2020
Nu’mi e clar unde este garantia.
Vad o pagina de instalare,o factura si doua manuale
Reacționați
Jaro Specialist 28. 12. 2020
Buna ziua,
garantia este in baza facturi.
Va multumim!
Reacționați
Suciu Vasile 13. 12. 2020
Manual utilizare in limba romana
Buna ziua. Am primit aspiratorul robot Roborok S5 Max comandat la dvs cu comanda nr. 180789773, livrat cu factura nr. 8120006820. Va rog sa imi trimiteti manualul de utilizare in limba romana. Multumesc anticipat. O zi buna!
Reacționați
Dumitru Cristian 12. 12. 2020
Manual in limba romana
Buna ziua,
Se poate sa imi trimiteti un manual de utilizare in limba romana pentru un robot Roborock S5 Max?
Va multumesc!
Reacționați
marian capraru 7. 12. 2020
mod de plata
pot plati cu card???
Reacționați
Francisc Specialist 7. 12. 2020
DA se poate plati cu card.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
ROTUNDU MARIUS 23. 11. 2020
Roborock S5 max
Va rog sa-mi trimiteti un manual in limba romana !
Multumesc
Reacționați
Francisc Specialist 23. 11. 2020
Buna ziua,
manualul de instrucţiuni se trimite in colet cu produsul. Va rugam sa ne comunicati numarul comenzii pentru a va trimite manualul pe email.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Plesanu jenica 14. 1. 2021
Am comandat aspiratorul pe emag,număr comanda184211846/10.01.2021.
As dori manualul de instrucțiuni in limba romană.
Multumesc!
Reacționați
Mihai 14. 11. 2020
Manual in limba romana
Va rog sa-mi trimiteti pe email un manual in limba romana pt Robot de aspirare Roborock Cleaner S5 MAX,.
Multumesc
Reacționați
Francisc Specialist 16. 11. 2020
Buna ziua,
manualul se trimite in colet impreuna cu produsul. După aceasta adresa email nu am gasit nicio comanda. Ne puteti indica date despre comanda Dvs?
Multumim.
Cu stima,
Robotworld.ro
Reacționați
Evelina 23. 10. 2020
Statie andocare negasita
Buna seara!
Am stabilit o zona de curatare, apoi robotul Roborok S5 max nu a mai gasit statia de andocare si imi arata pe harta ca se afla in alta camera. Cum resetez harta, pentru a se reloca statia de andocare?
Reacționați
Francisc Specialist 26. 10. 2020
Buna ziua,
stergeti harta si lasati sa faca din nou harta.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Anca Stoica 21. 10. 2020
Manual limba romana
Rog mult dacă se poate manualul de utilizare pt roborock s5 max. Mulțumesc mult. Acum 2 zile l-am achiziționat dar as dori manualul în limba romana.
Reacționați
Francisc Specialist 22. 10. 2020
Buna ziua,
va rugam sa va adresati pentru Manualul de utilizare la vanzatorul de produs.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Cosmi 13. 10. 2020
Baterie S5
Buna ziua,
caut baterie pentru Roborock 2, (cod 187488).
Aveti pe stoc sau se poate aduce?
Reacționați
Francisc Specialist 13. 10. 2020
Buna ziua,
din pacate nu avem baterie pe stoc pentru acest model.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Silviu N 6. 10. 2020
Info
Bună ziua. Aș vrea să cumpar un Xiaomi Roborock S5 Max - Black. Vreau să-l folosesc într-un apartament cu 4 camere (sufrageria este open space, dar camerele au uși cu praguri). Pot folosi robotul și în celelalte camere(să-l trec pragul cu mana). Dacă da, în câte camere?
Mulțumesc
Reacționați
Francisc Specialist 6. 10. 2020
Buna ziua,
raspunsul in principiu este DA, se poate folosi in cate camere doriti, asa ca il mutati manual.
In schimb recomndat este sa fie pornit de la statia de incarcare si sa aiba oricand acces la ea , prin mutarea manuala il cumva limitati si se poate ca sa nu mai lucreze in parametri normali 100%, adica sa va lasa unele zone neacoperite/neaspirate.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Silviu N 6. 10. 2020
Ok. Dar de câte hărți independente dispune acest robot?
Reacționați
Francisc Specialist 7. 10. 2020
Buna ziua,
acest robot poate salva doar o singura Harta, aceasta harta poate fi impartita in mai multe sub harti, de exmeplu: aveti harta casei si veti bifa bucataria, dormitor asmd acestea sunt sub harti.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Szabo Paraschiva 24. 9. 2020
Bună ziua, am un roborock s5 și carcasa în care se colectează gunoiul s-a stricat .Cum pot achiziționa alta completa cu filtru.Mulțumesc.
Reacționați
Francisc Specialist 24. 9. 2020
Buna ziua,
va referiti la recipent de mizerie ? Dac DA, atunci aici gasiti rezervorul https://www.robotworld.ro/recipient-pentru-praf-murdarie-pentru-xiaomi-black
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Sorin 10. 9. 2020
Cum se descurca peria rotativa cu parul de animale pentru ca eu am caini si pisici in casa si de asta intentionez sa-mi cumpar acest robot?
Reacționați
Francisc Specialist 10. 9. 2020
Buna ziua,
daca parul de animale este scurt ii ok. Daca este un par lung, sa intampla faptul ca se prinde la perie, va trebui sa curatati mai des.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Novac Catalin 10. 9. 2020
Recipient Apa Xiaomi Roborock S5
Buna ziua. Recipientul de apa pentru robotul cu mop se poate achizitiona separat?
Multumesc
Reacționați
Francisc Specialist 10. 9. 2020
BUna ziua,
da se poate cumpara aici va ror
https://www.robotworld.ro/recipient-pentru-apa-pentru-xiaomi-roborock-s5-max-black
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Adrian 31. 8. 2020
Intra sunt corpurile de mobilier?
La ce înălțime trebuie sa fie corpul de mobilier ca să intre sub el? Intră sub corpuri aflate la 10 cm de podea sau ar nevoie de 1-3 cm marjă peste înălțimea robotului de 9,65 cm?
Mulțumesc.
Reacționați
Francisc Specialist 1. 9. 2020
Buna ziua,
recomandam sa fie cel putin 1cm, de prefarat chiar mai mult. In principu poate intra si daca are cativa mm, dar poate sa si NU intre. Nu se poate garanta la cativa mm.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
CRISTIAN 15. 8. 2020
Buna ziua. In descrierea lui S5 Max se spune ca memoreaza mai multe harti. Este corect? Pana acum, in descrieri nu am intalnit decat la S6 aceasta facilitate.
Multumesc.
Reacționați
Francisc Specialist 17. 8. 2020
Buna ziua,
da poate memora mai multe harti (in genul ca va puteti salva bucatarie, dormitor etc)
Xiaomi S6 poate salva harti la 2 nivele parter si etaj de exepmlu. Este mai dezvolat in acest sens S6.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Eugen 27. 10. 2020
Buna ziua,
Cu Xiaomi Home am salvat harti pe doua nivele.
Reacționați
Dumitrescu alina 2. 12. 2020
Buna ziua , de unde ati descarcat Xiaomi Home ? As vrea si eu sa salvez doua nivele si am inteles ca cu ac aplicatie ati reusit .
Reacționați
Elena Agapi 11. 8. 2020
Schimbare culoare produs
Bună ziua, am comandat un Roboroc S5 Max, culoare neagra, as dori să-mi livrați unul pe culoarea albă. Va mulțumesc.
Reacționați
Francisc Specialist 12. 8. 2020
Buna ziua,
v-am schimbat produsul pe culoarea alba.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Razvan 29. 6. 2020
comparatie
de ce s6 si nu s5 max?
Reacționați
Francisc Specialist 29. 6. 2020
Buna ziua,
fiecare dintre ei este potivit pentru o necesitate a clientului. Depinde doar de cerintele clientului de ce sa aleaga un S5 max si nu S6, sau invers. S6 este ultimul model de la Xioami dar asta nu inseamna ca este cel mai potivit pentru Dvs. Alegerea unui robot depinde de mai multi factori.
Pentru a va face o recomandare nu ezitati sa ne contactati 031 22 97 010
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Daniel Neagoe 3. 5. 2020
Rate
Se poate plati in rate? cate rate - minim, maxim. cu dobanda/fara dobanda?
Multumesc anticipat!
Daniel Neagoe
Reacționați
Francisc Specialist 4. 5. 2020
Buna ziua,
din pacate nu avem posibilitatea de a plati in rate.
Va multumim pentru intelegere.
Reacționați
Nicolae 14. 4. 2020
Faceți livrare in Republica Moldova, Chișinău?
Reacționați
Francisc Specialist 15. 4. 2020
Buna ziua,
din pacate momentan nu facem livrare in Republica Moldova, Chișinău.
Cu stima,
echipa robotwordl.ro
Reacționați
Introduceți întrebarea