Treceți la cuprins | Treceți la meniul principal | Treceți la căutare

Roborock S5 Max - black

Întrebări pentru Aspirator robot Roborock S5 Max - black

Înapoi la detalii

Întrebările dumneavoastră

Introduceți întrebarea

  • Paul Bogdan 28. 2. 2024

    Eroare mop

    Bună ziua , al meu roborock nu mai zice nimic când introduc sau scot mopul .ma puteți ajuta?
    Mulțumesc.,

    • Francisc Specialist 29. 2. 2024

       

      Bună ziua,
        vă recomandăm să verificați contactele de pe robot și mop pentru a vă asigura că sunt curate și în stare bună. Dacă problema persistă, există posibilitatea unei defecțiuni la nivelul unei componente, și ar fi indicat să trimiteți produsul în procesul de reclamație pentru o diagnosticare mai amănunțită și remediere a situației.

      Cu stimă,
      robotworld.ro

  • Vlad Tudorache 4. 11. 2023

    Roborock s5

    Se invarte foarte mult in acelasi loc, parca nu mai stie care este adevăratul Nord. Problema a aparut dupa 5 luni de folosire. A functionat impecabil pana acum, pe Romaneste "se invarte in jurul cozii". Am curatat senzorii, dar nu Lidar-ul, nu stiu cum, imi este teama sa nu stric ceva. Ma puteti ghida?

    • Francisc Specialist 6. 11. 2023

      Buna ziua,
       s-ar putea să aveți o piesă defectă și ar fi indicat să-l trimiteți la reclamație. Vă sfătuim să contactați furnizorul de la care ați achiziționat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Oana 3. 8. 2023

    Eroare

    Buna ziua, am achiziționat un roborock S5 MAX , l-am folosit de 3 ori a 4 oară când sa il folosesc după ce am curățat si am pus apa in rezervor imi da eroare 18 . Am curățat tot iam dat reset dar degeaba, ce ar putea fi ? Mulțumesc . Factura de achiziție nu o mai gasesc …

    • Francisc Specialist 3. 8. 2023

      Buna ziua,
      va sfatuim sa luati legatura cu furnizorul de la care ati cumparat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie. Societatea noastra asigura reparatia in perioada de garantie doar pentru produsele comercializate de noi. 
       

      Cu stima,

      robotworld.ro

  • Todea Corina 25. 3. 2023

    Roborok S5 Max

    Bună ziua .Am un Roborok S5 și nu mai spala nu se umezește laveta ,pe aplicație im arata ca mopul nu este instalat .Ce ar trebui sa fac ? Multumesc

    • Francisc Specialist 27. 3. 2023

      Buna ziua,
      incercati sa dati un reset la robot. In caz ca eroarea persista sa luati legatura cu firma la care aveti garantia.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Roxana Turcu 6. 3. 2023

    Bună ziua, as dori să-mi trimiteți un manual de utilizare în limba Romana, deoarece mi la ros cainele

    Bună ziua am achiziționat de la EMAG un roborok S5 max, și as dori un manual de utilizare în limba romana.
    Achiziționat :24.10.2021,nr factura:229202641473.
    Va multumesc

    • Francisc Specialist 6. 3. 2023

      Buna ziua,
      va sfatuim sa solicitati de la Emag Manualul de utilizare.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Adrian Maftei 26. 1. 2023

    Anulare Senzor anticadere

    Buna ziua,se pot anula senzorii anticadere la un roborick s5?am un covor alb cu negru si imi da eroare 4(pericol de cadere) daca il plasez pe covor si nu il aspira.multumesc

    • Francisc Specialist 27. 1. 2023

      Buna ziua,
      nu este posibil sa le anulati.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • leca lavinia 17. 12. 2022

    roborock 5 max-la aspirareasi stergerea parterului unei case,unele zone le parcurge de doua ori.Ce ar trebui facut ?

    • Francisc Specialist 19. 12. 2022

      Buna ziua,
      este perfect normal sa treaca de doua ori prin acelasi loc. Probabil este mai multa mizerie care nu reuseste sa o aspire din prima.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Boteanu Mariana 24. 10. 2022

    Buna ziua!
    Doresc sa mi spuneti cum se marcheaza o zona pe care nu doesc sa o aspire.
    Multumesc!

    • Truf Maria 9. 11. 2022

      Am un roborock S7 care imi da eroare 1,senzor Lidar blocat.Ce e de facut?

      • Francisc Specialist 10. 11. 2022

        Buna ziua,
        verificati sa fie senzorul lidar curatat. Daca problema persista, trebuie trimis intr-un service autorizat pentru diagnoza, sa luati legatura cu firma la care aveti garantia.

        Cu stima,
        robotworld.ro

    • Francisc Specialist 24. 10. 2022

      Buna ziua,
      in aplicatia mobila aveti optiunea de a selecta zone interzise.


      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Matei 27. 9. 2022

    Roborock

    As dori sa stiu daca se poate seta robotul sa aspire si sa dea cu mopul intr-un anume sens prin camera. Idea este sa imi aspire de-a lungul placilor de parchet.

    • Francisc Specialist 28. 9. 2022

      Buna ziua,
      din pacate nu este posibila sa setati robotul sa lucreze intr-un anume sens.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • anca zubcu 30. 7. 2022

    nemapare

    Am un S5 Max de aprox.4 luni. Are o portiune dintr o camera pe care nu o mapeaza. Am sters harta si i-am dat iarasi o mapare, dar aceeasi portiune a ramas tot nemapata. In plus, de la a doua mapare, nu stie sa mearga de la o camera pe care o aspira, la alta camera indicata pe harta.Trebuie sa l trimit la incarcare si apoi sa i dau o noua comanda. Pana la a doua mapare nu am avut probleme cu el, exceptand acea portiune nemapata. Oare sa l restartez? Daca l restartez trebuie sa i dau iarasi mapare? Multumesc.

    • Francisc Specialist 1. 8. 2022

      Buna ziua,
      resetati robotul, reinstalati aplicatia si realizati o mapare noua a suprafetei.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Andreea 29. 1. 2022

    Roborok s50

    Bună ziua.
    As dori sa știu dacă modelul roborok s 50 poate salva 2 hărți pe etaje?
    Merge doar cu aplicația myhome.
    Mulțumesc.

    • Francisc Specialist 31. 1. 2022

      Buna ziua,
      nu comercializam pe site Roborok s 50. Nu stim sa va spunem.


      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Mariadote 17. 12. 2021

    De unde achiziționez accesorii pentru S5 max?

    • Francisc Specialist 20. 12. 2021

      Buna ziua,
      de pe urmatorul link: https://www.robotworld.ro/xiaomi-roborock-s5-max-black/accesorii 


      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Ileana 20. 11. 2021

    Functia mopping

    Pt S6Pure, in app Roborock, nu imi apare nicicum posibilitatea de setari/personalizare pt functia mopping, volum de apa etc. Desi rezervorul este instalat. Ce sa fac?

    • Francisc Specialist 22. 11. 2021

      Buna ziua,
      pentru Roborock s6, puteti regla debitul de apa doar direct pe suportul de mop. Pe link-ul urmator aveti un filmulet unde puteti intelege mai multe: https://www.youtube.com/watch?v=I5syDMpSUKM 



      Cu stima,
      robotworld.ro
       

  • Iulian Voinescu 13. 11. 2021

    Accesarea de pe mai multe dispozitive

    Buna ziua,
    As dori sa stiu daca se poate accesa Roborock S5 max de pe doua telefoane diferite. Din ce am incercat pana acum, aspiratorul poate fi accesat doar de un singur telefon, cel de pe care s-a facut conexiunea wifi.

    • Iancu Florin 17. 7. 2022

      Cum se poate folosi aspiratorul cînd eu nu sunt acasă?de pe telefonul mobil.Si mai am o întrebare soția are aplicatia pe telefon Roborock și eu la fel dar pe două telefoane diferite. Traseul este facut deja dar pe telefonul meu.Ce se poate face in cazul de față.Multumesc.

      • Francisc Specialist 18. 7. 2022

        Buna ziua,
        trebuie sa va conectati in aplicatia mobila si de acolo totul este intuitiv cum programati mai departe robotul.
        Va puteti conecta la doua telefoane daca utilizati acelasi User Name.

        Cu stima,
        robotworld.ro

    • Francisc Specialist 14. 11. 2021

      Buna ziua,
      va puteti conecta daca folositi acelasi cont de utilizator.


      Cu stima,

      robotworld.ro

       

  • Maria 23. 10. 2021

    Statie de incarcare

    Buna ziua!
    Doresc sa achizitionez un s5 insa am un animal de companie, un caine. Pt a proteja robotul de caine, nu vreau sa las statia de incarcare la vedere, as vrea sa o tin in debara. Il pot conecta manual la statie de fiecare data, fara sa ii dau peste cap programul?
    De asemenea as prefera sa curete camerele pe rand, sa pot inchide usa, sa nu il deranjeze cainele de la traseu, si sa il mut manual in celelalte camere. Exista aceasta optiune? Trebuie sa mapez casa intai si apoi selectez fiecare camera separat?
    Multumesc!

    • Francisc Specialist 25. 10. 2021

      Buna ziua,
      robotul dupa ce isi termina ciclul de curatare se intoarce la statia de incarcare, unde dupa ce se incarca intra automat in modul stand by. Stati trebuie sa fie mereu conectata la priza. Altfel robotul se va descarca. Este recomandat ca robotul sa aibe acces la statia de incarcare in timpul aspirari. In aplicatia mobila, aveti optiunea sa il trimiteti intr-o anumita zona. Trebuie sa mapeze prima data toata suprafata.


      Cu stima,
      robotworld.ro
       

  • Florian liliana 19. 10. 2021

    Buna ziua!
    Am achizitionat un roborock 5 max. A memorat harta, a curățat zona.
    La final,in aplicatie imi arata una dintre incaperi culoarea rosie....mentionez este incarcat 80%.

    • Francisc Specialist 19. 10. 2021

      Buna ziua,

      ne puteti trimite un screenshot cu harta, pe adresa noastra de email [email protected]?


      Cu stima,

      robotworld.ro

  • Cosmin 4. 9. 2021

    Buna ziua, am comandat de pe site-ul dumneavoastra un s5 max. As vrea sa ma lamuriti si pe mine in cazul in care voi avea probleme cu el cum se procedeaza fiindca nu am primit un certificat de garantie.

    • Francisc Specialist 6. 9. 2021

      Buna ziua,
      garantia o aveti pe baza facturii si este 24 de luni.
      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Ladariu Ionela 16. 8. 2021

    Va rog să mă ajutați cu un manual de utilizare în limba română pentru un aspirator roborok S5. A fost achiziționat de pe EMG cu factura 222900002499 din 14.08.2021. Multumesc frumos!

    • Francisc Specialist 17. 8. 2021

      Buna ziua,
      nu am identificat nici o comanda dupa nr de factura, in sistemul nostru de comenzi.
      Va rugam sa contactati vanzatorul, de la care ati achizitionat robotul, cel de pe factura.


      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Cosmin Sasu 20. 7. 2021

    Nu găsește stația

    Am doi roboți un s5max și un s6max. Cu s5 nu am nici o problema, în schimb cu s6 ,de la ultimul update de soft nu mai găsește stația. Îl folosesc pe două nivele și numai la unul am stația. Înainte de update nu era nici o problema, dar după stau câte 5-10minute și până la urmă Îl pun în cu mâna. Nu mi se pare ok, Înainte îl trimiteam și se ducea singur (după ce îi puneam harta cu stația) . Ce este de făcut?. Mulțumesc.

    • Francisc Specialist 21. 7. 2021

      Buna ziua,
      incercati sa resetati robotul si sa reinstalati aplicatia, sa faceti din nou cele doua harti.


      Cu stima,
      robotworld.ro

      • Marius 7. 10. 2021

        Buna ziua,
        Ultima aplicatie are reale probleme, cel putin la S5max de la ultimul update de soft. Nu mai curata intreaga camera chiar daca este mapata corect! Nu mai gaseste statia la alt nivel

        • Francisc Specialist 8. 10. 2021

          Buna ziua,
          incercati sa dati un reset robotului si sa reinstalati aplicatia.
          Ce vreti sa spuneti prin ,,Nu mai gaseste statia la alt nivel,,?
           


          Cu stima,

          robotworld.ro

  • Mihaela V 20. 6. 2021

    Resetare camera

    Buna ziua!
    Am achiziționat un model V6 max, insa la maparea casei nu a realizat harta întregului dormitor. Cum fac sa resetez harta pe o singura camera?
    Din ce am văzut în toată aplicația, probabil va trebui sa fac o noua mapare a întregii locuințe.
    Multumesc!

    • Francisc Specialist 22. 6. 2021

      Buna ziua,
      trebuie sa faceti o noua mapare a intregii locuinte.

       

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Andreea 21. 5. 2021

    Bună ziua, as dori sa stiu daca aspira și covoare cu fir lung, și dacă poate aspira pe întuneric. Multumesc

    • Francisc Specialist 21. 5. 2021

      Buna ziua,

      din pacate covoare cu fir lung pot sa fie o problema, deorece fir lung se poate prinde pe langa perie.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Eduard Vintila 21. 4. 2021

    Mocheta neagra

    Buna ziua
    in living am mocheta neagra.
    O sa aspire? Multumesc anticipat!

    • Francisc Specialist 21. 4. 2021

      Buna ziua,
      robotii au o problema cu culoarea neagra. Robotul nu va aspira pe mocheta neagra.

       

      Cu stima,

      robotworld.ro

  • Marius 14. 3. 2021

    Incarcarea robotului

    Buna ziua, vreau sa intreb daca dupa incarcarea completa a robotului, acesta trebuie sa ramana in continuare in doc? Sau trebuie scos?

    • Francisc Specialist 15. 3. 2021

      Buna ziua,

      este recomandat sa ramana la statia de incarcare dupa ce sa incarcat. Altfel se va descarca robotul.

       

      Cu stima

      robotworld.ro

  • Marius 12. 3. 2021

    Eroare cutie de praf

    Buna ziua, am achizitionat un robot S5 Max nou. In prima zi, dupa ce l-am folosit de cateva ori, am golit cutia de gunoi, dar robotul ma anunta cand bagam cutia inapoi ca "cutia de gunoi nu este instalata". Totodata pe telefon nu mai pot accesa robotul afisandu-mi ca este inchis(off). Daca il actionez manual acesta porneste. Cum sa procedez sa il pot manevra din nou de pe telefon. Multumesc.

    • Filimon Alexandra 12. 12. 2023

      Cum ai făcut că am aceeași problema

      • Filimon Alexandra 13. 12. 2023

        Am aceeași problema la aspirator

    • Francisc Specialist 12. 3. 2021

      Buna ziua,

      din pacate, probleme tehnice nu se pot rezolva prin comentarii...
      Ce putem sa va recomandam, asa aici ar fi sa curatati zona in care face recipientul contactul cu robotul si sa dezinstalati aplicatia si instalati din nou, daca nu merge trebuie sunat la vanzator si reclamata problema.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Tudose Anca 28. 1. 2021

    Roborock S5 MAX

    Buna seara, la model S5 MAX aplicația se poate instala pe doua telefoane?

    • Jaro Specialist 29. 1. 2021

      Buna ziua,

      da, se poate instala pe doua telefoane.

       

      cu stima

      robotworld.ro

  • Titus 27. 1. 2021

    Termeni si Conditii Aplicatie Xiaomi Home

    Buna ziua,
    As fi interesat, va rog, de Termeni si Conditii pentru aplicatia Xiaomi Home (Android).

    • Jaro Specialist 27. 1. 2021

      Buna ziua,

      pentru ,,Termeni si Conditii,, Xiaomi Home va rugam sa luati legatura cu compania  Xiaomi.

       

      cu stima 

      robotworld.ro

  • GEORGETA ALEXSOAIE 15. 1. 2021

    Manual in limba romana

    Am comandat aspiratorul pe emag,număr comanda 184791035/13.01.2021.
    As dori manualul de instrucțiuni in limba romană.
    Multumesc!
    REACȚIONAȚI

    • Lucian 24. 4. 2021

      https://blacktech.ro/gadgeturi/328-aspirator-roborock-vacuum-cleaner-s5-max-eu-white-6970995781922.html#attachments

    • Francisc Specialist 18. 1. 2021

      Buna ziua,

      acest nr de ocmanda nu apartine comapniei noastra, ori ati cumparat de alt vanzator ori ne ati furnizat un nr de comanda gresit.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Panainte Antonela 11. 1. 2021

    Bună ziua. Este eficient și pentru aspirarea covoarelor?

    • Jaro Specialist 11. 1. 2021

      Buna ziua,

      se recomanda pentru covoare cu fir scurt sau tip mocheta.

       

      Cu stima,

      robotworld.ro

      • Gabriela 12. 1. 2021

        Buna ziua spuneti mi si mie va rog frumos cum fac sa i dau reset robotului zice ca are niste erori si trb sa i dau reset

        • Jaro Specialist 12. 1. 2021

          Buna ziua,

          trebuie sa deschideți partea de sus, unde se află recipientul pentru deșeuri si acolo exista un mic buton de resetare, apasati cu ceva subtire de ex un scobitor.

           

          Cu stima,



          robotworld.ro

  • Elena 5. 1. 2021

    Comparatie cu S6 MaxV

    Buna ziua! Care ar fii diferentele intre S5 Max si S6 MaxV?

    • Francisc Specialist 5. 1. 2021

      Buna ziua,

      diferenta cea mai mare este Presiunea de aspirare, MaxV are presiune mai mare cu 500P.
      Camoutator de apa la MaxV este o functie in plus. Este plur si simpu ultimul model de la Xiaomi si momentan cel mai bun.

      Cu stima,
      robotworld.ro

      • Catalina Manole 12. 1. 2021

        Buna ziua, ma intereseaza daca acest model are si functie de stergere uda a covoarelor. Daca nu, va rog sa-mi spuneti daca exista vreun model care are aceasta functie.
        Multumesc!

        • Francisc Specialist 12. 1. 2021

          Buna ziua,

          are functia mop, ce inseamna automat functia de stergere umeda daca puneti apa in rezervor. Nu este ceva special pentru covoare si nu as recomanda pentru covor.

          Cu stima,
          robotworld.ro

  • COSMIN 4. 1. 2021

    ROBOROCK S5 MAX

    Am un apartament cu mai multe camere, si la delimitarea lor am praguri,nu foarte inalte. Le poate depasi singur sau are nevoie de ajutor?

    • Jaro Specialist 5. 1. 2021

      Buna ziua,

      poate trece singur praguri  pana la 1,6 cm, intre 1.6 si 2cm este discutabil, praguri mai mari de 2 cm nu va trece

       

      Cu stima,

      robotworld.ro

  • Radu 23. 12. 2020

    Nu’mi e clar unde este garantia.
    Vad o pagina de instalare,o factura si doua manuale

    • Jaro Specialist 28. 12. 2020

      Buna ziua,

      garantia este in baza facturi.

      Va multumim!

  • Suciu Vasile 13. 12. 2020

    Manual utilizare in limba romana

    Buna ziua. Am primit aspiratorul robot Roborok S5 Max comandat la dvs cu comanda nr. 180789773, livrat cu factura nr. 8120006820. Va rog sa imi trimiteti manualul de utilizare in limba romana. Multumesc anticipat. O zi buna!

  • Dumitru Cristian 12. 12. 2020

    Manual in limba romana

    Buna ziua,
    Se poate sa imi trimiteti un manual de utilizare in limba romana pentru un robot Roborock S5 Max?
    Va multumesc!

  • marian capraru 7. 12. 2020

    mod de plata

    pot plati cu card???

    • Francisc Specialist 7. 12. 2020

      DA se poate plati cu card.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • ROTUNDU MARIUS 23. 11. 2020

    Roborock S5 max

    Va rog sa-mi trimiteti un manual in limba romana !
    Multumesc

    • Francisc Specialist 23. 11. 2020

      Buna ziua,
      manualul de instrucţiuni se trimite in colet cu produsul. Va rugam sa ne comunicati numarul comenzii pentru a va trimite manualul pe email.

      Cu stima,
      robotworld.ro

      • Plesanu jenica 14. 1. 2021

        Am comandat aspiratorul pe emag,număr comanda184211846/10.01.2021.
        As dori manualul de instrucțiuni in limba romană.
        Multumesc!

  • Mihai 14. 11. 2020

    Manual in limba romana

    Va rog sa-mi trimiteti pe email un manual in limba romana pt Robot de aspirare Roborock Cleaner S5 MAX,.
    Multumesc

    • Francisc Specialist 16. 11. 2020

      Buna ziua,
      manualul se trimite in colet impreuna cu produsul. După aceasta adresa email nu am gasit nicio comanda. Ne puteti indica date despre comanda Dvs?

      Multumim.

      Cu stima,
      Robotworld.ro

  • Evelina 23. 10. 2020

    Statie andocare negasita

    Buna seara!
    Am stabilit o zona de curatare, apoi robotul Roborok S5 max nu a mai gasit statia de andocare si imi arata pe harta ca se afla in alta camera. Cum resetez harta, pentru a se reloca statia de andocare?

    • Francisc Specialist 26. 10. 2020

      Buna ziua,

      stergeti harta si lasati sa faca din nou harta.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Anca Stoica 21. 10. 2020

    Manual limba romana

    Rog mult dacă se poate manualul de utilizare pt roborock s5 max. Mulțumesc mult. Acum 2 zile l-am achiziționat dar as dori manualul în limba romana.

    • Francisc Specialist 22. 10. 2020

      Buna ziua,

      va rugam sa va adresati pentru Manualul de utilizare la vanzatorul de produs.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Cosmi 13. 10. 2020

    Baterie S5

    Buna ziua,
    caut baterie pentru Roborock 2, (cod 187488).
    Aveti pe stoc sau se poate aduce?

    • Francisc Specialist 13. 10. 2020

      Buna ziua,

      din pacate nu avem baterie pe stoc pentru acest model.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Silviu N 6. 10. 2020

    Info

    Bună ziua. Aș vrea să cumpar un Xiaomi Roborock S5 Max - Black. Vreau să-l folosesc într-un apartament cu 4 camere (sufrageria este open space, dar camerele au uși cu praguri). Pot folosi robotul și în celelalte camere(să-l trec pragul cu mana). Dacă da, în câte camere?
    Mulțumesc

    • Francisc Specialist 6. 10. 2020

      Buna ziua,

      raspunsul in principiu este DA, se poate folosi in cate camere doriti, asa ca il mutati manual. 
      In schimb recomndat este sa fie pornit de la statia de incarcare si sa aiba oricand acces la ea , prin mutarea manuala il cumva limitati si se poate ca sa nu mai lucreze in parametri normali 100%, adica sa va lasa unele zone neacoperite/neaspirate.

      Cu stima,
      robotworld.ro

      • Silviu N 6. 10. 2020

        Ok. Dar de câte hărți independente dispune acest robot?

        • Francisc Specialist 7. 10. 2020

          Buna ziua,

          acest robot poate salva doar o singura Harta, aceasta harta poate fi impartita in mai multe sub harti,  de exmeplu: aveti harta casei si veti bifa bucataria, dormitor asmd acestea sunt sub harti.

          Cu stima,
          robotworld.ro

  • Szabo Paraschiva 24. 9. 2020

    Bună ziua, am un roborock s5 și carcasa în care se colectează gunoiul s-a stricat .Cum pot achiziționa alta completa cu filtru.Mulțumesc.

    • Francisc Specialist 24. 9. 2020

      Buna ziua,

      va referiti la recipent de mizerie ? Dac DA, atunci aici gasiti rezervorul https://www.robotworld.ro/recipient-pentru-praf-murdarie-pentru-xiaomi-black

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Sorin 10. 9. 2020

    Cum se descurca peria rotativa cu parul de animale pentru ca eu am caini si pisici in casa si de asta intentionez sa-mi cumpar acest robot?

    • Francisc Specialist 10. 9. 2020

      Buna ziua,

      daca parul de animale este scurt ii ok. Daca este un par lung, sa intampla faptul ca se prinde la perie, va trebui sa curatati mai des.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Novac Catalin 10. 9. 2020

    Recipient Apa Xiaomi Roborock S5

    Buna ziua. Recipientul de apa pentru robotul cu mop se poate achizitiona separat?
    Multumesc

    • Francisc Specialist 10. 9. 2020

      BUna ziua,

      da se poate cumpara aici va ror

      https://www.robotworld.ro/recipient-pentru-apa-pentru-xiaomi-roborock-s5-max-black

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Adrian 31. 8. 2020

    Intra sunt corpurile de mobilier?

    La ce înălțime trebuie sa fie corpul de mobilier ca să intre sub el? Intră sub corpuri aflate la 10 cm de podea sau ar nevoie de 1-3 cm marjă peste înălțimea robotului de 9,65 cm?
    Mulțumesc.

    • Francisc Specialist 1. 9. 2020

      Buna ziua,

      recomandam sa fie cel putin 1cm, de prefarat chiar mai mult. In principu poate intra si daca are cativa mm, dar poate sa si NU intre. Nu se poate garanta la cativa mm.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • CRISTIAN 15. 8. 2020

    Buna ziua. In descrierea lui S5 Max se spune ca memoreaza mai multe harti. Este corect? Pana acum, in descrieri nu am intalnit decat la S6 aceasta facilitate.
    Multumesc.

    • Francisc Specialist 17. 8. 2020

      Buna ziua,
      da poate memora mai multe harti (in genul ca va puteti salva bucatarie, dormitor etc)
      Xiaomi S6 poate salva harti la 2 nivele parter si etaj de exepmlu. Este mai dezvolat in acest sens S6.

      Cu stima,
      robotworld.ro

      • Eugen 27. 10. 2020

        Buna ziua,
        Cu Xiaomi Home am salvat harti pe doua nivele.

        • Dumitrescu alina 2. 12. 2020

          Buna ziua , de unde ati descarcat Xiaomi Home ? As vrea si eu sa salvez doua nivele si am inteles ca cu ac aplicatie ati reusit .

  • Elena Agapi 11. 8. 2020

    Schimbare culoare produs

    Bună ziua, am comandat un Roboroc S5 Max, culoare neagra, as dori să-mi livrați unul pe culoarea albă. Va mulțumesc.

    • Francisc Specialist 12. 8. 2020

      Buna ziua,

      v-am schimbat produsul pe culoarea alba.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Razvan 29. 6. 2020

    comparatie

    de ce s6 si nu s5 max?

    • Francisc Specialist 29. 6. 2020

      Buna ziua,

      fiecare dintre ei este potivit pentru o necesitate a clientului. Depinde doar de cerintele clientului de ce sa aleaga un S5 max si nu S6, sau invers. S6 este ultimul model de la Xioami dar asta nu inseamna ca este cel mai potivit pentru Dvs. Alegerea unui robot depinde de mai multi factori.

      Pentru a va face o recomandare nu ezitati sa ne contactati  031 22 97 010 


      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Daniel Neagoe 3. 5. 2020

    Rate

    Se poate plati in rate? cate rate - minim, maxim. cu dobanda/fara dobanda?
    Multumesc anticipat!
    Daniel Neagoe

    • Francisc Specialist 4. 5. 2020

      Buna ziua,

      din pacate nu avem posibilitatea de a plati in rate.

      Va multumim pentru intelegere.

  • Nicolae 14. 4. 2020

    Faceți livrare in Republica Moldova, Chișinău?

    • Francisc Specialist 15. 4. 2020

      Buna ziua,

      din pacate momentan nu facem livrare in Republica Moldova, Chișinău.

      Cu stima,
      echipa robotwordl.ro

Introduceți întrebarea

Produsul a fost adăugat în coș

Închideți

În coș

Transport GRATUIT!

Produsul a fost adăugat pentru comparație

Zavřít

Comparați totul