Treceți la cuprins | Treceți la meniul principal | Treceți la căutare

Roborock S5 Max - white

Întrebări pentru Aspirator robot Roborock S5 Max - white

Înapoi la detalii

Întrebările dumneavoastră

Introduceți întrebarea

  • Anca Maria BADEA 25. 11. 2024

    Roborock Q8 Max+ white

    BUna ziua. Nu stiu cum se seteaza pragul pt configurarea planului de lucru. Se blocheaza intr-un prag. Va rog sa ma indrumati DVS. Multumesc frumos

    • Francisc Specialist 25. 11. 2024

      Bună ziua,

      Planurile nu se pot configura la o anumită dimensiune. Roboții pot trece pragurile cu o înălțime maximă de 2 cm.

      Cu stimă,

      robotworld.ro

  • carmen ionescu 22. 11. 2024

    roborock Q7 plus

    nu reusesc sa pornesc robotul, nici manual, nici prin aplicatie, beculetul wifi nu se aprinde. care este solutia?

  • Simona Bancos 17. 10. 2024

    Buna Ziua
    Am un ROBOROC S5 MAX si nu mai isi gaseste baza , la ultima curatare nu s-a mai intors la baza , dar nici aceasta nu mai are nici un led aprins , parca nu se mai alimenteaza si nu mai transmite semnale catre robot. Ce ar trebui sa fac ? Mentionez ca l-am achizitionat acum doi ani.

    • Barbu larisa 4. 11. 2024

      Buna ziua! Rezervorul de apa sa blocat nu pot sal mai scot..cum procedez?

    • Francisc Specialist 17. 10. 2024

      Bună ziua,

      Este posibil să existe o defecțiune a unei componente. Vă sfătuim să contactați un service autorizat în vederea verificării situației robotului. Noi nu dispunem de un service post-garanție pentru marca Roborock.

      Cu stimă,
      robotworld.ro

  • Silviu 2. 10. 2024

    Robotock S8

    Salutare …am un mic disconfort cu roborockul S8 …curata și când se întoarce la andocare spune ca se încarcă iar după câteva secunde pleacă din nou la curățare…e normal?

    • Francisc Specialist 3. 10. 2024

      Bună ziua,

       comportamentul pe care îl descrieți nu este normal. Vă recomandăm să curățați produsul și să efectuați o resetare la setările din fabrică. În cazul în care problema persistă, va fi necesar să trimiteți produsul într-un service autorizat pentru verificări suplimentare.

      Cu stimă,
      robotworld.ro

  • Stroiuleasa Sorin 8. 6. 2024

    Buna ziua,
    Detin un aspirator roborook s5 max si statia de incarcare nu mai incarca aspiratorul. Ledul de pe statie nu se mai aprinde in nicio situatie. Aspiratorul functioneaza, doar ca momentan mai are doar 15% baterie. Ce este de facut? Multumesc.

    • Francisc Specialist 10. 6. 2024

      Buna ziua,
       este posibil să existe o defecțiune a unei componente, motiv pentru care ar fi indicat să trimiteți produsul în reclamație. Vă sfătuim să contactați furnizorul de la care ați achiziționat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie.

      Cu stima,
      robotworld.ro

      • Butiu Dorin 22. 9. 2024

        Bună ziua
        Am o problema cu roborok s 3 nu mai pot sa îl conectez la rețeaua wi fi
        Am dus stația cu robotul lingă routerul din casa dar degeaba. Am șters aplicația și am reinstalat dar degeaba
        Când dau scanare zice ca dispozitivul nu se poate conecta la rețeaua.
        Va rog să mă ajutați cu un sfat
        Vă mulțumesc

    • Ale 8. 6. 2024

      Aceiasi problema o am si eu, a ramas la 19%

  • Andrei 30. 3. 2024

    Filtru infudat

    Buna ziua, de ceva timp mă avertizează că filtru este înfundat sau umed. Am pus unul nou dar tot așa zice. Aspiră in continuare dar nu la capacitate maximă. Ce as putea face?

    • Fratila 30. 10. 2024

      Aceeași problema o am și eu aspira foarte puțin și ii da eroarea asta își pierde și din putere și e și foarte zgomotos...cum a.ti remediat problema?

    • Francisc Specialist 3. 4. 2024

      Buna ziua,
       este posibil să existe o defecțiune a unei componente, motiv pentru care ar fi indicat să trimiteți produsul în reclamație. Vă sfătuim să contactați furnizorul de la care ați achiziționat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Olesea 29. 11. 2023

    Roborock s6

    Bună ziua, de câteva zile robotul după ce și face treaba, ramane în locul unde a terminat o fără sa se întoarcă la stație și fără nici un semnal, fără nici o lumina pe el. În aplicație îmi arata ca are baterie. Când îl duc la stație, începe sa se încarce ca și cum bateria ar fi pe 0.dupa ce începere sa se reîncarci, în aplicație îmi arata baterie 0.

    • Francisc Specialist 29. 11. 2023

      Buna ziua,
       s-ar putea să aveți o eraore la robot și ar fi indicat să-l trimiteți la reclamație. Vă sfătuim să contactați furnizorul de la care ați achiziționat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie. Societatea noastra asigura reparatia in perioada de garantie doar pentru produsele comercializate de noi.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Dora 26. 11. 2023

    Roborok nu pleaca

    Bună seara, părinții mei au un roborock o varianta de acum 4-5 ani. Când îl.pornesc începe sa învârtă periile laterale dar nu pleacă de le loc. L-au resetat dar tot nu pleacă din doker .
    Fiind o varianta fără afișaj nu are nici un cod de eroare

    • Francisc Specialist 27. 11. 2023

      Buna ziua,
       s-ar putea să aveți o piesă defectă și ar fi indicat să-l trimiteți la service pentru diagnoza. Societatea noastra nu asigura reparatia post-garantie pentru marca Roborock.

      Cu stima,
      robotworld.ro

      • Dora 27. 11. 2023

        Mulțumesc mult pentru răspuns. Oare ne puteți ajuta cu câteva service-uri specializate in zona Mures, Cluj sau Sibiu?

        • Francisc Specialist 28. 11. 2023

          Nu stim să vă recomandăm vreun service in zona dvs. Îmi pare rău!

          Cu stima,
          robotworld.ro

  • Iulia 28. 10. 2023

    Recipient praf blocat

    Buna,
    Nu am folosit robotul vreo doua luni, a stat inchis in cutie si acum a aspirat in mod normal , iar cand vreau sa golesc recipientul de praf nu iasa. E blocat, intepenit am incercat si eu si sotul si nu am reusit. Se poate face ceva?
    Multumesc!

    • Francisc Specialist 30. 10. 2023

      Bună ziua,

      Vă rugăm să consultați manualul de utilizare primit pentru a afla cum să efectuați scoaterea recipientului de praf.

      Cu stimă,
      robotworld.ro

      • Alina 19. 4. 2024

        Recipient praf blocat.Cum îl sco?.Cei de la garanție nu știu.

  • Stancu 4. 10. 2023

    Buna seara! Nu stiu din ce motiv amandoua butoanele si cel de pornire si cel de pauza sunt aprinse in acelasi timp si clipesc. Aparatul nu mai reactioneaza in nici un fel. Butonul de WI FI clipeste normal. Ce as putea sa fac?

    • Francisc Specialist 5. 10. 2023

      Buna ziua,
       s-ar putea să aveți o piesă deteriorată și ar fi potrivit să-l trimiteți la reclamație. Va sfatuim sa luati legatura cu furnizorul de la care ati cumparat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie. Societatea noastra asigura reparatia in perioada de garantie doar pentru produsele comercializate de noi. 

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Cornel 13. 5. 2023

    Probleme incarcare

    Buna ziua, Aspiratorul Roborck7 max ultra nu a găsit stația si a rămas fără baterie , a stat 2 zile, acum nu se mai incarca. Când îl pornesc clipesc toate ledurile, apoi bitonilul de power clipeste rosu și se stinge. Ce se poate face ca să îl reincarc.

    • Francisc Specialist 15. 5. 2023

      Buna ziua,
      va sfatuim sa luati legatura cu furnizorul de la care ati cumparat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie. Societatea noastra asigura reparatia in perioada de garantie doar pentru produsele comercializate de noi. 

      Cu stima,
      robotworld.ro
       

  • Robert 12. 5. 2023

    Intrebare

    Buna ziua!
    Am un Roborock S5Max, dupa ce il pornesc si il pun la incarcat, incarcarea functioneaza, daca ii dau sa faca o tura si intoarcere la dock, nu mai incarca, spune "Charging", apare si in aplicatie dar nu urca procentajul bateriei.
    Am efectuat: Inlocuire baterie, inlocuire dock incarcare, inlocuire paduri incarcare, inlocuire siguranta fuzibila de pe placa, inlocuit controller de pe placa, relipit mufa incarcare pe placa, hard reset. Cu el desfacut se si aude un fel de fasait cat este la incarcat dar nu imi dau seama de unde, este raspandit.

    • Francisc Specialist 15. 5. 2023

      Buna ziua,
      va sfatuim sa luati legatura cu furnizorul de la care ati cumparat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie. Societatea noastra asigura reparatia in perioada de garantie doar pentru produsele comercializate de noi. 

      Cu stima,
      robotworld.ro

      • Alina 22. 11. 2024

        Bună ziua, observ ca la toate întrebările răspundeți cu "căutați un depanator" dar nu ne indicați unul. Frumos ar fi fost ca reprezentantul în România să ne indice și un depanator pentru perioada postgarantie. Este urât să promovezi un produs, sa îl vinzi într-o țară dar să nu ai o firmă colaboratoare pentru depanarea eventualelor probleme întâlnite la clienți. În condițiile în care produsele nu sunt foarte ieftine.

        • Francisc Specialist 22. 11. 2024

          Bună ziua,

          După cum se poate observa, suntem Robot World și nu suntem producătorul Roborock sau vreun reprezentant al acestui brand. Noi nu colaborăm în România cu niciun service pentru probleme post-garanție pentru marca Roborock. Vă mulțumim pentru înțelegere.

          Cu stimă,

          robotworld.ro

  • Kiss Barna 11. 5. 2023

    Buna! Am un roborock s 5 max achizitionat in mai 2021. Cand trece de praguri lasa o baltoaca de apa in urma ce nu facea pana acum. Ce poate sa cauzeze acesta? Mersi anticipat!

    • Francisc Specialist 11. 5. 2023

      Buna ziua,
      este normal sa lase dupa el baltoace la trecerea peste praguri, din cauza ca se scutura. Va recomandam sa micsorati debitul de apa. 
      Daca considerati ca baltoace lasate sunt mari, va recomanda sa realizati o reclamatie la firma unde aveti garantia.

      Cu stima,
      robotworld.ro

      • Adina 18. 8. 2023

        Bună, cum micsorezi debitul de apa la s5. mulțumesc.

        • Francisc Specialist 18. 8. 2023

          Buna ziua,
          debitul il puteti micsora din aplicatia mobila.

          Cu stima,
          robotworld.ro

  • Ady 9. 5. 2023

    Roborock

    Este ok ca robotul sa stea tot timpul la statia de incarcare si stația in priza? Nu afecteaza bateria daca sta mereu,, in priza,, ? Ms!

    • Francisc Specialist 9. 5. 2023

      Buna ziua,
      daca utilizati robotul saptamanal nu este nici o problema sa stea tot timpu la statie.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Daniela Cretu 19. 4. 2023

    eroarea 8

    Dupa ultimul update de firwmare, cand e pe functia mop, pare ca nu se poare orienta si dupa catvea moemnte dupa ce s einvarte in cerc, da eroarea 8.
    Nu are nici un obstacol in jurul lui.

    • alex 24. 7. 2023

      Si eu am patit...se pare ca de la apa lasata de mop rotile nu mai trag corect si aluneca....am dat mopul jos si functioneaza bine. Ar putea fi si solutia de curatare folosita mai alunecoasa:)

      • ILIESCU DIANA 21. 10. 2023

        Am tot avut în ultimele săptămâni problema cu S5 în sensul ca se rotește în jur fregvent, după care se blochează și da eroare 8. Nu mai funcționează corespunzător și scoate un zgomot când se rotește în jur pana la blocare.
        Mulțumesc

        • Francisc Specialist 23. 10. 2023

          Buna ziua,
           s-ar putea să aveți o piesă defectă și ar fi indicat să-l trimiteți la reclamație. Vă sfătuim să contactați furnizorul de la care ați achiziționat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie.

          Cu stima,
          robotworld.ro

    • silviu 19. 4. 2023

      Buna ziua,
      0727777695 este Nr meu,mă puteți contacta pt a va oferi ajutor in remedierea situației.

      • Victoria 7. 11. 2023

        Bună seara .
        Am cumpărat și eu un RoborokQ7max dar nu îl.pot conecta la rețea credeți ca ma puteți ajuta ?

        • Francisc Specialist 8. 11. 2023

          Bună ziua,
          pentru a conecta Roborock Q7 Max la rețea, este necesar să aveți o conexiune Wi-Fi de 2.4 GHz. Vă rugăm să urmați pașii intuitivi din aplicația dedicată pentru a realiza conexiunea.

          Cu stimă,
          robotworld.ro

    • Francisc Specialist 19. 4. 2023

      Buna ziua,
      trebuie trimis la reclamatie daca persista eroarea si nu sunt obstacole in jurul lui. Sa luati legatura cu firma la care aveti garantia, de la care ati achizitionat robotul.

      Cu stima,
      robotworld.ro

       

  • Lucian 24. 3. 2023

    Problema curgere apa

    Bună ziua!
    Aspiratorul nu mai elimina apa astfel încât să umezească mopul.
    Îmi puteți comunica de unde ar putea fi problema?
    Mulțumesc anticipat

    • silviu 19. 4. 2023

      După experiența mea de utilizator roborock S5 max white de 2 ani și ceva ,va pot spune ceva ce nimeni nu o sa vă spună la achiziționarea unui astfel de produs/brand::
      1.Roborock nu are(sau nu mai are daca a avut vreodată) nici o treabă/legătură cu Xiaomi.
      2.Garantia produsului este asigurata EXCLUSIV de vânzător prin unitățile de service personale sau terti cu care are contract...nu există service oficial autorizat Roborock in Romania...cu alte cuvinte suntem/sunteți la mana comerciantului.
      3.Protectia consumatorului este o gluma proasta în situația când aveți un produs roborock ..cazul meu-produs achiziționat de la Altex, trimis în service-ul lor cu eroarea 8 de 4 ori ,nimic în neregula din punctul lor de vedere,făcut reclamație la ANPC București,trimis cazul la Brașov și apoi primit răspuns de la Covasna...niște ticăloși ordinari...
      4.Roborock Europa (teoretic deținătorul brandului și dreptului de comercializare in EU) are o durere fix in cur de problemele voastre/noastre.
      5.Cine crede că fac antireclama sau tâmpenii din astea este invitatul meu sa cumpere cat mai multe produse roborock...chiar îl rog.
      6.In concluzie ,eu personal voi folosi acest device pana va muri sau va fi prea costisitor să-l mai repar și apoi voi Casca ochii bine ce brand/dispozitiv/marca am să cumpăr in schimb.
      Spor la aspirare...

      • Anita Gurian 8. 7. 2023

        Va rog din suflet,ce alt brand sa aleg?

    • Francisc Specialist 24. 3. 2023

      Buna ziua,
      verificati orificiile prin care trece apa in laveta daca nu sunt infundate. Se recomanda sa utilizati doar apa curata sau distilata.

      Cu stima,
      robotworld.ro

      • Iulian 27. 10. 2023

        Buna ziua am un roborock 5s max si nu mai spala i-am schimbat pompa a spalat dar acum iar nu mai spala

        • Francisc Specialist 27. 10. 2023


          Buna ziua,
           s-ar putea să aveți o piesă defectă și ar fi indicat să-l trimiteți la reclamație. Vă sfătuim să contactați furnizorul de la care ați achiziționat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie. Societatea noastra asigura reparatia in perioada de garantie doar pentru produsele comercializate de noi. 

          Cu stima,
          robotworld.ro

          • Rodica 6. 12. 2023

            Am un roborok S5Max și nu mai spala

            • Francisc Specialist 6. 12. 2023

              Bună ziua,



              vă recomandăm să verificați contactele recipientului pentru a vă asigura că sunt în stare bună și să monitorizați debitul de apă. În cazul în care problema persistă, este posibil să existe o defecțiune a unei componente, motiv pentru care ar fi indicat să trimiteți produsul în reclamație conform termenilor de garanție.



              Cu stimă,

              robotworld.ro


  • Giulia 2. 3. 2023

    Roborock S5

    Am un Roborock s5 de 3 ani. Își face foarte bine treaba. Însă de ore bune mi-a rămas blocat pe eroarea 8. Doar se învârte și înaintează foarte foarte greu apoi se oprește iar. Zice sa îndepărteze obstacolele dar nu are, am curățat senzorii crezând ca au praf sau ceva însă nimic.
    Problema este ca nici nu merge la locker. S-a mai întâlnit cineva cu aceasta situație ?

    • Carmen Costache 12. 5. 2023

      Buna ziua,
      Am un Roborock E5, achizitionat in septembrie 2022, deci in garantie, care nu se mai duce la baza de incarcare. Se indreapta spre baza si cand ajunge pe ea, pleaca iar, se-nvarte si reincearca sa ajunga la incarcare, dupa care se opreste. Pot eu sa-ncerc ceva pentru remediere sau trebuie dus in service si daca da, la ce service ar trebui dus?
      Multumesc!

      • Francisc Specialist 12. 5. 2023

        Buna ziua,
        va sfatuim sa luati legatura cu furnizorul de la care ati cumparat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie. Societatea noastra asigura reparatia in perioada de garantie doar pentru produsele comercializate de noi. 

        Cu stima,
        robotworld.ro
         

    • silviu 3. 4. 2023

      Se pare că am găsit sursa problemei ,mă puteți contacta pe.privat pentru [email protected].

    • silviu 31. 3. 2023

      Buna ziua,
      Am aceeași problema la același tip/model de robot cumpărat în 2020 de la Altex,cu o lună și ceva înainte de a ieși din garanție a început să facă pe "nebunul"...intra in eroare 8 și aia e...dus în service ASC(Altex service center)de 5 ori,ei zic că merge dar minciuni...mă lupt cu problema asta din noiembrie anul trecut însă nimeni nu știe ce are...probabil ii voi acționa în instanță de domnii de la Altex,niste nesimțiți ordinari...din păcate asta e romanica noastră dragă plina de lepre și nepricepuți.

      • Daniela Cretu 19. 4. 2023

        aceeasi problema o am si eu. a rezolvat cineva problema?

    • Francisc Specialist 3. 3. 2023

      Buna ziua,
      trebuie trimis intr-un service pentru diagnoza. Societatea noastra nu asigura reparatia in afara garantiei pentru Roborock.

      Cu stima,
      robotworld.ro
       

      • Tegla Gabriela 13. 3. 2023

        Buna ziua dețin de 3 ani un robot de aspirare s5 .De o luna încoace sunt atenționată ca intra apa la filtru .Am schimbat rezervorul de apa crezând ca e fisurat rezervorul dar problema este aceasi .Care ar putea fi cauza va rog ?

        • Francisc Specialist 13. 3. 2023

          Buna ziua,
          va sfatuim sa duceti robotul intr-un service post-garantie pentru o diagnosticare.

          Cu stima,
          robotworld.ro

          • Gabriela 4. 12. 2023

            Din păcate nu am găsit service să repare defecțiunea la robot .

  • Magda 26. 2. 2023

    Roidmi Eve Plus - imposibil de conectat la aplicatie

    Am schimbat telefonul, tot sistem Android(de la samsung galaxy s9 la samsung s21) si nu mai reusesc sa ma conectez la robot prin aplicatia Mi Xiaomi. Identific reteaua cu mesajul "conectat fara internet" insa nu se mai intampla nimic.......

    • Francisc Specialist 27. 2. 2023

      Buna ziua,
      va sfatuim sa incercati resetarea tuturor dispozitivelor inclusiv a ruterului si incercati din nou conectarea.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Laurențiu M. 29. 1. 2023

    Roborock s5 Max

    Buna ziua.
    Nu mai funcționează mopul , îl accepta când îl pun la loc dar in timpul aspirării nu lasă acea dâră de apa in urma lui. Care ar putea fi problema?

    • lucian tanasie 23. 2. 2023

      Rezolvat . Se scoate placuta prinsa cu 4 holsurburi cu grija, se extrage furtunul de pe duza si apoi se sufla in locul unde intra furtunul sau se trage sau amndoua! Se desfunda imediat.

    • Francisc Specialist 30. 1. 2023

      Buna ziua,
      sa verificati orificiile prin care trece apa in lavata daca nu sunt cumva infundate.

      Cu stima,
      robotworld.ro

      • lucian tanasie 23. 2. 2023

        Nici mie nu imi mai uda mopul. Rezervorul e plin dupa ce face curatenie in 3 vmere! Care orificii? Est unul singur in lateralul suportului de mop ( rezervorului ) . Unde sunt orificiile ce lasa apa PE mopul prins in arici? Cand desprinzi rezervorul, unde sunt PE EL orificiile ce lasa apa pe mop?

  • Lazar Niculina 8. 1. 2023

    Buna ziua,am un aspirator roborock S5 și după ce își face treabă nu se poate întoarce la statie se oprește înainte și cere curățarea dispozitivului de localizare,sau îmi apare mesaj curățati semnalul de locație al stației. Am tot curățat dar cred că nu unde trebuie. Mulțumesc,o zi frumoasa

    • Violeta 24. 1. 2023

      Buna ziua. Am un robot S6 pure, care in timpul curatarii s-a oprit si mi-a dat eroare 1 " laserul este blocat". Am mutat unitatea principala intr-un nou loc si am repornit si degeaba aceasi eroare imi spune. Care sint pasii pentru a debloca laserul?

    • Francisc Specialist 9. 1. 2023

      Buna ziua,
      trebuie sa curatati robotul, daca problema persista atunci trebuie trimis in service pentru diagnoza. Va sfatuim sa luati legatura cu furnizorul de la care ati cumparat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie. Societatea noastra asigura reparatia in perioada de garantie doar pentru produsele comercializate de noi. 

      Cu stima,
      robotworld.ro
       

      • Pescaru 31. 5. 2023

        Bună ziua, am și eu eroare 01 nu mai am garanție unde pot sa rezolv problema?

        • Francisc Specialist 31. 5. 2023

          Buna ziua,
          nu avem service contra cost pentru marca Roborock, nu stim sa va ajuta. Ne pare rau.

          Cu stima,

          robotworld.ro

  • Narcisa 26. 12. 2022

    Schimbare telefon

    Buna ziua
    Am schimbat telefonul pe care aveam instalată aplicația Xiaomi Home. Pe telefonul nou nu mi-a adus și hărțile . Cum se pot transfera?
    Multumesc

    • Francisc Specialist 27. 12. 2022

      Buna ziua,

      incercati sa va conectati cu acelasi User Name.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Ene Daniel 6. 12. 2022

    Roborock S5max

    Buna ziua,am achiziționat un Roborock S5max de o săptămână a mers în primele 3 zile la autonomie maxima ca nu al mai opream din curățenie...dar de 2 zile dupa 20 de minute de curățenie se întoarce la încărcare.
    Este normal sau trebuie schimbat
    Multumesc

    • Francisc Specialist 6. 12. 2022

      Buna ziua,
      verificati daca nu cumva il aveti setat pe modul maxim de aspirare.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Manuela J 21. 11. 2022

    dock

    Buna ziua
    Am un Roborock S5 Max l-am achiziționat in noiembrie 2021 de pe Emag, de o saptamana nu mai gaseste dockul.!?
    Dokul nu are led-ul aprins ..C e se poate face ?

    • Francisc Specialist 21. 11. 2022

      Buna ziua,
      va sfatuim sa luati legatura cu furnizorul de la care ati cumparat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie. Societatea noastra asigura reparatia in perioada de garantie doar pentru produsele comercializate de noi. 

      Cu stima,
      robotworld.ro
       

  • Anca Popa 14. 11. 2022

    Nu mai curge apa

    Buna ziua, am un Roborock de aproximativ 2 ani, de cateva luni nu mai spala, nu mai uda laveta deloc. Am comandat un alt rezervor, a spalat o singiura data si apoi nu a mai mers nici cu rezervorul nou.

    • Francisc Specialist 14. 11. 2022

      Buna ziua,
      trebuie trimis intr-un service pentru diagnoza. Nu va putem ajuta cu service contra cost pentru marca Xiaomi.

      Cu stima,
      robotworld.ro

      • Denisa 19. 11. 2022

        Buna ziua. Robotul imi cere sa ii curat senzorii...nu stiu cum sa fac asta. Mulțumesc frumos!

        • Francisc Specialist 21. 11. 2022

          Buna ziua,
          stergeti cu o laveta tot robotul. Senzorii se afla sub robot si din fata.

          Cu stima,
          robotworld.ro

  • Suciu ro 7. 10. 2022

    Picuri de apa

    Buna am achiziționat in urma cu 10 luni un Roborock s5 MAX și de câteva zile lasă picuri de apa pe parchet pe zona dreapta ,iar când trece peste mici praguri lasă băltuțe destul de consistente. Care ar fi problema ?

    • Francisc Specialist 10. 10. 2022

      Buna ziua,
      din cauza ca se scutura la trecerea pragurilor, este normal sa lase mici picaturi de apa. Legat ca va lasa picaturi pe zona dreapta, este nevoie sa luati legatura cu firma la care aveti garantia.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • AlexandraJ 6. 10. 2022

    Locatie dock gresita

    Buna ziua! Am un roborock S5 Max iar de ceva timp am constat faptul ca pe harta deja scanata pozitia dockului nu este cea reala. Concret…el se vede a fi intr-o alta camera decat cea jn care este… Daca pornesc aspirarea merge haotic, se loveste de toate colturile si de mobila.
    Ce as putea face pentru a remedia problema?

    • Cristi 2. 11. 2022

      Nu-ti pierde timpul cu stergere si reinstalare aplicatie, este suficient sa mergi la Gestionare harta -> Editare ->si selectezi in dreapta jos "Restabilire".
      Cel putin o dat ape luna o patesc si eu.

    • Francisc Specialist 6. 10. 2022

      Buna ziua,
      va sfatuim sa stergeti aplicatia, resetati robotul si instalati din nou aplicatia pe telefon. Dupa dati creare noua harta si salvati noua harta. Daca problema persista va sfatuim sa luati legatura cu firma la care aveti garantia.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Denisa 2. 10. 2022

    S5 Max

    Buna ziua,
    Robotul (s5 max) nu vrea sa intre in dock. se opreste exact inainte de intrare (la o distanta de 2 cm aprox ), apoi incepe sa se invarta acolo…apoi iar incearca sa intre si ramane in fata dockului

    • Francisc Specialist 3. 10. 2022

      Buna ziua,

      pentru reclamatii va rog sa ne contactatați pe email unde ne trimiteti un video scurt de prezentare a problemei daca produsul este cumparat de la noi sau sa urmati procedura de reclmatii aici https://www.robotworld.ro/reclamatii

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Laura 17. 8. 2022

    Roborock S5 Max

    Buna ziua!
    Am un Roborock S5 Max de aproape un an. Nu am avut probleme, dar dupa ce o saptamana nu a mai fost folosit deloc, senzorul de WiFi s-a stins, prin urmare el nu mai poate fii gasit in aplicatie sau conectat din nou la WiFi. Am incercat resetarea robotului, dar senzorul de WiFi este in continuare oprit.
    Aveti idee ce se poate face in aceasta situatie?
    Va multumesc!

    • Diana 8. 11. 2022

      Buna ziua,
      Robotul meu are exact acceasi problema descrisa de Laura. Sunt curioasa daca ai gasit o solutie.
      Va multumesc anticipat!

      • Mihu Alexandru 25. 12. 2022

        Buna ziua ,am Si EU roborock s502-00 porneste aspira dar nu se Mai misca ce poate sa aiba Sau se Mai poate repara .Multumesc

        • Francisc Specialist 27. 12. 2022

          Buna ziua,
          trebuie dus intr-un service pentru constatari. Va sfatuim sa luati legatura cu furnizorul de la care ati cumparat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie. Societatea noastra asigura reparatia in perioada de garantie doar pentru produsele comercializate de noi. 

          Cu stima,

          robotworld.ro
           

      • Adina 12. 11. 2022

        Laura ai reusit sa refaci aplicatia sa se reconecteze eu nu am idee nu reusesc spune ca e deconectat

    • Francisc Specialist 18. 8. 2022

      Buna ziua,
      va sfatuim sa luati legatura cu furnizorul de la care ati cumparat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie. Societatea noastra asigura reparatia in perioada de garantie doar pentru produsele comercializate de noi. 

      Cu stima,
      robotworld.ro
       

  • Codreanu Cosmin 6. 7. 2022

    Roborock S5 Max

    Buna ziua,
    Detin de putin peste 1 an un Xiaomi Roborock S5 Max. Din functioneaza fara nici un fel de probleme pana cand nivelul bateriei ajunge la 38% dupa care urmatorul prag este de 19% si incepe sa se retraga spre dock.
    Daca il incarc pana in 38% acesta functioneaza din nou normal, pana cand nivelul de incarcare al bateriei ajunge la 19%.
    Aveti cumva idee care ar putea fi problema?
    Va multumesc,
    Cosmin Codreanu

    • Rodica 12. 8. 2022

      Roborokul S5max nu se incarca. Ajunge la statie și este respins,. Mă informează de eroarea 13 dar nu este nici un impediment. Spațiul de încărcare este curat și liber. Care ar fi cauza? Merci

      • Francisc Specialist 16. 8. 2022

        Buna ziua,
        va sfatuim sa luati legatura cu furnizorul de la care ati cumparat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie. Societatea noastra asigura reparatia in perioada de garantie doar pentru produsele comercializate de noi. 

        Cu stima,
        robotworld.ro
         

        • Cojocariu 16. 11. 2022

          Bună seara am impresia ca habar nu aveți de nimic și ne trimiteți înapoi în viitor. Noi aici cautam soluții viabile

          • Francisc Specialist 17. 11. 2022

            Buna ziua,
            ne pare rau ca nu am putut fi de ajutor. Solutia este sa luati legatura cu furnizorul de la care ati cumparat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie. Din pacate nu va putem ajuta de la distanta.

            Cu stima,
            robotworld.ro

    • Francisc Specialist 7. 7. 2022

      Buna ziua,

      nu cred ca ar fi vreo problema, aspiratorul cand are 20% +- baterie merge singur sa se incarce pentru a nu ramane fara baterie, acest aspect ar trebui sa fie normal si trebuia sa faca la fel si inaninte.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Cirlig Daniel 28. 6. 2022

    Roborock s6 pure

    Buna ziua , dețin un roborock s6 pure și după o vechime de 1 an nu mai vede harta plus se învârte dezorientat prim camera și ma atenționează ca este blocat de un obstacol și el nu are nimic împrejur . ( are un restart general facut, introdus harta nou conectat la wifi și nici un rezultat) Multumesc

    • Robert 6. 11. 2022

      Daca problema e pe suprafata tip gresie si folosesti mop.ul(apa) atuncie este "normal" sa o i.a razna. E problema de concept. Am si eu aceeasi problema. Patineaza pe suprafata umeda si nu.si mai gaseste pozitia. Am incercat din sugestii cam de toate....nu functioneaza nimic(apa la minim, mansoane pe roti, banda aderenta pe roti...etc).

    • Francisc Specialist 29. 6. 2022

      Buna ziua,
      din pacate trebuie trimis in servis pentru o diagnoza. Va sfatuim sa luati legatura cu furnizorul de la care ati cumparat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie. Societatea noastra asigura reparatia in perioada de garantie doar pentru produsele comercializate de noi. 

      Cu stima,
      robotworld.ro
       

  • Cios Anca 21. 5. 2022

    roborock s5 max

    Robotul meu este inca in garantie si a inceput sa lase din loc in loc picaturi de apa. Ce se poate face?

    • Francisc Specialist 23. 5. 2022

      Buna ziua,
      va sfatuim sa luati legatura cu furnizorul de la care ati cumparat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie. Societatea noastra asigura reparatia in perioada de garantie doar pentru produsele comercializate de noi. 

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Andreea Bagiu 15. 4. 2022

    Roborock s5 max

    Buna! Am un roborock S5 max si nu mai dozeaza apa. Recunoaste cand introduc mopul dar nu scoate apa. Daca ii dau resetare system ce anume se modifica?
    Multumesc

    • Alice 6. 5. 2022

      Si eu am aceeasi problema.
      Sunt curioasa care e solitia

      • Francisc Specialist 6. 5. 2022

        Buna ziua,
        verificati orificiile prin care trece apa in laveta, daca nu sunt infundate. Daca problema persista, atunci trebuie trimis in servis pentru diagnoza.


        Cu stima,
        robotworld.ro

        • Florentina Matei 19. 6. 2022

          Unde sunt aceste orificii?

          • Anonim 20. 9. 2022

            Dupa ce scoateti recipientul de apa, intoarceti robotul si va uitati pe spatele lui. Sunt 2 orificii foarte mici care sunt acoperite de calcar. Le curatati si va scoate apa.

            • Nevin 18. 12. 2024

              Mulțumesc pt răspuns.Chiar a funcționat.

  • Grecu valerica 30. 3. 2022

    Buna ziua!
    Este normal la un S5 max ca timpul de aspirare sa fie de maxim 3 minute, cam 2 m2, dupa 20 de ore de stat la incarcat?
    Multumesc!

    • Voica Adrian 1. 4. 2022

      Robot de aspirare Roborock 2, 14.4 V, Mop, Autonomie 2h, WiFi, Alb [187488]
      Nu se mai încarcă.La o luna după ce a ieșit din garanție nu mai funcționează.

      • Francisc Specialist 4. 4. 2022

        Buna ziua,
        incercati sa curatati conectorii de pe statie si robot. Daca problema persista, atunci trebuie trimis intr-un servis post-garantie. Robotworld.ro nu are servis post-garantie pentru marca Xiaomi.



        Cu stima,
        robotworld.ro

    • Francisc Specialist 31. 3. 2022

      Buna ziua,
      verificati daca este incarcat complet in momentul in care il puneti sa aspire. S5 Max are capacitate sa aspire pana la 250 mp, intr-o singura incarcare.


      Cu stima,
      robotworld.ro

      • Voica Adrian 1. 4. 2022

        Robot de aspirare Roborock 2, 14.4 V, Mop, Autonomie 2h, WiFi, Alb [187488]
        Nu se mai încarcă.La o luna după ce a ieșit din garanție nu mai funcționează.

  • Pelcz Ramona Roxana 17. 3. 2022

    Roborock S5max

    Buna ziua! De ceva timp robotul meu s5 max imi tot da eroarea 8 cum ca ar fi blocat insa de fiecare data cand merg sa verific acesta nu este blocat.
    Ce as putea face in acest caz? Pur si simplu se opreste in diferite zone ale camerei.

    • Francisc Specialist 18. 3. 2022

      Buna ziua,
      incercati sa curatati toti senzori robotului. Daca problema persista, atunci trebuie trimis in service pentru diagnoza.


      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Lucian Codreanu 19. 2. 2022

    Bună ziua! De o perioadă de timp,s5-ul max,nu recunoaște funcția "mop"..mulțumesc!

    • Francisc Specialist 21. 2. 2022

      Buna ziua,
      incercati sa curatati conectori la recipient si robot si dati o resetare la robot. Daca problema pesrisista, atunci trebuie trimis in service pentru diagnoza.


      Cu stima,
      robotworld.ro

    • Francisc Specialist 21. 2. 2022

      Buna ziua,
      incercati sa curatati conectori de la recipient si robot si dati si un reset la robot. Daca problema persisita atunci trebuie trimis in service pentru diagnoza.


      Cu stima,
      robotworld.ro

  • DANA 31. 1. 2022

    miros de incins Roborock S5

    Am un robot de aspirare Roborock 2 (Roborock S5) de peste 3 ani si pana ieri a functionat ok. Ieri, dupa ce l-am pus la treaba, a inceput sa scoata un miros de ars/incins dupa doar 1 min de functionare si parea ca are momente cand se misca ingreunat, ca si cum nu ar mai avea putere. L-am oprit imediat. Nu mi-a fost afisata nici o eroare.
    De la ce ar putea fi si ce anume as putea face?
    Multumesc!

    • Francisc Specialist 31. 1. 2022

      Buna ziua,
      nu stim sa va spunem exact motivul defectului. Robotul trebuie trimis in service pentru diagnoza. Din pacate nu avem servis post-garantie pentru marca Xiaomi.


      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Laura 20. 1. 2022

    Roborock S5 MAX

    Buna seara! De câteva zile Roboțelul nu mai “percepe” rezervorul cu apa. Nu spune nimic in momentul in care respectivul este scos sau pus la loc. Curățându-l am descoperit ca de undeva a căzut un magnet rotund micuț, micuț. Presupun ca asta ar fi problema. Am magnetul, dar nu știu unde ar trebui sa stea. Ma puteți ajuta, va rog? Merci anticipat!

    • Francisc Specialist 21. 1. 2022

      Buna ziua,
      trimiteti-ne pe adresa de email [email protected], poza cu recipient si magnet, impreuna cu nr. facturi.


      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Cristina 16. 1. 2022

    Intrebare

    Buna ziua.
    Avem un Roborok S5 max, si de dimineata ambele luminite se tot aprind si opresc,atat cea de la curent si cea de casuta. Daca incerc sa-i dau resetare, zice se reseteaza wi fi. Wifi ul merge in casa.
    Multumesc

    • Petre Rodica 24. 1. 2023

      Am și eu aceeași problemă. Cum ați rezolvat?Mulțumesc!

    • Francisc Specialist 17. 1. 2022

      Buna ziua,
      incercati sa dati un reset la robot, daca este nevoie si la router.


      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Precup 14. 1. 2022

    Roborock s5

    Bună ziua!am un xiaomi roborock s 5 de 2 ani.nu mai pornește deloc.pe telefon îmi trimite eroarea laser senzor erori.ce as putea sa fac?multumesc frumos!

    • Francisc Specialist 17. 1. 2022

      Buna ziua,
      incercati sa curatati senzorii robotului. Daca problema persisita atunci trebuie trimis in service pentru diagnoza. Noi pe Robotworld.ro nu avem servis post-garanie pentru marca Xiaomi.
       

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Alexandra Man 13. 1. 2022

    Roborock S5- eorare 13

    Buna ziua
    Robotul meu tot da eroare 13, unable to charge properly. Am inteles din filmuletele pe youtube ca ar trebui sa schimb ceva siguranta pe placa de baza. Stiti vreun service in Romania?
    Robotul e cumparat de 3 ani de la emag.
    Multumesc

    • Cosmin 13. 9. 2022

      Buna,
      Aceeași problema o am și eu. Am făcut test cu alt dock și problema persista, deci probabil acea/acel siguranta/rezistor de pe placa de baza este și la mine. Ati găsit un service sa-l reparati sau l-ați schimbat in garanție?
      Mulțumesc!

    • Francisc Specialist 14. 1. 2022

      Buna ziua,
      Error 13: Eroare de încărcare. Curățați contactele de încărcare de la aspirator și stația de încărcare cu o cârpă uscată. Daca problema persista sa luati legatura cu firma de la care ati achizitionat robotul.


      Cu stima,
      ​​​​​​​robotworld.ro

  • Andreea Cotoara 10. 1. 2022

    Roborock 5sMax - pentru covor ciucuri

    Buna ziua,
    Dețin un robot roborock S5Max si doresc sa achiziționez un covor oval cu ciucuri pe margini- înălțimea covorului fiind de 5 mm
    Întrebarea mea este dacă Roboțelul trece peste acei ciucurei
    Mulțumesc anticipat !

    • Francisc Specialist 10. 1. 2022

      Buna ziua,
      recomandam roboti pentru covoare cu fir scurt sau tip mocheta. Inaltimea pe care poate urca lejer este de 1.6 cm, ce este peste 2 cm nu va trece.


      Cu stima,

      robotworld.ro

  • Iulia 13. 12. 2021

    Setare aspirare

    Buna ziua. Am acest aspirator de aproape 1 an. Inițial , "traseul" lui era pe orizontala camerei, acum e pe verticala. Se poate modificat sa revina cum era initial? Din aplicatie nu mi.am dat seama. Multumesc

    • Francisc Specialist 14. 12. 2021

      Buna ziua,
      incercati sa resetati robotul, urmanda pasii din urmatorul video: https://www.youtube.com/watch?v=fEVTsnc2m5Q 


      Cu stima,
      robotworld.ro

      • Mihaela 1. 2. 2022

        Buna ziua, as fi interesata de linkul cum sa ii schimb "traseul pe orizontala sau vericala.
        Multumesc
        P.s pe acesta nu il pot accesa

        • Francisc Specialist 2. 2. 2022

          Buna ziua,
          robotul merge în toate direcțiile, conform sistemului său, se aliniază. Nu se poate seta o singura directie.


          Cu stima,
          robotworld.ro

  • Florin 23. 11. 2021

    S5max

    Cum fac sa curete sa portiunile negre ale covorului? Am o combinatie rosu cu negru si nu curata decat rosul din covor

    • Francisc Specialist 24. 11. 2021

      Buna ziua,
      robotii au o problema cu culori negre si culori inchise spre negru, asta din cauza ca au senzorii de anticadere si percep negrul ca pe un vid. Eventual doar daca incercati sa acoperiti senzorii robotului.


      Cu stima,

      robotworld.ro

      • Enache ionut 9. 12. 2021

        Buna ziua
        Am un s5 max si de ceva vreme nu mai spala
        Nu mai scoate apa ce e de facut?

        • Francisc Specialist 10. 12. 2021

          Buna ziua,
          verificati daca acele orificii prin care trece apa in lavete nu sunt infundate.


          Cu stima,
          robotworld.ro

          • Joc Marian 12. 1. 2022

            Îmi puteți spune ce ar mai trebui curatat pe traseul cu apa. Am folosit în rezervor produse de curățat parchetul și cred ca este înfundat pe undeva. Am aflat tarziu ca se folosește doar apa distilata. Duzele de scurgere le am verificat și nu sunt înfundate. Multumesc!

            • Francisc Specialist 13. 1. 2022

              Buna ziua,
              am rugamintea sa luati legatura cu firma de la care ati achizitionat robotul, pentru aceasta problema. Nu va identificam in sistemul nostru de coamenzi.


              Cu stima,
              robotworld.ro

      • Enache ionut 9. 12. 2021

        Buna ziua
        Am un s5 max si de ceva vreme nu mai spala
        Nu mai scoate apa ce e de facut?

  • Ella 22. 11. 2021

    Scurgeri apă Roborock S5Max

    Bună ziua
    De ceva timp, robotul a început să lase băltoace pe alocuri, în special la zonele de prag. Am constatat că se acumulează apă în zona dintre rezervor și suport mop. Cum aș putea rezolva această problemă?
    Mulțumesc

    • Simona 10. 12. 2021

      Buna ziua,
      Am aceasi problema cu apa care se acumulează in zona dintre rezervor si mop. Pe lângă faptul ca la praguri lasa apa, dacă vreau sa scot rezervorul cu sau fără mop curge apa acumulata. Apa se acumulează si daca sta în stație. L am achizitionat in septembrie 2020 si aspira 80 mp de 3 ori pe săptămână.
      Mulțumesc

      • Lavinia 2. 1. 2022

        Am aceeași problema la robotul meu de vreo săptămâna ,îmi puteți spune dacă ati rezolvat problema și unde ?

      • Simona Plantos 29. 12. 2021

        Buna ziua! Am cumparat in aceasta luna un s5 max. Va rog sa imi spuneti daca e normal sa lase pe parchet urme ( dâre de apa).
        Multumesc!

        • Ionut 17. 1. 2022

          Buna ziua.
          Am un roborock s5max si pe modul mop lasa o dara de 2-3cm in spate
          Posibil sa fie infundata o duza din cele 2 sau ce se intampla, se poate curata/desfunda?
          Aparatul are doar 5 luni de la achizitie.
          Multumesc

          • Francisc Specialist 18. 1. 2022

            Buna ziua,
            incercati sa le desfundati cu o lavetica. Daca problema persista atunci trebuie timis in service pentru diagnoza. Se recomanda sa utilizati doar apa distilata in recipientul de apa.


            Cu stima,
            robotworld.ro

        • Francisc Specialist 29. 12. 2021

          Buna ziua,
          depinde ce urme va lasa. Ne puteti trimite eventual 2-3 poze pe adresa de email [email protected]


          Cu stima,
          robotworld.ro

    • Francisc Specialist 22. 11. 2021

      Buna ziua,
      este posibil sa lase mici băltoace la trecerea peste praguri, pentru ca se scutura putin. Trimiteti-ne cateva poze cu baltile de apa pe adresa noastra de email [email protected] impreuna cu nr. de factura.


      Cu stima,
      robotworld.ro

      • Florescu Aurora 3. 12. 2021

        Bună ziua! Am aceeasi problema. In suportul mop se acumulează apa, când pleacă lasă niște firicele de apa care inainte nu existau iar când termina si rămâne puțin timp cu laveta, când o scot se scurge apa.

        • suciu rozalia 10. 10. 2022

          buna ziua ,oare a-ti reusit sa remediati problmea ?ce este de facut?

        • Robert H 15. 1. 2022

          Buna ziua, ati remediat problema? Si al meu lasa fire de apa si mici balti cand spala.
          Mulțumesc.

  • Nicoleta 16. 11. 2021

    si,inca o intrebare, isi face singur harta sau o facem noi?

    • Francisc Specialist 16. 11. 2021

      Buna ziua,
      in aplicatia mobila puteti salva pana la 3 harti diferite. Le salvati manual.



      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Artagea Nicoleta 16. 11. 2021

    Buna ziua! Pot pune solutie pentru parchet in acest model de aspirator ?
    Multumesc !

    • Francisc Specialist 16. 11. 2021

      Buna ziua,
      se recomanda doar apa distilata in recipientul de apa, fara alte solutii.


      Cu stima,
      robotworld.ro

  • irina 12. 11. 2021

    roborock s5 max

    Cum prgramez un roborock s5 max sa porneasca in fiecare zi la aceeasi ora fara sa intru eu in aplicatie zilnic.

    • Francisc Specialist 22. 11. 2021

      Buna ziua,
      se poate seta în setările de planificare a curățeniei.


      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Cornea Alin 5. 11. 2021

    Eroare Roborock S5 Max

    Buna ziua,
    De cateva zile nu imi mai recunoaste recipientul de apa si laveta. Nu imi pare nici o eroare in aplicatie, dar tot spune sa ma asigur ca recipientul si laveta sunt introduse. Care ar fi problema si care este solutia? Multumesc anticipat!

    • Francisc Specialist 5. 11. 2021

      Buna ziua,
      asigurati-va ca sunt introduse corespunzator, recipientul si laveta. Eventual incercati sa resetati robotul.


      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Bucur Bogdan 22. 10. 2021

    Problema functie mop Roborock S5 MAX

    Salut! Detin un Roborock S5 MAX din 15 Iulie 2020. A functionat perfect pana zilele trecute, si deodata nu a mai functionat functia mop. Intrand pe acest site, am vazut ca si altii au probleme cu functia mop.
    Am facut niste operatiuni, pe care le-am citit aici, pe site,mai exact:
    -reset robot cu succes, problema mop nerezolvata
    -reinstalare aplicatie pe telefon
    -curatare cache aplicatie Roborocck
    -curatare cache Android
    Dupa ce am facut toate astea, nu s-a rezolvat nimic, functia mop tot nu a mers.
    Intr-un final, am muiat un servetel umed in otet, si am sters orificiile de iesire a apei, de mai multe ori. Am si suflat cu putere pe unul din orificii, pana a iesit aer pe calalat orificiu, si invers.
    Acum functia mop functioneaza.Concluzie: recomand folosirea apei dedurizate, distilate(asa cum am vazut ca s-a recomandat aici pe site). Eu nu am folosit o perioada functia mop, si cred ca din aceasta cauza a facut piatra, si fiind infundat, nu a mai functionat. Multumesc celor care au postat idei de solutionare, inclusiv lui Francisc. Toate bune!

    • Adrian 1. 9. 2022

      Eu am folosit apă de băut din comerț (nu distilată ) și după aproape 2 ani s-a înfundat
      Voi trece pe distilată...

    • Francisc Specialist 25. 10. 2021

      Buna ziua,
      ne bucuram ca am putut fi de ajutor.


      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Marius 19. 10. 2021

    Buna ziua

    Ii spun aspiratorului sa imi creeze o harta si nu merge decat 50m dece nu scaneaza toata casa fiind casa pe 1 singur nivel de 100m

    • Francisc Specialist 19. 10. 2021

      Buna ziua,
      incercati sa dati un reset robotului si sa reinstalati aplicatia.


      Cu stima,
      robotworld.ro

      • Adrian 19. 10. 2021

        Aceeasi problema o am si eu. Am patru harti salvate, daca dau reset nu mi se pierd hartile?
        Azi s-au intamplat doua lucruri ciudate;
        1. Am setat sa aspire de doua ori si dupa o tura s-a inttors lla baza, am repetat oeratiunea sii din nou s-a intors la baza dupa o tura.
        2. De la ultimul update aspira in cruce si era o super, nu mai rata nici un loc, azi a aspirat ca inainte de update. Detin un Roborok S6 Pure.

        • Francisc Specialist 20. 10. 2021

          Buna ziua,
          se vor sterge toate hartile la resetare. Trebuie sa ii memorati noi harti.

           

          Cu stima,
          robotworld.ro

  • Cristina 11. 10. 2021

    Roborock s5 nu trage mizeria

    Bună ziua. Am și eu o problema am achiziționat roborock s5 în luna mai pana astăzi nu am avut nici o problema . Folosesc doar funcția de aspirare dar nu mai trage mizeria înăuntru. Țin sa menționez ca filtre tot sunt curățate. Va mulțumesc.

    • Francisc Specialist 11. 10. 2021

      Buna ziua,
      comunicati-ne un nr de factrua, sa va putem ajuta.


      Cu stima,
      robotworld.ro

      • Seulean 15. 11. 2021

        Am aceeasi problema cu un S 6 pure.

  • Bogdan 9. 10. 2021

    Probleme spalare cu mopul.

    Buna ziua.
    Am un S5max si de ceva timp am urmatoarele probleme. Apa nu mai anunge la laveta, laveta e aproape uscata indiferent de ce nivel de spalare dau, dar in schim la denivelari are gresiei curg cateva picaturi de apa pe gresie. Am citit ai sus ca trebuiesc desfundate orificiile prin care ajunge apa la mop
    Cum se desfunda oficiile prin care trece apa in laveta? Pompa se poate desfunda si ea daca este infundata?
    Va mulțumesc pentru răspuns.

    • Francisc Specialist 11. 10. 2021

      Buna ziua,
      se recomanda utilizarea doar apa distilata in recipient de apa, fara alte solutii. Inainte de aspirare, umeziti laveta si dupa o puneti pe robot.
      Incercati sa le desfundati cu o lavetica. Daca problema persista atunci trebuie trimis in service pentru diagnoza.



      Cu stima,
      robotworld.ro

  • alex 8. 10. 2021

    rezervor apa s5max

    as dori sa comand rezervor de apa pt s5max. imi puteti trimite un link va rog cu produsul pentru ca nu reusesc sa l gasesc. multumesc frumos

    • Francisc Specialist 8. 10. 2021

      Buna ziua,
      din pacate momentan nu avem in stoc recipientul de apa si nu avem o data exacta cand o sa ne intre in stoc.
      Aici aveti link-ul: https://www.robotworld.ro/recipient-pentru-apa-pentru-xiaomi-roborock-s5-max-s6-maxv-white 


      Cu stima,

      robotworld.ro

  • Claudiu 2. 10. 2021

    Erori suprafete

    Buna ziua,
    Am achizitionat un Roborock S5Max in Octombrie 2020 si dupa 3 luni a inceput sa dea erori pe 3 tipuri de gresie, ce avem in casa, cu mopul atasat. Pe parchet merge foarte bine si pe gresie fara mop atasat. Ce e de facut?

    • Francisc Specialist 4. 10. 2021

      Buna ziua,
      ce erorii va da robotul?


      Cu stima,

      robotworld.ro

      • Ani 5. 10. 2021

        Roborock s5 max - la curatarea cu mopul lasa zone necuratate. O dunga pe mijloc si 2 pe lateral. Mopul nu curata pe toata suprafata

        • Francisc Specialist 6. 10. 2021

          Buna ziua,
          trimiteti-ne 2-3 poze, sa vedem ce urme va lasa mopul. Pe adresa de email  [email protected]



          Cu stima,

          robotworld.ro

  • Alina Toma 27. 9. 2021

    Mesaj curatare senzori

    Buna ziua! Am un Roborock S5 max . Acum ceva vreme, la finalul ciclului de curatare, tot aparea mesajul "Senzorii nu au fost curatati. Curatati-i cat mai curand." I-am curatat cu o laveta uscata, asa cum scrie in carte, dar mesajul continua sa apara. Ce trebuie facut?
    Multumesc!

    • Francisc Specialist 28. 9. 2021

      Buna ziua,
      incercati sa dati un reset robotului. Daca problema persista atunci trebuie trimis in service sa i se faca o diagnoza.


      Cu stima,

      robotworld.ro

      • Alina Elena Toma 28. 9. 2021

        Multumesc!

        • Alina Elena 29. 9. 2021

          S-a rezolvat! Multumesc inca o data!

  • Cynthia Pinter 26. 9. 2021

    Nu mai aspira

    Buna ziua! Am un Roborock S5 cumparat in 2018 si de ieri nu mai pleaca la curatat. Cand ii dau comanda sa aspire, spune „charging“. Harta nu se deschide decat foarte greu dupa ceva timp si daca aleg o camera sa faca „zone cleaning“ pleaca 3 cm de la statia de andocare si se stinge. Ce e de facut?

    • Francisc Specialist 27. 9. 2021

      Buna ziua,
      trebuie trimis in service sa i se faca o diagnoza. Nu oferim reparatii post-garantie pentru produsele Xiaomi.


      Cu stima,
      robotworld.ro

      • Ioana 1. 4. 2022

        Am aceeași problema un un s7 cumpărat de 2 săptămâni. Nu îmi da nici o eroare, și de o data nu a mai vrut sa plece de la statie. Efectiv îmi spune ca se incarca și cam atât.
        După ultima curățare am găsit dare de apa pe jos.
        Ma puteți ajuta?
        Va mulțumesc

        • Francisc Specialist 1. 4. 2022

          Buna ziua,

          daca este robotul cumparat de la noi va rog sa ne trimiteti mai multe informatii pe email [email protected]
          Daca nu este de la noi incercati sa va adresati vanzatorului.

          O zi frumoasa.

  • Metin 17. 9. 2021

    In timpul aspirarii apare mesajul amortizor blocat si robotul se oprește.am un aspirator s5max negru

    • Francisc Specialist 17. 9. 2021

      Buna ziua,
      verificati amortizorul daca nu este blocat.



      Cu stima,

      robotworld.ro

      • Metin 17. 9. 2021

        Buna ziua! Unde se afla mai exact amortizorul? Multumesc!

        • Francisc Specialist 17. 9. 2021

          Buna ziua,
          se refera la bara de protectie cu care se atinge de perete.



          Cu stima,

          robotworld.ro

  • iulia Pura 31. 8. 2021

    mop

    buna ziua,
    avem un s5 max achizitionat in dec 2021. de ceva vreme lasa apa in urma lui,cate o ''baltuda de 2-10 cm'' din loc in loc nu chiar peste tot. daca detasez rezervorul picura usor din el pe la colturi. care ar fi problema? multumesc,

    • Francisc Specialist 31. 8. 2021

      Buna ziua,
      inseamna ca s-a fisurat recipientul de apa si curge apa din el.

       

      Cu stima,

      robotworld.ro

  • Mihai 27. 8. 2021

    Buna seara . Oare din ce motive nu citește mopul. Când este introdus mopul nu îl vede.

    • Francisc Specialist 30. 8. 2021

      Buna ziua,
      verificati daca l-ati introdus corespunzator. Eventual dati un reset robotului.
       

      Cu stima,

      robotworld.ro

  • Ovidiu Oltean 20. 8. 2021

    Ap in compartimentul de colectare praf!

    Buna ziua.
    Am achizitionat de cateva zile un Roborock S6 vmax si de ieri a inceput sa se umple cu apa compartimentul de colectare a prafului.
    De la ce poate fi?

    • Francisc Specialist 23. 8. 2021

      Buna ziua,
      din pacate trebuie trimis in service sa i se faca o diagnoza. Comunicati-ne un nr. de factura.


      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Elena 17. 8. 2021

    Nu mai funcționează mopul

    Nu mai funcționează mopul …. Care ar fi cauza ?

    • Francisc Specialist 18. 8. 2021

      Buna ziua,
      cauzele pot fi mai multe. Ati utilizat in recipient alte solutii in afara de apa distilata?


      Cu stima,
      robotworld.ro

      • Alina 21. 8. 2021

        Nu funcționează mopul la xiaomi s5 MAX care ar fi cauza?

        • Francisc Specialist 23. 8. 2021

          Buna ziua,
          sa incercati sa desfundati orifici prin care trece apa in laveta. Se recomanda utilizarea doar apa distilata in recipient.



          Cu stima,
          robotworld.ro

  • Robert 7. 8. 2021

    Buna ziua! Dețin un Xiaomi S5, iar când intru în aplicație icoana dispozitivului este înghețată fara a putea sa i dau vreo comanda. Am dezinstalat aplicația, am instalat o din nou aceiași problema! De fiecare data trebuie sa i dau comanda de curățare de la robot, practic aplicația fiind inutilă in acest context. Mă puteți ajuta in acesta problema. Mulțumesc.

    • Francisc Specialist 10. 8. 2021

      Buna ziua,

      din pacate apar erori la aplicatii. Nu avem ce face. Mai incercati sa reinstalati aplicatia.


      Cu stima,

      robotworld.ro

  • Dan 20. 6. 2021

    S5 max

    Buna ziua de la un timp s5 max nu mai trece pragul de delimitare dintre camere . Preciziez ca oana acum le trecea fara nici o problema il am de aproape 1 an si nu mi.a facut probleme, parca nu mai are putere in roti sa depasesca obstacolul. ce poate avea ? multumesc

    • Francisc Specialist 22. 6. 2021

      Buna ziua,
      pana 1.60cm va trece, intre 1.60cm si 2 cm este discutabil. Ce este peste 2 cm nu va trece.
      Daca considerati ca va incadrati in ,,pana in 1.60cm,, atunci puteti reclama acesta problema.


      Cu stima,

      robotworld.ro

      • Elena 26. 6. 2021

        Buna ziua! Am un aspirator robot S5 Max care nu mai depășește pragurile, parca nu mai are putere de aspirare, nu se mai aide ca trage la fel cum o făcea. Il am de 1 an jumatate. A apărut brusc, fara sa fi fost lovit. Pragurile au limita de 1,6 cm. Care ar putea fi problema? Mulțumesc!

        • Antonia 27. 11. 2021

          Bună seara,
          Ati reușit sa rezolvați problema?

        • Francisc Specialist 28. 6. 2021

          Buna ziua,
          trebuie trimis la reclamatii sa i se faca o diagnoza la robot. Furnizati-ne un nr. de factura ca sa va gasim in sistemul nostru de comenzii.

           

          Cu stima,

          robotworld.ro

          • Stoian 16. 10. 2021

            Aceeasi problema o am si eu dupa aproape un an de folosinta in aceeasi locuinta in care nu sa inpotmolit niciodata la praguri le trecea cu brio, nu le mai trece vine perpendicular in ele si tot forteaza sa urce, inainte se intorcea urca cu o roata apoi cu cealalte dac acum nu mai face ca si inainte sta perpendicular pe el si tot forteaza sa urce si la un moment dat da eroare. Eu as dori să-mi dați acces săi fac downgrade la versiunea cu care a venit ca ceva acolo sa intamplat softul lui e mai slab clar ca prima data.

  • Palcau ion 11. 6. 2021

    Xiaomi max 5

    Buna ziua ,in urma mopului lasa pete de apa , mop ul functioneaza dar lasa si pete de apa . Trebuie sa schimb ceva . Are 2 supape mici sub laveta , acelea se schimba cumva, nu mi dau seama sau care e problema ! Roborock max 5 xiaomi .

    • Almășan Mihaela 22. 6. 2021

      Bună ziua aceeași problemă intimpin și eu cu robotul lasă pete de apă și nu știu de ce. Mulțumesc mult a și dori sa știu și eu motivul. O zi bună.

    • Francisc Specialist 11. 6. 2021

      Buna ziua,
      trimiteti-ne 2-3 poze cu petele, pe adresa noastra de email [email protected], la fel si un nr. de factura.


      Cu stima,

      robotworld.ro

  • Axîn Adina 6. 6. 2021

    Roborock s5 max

    Am cumparat un aspirator roborock s 5 max și nu am primit manualul de utilizare.Comanda a fost făcută de la magazinul Altex din Sibiu.Cum il pot trece în limba română?

    • Francisc Specialist 7. 6. 2021

      Buna ziua,
      pentru manualul de utilizare in lb romana, va rugam sa va contactati firma de la care ati achizitionat robotul.


      Cu stima,

      robotworld.ro

  • Amelia Gostian 6. 6. 2021

    Perie laterala

    Buna ziua,
    Am un Roborock Xiaomi s5 plus achiziționat de 2 ani, astazi a aparut o problema, peria laterala nu se mai învârte cand aparatul este in functiune.
    Ma puteți ajuta cu niste sugestii, care ar fi problema si cum o pot rezolva?
    Multumesc,

    • Maria Stanciu 9. 7. 2021

      Aceeasi problema am si eu. Nu se mai invarte peria laterala, eroarea 17. Ce pot face? Nu stiu unde sa-l trimit. Multumesc!

    • Francisc Specialist 7. 6. 2021

      Buna ziua,
      trebuie trimis la reclamatii sa i se faca o diagnoza la robot. Va rugam sa va contactati firma de la care ati achizitionat roobtul.


      Cu stima,
      robotworld.ro

  • DABA ADRIANA 21. 4. 2021

    S5 max

    Bună ziua, dacă covorul are in desen dungi negre, delimitează niște forme geometrice, credeti că se va opri și nu va trece de ele?În apa pentru spălat pot pune Vanish pentru covoare?Multumesc.

    • Francisc Specialist 21. 4. 2021

      Buna ziua,
      robotul va incerca sa evite zone, unde detecteaza coloarea neagra. Este recomandat sa puneti doar apa distilata, eventual puteti pune un pic de solutie pe laveta.

       

      Cu stima,

      robotworld.ro

  • Adamache elena 5. 4. 2021

    Am observat în seara asta ca nu mai merge funcția de spălare.. nu da apa la laveta ca sa spele.De ce oare?

    • maier ramona 1. 6. 2021

      Si eu intampin aceeasi problema daca dau laveta jos in timpul functionarii se vad urmele de apa , cand laveta e pusa nu mai spala deloc.
      Multumesc in avans pt raspuns!

    • Francisc Specialist 7. 4. 2021

      Buna ziua,

      verificati daca nu sunt infundate acele orifici prin care trece apa in laveta si sa incercati sa le desfundati.

       

      Cu stima,

      robotworld.ro

  • Daniela 24. 3. 2021

    Am uitat parola de logare in aplicatia Roborock si acum nu merge deloc sa o schimb. Practic, in cele 5 minute cat e valabil codul de verificare nu imi accepta nicio forma de parola (desi am folosit litere, cifre si simboluri). Am dezinstalat aplicatia, am reinstalat-o si tot nu reusesc sa venerez o alta parola. Cum rezolv aceasta problema?

    • Francisc Specialist 24. 3. 2021

      Buna ziua,

      cel mai bine ar fi, sa va faceti un cont nou.

       

      Cu stima,

      robotworld.ro

  • Marius n 5. 2. 2021

    Cum îi curăț senzori ?

    • Francisc Specialist 8. 2. 2021

      Buna ziua,

      se curata cu o laveta.

       

      Cu stima 

      robotworld.ro

  • Alina 13. 1. 2021

    Se pot pune in recipientul pentru apa si detergenti? Sau doar apa?

    • Jaro Specialist 14. 1. 2021

      Buna ziua,

      se recomanda apa distilata.

       

      cu stima

      robotworld.ro

      • Hada Lenuta 30. 1. 2021

        Cum pot trece de la curatat la spalat

        • Francisc Specialist 1. 2. 2021

          Buna ziua,

          cand puneti laveta in robot el intra automat in functia aspirare spalare, robotul nu are functia doar spalare.

           

          cu stima

          robotworld.ro

          • Marian 6. 2. 2021

            Îmi puteți trimite manualul în limba romana pentru Roborock S5 Max?

            • Francisc Specialist 8. 2. 2021

              Buna ziua,

              trimiteti-ne numaru de comanda ca sa va putem trimite manualul in lb. romana.

               

              Cu stima

              robotworld.ro

  • andrei 9. 1. 2021

    cum adica nu are programare , adica nu se poate seta o ora cand sa porneasca singur? am inteles ca laveta microfibra trebuie achizitionata separat, eu am s5 max inafara de performante as dori sa stiu in mare minus urile la optiunile care le are in minus fata de s5 max, doresc sa l achizitionez pentru o hala mica

  • Magdan Oxana 7. 1. 2021

    Casa etaj

    Buna ziua, cum este cu aspiratorul când ai și etaj? Vreau sa iau unul și am înțeles că e doar pentru un etaj, cu o singura harta.
    Mulțumesc!

    • Jaro Specialist 7. 1. 2021

      Buna ziua,

      S5 Max vine cu o actualizare in aplicatie si poate salva doua harti diferite, S6 vine cu functia doua harti diferite  direct din fabrica.

       

      Cu stima,

      robotworld.ro

      • Adrian D 15. 8. 2021

        Pentru al folosi atat la etaj cat si la parter, cum procedez? Trebuie mutat dock-ul de incarcare de fiecare data, sus/jos?

        • Francisc Specialist 16. 8. 2021

          Buna ziua,
          da! Trebuie mutata si statia acolo unde aspira robotul.


          Cu stima,

          robotworld.ro

  • Simona Alina Onica 1. 1. 2021

    Informatie

    Buna seara, doresc sa achitionez un aspirator Roborock s5 max, dar in casa am gresie care contine si culoarea neagra, culoare pe care am inteles ca nu merge. Ar putea fi o problema in aspirarea acestei suprafete de gresie?

    • Francisc Specialist 5. 1. 2021

      Buna ziua,

      este greu de spus, cu adevarat culoarea neagra este problematica pentru aspiratoare. Daca nu este toata suprafata cu negru ati putea incerca, insa nu va putem spune daca va merge sau nu.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • BOGDAN CRACIUNESCU 30. 12. 2020

    manual de utilizare

    Buna ziua .Am achizitionat un Xiaomi Roborock S5 Max si nu am primit un manual de utilizare in limba (conform legislatiei in vigoare) .Nu exista nici pe site-ul dumneavoastra.Cum pot sa intru in posesia unuia ? Multumesc

    • Francisc Specialist 30. 12. 2020

      Buna ziua,

      ne cerem scuze pentru omiterea acestui aspect, din cauza volumului mare de comenzi colegii din greseala nu va au pus in colet acest Manual. Va rugam sa ne lasati nr de comanda sau scrieti pe email nr de comnada si va trimitem pe email Manualul in limba romana.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Diana 29. 12. 2020

    Gresie de culoare neagra

    Bună ziua!
    Cum se comportă Roborock S5 MAX pe gresie de culoare neagră?
    Mulțumesc
    Diana

    • Jaro Specialist 30. 12. 2020

      Buna ziua,

      robotul nu functioneaza pe culoarea neagra.

       

      Cu stima,

      robotworld.ro

      • razvan 28. 5. 2021

        functioneaza fara probleme. am gresie neagra si merge pe ea fara erori.

    • Jaro Specialist 30. 12. 2020

      Buna ziua,

      robotul se opreste unde detecteaza culoarea neagra.

       

      Cu stima,

      robotworld.ro

  • Carmen 23. 12. 2020

    Roborock S5 max

    Se poate returna fara costuri? Cum procedez in acest caz?
    Multumesc

    • Jaro Specialist 23. 12. 2020

      Buna ziua,

      Termenul de returnare este de 14 zile de la data primirii robotulul, dvs veti avea de achitat transportul  pana la adresa din bucuresti.

       

      cu stima

      robotworld.ro

  • Carmen 23. 12. 2020

    Roborock S5max

    Modelul alb e mai ieftin cu 100 lei , de ce?

    • Jaro Specialist 23. 12. 2020

      Buna ziua,

      pentru ca are culoare alba.

       

      cu stima

      robotworld.ro

  • NICOLETA ANDREI 21. 12. 2020

    Buna ziua,
    Aspiratorul stie sa se opreasca in asa fel incat sa nu cada pe scari?

    • Francisc Specialist 22. 12. 2020

      Buna ziua,

      da stie sa sa opresca, are senzor anticadere.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Saharov Natalia 12. 12. 2020

    Buna ziua,
    Pe negru este disponibil!

    • Saharov Natalia 12. 12. 2020

      Vroiam sa intreb daca este disponibil pe culoarea neagra?

  • Ioan Cotutiu 3. 12. 2020

    Tipuri de suprafețe aspirate

    Acest robot aspira si covoarele?

    • Francisc Specialist 4. 12. 2020

      Buna ziua,

      da aspira si covoarele, dar sa fie cocoare cu fir scurt gen mocheta, nu covoare pufoase sau cu fir lung.

      Cu stima,
      robotworld.ro

      • Mîrza Cristina Mădălina 17. 12. 2020

        Bună ziua,am cumpărat si eu un S5 max dar nu are instrucțiuni in limba română.Puteti sa imi trimite-ți si mie ,vă rog?

        • Francisc Specialist 17. 12. 2020

          Buna ziua,

          nu va identificam in sitem ca aveti la noi o comanda pentru S5 max, sigur ati cumparat de la noi produsul? Care este nr de ocmanda?

          Cu stima,
          robotworld.ro

  • Ovidiu 26. 11. 2020

    Service center București

    Buna ziua, mă interesează unde este locația service-ului autorizat din zona București și Ilfov, sau daca se expediază in afara României pentru reparatii pe perioada de garanție.
    Mulțumesc.

    • Francisc Specialist 27. 11. 2020

      Buna ziua,
      servisul pentru produse este in Cehia. Produsele se trimit de client pe adresa din Bucuresti si mai departe se ocupa Coletaria.ro de trimiterea in Cehia. 

      Cu stima,
      RobotWorld.ro

  • Ibinceanu nela 25. 11. 2020

    Laveta S5max

    Buna ziua cat costa o laveta ptr s5 max

    • Francisc Specialist 25. 11. 2020

      Buna ziua,

      aici gasiti lavete si pretul https://www.robotworld.ro/laveta-mop-pentru-xiaomi-roborock-2-buc

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Rusu Dana 24. 11. 2020

    Rezerve S5 max

    Avem modelul S5 max, lavetele sunt universale, ce filtre trebuie sa comandam?

    • Francisc Specialist 25. 11. 2020

      Buna ziua,

      filtrele gasiti aici https://www.robotworld.ro/filtre-lavabil-impermeabil-xiaomi-2-buc si aici https://www.robotworld.ro/filtre-pentru-xiaomi-2-buc
      Lavete nu sunt universale, aici gasiti lavete https://www.robotworld.ro/laveta-mop-pentru-xiaomi-roborock-2-buc

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • MARCEL POROF 22. 11. 2020

    Am comandat si primit de la dumneavoastra un aparat Roborock Vacuum Cleeaner S5Max dar nu si instructiunile de utilizarea in limba romana, asa cum era normal. Cum trebuie sa procedez pentru a intra in posesia lor. Multumesc!

    • Francisc Specialist 23. 11. 2020

      Buna ziua,

      ne cerem scuze pentru neplacerea creata, colegii cel mai proabil din cauza volmului de munca marit in aceasta perioada au omis sa va puna manualul in colet. 
      Scrieti-ne nr de comanda sau Nume pe care ati avut comanda, ca sa va trimitem pe email manulal in limba romana. Dupa adresa de email care scrieti mai sus nu gasim o comanda.

      Cu stima,
      robotworld.ro

      • Gabriela 5. 12. 2020

        Buna seara,
        Am un Roborock S5 Max l-am achiziționat pe data de 06.11.2020,am o problema si anume mopul nu mai sta la locul lui,de fiecare dată cade,il găsesc prin casă.
        Va rog frumos sa ma ajutati.
        Va mulțumesc frumos!

        • Francisc Specialist 7. 12. 2020

          Buna seara,

          este greu de spus prim mesaje care poate fi problema, va rugam sa va adresati Vanzatorului de produs pentru indrumare.

          Cu stima,
          robotworld.ro

  • Alexandra 22. 11. 2020

    Buna!
    Imi puteti spune, va rog, daca Roborock S5 max aspira si parul de animale? Va multumesc!

    • Francisc Specialist 23. 11. 2020

      Buna ziua,
      desigur ca aspira si parul de animale.

      Cu stima,
      robotWorld.ro

    • Francisc Specialist 23. 11. 2020

      Buna ziua,

      da aspira si parul de animale sau oameni.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Stanescu Felicia 18. 11. 2020

    Buna ziua!
    as dori sa stiu care sunt dimensiunile aspiratorului Robrock S5 Max ( ma intereseaza in mod special diametrul ). Multumesc!

    • Francisc Specialist 18. 11. 2020

      Buna ziua,

      aici gasiti va rog dimensiuni 

      • Dimensiuni: 35 x 35,3 x 9,65 cm


         

      Cu stima,
      robotworld.ro 

  • Graur Nicoleta 13. 11. 2020

    Aspirator robot

    Buna ziua,
    Manual in limba romana? unde pot gasi?
    se poate sa imi transmiteti pe mail/.
    Multuemsc

    • Francisc Specialist 16. 11. 2020

      Buna ziua,
      avem nevoie sa va identificam comanda. După aceasta adresa de email [email protected]. nu am gasit nimic in baza de date. Va rugam sa ne furnizati un email, numar de telefon, numar de comanda.
      Multumim.

      Cu stima,
      robotworld.ro

      • Gabriela 5. 12. 2020

        Buna seara,
        Manual in limba română?
        Poate ma puteți ajuta.
        Va mulțumesc!

        • Francisc Specialist 7. 12. 2020

          Buna ziua,

          va rugam sa ne dati nr de comanda, sa putem verifica daca ati cumparat de la noi produsul.

          Cu stima,
          robotworld.ro

  • Irimia Christel 6. 11. 2020

    Roborock S5 max

    Buna ziua ! As dori sa stiu daca roborock s5 max aspira si sterge cu mopul in acelasi timp sau sunt functii separate !
    Multumesc !

    • Francisc Specialist 6. 11. 2020

      Buna ziua,

      da aspira si sterge in acelasi timp sau se poate selecta doar aspirare.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Rauta 6. 11. 2020

    Vreau sa cumpăr S5 MAX

    As dori sa știu ce prag poate sa treacă? Am pragul de maxim 5 mm!

    • Francisc Specialist 6. 11. 2020

      Buna ziua,
      poate trece pragul de 1.6cm aproximativ.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • GRIGORAS JULIETA 30. 10. 2020

    Bună ziua!
    Îmi puteți indica, vă rog, un tutorial/ ghid referitor la erorile care pot apărea? Am vizionat tutorial pe care l-ați recomandat altcuiva dar nu sunt expuse acolo toate manevrele de întreținere pe care trebuie să le facem. Puteți indica ceva mai complet?
    Mie îmi dă la pornire eroare 4 și nu știu ce să fac. Mulțumesc!

    • Francisc Specialist 2. 11. 2020

      Buna ziua,

      in Manualul de utilizare gasiti Dvs explicatii la toate erorile care pot aparea si explicatii la ele.

      Cu stima,
      robotworld.ro

      • Babosan Maria 9. 11. 2020

        De ce nu aveți manual în limba română pt Roborock S5 Max???

        • Francisc Specialist 10. 11. 2020

          Buna ziua,

          avem Manual de utilizare in limba romana. Nu imi dau seama cum ati ajuns la concluzia ca nu avem Manual de utilizare in limba romana?

          Cu stima,
          robotworld.ro

          • Codrean Alexandra 14. 11. 2020

            Unde este acel manual? Și eu il doresc.

            • Francisc Specialist 16. 11. 2020

              Buna ziua,
              formularul se trimite in colet cu produsul. După aceasta adresa de email [email protected] nu am gasit comanda in baza noastra de date.

               

              Cu stima,
              robotworld.ro

            • Aurelia 14. 11. 2020

              Buna ziua. Si eu as dori manual in limba romana va rog. Va las adresa de mail [email protected]
              Multumesc

              • Francisc Specialist 16. 11. 2020

                Buna ziua,
                va rugam sa ne trimiteti numarul comenzii sau numarul de telefon, după aceasta adresa de email [email protected] nu am identificat comanda D-voastra.
                Multumim.

                Cu stima,
                RobotWorld.ro

  • Rauta 23. 10. 2020

    Vreau sa cumpăr S5 MAX

    As dori sa știu ce prag poate sa treacă? Am pragul de maxim 5 mm!

    • Francisc Specialist 23. 10. 2020

      Buna ziua,

      praguri de până în 1.6cm poate trece.

      Cu stimă,
      robotworld.ro

  • Colta Mădălina 21. 10. 2020

    Senzori

    Buna ziua!
    Cei 3 senzori pe care ii are in plus il ajuta sa treaca de mai multe ori printr-un loc daca acesta este mai murdar? Si daca da, mai exista si un alt model care sa aiba acesti senzori si max 7 cm inaltime?
    Va multumesc mult!

    • Francisc Specialist 22. 10. 2020

      BUna ziua,

      senzorii il ajuta pentru orientare mai buna in spatiu, cartografierea zonei si sigur partea de harta si curatenie cat mai profunda.
      Un aspirator cu aceste specificatii si cu inaltime sub 7cm nu avem din pacate.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Braun Robert 18. 10. 2020

    Filtre apa

    De ce puneți la accesorii filtre de apa care nu sunt pentru Roborock S5 MAX? Am comandat pentru ca am crezut ca trebuie schimbate.

    • Francisc Specialist 18. 10. 2020

      Buna ziua,

      imi pare rau, nu inteleg ce ati dorit sa transmiteti. Care filtru recomandat pentru S5 max nu se potiveste cu adevrat cu acest robot?  Be dati linkul produsului sau cod despre care vorbiti?
      Este foarte putin posibil ca sa fie pus gresit ca si recomandare pe site, poate va ati comandat pentru un alt model.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Cosma 9. 10. 2020

    Care este diferenta intre Max5 alb si negru in afara de culoare?

    • Adina 11. 10. 2020

      Se pot pune solutii de curatare in vasul cu apa?

      • Francisc Specialist 11. 10. 2020

        Buna ziua,

        nu este recomandat sa puneti solutii in rezervor de apa, doar apa distilata.

        Cu stima,
        robotworld.ro

    • Francisc Specialist 9. 10. 2020

      Buna ziua,

      doar culoarea este diferenta intre ele.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Alin Mihai Stoicescu 5. 10. 2020

    Serviciu garantie

    Cat de repede se solutioneaza situatiile de service?
    Aveti serviciul de garantie extinsa?

    • Francisc Specialist 5. 10. 2020

      Buna ziua,

      nu avem garantie extinsa momentan. Legat de servis, este o intrebare relativ generala ce ati pus.
      Daca ii vorba de reclamatii, acestea se rezolva in termen maxim de 30zile, sigur in general se rezolva mult mai repede in descurs de 2 saptamani +-.

      Daca ii vorba de servis oentru produse externe depinde de problema care este, nu se poate da un termen fara a avea ceva clar de la Dvs in intrebarea pusa.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Rauta 26. 9. 2020

    Vreau sa cumpăr S5 MAX

    As dori sa știu ce prag poate sa treacă? Am pragul de maxim 5 mm!

    • Francisc Specialist 28. 9. 2020

      Buna ziua,

      inaltimea pragului pana la care poate trece, este de 1.5cm.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Szabo 24. 9. 2020

    Bună seara, vă rog am văzut ca este pe stoc recipientul de mizerie la prețul de 159 lei , negru , este compatibil și pentru robot alb? Mulțumesc

    • Francisc Specialist 25. 9. 2020

      Buna ziua,

      aici gasiti pe alb va rog https://www.robotworld.ro/recipient-pentru-praf-murdarie-pentru-xiaomi-white

      Cu stima,
      robotwolrd.ro

  • Ionut 18. 9. 2020

    Versiune 2019 sau 2020?

    salutare,
    ma intereseaza sa-l achizitionez dar as vrea sa stiu daca e versiunea 2019 sau 2020?
    multumesc!

    • Francisc Specialist 21. 9. 2020

      Buna ziua,

      sunt din anul 2020.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • mihaela 12. 9. 2020

    curatare senzori

    buna ziua,
    cum se curata senzorii ?
    am mesaj ca trebuie curatati.

    • Francisc Specialist 15. 9. 2020

      Buna ziua,

      aici gasiti un scurt tutorial de mentenanta:
      https://www.youtube.com/watch?v=CbbaFBFu2Gs

      Cu stima,
      robotwolrd.ro

  • Ioana 31. 8. 2020

    Acces sub corpuri de mobilier

    Buna ziua,
    Imi puteti spune, va rog, daca Roborock S5 max poate curata si sub corpuri de mobila cu picioare de 10 cm? Am citit ca inaltimea lui este de 9,65 cm, dar nu scrie niciunde daca are vreun senzor care sa ii blocheze/permita accesul sub astfel de corpuri.
    Multumesc!

    • Francisc Specialist 31. 8. 2020

      Buna ziua,

      din pacate acest subiect este destul de sensibil de discutat, poate curata in principiu pe sub corpuri, dar s-ar putea sa aiba si probleme sa intra acolo din cauza spatiului foarte fix. NU va pot garanta 100% ca va merge acolo. SUnt cazuri cand totul ii ok si merge, sunt unde nu merge. Dar aici ii vorba in general si de problema ca poate ii mai putin de 10cm sau ii mai multe de 10cm.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Denis 21. 8. 2020

    Buna ziua,
    Va rog sa -mi spuneti daca Modelul S 5 ar face fata pentru aspirare, in cazul in care avem o casa cu doua nivele cu o suprafata de 180 mp /nivel

  • Oliviu 7. 8. 2020

    Accesorii originale Roborock S5 Max - alb

    Va rog sa-mi spuneti ce accesorii ORIGINALE(repet, doar originale, nu compatibile) aveti pe stoc pentru Roborock S5Max alb?(peria principala, filtru Hepa, peria laterala, mop, filtre de la rezervorul de apa)
    Multumesc.

    • Francisc Specialist 10. 8. 2020

      Buna ziua,

      toate accesoriile care apar langa produsul Xiaomi S5 max si au status ,,IN STOC,,, sunt in stoc si sunt originale. Ce apare cu ,, verificare disponibilitate,, in principiu nu sunt in stoc.

      Cu stima,

      robotworld.ro

Introduceți întrebarea

Produsul a fost adăugat în coș

Închideți

În coș

Transport GRATUIT!

Produsul a fost adăugat pentru comparație

Zavřít

Comparați totul