Treceți la cuprins | Treceți la meniul principal | Treceți la căutare

Xiaomi Roborock S6 (S65) - black

Întrebări pentru Aspirator robot Xiaomi Roborock S6 (S65) - black

Înapoi la detalii

Întrebările dumneavoastră

Introduceți întrebarea

  • Cristea 25. 10. 2024

    Eroarea 12

    Buna ziua, eroarea 12 imi tot zice, si imi blincaie un red rosu, nici nu mai incarca!

    • Francisc Specialist 25. 10. 2024

      Bună ziua,

      Eroarea 12 la Xiaomi Roborock S6 poate indica o problemă de alimentare sau de contact. Vă sugerăm să verificați conexiunea la stația de încărcare și să curățați contactele. Dacă problema persistă, vă recomandăm să contactați service-ul pentru o verificare detaliată.

      Cu stima,

      robotworld.ro

  • Carmen draghici 12. 5. 2024

    Roborock s6 max v

    Buna ziua, am roborock s6 max v de aprox 2 ani iar azi , dupa curatarea et 1 am dat sa curete parterul dar nu mai functioneaza laserul. L-am verificat si nu e blocat. Ce ar putea fi?

    • Francisc Specialist 13. 5. 2024

      Buna ziua,
       este posibil să existe o defecțiune a unei componente, motiv pentru care ar fi indicat să trimiteți produsul in service pentru diagnoza.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Igor 16. 3. 2024

    Nu se resetează WiFi

    Am deja de 1,5 ani Roborock S6 MaxV. Astăzi am încercat să-l pornesc pentru cliring dar mi-a indicat în aplicație că este off-line. Conform instrucțiunile am făcut întocmai conectarea, ca până la sfârșit să-mi indice că conexiunea a eșuat. Am încercat de câteva ori: am făcut și reinstalarea altei rețele WiFi (în casă am 3) însă problema a rămas aceiași: la pct.1 si 2 a pus bifa albastră, dar la pct.3 cruce roșie la care scrie că " Dispozitivul se conectează la rețea..."

    • Francisc Specialist 18. 3. 2024


      Buna ziua,
       este posibil să existe o defecțiune a unei componente sau o eroare, motiv pentru care ar fi indicat să trimiteți produsul în reclamație. Vă sfătuim să contactați furnizorul de la care ați achiziționat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Ioana Oana 28. 2. 2024

    Roborock S6 MaxV

    Bună ziua . Am un robot Roborock S6 și nu mai funcționează mopul . Aseară a funcționat … acum nu mai șterge . Ce este de făcut ?

    • Francisc Specialist 28. 2. 2024

      Bună ziua,
         vă recomandăm să verificați contactele de pe robot și mop, precum și orificiul prin care trece apa în lavetă, pentru a vă asigura că nu este infundat. Dacă problema persistă, este posibil să fie o defecțiune la nivelul unei componente. În acest caz, vă sfătuim să trimiteți produsul pentru reclamație, pentru a beneficia de remedierea corespunzătoare a situației.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Maria 10. 2. 2024

    Mop

    Buna ziua ,
    Se poate folosi la roborock q7 apa de la uscătorul de rufe ?
    Mulțumesc

    • Francisc Specialist 12. 2. 2024

      Buna ziua,
      se recomanda sa utilizati doar apa curata/distilata, fara alti agenti de curtatare.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Cristina 9. 2. 2024

    Eroare senzor laser.

    Bună ziua,
    Dețin un Roborock S7 MaxV Ultra, care are următoarea eroare: eroare laser, LDS blocat!
    Are abia 3 luni, achiziționat din Altex.
    Iar când l am trimis în garanție am primit următorul mesaj:
    Buna ziua.
    Produsul aspirator robot marca Roborock a fost diagnosticat in service autorizat si s-a constatat ca nu mai intruneste conditiile de garantie "s-a folosit detergent".
    Produsul poate fi reparat doar contra cost conform deviz in valoare de 320 ron + tva.
    Pentru a putea incepe reparatia este necesar acordul dumneavoastra.
    In cazul refuzului devizului se percepe o taxa de diagnoza in valoare de 135 ron + tva
    Va multumim.”
    Nu folosesc detergent decât apă distilată, iar ei spun ca nu ca s a folosit detergent… ce pot face in această situație…?
    Mulțumesc!

    • Francisc Specialist 12. 2. 2024

      Buna ziua,
      reclamatia nu ne apartine. Va sfatuim sa lamuriti acest aspect cu firma de la care ati achizitionat robotul, la care aveti garantia - Altex.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Antoaneta 30. 1. 2024

    Buna ziua,
    Care sunt solutiile de curatare acceptate pt functia mop?
    Multumesc frumos!

    • Francisc Specialist 30. 1. 2024

      Buna ziua,
      va informam ca nu comercializam solutii speciale pentru functia de mop a produselor Roborock. Recomandam sa utilizati apa curata sau distilata, fara adaugarea altor agenti de curatare din comert.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Marta Bodea 16. 1. 2024

    Intrebari

    Bună dimineața !Spuneți-i mi ,va rog exista și service post garanție pentru roborock în general.Eu am roborock xiaomi s6.A expirat perioada de garanție .As vrea sa știu dacă-l mai pot repara sau îmi cumpăr altul . Imi lipsește mult în gospodărie.Menționez sunt din salaj ,în cazul în care sunt servicii post garanție în zonă.
    VĂ mulțumesc mult.

    • Francisc Specialist 16. 1. 2024

      Bună ziua,
      dorim să vă informăm că nu furnizăm servicii de service post-garanție. Ne pare rău!

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Maria T. 29. 11. 2023

    Roborock S6 MaxV functia mop nu mai merge

    Buna ziua,
    Detin un Roborock S6 MaxV negru si de o saptamana functia mop nu mai merge. Nu apare nicio o eroare, dar nu mai curge apa pe mop pentru a spala. Am suflat in furtunul din rezervor, nu pare infundat. Ce ar trebui sa mai verific?
    Multumesc,
    Maria

    • Adina Gheorghe 3. 2. 2024

      Buna ziua,
      Si eu am aceeasi model de aspirator cu aceeasi problema, dar nu mai este in garantie.
      L-ati reparat? Cum ati rezolvat ?
      Multumesc!

      • Florentina 13. 11. 2024

        Buna seara! Am aceeasi problema, cum ati rezolvat?

    • Francisc Specialist 29. 11. 2023

      Buna ziua,
       s-ar putea să aveți o problemă cu mop și ar fi indicat să-l trimiteți la reclamație. Vă sfătuim să contactați furnizorul de la care ați achiziționat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie. Societatea noastra asigura reparatia in perioada de garantie doar pentru produsele comercializate de noi.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Cristian 5. 7. 2023

    .

    Am un s6 v max. Imi spune ca are eroare 12. Nu mai incarca cu toate ca este conectat la incarcator. Aveti idee ce poate fi ?

    • ROBOROCK s6 11. 8. 2023

      Buna ziua am si eu un ROBOROCK s6 si nu mai stiu ce sa ma fac cu el pt ca manifesta o eroare ciudata.
      In momentul cand ii dau ,,clean,, aparatul iasa din statie si in momentul cand se deconecteaza de la curent se opreste.adica se stinge de tot.inclusiv ledul de la wifi nu mai functioneaza si se deconecteaza si de la net.in aplicatie arata ca face cleaning si nu mai functioneaza nici app ul.adica sa ii trimit in statie inapoi.....chiar nu stiu ce sa ma fac cu el.l am trimis de 3 ori in service la Altex si imi vine acasa,mapeaza ap ul dupa care nu mai merge......

      • Petruta Cristina 23. 9. 2023

        Buna ziua, ati rezolvat ceva? Si eu am aceeasi problema cu el. Se poate face ceva? Multumesc.

      • Francisc Specialist 11. 8. 2023

        Buna ziua,
        va sfatuim sa intrebati la servisul unde ati avut robotul la reparatie, ca la revenire din service robotul dvs prezinta in continuare probleme de functionare. Noi nu va putem ajuta cu service, nu avem service post-garantie pentru marca Roborock. Imi pare rau!

        Cu stima,
        robotworld.ro

    • Francisc Specialist 6. 7. 2023

      Buna ziua,
      va sfatuim sa verificati conectori de pe statie si robot daca sunt curati. In caz contra trebuie trimis robotul in service pentru diagnoza.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Aura 10. 6. 2023

    Roborock s8+

    Ce soluții recomandați sa pun in acest mop, pe langa apa dustilata?
    Mulțumesc frumos

    • Francisc Specialist 12. 6. 2023

      Buna ziua,
      se recomanda sa utilizati doar apa curata/distilata fara alti agenti de curatare.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Marina 23. 4. 2023

    Roborock S6

    Buna ziua. Am achizitionat in urma cu o luna jumate un aspirator Roborock S6 si dupa o pauza de o săptămână butonul dr pornire/oprire lumineaza intermitent si butonul de wifi nu mai lumineaza. Pe telefon imi apare deconectat. I-am dat si restart si nu s-a schimbat nimic. Nu a fost lovit sau ceva, pur si simplu a stat cateva zile fara sa aspire, dar a stat in charger

    • Andreea 13. 7. 2023

      Buna ziua! Ați rezolvat ceva? Și mie îmi face la fel...

    • Francisc Specialist 24. 4. 2023

      Buna ziua,
      va sfatuim sa luati legatura cu furnizorul de la care ati cumparat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie. Societatea noastra asigura reparatia in perioada de garantie doar pentru produsele comercializate de noi. 

      Cu stima,
      robotworld.ro
       

  • Cristi 10. 1. 2023

    Roborok s7

    Salut. Roborok s7 nu se conecteaza la internet

    • Francisc Specialist 11. 1. 2023

      Buna ziua,
      ati urmat pasii din manualul de utilizare, pentru conectare? Este nevoie sa aveti conexiunea 2.4Ghz la internet, altfel nu va puteti conecta.

      Cu stima,
      robotworld.ro

      • George 3. 9. 2023

        Buna ziua,
        Am un s7. Din martie pana in august 2023 a functionat pe o conexiune digi cu un iphon 14pro. I august am avut telefonul cateva zile in service. Cand am reinstalat aplocatia s7 nu se mai conecteaza.
        Ce trebuie sa fac?
        Multumesc

        • Francisc Specialist 4. 9. 2023

          Buna ziua,
          va sfatuim sa incercati conectarea de pe alt telefon sa vedeti daca vi se conecteaza. Daca dupa servisarea telefonului nu va finctioneaza inseamna ca este undeva problema la telefon sau este problema de moment a aplicatiei de la Roborock. Va sfatuim sa luati legatura cu cei de la Roborock daca in continuare o sa intampinati probleme cu aplicatia.

          Cu stima,
          robotworld.ro

  • Nicolae Ilie 17. 12. 2022

    Bună!
    Cum pot conecta doua telefoane la un Roborok s6maxv.
    Mulțumesc!

    • Francisc Specialist 19. 12. 2022

      Buna ziua,
      utilizand acelasi User Name.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Laura Biteanu 16. 12. 2022

    Roborock S6 Pure

    Buna ziua!
    Am un roborock S6 pure si ambele butoane lumineaza nonstop intermitent iar robotul nu mai comunica deloc cu baza, nici din aplicatie si nici manual. Chiar si daca baza nu este conectata la priza, cele doua butoane lumineaza intermitent.
    Multumec frumos!

    • Francisc Specialist 19. 12. 2022

      Buna ziua,

      incercati o resetare a robotului. Daca problema persista va sfatuim sa luati legatura cu furnizorul de la care ati cumparat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie. Societatea noastra asigura reparatia in perioada de garantie doar pentru produsele comercializate de noi. 

      Cu stima,
      robotworld.ro

      • Apostol Anamaria 11. 8. 2024

        Bună ziua, am și eu S6 pure și îmi zice să îi dau restart dar nu știu cum, mă puteți ajuta vă rog

        • Francisc Specialist 12. 8. 2024

          Bună ziua,

            vă sfătuim să consultați manualul de utilizare pe care l-ați primit pentru această operațiune.

          Cu stimă,
          robotworld.ro

  • Boteanu Mariana 24. 10. 2022

    Buna ziua!
    Doresc sa mi spuneti cum.pot marca o zona pe care nu vreau sa o aspire un robot S6 pure.
    Multumrsc!

  • Aura Cehan 21. 7. 2022

    Robotul nu porneste

    Incerc sa pornesc aspiratorul un Roborock S6Max V si se aprind intermitent led-urile de la cele 3 butoane.

    • Francisc Specialist 21. 7. 2022

      Buna ziua,
      ne pare rau pentru situatia dvs. Va rugam sa ne transmiteti pe email [email protected] un scurt filmulet cu problema robotului.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • SCHIWAGO ECATERINA 1. 7. 2022

    Probleme laveta

    laveta nu se umezeste in conditiile in care rezervorul are apa. Am alimentat totdeauna doar cu apa distilata. Multumesc

    • Francisc Specialist 4. 7. 2022

      Buna ziua,

      daca robotul este cumparat de la noi, pentru reclamatii va rugam sa ne contactati pe email.

      Cu stima,
      echipa Robotwolrd.ro

  • Pavel George 24. 6. 2022

    Nu porneste programul de aspirare

    Incerc sa pornesc aspiratorul un Roborock S6Max V si imi da mesajul de incarcare.
    Mentionez ca am sters aplicatia, am resetat wifi robot, se conecteaza la retea care este un WIFI_2,4G dar la orice incecare de clean da mesaj de charging neplecind din dockstation.
    Multumesc anticipat de raspuns.

    • Francisc Specialist 27. 6. 2022

      Buna ziua,
      din pacate trebuie trimis in service pentru o diagnoza.Va sfatuim sa luati legatura cu furnizorul de la care ati cumparat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie. Societatea noastra asigura reparatia in perioada de garantie doar pentru produsele comercializate de noi. 

      Cu stima,
      robotworld.ro
       

  • Anda 6. 6. 2022

    Eroare 14 Roborock s6

    Am avut aspiratorul Roborock S6 in service, i s-au schimbat conectorii incarcare insa cand l-am adus acasa ne da eroarea 14, eroare baterie. Am incercat sa resetez wifi, beculetul licare dar nu se conecteaza la telefon. Cele 2 butoane licare concomitent, dupa care se face rosu cel de pornire.

    • Francisc Specialist 7. 6. 2022

      Buna ziua,
      va sfatuim sa luati legatura cu furnizorul de la care ati cumparat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie. Societatea noastra asigura reparatia in perioada de garantie doar pentru produsele comercializate de noi. 

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Oana 3. 4. 2022

    Roborock s6 pure

    Buna ziua, de ce nu imi pot conecta robotul la tel prin wifi? I am dat si reset si am urmat toti pasii. Este vorba de un roborock s6 pure

    • Francisc Specialist 4. 4. 2022

      Buna ziua,
      verificati daca aveti conexiunea la internet 2,4GHz.


      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Timar Tibor 7. 12. 2021

    Buna seara
    Am un robot Roborock S6 sí i mi da eroarea 118 ODO dreapta .Ce Imi sfatuiti sa fac.Robotul a fost achizitionat in noiembrie alul trecut.
    Cu stima
    Timar

    • Francisc Specialist 8. 12. 2021

      Buna ziua,
      incercati sa ii dati un reset la robot. Daca eroarea persista atunci sa luati legatura cu firma de la care ati achizitionat robotul.


      Cu stima,
      robotworld.ro

      • David Radut 4. 1. 2022

        Bună ziua, am achiziționat un robot s6 și nu îl pot conecta la telefon din cauza ca nu am parola la internet și necesita una neapărat... îl pot folosi și fără aplicație?

        • Francisc Specialist 5. 1. 2022

          Buna ziua,
          robotul se poate utiliza si fara aplicatie, doar din butoane.


          Cu stima,
          robotworld.ro

  • Benchea Liuta Maria 30. 11. 2021

    Problema suprafete

    Bună ziua! Am achiziționat un aparat roborock s 6 max dar nu aspira și nici nu trece peste o anumita zona din living unde nu exista niciun obstacol iar parchetul are o culoare deschisa, aveți idee care ar putea fi cauza?

    • Francisc Specialist 2. 12. 2021

      Buna ziua,
      incercati sa ii dati un reset la robot. Daca problema persista sa luati legatura cu firma de la care ati achizitionat robotul.



      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Draghici Claudiu 23. 11. 2021

    Partajare

    Cum partajez un dispozitiv xiaomi s6?

    • Francisc Specialist 24. 11. 2021

      Buna ziua,
      in ce sens sa partajati?


      Cu stima,
      robotworld.ro

      • Birau Carmen 13. 4. 2022

        Poate fi conectat/legat/comandat un robot curatenie S7 pe 2 telefoane?
        Ce înseamnă partajare la robot?

        • Francisc Specialist 13. 4. 2022

          Buna ziua,
          va puteti conecta de pe doua dispozitive, daca utilizati acelasi User Name.  La a doua intrebare, nu intelegem la ce mai exact faceti referire.


          Cu stima,
          robotworld.ro

  • Camelia T 18. 11. 2021

    Nu spala

    Buna ziua ,Am un aspirator Roborock S6 Max V,niciodată nu a spălat bine ,făcea o dunga subțire de apa pe o parte ,acum nu mai face nici aceasta dunga ,ce sa fac ? Apa este setată la maxim .Va rog sa ma îndrumați .Va multumesc anticipat.

    • Francisc Specialist 18. 11. 2021

      Buna ziua,
      se recomanda utilizarea doar apa distilata in recipient. Verificati daca nu aveti infundate acele orificii prin care trece apa in laveta. Trebuia sa faceti o reclamtie la firma de la care ati achizitionat robotul, daca de la inceput ati intampinat probleme.


      Cu stima,
      robotworld.ro

      • Pop Roxana 15. 4. 2022

        Am un aspirator roborook s6 max v , si mai nou nu vrea sa mai spele pe jos.
        Nu iese apa din rezervor.
        Imi puteti spune care este problema?

        • Francisc Specialist 19. 4. 2022

          Buna ziua,
          verificati orificiile prin care treca apa in laveta, daca nu sunt infundate. Sa recomanda sa utilizati doar apa curata, distilata in recipient.


          Cu stima,
          robotworld.ro

          • Adriana 10. 8. 2024

            Bună ziua. Și dacă s-a înfundat, cum pot rezolva această problemă? Mulțumesc.

      • Gabriela 19. 2. 2022

        Îmi puteți spune va rog cum sa curat rezervorul de apa la robot roborock s5 ,din pacate am folosit apa plata și sa depus pe el ,de o săptămâna nu mai spală pe jos ?
        Va mulrumesc

        • Francisc Specialist 21. 2. 2022

          Buna ziua,
          va recomandam sa va achizitionati un recipient nou.

          Cu stima,
          robotworld.ro

  • Tatiana 30. 10. 2021

    Funcția mop

    Buna ziua, am cumpărat de 3 luni roborock s6. De citeva zile nu spală, cind introduc rezervorul îmi spune ca a fost introdus, însă la pornirea aspiratorului spune ca nu este acest rezervor. Am încercat de mai multe ori și fără rezultat . Lavetă se uda, dar nu spală. Cit apa este la început atit și la sfirsitul procesului.
    Și o alta întrebare , modelul dat are doar 2 moduri de spalare( încet și tare). In aplicație nu e inclusă aceasta opțiune, trebuie doar manual de ales modul de spălare? Știu ca la s5, in aplicație apare . Mulțumesc

    • Francisc Specialist 1. 11. 2021

      Buna ziua,
      sa resetati robotul si sa reinstalati aplicatia. Se recomanda doar apa distilata in recipientul de apa. Daca problema persista, sa luati legatura cu firma de la care ati achizitionat robotul.

       


      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Razvan 16. 9. 2021

    S6 maxv

    Bună ziua,am un s6 maxv(de o luna il am) si nu mai spala de loc pe jos nu se mai umezeste laveta am.imcercat sa curăț orificile cu un ac dar tot nu funcționează.oare ce pot sa ii fac?

    • Francisc Specialist 16. 9. 2021

      Buna ziua,

      din pacate trebuie trimis in service sa i se faca o diagnoza. Comunicati-ne un nr de factura, sa va identificam in sistemul nostru de comenzii.


      Cu stima,

      robotworld.ro

  • Pirvu 23. 7. 2021

    5max

    Buna ziua am observat ca robotul nu mai spala (nu mai umezeste laveta ) desi rezervorul este plin cand introduc laveta robotul o recunuaste dar cam atat. Mulțumesc aticipat

    • Ionela 4. 8. 2021

      Puteti pune o Poza cu acele orificii..? Tot incerc sa desfund dar tot nu uda laveta si ma gandesc ca poate nu curat unde trebuie..

      • Francisc Specialist 5. 8. 2021

        Buna ziua,
        daca nu va uda laveta, atunci trebuie schimbate filtre de apa. Le gesiti pe urmatorul link: https://www.robotworld.ro/xiaomi-roborock-s6-black/accesorii

         

        Cu stima,

        robotworld.ro

    • Francisc Specialist 26. 7. 2021

      Buna ziua,
      verificati daca nu aveti acele orificii infundate, prin care trece apa in laveta.
       

      Cu stima,

      robotworld.ro

  • Vakentuna 25. 4. 2021

    S5 max

    Bună ziua. Am un robot S5max de 2 luni. A funcționat foarte bine pana astăzi, pe modul spălare ii rămân picături de apa la distante egale
    Menționez ca este setat la nivelul minim, laveta este umezita înainte de a începe curățarea.
    Care ar putea fi problema?
    Mulțumesc anticipat

    • Francisc Specialist 26. 4. 2021

      Buna ziua,
      trimiteti-ne cateva poze cu robotul si picaturile de apa pe adresa noastră de email [email protected]



      Cu stima,

      robotworld.ro

  • Florin 21. 3. 2021

    Roborock 6s

    Bună dimineața. Se poate pune puțină soluție de curățat in recipientul pentru apa/spalare? Mulțumesc!

    • Francisc Specialist 23. 3. 2021

      Buna ziua,

      este recomandat sa puneti doar apa distilata in recipient, puteti sa puneti putin pe laveta.

       

      Cu stima,

      robotworld.ro

  • HAE 20. 3. 2021

    Perie

    Buna ziua,
    Aveti vreun model cu perie din par natural sau toate sunt din plastic?
    Multumesc!

    • Francisc Specialist 22. 3. 2021

      Buna ziua,

      din pacate nu avem perie din par natural.

       

      Cu stima

      robotworld.ro

  • Robert 10. 3. 2021

    Probleme suprafete

    Am achiziționat 2 roboti S5 MAX și S6 Vmax și nici unul nu se urca pe covoare în camerele unde am parchet din lemn masiv, lăcuit cu un lac mat. Aceeași 2 roboti i-am dus în zona unde am parchet laminat, același tip de covoare și se urca pe ele. Exista vreo setare, vreo planetate, anumite materiale care sa îl obosească?

    • Francisc Specialist 11. 3. 2021

      Buna ziua,

      robotii au o problema cu culoarea neagra. Depinde cat de inchisă este culoarea la parchetul/covorul respectiv.

       

      Cu stima

      robotworld.ro

  • Marciana 21. 2. 2021

    Funcția mop

    Buna ziua
    Am Robot de aspirare Roborock 3 S6 si nu mai funcționează spălarea. De la ce si cum as putea rezolva aceasta problema?
    Menționeaz ca l am achiziționat de 5 luni, pana acum neavând nici o problema.
    Mulțumesc!

    • Francisc Specialist 22. 2. 2021

      Buna ziua,

      in ce sens nu mai funcționează spălarea? Daca nu va intra apa in laveta sa incercati sa curatati acele orifici prin care trece apa in laveta.

       

      Cu stima

      robotworld.ro

  • Asaftei Oana 26. 1. 2021

    Bună seara! Am un roborok S6 max, când spala lasă urme. Rămân ca niște dungi unde nu spala, iar când se usuca se vede pătat. Îmi puteți spune va rog de ce se întâmplă asa? Sau greșesc eu undeva? Multumesc

    • Asaftei Oana 27. 1. 2021

      Bună seara! Am încercat și umezirea lavete. Am schimbat din aplicație reglatorul de apa pe minim, mediu și pe maxim. Din păcate rezultatul a fost același.... Se vede foarte pătat parchetul.

      • Jaro Specialist 28. 1. 2021

        Buna ziua,

        trebuie trimis la reclamati.

         

        cu stima

        robotworld.ro

    • Jaro Specialist 27. 1. 2021

      Buna ziua,

      incercati urmatoarea procedura: umeziti laveta inainte sa o puneti pe robot si dupa il urmariti sa vedeti daca mai lasa urme, dungi unde nu spala. Eventual sa verificati in aplicatie reglatorul pentru apa sa fie macar pe medium.

       

      cu stima

      robotworld.ro

  • Elena 4. 1. 2021

    Pereti virtuali

    Acest model necesita benzi magnetice pentru peretii virtuali? Care e diferenta intre acest model si S6 MaxV?

  • Marian 7. 11. 2020

    Aveti la vanzare si suport de laveta mop pt roborock s6 maxv?

    • Francisc Specialist 8. 11. 2020

      Buna ziua,

      nu avem din pacate la vanzare acest suport.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Gretcan Dumitru 14. 9. 2020

    Solutie curățat in recipent mop

    Buna ziua.
    In rezervorul de apă pt funcția mop se pot adăuga produse pentru curățat parchetul sau gresia, măcar în cantități reduse? Dar cateva picături de uleiuri esentiale, pentru miros?
    Dacă nu se poate introduce nimic in rezervorul de apă, se poate pulveriza soluție dezinfectanta pe gresie sau parchet înainte de a trece aspiratorul ?
    Multumesc!

    • Francisc Specialist 15. 9. 2020

      Buna ziua,

      nu se recomanda se puneti alte solutii cu exceptia solutilor recomandate pentru roboti. Puteti insa pune cateva stropuri de solutie pe laveta sau podea.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Raluca Nerisanu 19. 6. 2020

    Disponibilitate

    Bună ziua,
    modelul Xiaomi Roborock S6 (S65) - black este disponibil? În cazul în care nu este pe stoc, în cât timp poate fi adus și de unde este adus?
    Mulțumesc!

  • Balan Rita Cristina 18. 6. 2020

    diferente

    Facand comparatia dintre Roborock6 si Roborock6 Pure, cu ce vine acesta in plus care sa justifice diferenta de pret??

    • Francisc Specialist 18. 6. 2020

      Buna ziua,

      Xiaomi S6 pure are un rezevor de apa mai maire, are doar 2 butoane, incracare este de 6ore fata de S6 simplu cate are 3ore si este mai silenstios. In rest is la fel. 

      Cu stima,

      robotworld.ro

       

  • Adrian Panfil 13. 3. 2020

    Roborock S6

    Aspira si covoare shaggy?

Introduceți întrebarea

Produsul a fost adăugat în coș

Închideți

În coș

Transport GRATUIT!

Produsul a fost adăugat pentru comparație

Zavřít

Comparați totul