Treceți la cuprins | Treceți la meniul principal | Treceți la căutare

Roborock S7 black

Întrebări pentru Aspirator robot și mop 2in1 Roborock S7 black

Înapoi la detalii

Întrebările dumneavoastră

Introduceți întrebarea

  • George 20. 11. 2024

    Eroare -21001

    In urma unui update la aplicatia Roborock nu imi mai pot reconecta aspiratorul roborock S7+ la WIFI da eroarea -21001

  • Adelina 30. 10. 2024

    Probleme Roborock s7

    Bună ziua,
    Astăzi când am curățat recipientul de gunoi al aspiratorului și l-am pus la loc, nu s-a mai închis clapeta de deasupra total, rămâne ridicată aproximativ 1cm, nu a fost forțată sau tras de ea.
    Care să fie cauza?
    Mulțumesc,
    Adelina

    • Francisc Specialist 30. 10. 2024

      Bună ziua,

      Vă sfătuim să contactați vânzătorul de la care ați achiziționat produsul sau un service autorizat pentru a verifica situația robotului. Din păcate, nu dispunem de un service post-garanție pentru marca Roborock, iar de la distanță nu putem oferi sfaturi precise privind corectitudinea montării recipientului.

      Cu stimă,

      robotworld.ro

  • Stefan 19. 10. 2024

    Auto empty dock

    Bună ziua! Pe aplicație îmi apare eroarea statie de andocare cumgolire automata blocata. Nu știu ce trebuie sa curat, pt că l am curățat pe tot

    • Francisc Specialist 19. 10. 2024

      Buna ziua,
       Vă sfătuim să contactați furnizorul de la care ați achiziționat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie pentru remedierea erori.

      Cu stimă
      robotworld.ro

  • Mihail 24. 3. 2024

    roborock s7 MaxV

    Buna ziua,
    am un Roborock S7 MaxV, cateva ore de la folosire se stinge si la repornire de fiecare data este necesara reconectarea manuala la reteaua wifi
    Va multumesc

    • Francisc Specialist 25. 3. 2024

      Buna ziua,
       este posibil să existe o defecțiune a unei componente, motiv pentru care ar fi indicat să trimiteți produsul în reclamație. Vă sfătuim să contactați furnizorul de la care ați achiziționat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Didi 20. 1. 2024

    Buna ziua
    Am un Roborok S7 si de cava timp dupa 5 min de functionare apare eroarea - filtru umed - uscati. Am schimbat 2 filtre, apare aceiasi eroare. Aveti idee cum se poate remedia eroarea? Unde este ecest senzor pozitionat?
    Multumesc

    • Francisc Specialist 22. 1. 2024

      Buna ziua,
       este posibil să existe o defecțiune a unei componente, motiv pentru care ar fi indicat să trimiteți produsul în reclamație. Vă sfătuim să contactați furnizorul de la care ați achiziționat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Stici Galina 19. 1. 2024

    Roborock etaj

    Bună ziua! Dețin un Roborock S8 pro ultra… cum îl pot duce la etaj să curețe dacă am stația jos cu apă etc? Mulțumesc!

  • Iana 15. 1. 2024

    Peria de spălare mop, blocata

    Buna ziua!
    Am roborock s7 pro ultra și are în peria de spălare a modului, un fir încurcat, ceea ce a dus la blocarea periei în stânga extrema. Nu pot desface peria, că piesa de deblocare este prinsa in peretele dock ului și nu am cum sa o ridic ca sa scot peria. Ma întreb dacă trebuie dus la reparat pentru asta sau exista vreo soluție? El parcurge harta, dar da mereu eroarea sa verific poziționarea filtrului de apa și a periei de care am scris. Si nu spala mopul, cee ce e o problema. Mulțumesc!

    • Francisc Specialist 16. 1. 2024


      Buna ziua,
       este posibil să existe o defecțiune a unei componente, motiv pentru care ar fi indicat să trimiteți produsul în reclamație. Vă sfătuim să contactați furnizorul de la care ați achiziționat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie. Societatea noastra asigura reparatia in perioada de garantie doar pentru produsele comercializate de noi.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • DONNER MIOARA 13. 1. 2024

    schimbare senzori roborock S7 plus

    Buna ziua. La momentul la care va scriu in aplicatie arata ca senzorii aspiratorului meu ar avea mai putin de jumatate disponibilitate. Am citit despre inlocuirea lor si se pare ca trebuie efectuata de cineva autorizat. Ati avea amabilitatea sa ma ajutati si pe mine cu o persoana care sa vina sa efectueze acest serviciu la domiciliul meu? Sau daca nu ,cum se procedeaza?
    Va multumesc anticipat.

    • Francisc Specialist 15. 1. 2024

      Buna ziua,

      Nu este necesar să duceți robotul pentru înlocuirea senzorilor la un service autorizat. Senzorii nu se înlocuiesc la roboți. Puteți reseta procentajului afișat în aplicație chiar si dvs. Este suficient să ștergeți senzorii robotului cu o lavețică pentru a le menține curățenia și funcționalitatea.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Ioan 11. 12. 2023

    Aspiratorul iese din statia de andocare

    Buna ziua,
    Am un Roborock S7 care iese din statia de andocare dupa ce este incarcat 100%. Este normal?
    Nefiind in statie acumulatorul se descarca si nu il mai am incarcat la 100% cand il pun sa aspire.

    • Francisc Specialist 11. 12. 2023

      Buna ziua,
      nu este normal sa se comporte in acest fel. Este posibil să existe o defecțiune a unei componente, motiv pentru care ar fi indicat să trimiteți produsul în reclamație. Vă sfătuim să contactați furnizorul de la care ați achiziționat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Alexandru 19. 10. 2023

    Roborok 7 Xiaomi

    Am schimbat mopul aspiratorului petru ca cel dinainte se crapase…si acum nu il mai recunoaste…in aplicatie apare mesajul “mopul nu este instalat” desi l-am introdus. Ce as putea face? Multumesc!

    • Francisc Specialist 20. 10. 2023

      Buna ziua,
       s-ar putea să aveți o eroare de la robot și ar fi potrivit să-l trimiteți la reclamație. Va sfatuim sa luati legatura cu furnizorul de la care ati cumparat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie.
      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Dumitrescu Cristian 26. 9. 2023

    Statie andocare

    Buna ziua ,
    Aparatul nu mai recunoaste statie de andocare indiferent de distanta la care se afla .
    Ce se poate face ? Am schimbat priza , este aceeasi reactie . Merge haotic prin casa .
    Multumesc .

    • Francisc Specialist 26. 9. 2023

      Buna ziua,
       s-ar putea să aveți o piesă deteriorată și ar fi potrivit să-l trimiteți la reclamație. Va sfatuim sa luati legatura cu furnizorul de la care ati cumparat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie. Societatea noastra asigura reparatia in perioada de garantie doar pentru produsele comercializate de noi. 

      Cu stima,
      robotworld.ro
       

  • Alina 19. 9. 2023

    Roborock S7

    Aspiratorul meu face un zgomot puternic cand este pornit și nu mai are putere de aspirare.
    Mentionez ca l-am achiziționat în luna martie 2023.
    Problema este ca nu reușesc sa găsesc garanția.
    Ce fac în situația aceasta?

    • Francisc Specialist 20. 9. 2023

      Buna ziua,

          In cazul acesta avem marea rugaminte sa ne contactati pe adresa de email [email protected]
       sau la numarul de telefon 031 22 97 010, iar noi o sa va ajutam in solutionarea acestei probleme. 

      Cu stima,

      Robot World

  • Alina Florescu 2. 9. 2023

    Probleme cu stația de incarcare

    Statia de încărcare de la roborock s7 nu se mai aprinde deși la ultima încărcare a funcționat normal. Ce s-a putut întâmpla oare?

    • Francisc Specialist 4. 9. 2023

      Buna ziua,
      va sfatuim sa incercati statia in alta priza, sau s-ar putea să aveți o piesă deteriorată și ar fi potrivit să-l trimiteți la reclamație. Va sfatuim sa luati legatura cu furnizorul de la care ati cumparat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie.

      Cu stima,
      robotworld.ro
       

  • Gabriel 21. 7. 2023

    Roborock S7

    Salutare.
    Imi da eroare in aplicatie '"filtru infundat sau umed'' si imi taie din puterea de aspirare. Mentionez ca am aspirat filtrele, tot asa. Le am aspirat, spalat, uscat, tot asa imi da. Am pus filtru nou, dupa 5 min de aspirare tot asa imi apare. Am spalat curatat peria, cutia de gunoi..A mai patit cineva la fel? ce ar putea fi?
    Zi cu spor!

    • Alina 31. 8. 2023

      Bună seara aceeași problema o am și eu...cum ați rezolvat?

    • Francisc Specialist 21. 7. 2023

      Buna ziua,
      trebuie tremis in service pentru diagnoza. Va sfatuim sa luati legatura cu furnizorul de la care ati cumparat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie. Societatea noastra asigura reparatia in perioada de garantie doar pentru produsele comercializate de noi. 

      Cu stima,
      robotworld.ro

      • Nicolae 4. 1. 2024

        Unde se poate trimite roborock s6 in service pentru mesaj filtru blocat sau umeda. Filtru este aspirator sinou. Ce se poate face?
        Va mulțumesc pentru raspuns.
        Dan

        • Francisc Specialist 5. 1. 2024


          Buna ziua,
            Vă sfătuim să contactați furnizorul de la care ați achiziționat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie. Societatea noastra asigura reparatia in perioada de garantie doar pentru produsele comercializate de noi.

          Cu stima,
          robotworld.ro

           

  • Marin Cerasela 6. 6. 2023

    Roborok s7

    Robotul nu se mai misca cum trebuie, merge "impiedicat", se invarte in acelasi loc. In aplicatie totul pare ok, se localizeaza, insa cand il pun la treaba se misca/invarte pe aceeasi 2mp din apropierea dockului si se loveste incontinuu de obiecte, chiar daca comanda data este de a merge intr o alta camera. I-am curatat toti senzorii, i am dat resetare la setarile din fabrica si este la fel.

    • Francisc Specialist 7. 6. 2023

      Buna ziua,
      va sfatuim sa luati legatura cu furnizorul de la care ati cumparat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie. Societatea noastra asigura reparatia in perioada de garantie doar pentru produsele comercializate de noi. 

      Cu stima,
      robotworld.ro
       

  • Stefania Pop 3. 6. 2023

    Intrebare

    Bună ziua.ma interesează de ce curge apa din rezervor și mereu găsesc clapeta de curățare și sub ea apa?va multumesc.pot pune ceva soluții de curățare în rezervor?

    • Francisc Specialist 6. 6. 2023

      Buna ziua,
      se recomanda sa goliti apa din recipient dupa fiecare ciclu de curatare.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Mihaela 16. 3. 2023

    Eroarea 4

    Bună ziua am cumpărat acest aspirator de aproximativ un an și nu am avut nici o problemă cu el până acum. Acum îmi dă eroarea 4. “ Curățați senzorii de pantă mutații unitatea principală de posibilitatea de a cădea” Menționez că am curățat senzorii foarte bine! Întrebarea mea este :Unde se află senzorul de pantă?
    Multumesc!

    • Francisc Specialist 16. 3. 2023

      Buna ziua,
      senzori de anti cadere se afla pe parte frontala sub robot.

      Cu stima,
      robotworld.ro

      • Ana Mariș 6. 4. 2023

        Buna ziua! Am aceasi problema și menționez ca am curățat senzorii respectivi, însă tot îmi da eroarea 4

        • Francisc Specialist 6. 4. 2023

          Buna ziua,
          va sfatuim sa luati legatura cu firma la care aveti garantia daca eroarea continua sa persiste.

          Cu stima,
          robotworld.ro

  • Aurelian 2. 3. 2023

    Eroare

    Robotul nu mai raspunde la butoane, clipaiesc butoanele in culoarea alba si dunga din fata clipaieste in albastru.Cum rezolv asta? Ajutati-ma cat mai rapid va rog!

    • Francisc Specialist 3. 3. 2023

      Buna ziua,
      va sfatuim sa luati legatura cu furnizorul de la care ati cumparat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie. 

      Cu stima,
      robotworld.ro
       

  • MAGDA 19. 2. 2023

    Probleme cu inchiderea capacului

    Buna ziua. Am folosit aspiratorul de 3-4 ori si aseara cand am curatat filtrul capacul aspiratorului nu se mai inchide normal, ramane golul

    • Francisc Specialist 21. 2. 2023

      Buna ziua,
      va sfatuim sa luati legatura cu firma la care aveti garantia pentru a remedia aceasta problema.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Florescu Octavian 2. 2. 2023

    Roborok s7

    Roborok s7 poate funcționa cu 2 docuri ? Unul la parter și altul la etaj fără sa se încurce?
    Întreb deoarece vreau sa mut in mina doar robotul de la parter la etaj, iar docurile sa rămână fiecare la locul lor, unul la etaj și unul la parter.

    • Francisc Specialist 3. 2. 2023

      Buna ziua,
      puteti utiliza doua statii una la parter si alta la etaj. Este nevoie ca una sa fie stinsa in timp ce alta functioneaza.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Andreea 15. 1. 2023

    Roborock s7

    Buna ziua,
    Am achiziționat un aspirator Roborock S7. In manual scrie ca intra in stand-by dupa 10 min de inactivitate, ledul urmand sa pulseze la cateva secunde, insa ledul verde este aprins tot timpul.
    Este o problema de functionare?
    Mulțumesc

    • Francisc Specialist 17. 1. 2023

      Buna ziua,
      incercati sa dati un reset la robot. Daca observati ca prezinta probleme de functioanre sa luati legatura cu firma la care aveti garantia. 

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Alexandru 30. 12. 2022

    Vă rog, cum fac resetarea robotului S7 ?

    • Francisc Specialist 30. 12. 2022

      Buna ziua,
      va sfatuim sa consultati manualul de utilizare pentru resetarea robotului.

      Cu stima,
      robotworld.

  • Crina 23. 12. 2022

    Buna seara !
    Am cumparat un roborok S7 , s-a plimbat putin , s-a descarcat complet si s-a dus la statia de incarcare … sta ce sta acolo , pleaca 30 cm si ramane acolo .. il pun iar la incarcat si dupa ceva timp face la fel … l-am sters , am curatat si statia de incarcare … nu stiu ce sa-i mai fac … au trecut 9 ore si el nu s-a incarcat deloc .
    Multumesc !

    • Francisc Specialist 27. 12. 2022

      Buna ziua,
      incercati sa dati un reset la robot. In cazul in care problema persista trebuie trimis in service pentru diagnoza. Va sfatuim sa luati legatura cu furnizorul de la care ati cumparat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie. Societatea noastra asigura reparatia in perioada de garantie doar pentru produsele comercializate de noi. 

      Cu stima,
      robotworld.ro
       

  • CLAUDIU MOSESCU 4. 12. 2022

    Eroarea 4

    AM CUMPARAT UN S7 CU STATIE DE DISCHARGING, O SINGURA ZI A FUNCTIONAT DUPA CARE MI A APARUT EROAREA 4 SA CURAT SENZORII DE NIVEL, AM FACUT TOT CE SE PUTEA AM RESETAT, DEZINSTALAT APLICATIE .... PUTETI SA MI SPUNETI CE SE INTAMPLA, E POSIBIL DUPA O ZI SA AM PROBLEME DE GENUL ASTA CA NU INTELEG .

    • Francisc Specialist 5. 12. 2022

      Buna ziua,
      din pacate oricand pot sa apara probleme la robotii chiar si in prima zi. Va sfatuim sa luati legatura cu firma de la care ati cumparat robotul si cereti informatii legate de trimitere in service in garantie.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Trinca aurel 28. 11. 2022

    Eroare 109

    Bună ziua, când pornesc robotul îmi spui eroare 109, circuit ventilator deschis
    Mulțumesc

  • Madalina 17. 10. 2022

    Funcția mop

    Bună seara,
    Am un Roborock S7 care nu spala. Am pus apa, l-am pornit însă apa nu ajunge pe laveta.
    Ma puteti ajuta cu un sfat? Este ceva ce ar trebui sa fac?
    Mulțumesc!

    • Francisc Specialist 18. 10. 2022

      Buna ziua,
      sa verificati orificiile prin care trece apa in laveta daca nu sunt infundate. Sa setati debitul de apa la maxim, la robot.

      Cu stima,
      robotworld.ro

      • Nycky 27. 10. 2022

        Bună ziua
        Dar dacă nu mai incalzeste apa, care ar fi problema?
        Mulțumesc

        • Francisc Specialist 27. 10. 2022

          Buna ziua,

          va rog sa il trimiteti la reclmatie.

          Cu stima,
          robotworld.ro

  • Mihaela Manea 15. 9. 2022

    Roborock s7

    Buna seara!
    Daca in casa sunt praguri pe care el nu le poate urca, cum pot salva harta cu toate camerele? La un moment dat nu mai curata mai mult de 1ml si am sters harta si refacut. Acum nu mai imi curata in camerele cu praguri pe care nu le a putut salva pe harta (ridicându l si poziționându-l in camerele respective) si scanează f mult sau curata doar intr un perimetru. Va Multumesc!

    • Francisc Specialist 16. 9. 2022

      Buna ziua,
      in cazul in care aveti praguri care nu le poate trece, celelalte camere nu le putem include in aceasi harta. Se recomanda ca statia de incarcare sa fie pozitionata in camera in care lucreaza robotul, sa aiba acces la ea.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Dan 4. 9. 2022

    Trecerea pragurilor

    Care este inaltimea maxima a unui obstacol peste care poate sa treaca ROBOROK S 7?
    Va multumesc!

    • Francisc Specialist 5. 9. 2022

      Buna ziua,
      trece peste praguri, obstacole pana la 2 cm.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Stefan Priceputu 2. 9. 2022

    Eroarea 26

    Roborock s7 eroarea 26 curatati senzorul de perete?

    • Francisc Specialist 2. 9. 2022

      Buna ziua,
      curatati senzori roboului de perete.

      Cu stima,
      robotworld.ro

      • stefan priceputu 2. 9. 2022

        Care este acela? cele 2 din fata? Daca da le am curatat....

        • Francisc Specialist 2. 9. 2022

          Cele din fata. Puteti sa curatati toti senzori. Daca problema persista atunci va rugam sa luati legatura cu firma la care aveti garantia.

          Cu stima,
          robotworld.ro

  • Marcu Adriana 18. 8. 2022

    Roborock S7

    Buna ziua, am achizitionat aspiratorul in urma cu 8 luni, a functionat perfect, dar de ceva timp imi da mesajul ca filtrul este infundat sau umed si incetineste aspirarea, in conditiile in care am schimbat filtrul, este nou.Ce pot sa fac? Multumesc

    • Ana Puia 5. 2. 2023

      Dupa ce scoateti recipientul de praf, pe partea stanga in lateral mai are un orificiu, unde mai este un filtru. Acolo se aduna praf si de aici mesajul ca este blocat. Trebuie curatata pelicula aceea de praf. Eu am folosit creion, o peiuta foarte subtire, apoi am tras cu un aspirator puternic. Eroarea aceasta are nr 10, cautati pe youtube.
      https://youtu.be/epClz3gf6os

    • Francisc Specialist 19. 8. 2022

      Buna ziua,
      va sfatuim sa curatati tot robotul si daca problema persista va trebuii trimis in service pentru verificari. Sa luati legatura cu furnizorul de la care ati cumparat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie. Societatea noastra asigura reparatia in perioada de garantie doar pentru produsele comercializate de noi. 

      Cu stima,
      robotworld.ro
       

  • Ciprian Cadinoiu 9. 8. 2022

    Eroare 01 - Roborock S7

    Buna ziua,
    Aveți idee cum sterg / remediez eroarea 01 la Roborock S7?
    Va multumesc.

    • Francisc Specialist 9. 8. 2022

      Buna ziua,

      Eroare 1: Girofarul LiDAR sau laserul este blocat. Verificați obstacolul și încercați din nou. Daca problema persista atunci trebuie trimis in service pentru diagnoza.



      Cu stima,

      robotworld.ro

  • Luchian 7. 8. 2022

    Roborock S7 mop

    Buna ziua,
    Aspiratorul nu mai recunoaste cand introduc mopul,nu mai anunta ca a fost instalat.Pe aplicatie imi apare ca mopul nu este instalat.M am gandit ca este un senzor necuratat dar nu mi dau seama care este.Am intors robotul invers si nu am reusit sa identific senzorul cu pricina.Ati mai intalnit o asemenea problema?Ma puteti ajuta cu un sfat?
    Multumesc.

    • Francisc Specialist 8. 8. 2022

      Buna ziua,
      va rugam sa curatati tot robotul si dati o resetare la robot. Daca problema persista, va sfatuim sa luati legatura cu furnizorul de la care ati cumparat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie. Societatea noastra asigura reparatia in perioada de garantie doar pentru produsele comercializate de noi. 

      Cu stima,
      robotworld.ro
       

  • Roxana Marchidanu 6. 8. 2022

    Bună seara!
    Va rog sa ma lamuriti cu un lucru: daca statia de încărcare e la parter iar eu îl duc la etaj sa facă curat, după ce termina si-l duc în brate la stația de încărcare care e la parter, se pierde și nu salvează harta. Mulțumesc

    • Francisc Specialist 8. 8. 2022

      Buna ziua,
      trebuie sa duceti si statia de incarcare la etaj, acolo unde lucreaza robotul.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Ioana Ungureanu 28. 7. 2022

    Nu se conectează la dock

    Buna seara!
    După ce termină de aspirat, se apropie de dock și încearcă din mai multe pozitii să se pună la încărcat, dar nu reușește.i am curatat senzorii, mutat dock îl, șters hărțile, dar Pb persista. Loc in jurul dockului este conform manualului.
    Mai pot incerca altceva?

    • Francisc Specialist 29. 7. 2022

      Buna ziua,
      incercati statia de incarcare in alta camera, sa vedeti daca persista problema. Daca persista, va sfatuim sa luati legatura cu furnizorul de la care ati cumparat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie. Societatea noastra asigura reparatia in perioada de garantie doar pentru produsele comercializate de noi. 

      Cu stima,
      robotworld.ro

       

  • Sava Sorin 17. 7. 2022

    Încărcare.

    Bună ziua,
    La S7 urmatoarea problema:
    -după prima utilizare a revenit la stația de incarcare dar nu încarca (procentul de incarcare a rămas la 78%) și iese singur din stația de incarcare și revine.
    Aveti idee de ce?
    Multumesc

    • Francisc Specialist 18. 7. 2022

      Buna ziua,
      sa verificati conectori de la statie si robot daca nu murdari si incercati sa dati si un reset la robot. Daca problema persista va sfatuim sa luati legatura cu furnizorul de la care ati cumparat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie. Societatea noastra asigura reparatia in perioada de garantie doar pentru produsele comercializate de noi. 

      Cu stima,
      robotworld.ro
       

  • Corina 31. 5. 2022

    Buna ziua,
    In recipientul pentru apa pot introduce solutie de patchet?
    Multumesc frumos!

    • Francisc Specialist 31. 5. 2022

      Buna ziua,
      se recomanda sa utilizati doar apa curata, distilata, fara alti agenti de curatare.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Dorina Chiru 16. 5. 2022

    Tip spirare

    Buza ziua,
    Am un Roborock S7.
    La prima aspirare a aspirat camera pe 2 direcții: lungime și lățime. ( tip.sah)
    Ulterior după ce a setat harta a aspirat numai pe.o singura direcție.
    Cum.pot seta aspirarea pe ambele directii?
    Mulțumesc

    • Daniela Marin 7. 2. 2023

      Ați descoperit cum sa faceți? Același lucru m ar interesa și pe mine! Intr-o camera robotul lucrează și le lungime și pe lățime, dar m ar interesa sa pot face același lucru și pe camera de living!
      Mulțumesc

    • Francisc Specialist 16. 5. 2022

      Buna ziua,
      nu se pot seta directiile de aspirare.

      Cu stima,
      robotworld.ro

      • Daniela Marin 7. 2. 2023

        Același lucru m ar interesa și pe mine!
        In bucatarie aspira și spală și pe lungime și pe Lățime, dar in living nu! Cum as putea face sa funcționeze pe lungime și pe lățime și in living? Trebuie sa meargă cumva, având in vedere ca intr-o camera face acest lucru!

  • Hirleata Monica 15. 5. 2022

    Roborok s 7 nu mai urca pragurile

    Buna ziua, am achizitiinat un S7, insa din pacate,nu mai urca pragul la o camera, prag pe care il depasea cu usurinta.Ma puteti ajuta va rog cu un raspuns in acest sens? Va multumesc

    • Francisc Specialist 16. 5. 2022

      Buna ziua,
      ce inaltime au pragurile?

      Cu stima,
      robotworld.ro

      • Cristian 5. 1. 2023

        Buna ziua, am si eu exact aceeasi problema. Folosesc un Roborock S7 de aproximativ 3 luni, pana acum nu a avut nici o problema cu trecerea peste pragurilor (sunt sub 2cm) dar recent nu mai reuseste sa le treaca. As aprecia orice mic ajutor, am fost foarte multumit de el pana la situatia prezenta.
        Cu respect,
        Cristian

  • Brinza Cristian 7. 5. 2022

    Buna ziua. Modelul acesta are functia de a vedea imaginea live ca roborock s6 maxv? Mulțumesc

    • Francisc Specialist 9. 5. 2022

      Buna ziua,
      nu are aceasta functie si nici s6 Maxv nu are functia, de a vedea live imagini.


      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Rares Popa 2. 5. 2022

    Rezervorul de apa

    Buna ziua , la Roborock S7 , rezervorul de apa nu este recunoscut după ce îl atașez, își revine doar după o zi . Știți care este problema ? Mulțumesc

    • Francisc Specialist 3. 5. 2022

      Buna ziua,
      incercati sa curatati conectori de pe recipient si robot si dati si un reset la robot. Daca problema persista, atunci din pacate trebuie trimis in service pentru diagnoza.


      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Cristian 26. 4. 2022

    Roborock S7

    Sunt interesat de un manual în limba română ... va mulțumesc.
    239200218028 nr. de factură

    • Francisc Specialist 27. 4. 2022

      Buna ziua,
      acest nr. de factura nu apartine firmei Robotworld.ro. Pentru manual, va rugam sa contactati firma de la care ati achizitionat robotul.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Berinde Mihaela 20. 4. 2022

    Robotul nu recunoaste o incapere !

    Buna ziua,
    Am achizitionat un Roborock S6. Prima oara l-am pornit doar din buton (fara descarcarea aplicatiei). A curatat, a terminat, dar mi-a trecut peste o camera, in care a intrat doar putin, nefacand nimic. Dupa ce am descarcat aplicatia, si-a facut, din nou harta spatiului de curatat dar, la fel, a "saltat" camera respectiva.
    L-am oprit si l-am pornit din nou direct pe camera respectiva. Asa, a mers.
    N-am idee ce se intampla si de ce nu "recunoaste" camera respectiva. Puteti, va rog, sa-mi dati o sugestie ce pot sa-i fac ? A mai "reclamat" cineva o asemenea problema ? Multumesc anticipat.

    • Francisc Specialist 20. 4. 2022

      Buna ziua,
      incercati sa reinstalati aplicatia mobila si sa mapati din nou harta locului. Daca problema persista, va rugam sa va indreptati catre firma la care aveti garantia.

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Ionel 5. 4. 2022

    Andocare

    Bună ziua, de câteva zile pe harta robotul se vede în alta camera, acum când îl trimit la încărcare, încearcă sa meargă în alta parte decât unde este încărcătorul. Ce trebuie sa fac?

    • Francisc Specialist 6. 4. 2022

      Buna ziua,
      incercati sa dati un reset la robot si sa reinstalati din nou aplicatia, dupa faceti o noua harta.


      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Andrea 19. 2. 2022

    Roborock s7

    Buna ziua,! Unde gasesc butonul spot la roborock s7? Ám schimbat routerul in casa sí este offline robotul. De pe telefon nu il pót conecta. Multumesc! Andrea

    • Francisc Specialist 21. 2. 2022

      Buna ziua,
      aveti pasii in manualul de utilizare, pe care l-ati primit in colet.


      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Dragos 6. 2. 2022

    Memorie

    Buna ziua
    Daca nu sta in priza aparatul (Roborock S7) si se descarca, isi pierde memoria?
    Memoria se pastreaza ca la telefon cand se descarca?
    Multumesc.
    Dragos

    • Francisc Specialist 7. 2. 2022

      Buna ziua,
      nu isi perde memoria (hartile salvate, etc) daca se descarca.


      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Cristina Serboianu 18. 1. 2022

    În limba română nu este configurat?

    • Francisc Specialist 19. 1. 2022

      Buna ziua,
      se poate configura limba romana.


      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Alina Petre 17. 12. 2021

    Bună seara... Am revenit cu o altă întrebare:am lăsat robotul în stație(așa cum a-ți zis),dar încarcă tot timpul. Trebuie să apăs butonul central(că să spună:în pauză).Altfel nu o face! Încărcă tot timpul. De ce?

    • Francisc Specialist 20. 12. 2021

      Buna ziua,
      timpul de încărcare este pana 6 ore. Va rugam sa utilizati robotul conform cu manualul de utilizare.


      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Alina Petre 16. 12. 2021

    Bună ziua
    Am cumpărat un roborock S7...(de pe alt site).
    Întrebarea mea este:se ține tot timpul în priză, sau se încarcă ca un telefon(la nevoie).
    Mulțumesc.

    • Francisc Specialist 16. 12. 2021

      Buna ziua,
      dupa incarcare robotul intra in modul stand by. Trebuie lasat asa in statia de incarcare, conectat la priza, altfel se va descarca.


      Cu stima,
      robotworld.ro

      • Alina Petre 16. 12. 2021

        Vă mulțumesc pentru răspuns...
        Așa voi face!

  • Burlacu Andreea 11. 12. 2021

    Manual roborock s7

    Buna seara
    Nu am cumparat robotul de la dumneavoastra
    Va rog mult sa ma ajutati cu un manual in limba romana pentru Roborock s7
    Va multumesc

    • Francisc Specialist 13. 12. 2021

      Buna ziua,
      va rugam sa va adresati firmei de la care ati achizitonat robotul pentru manual. Din pacate nu va putem furniza unul.


      Cu stima,

      robotworld.ro

  • Mustăreață Dinu 21. 11. 2021

    Manual limba română roborock s7

    Doresc un manual de utilizare a aspiratorului roborock s7. Vă mulțumesc!
    Factură Nr.020015421-F0030555

    • Francisc Specialist 22. 11. 2021

      Buna ziua,
      va rugam sa luati legatura cu firma care va apare pe factura. Acest format de nr. de factura (020015421-F0030555) nu este emis de catre Robotworld.ro


       

      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Burlacu Andreea 8. 11. 2021

    Manual roborock s7

    Buna seara
    Ma puteti ajuta si pe mine cu un manual in limba romana? Va multumesc mult
    Cu stima,
    Andreea Burlacu

    • Francisc Specialist 9. 11. 2021

      Buna ziua,
      comunicati-ne un nr. de comanda, sa va putem identifica in sistemul nostru de comenzii.


      Cu stima,
      robotworld.ro

  • Bokor Lorand 17. 9. 2021

    Roborock S7

    Exista Manual de utilizare in limba romana ?

    • Iuliana Sameș 6. 11. 2021

      Pot să primesc un manual de utilizare în limba română, vă rog?
      Mulțumesc.

      • Francisc Specialist 8. 11. 2021

        Buna ziua,
        comunicati-ne un nr. de comanda, sa va putem gasi in sistemul nostru de comenzii.


        Cu stima,
        robotworld.ro

    • Francisc Specialist 17. 9. 2021

      Buna ziua,
      comunicati-ne un nr de comanda, sa va putem trimite un manual in lb romana.


      Cu stima,

      robotworld.ro

      • Elena Pana 18. 9. 2021

        Buna ziua.As dori și eu manualul de utilizare în limba romana.Multumesc!

        • Francisc Specialist 20. 9. 2021

          Buna ziua,
          comunicati-ne un nr. de factura, sa va putem identifica in sistemul nostru de comenzi.


          Cu stima,

          robotworld.ro

          • Daniel Constantinescu 22. 11. 2023

            Bună ziua , am un roborock s7 , îmi da eroare 4 , senzori de panta trebuiesc curățați și să mut robotul. Am făcut acest lucru fără dar folos. .. ce pot face ?

            • Francisc Specialist 23. 11. 2023

              Buna ziua,
               s-ar putea să aveți o eroare falsă și ar fi indicat să-l trimiteți la reclamație. Vă sfătuim să contactați furnizorul de la care ați achiziționat produsul si sa solicitati informatii despre diagnosticarea si repararea in garantie. Societatea noastra asigura reparatia in perioada de garantie doar pentru produsele comercializate de noi.

              Cu stima,
              robotworld.ro

               

Introduceți întrebarea

Produsul a fost adăugat în coș

Închideți

În coș

Transport GRATUIT!

Produsul a fost adăugat pentru comparație

Zavřít

Comparați totul