Treceți la cuprins | Treceți la meniul principal | Treceți la căutare
031 22 97 010 Lu-Vi 8:00—16:30
Vă vom da sfaturi
Contactați-ne
[email protected]
031 22 97 010
Lu-Vi 8:00—16:30
RobotWorld
Suntem specialiști în domeniul asistenților roboți - aspiratoare, curățitoare, mop-uri sau cositoare
Întrebările dumneavoastră
Introduceți întrebarea
Caragea tatiana 3. 4. 2023
Buna , tocmai am achiziționat un viomi S9 , dar nu ma descurc deloc cu programarea ,nu cunosc limba Engleza , am copiat codul de bare și am deschis aplicația dar nu ma descurc sa l programez, dacă îl pornesc merge puțin și apoi cere încărcarea sau curată o data prin camera se opreste, nu pleacă in celelalte camere, nu se întoarce la baza , puteți sa ma ajutati va rog, Multumesc!
Reacționați
Francisc Specialist 4. 4. 2023
Buna ziua,
este nevoie sa lasati robotul sa se incarce 100% si dupa ii dati comanda de aspirare. Pentru orice tip de probleme/erori de functionare va sfatuim sa luati legatura cu firma la care aveti garantia.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Alina Roibu 4. 4. 2022
Buna ziua. Aspiratorul nu se mai incarca 100%. Ce ar trebui facut?
Reacționați
Francisc Specialist 4. 4. 2022
Buna ziua,
asigurativa ca contactele de pe statie si robot sunt curate. Daca problema persista atunci trebuie trimis in service pentru diagnoza.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Adriana Iovan 8. 4. 2021
Acest robot se poate procura și in rate ?
Reacționați
Francisc Specialist 9. 4. 2021
Buna ziua,
nu avem parteneriate cu băncile, să puteți procura plata in rate.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Introduceți întrebarea