Treceți la cuprins | Treceți la meniul principal | Treceți la căutare
031 22 97 010 Lu-Vi 8:00—16:30
Vă vom da sfaturi
Contactați-ne
[email protected]
031 22 97 010
Lu-Vi 8:00—16:30
RobotWorld
Suntem specialiști în domeniul asistenților roboți - aspiratoare, curățitoare, mop-uri sau cositoare
Întrebările dumneavoastră
Introduceți întrebarea
Pîrvuică Stefan alin 5. 10. 2021
Cunoaștere
Am încercat timp de ore in sir sa conectez produsul la mi home și nu am reușit.Am un router care are 2 rețele, una de 2.4Ghz și una de 5 GHz.Când dau pe viomi v3 in aplicație, îmi spune sa apăs pe cele 2 butoane pana când apare o lumina albastra intermitenta și aud o voce, ulterior sa introduc numele rețelei de wifi si parola.După acest pas, îmi spune sa caut pe telefon in wifi rețeaua ,,viomi-vacuum’’ ,iar aceasta nu pornește.Nu apare deloc.Ce pot sa fac?
Reacționați
Francisc Specialist 6. 10. 2021
Buna ziua,
trebuie ca routerul sa fie pe conexiunea 2.4Ghz.
Cu stima,
robotworld.ro
Reacționați
Stanciu Florin 20. 9. 2023
Buna ziua. As dori sa vă întreb cum pot sa fac split la camere. Am selectat camera, am trasat o linie roșie punctata dar mai departe nu îmi mai apare sa confirm splituirea....
Reacționați
Francisc Specialist 20. 9. 2023
Buna ziua,
Acest link https://www.youtube.com/watch?v=DtsJ2wLLtbE o sa va ajute in situatia dvs. Va rugam sa il vizualizati. Multumim.
Cu stima,
Robot World.ro
Reacționați
Introduceți întrebarea